Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tomi Metsäketo voitti, 4 naista tuomittiin sakkoihin kunnianloukkauksesta

Vierailija
05.10.2018 |

Toivottavasti pistää ihmiset tälläkin palstalla miettimään, että mitä toisesta voi kirjoittaa ja mitä ei.

Kommentit (445)

Vierailija
321/445 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Metoon yksi kantavia teemoja ole tuoda väärintekijöiden vääryyksiä julkisuuteen? Tätä varmasti haluavat aatteen nimeen vannovat nyt tuomitut naisetkin. Milloinka tuomio saa lainvoiman ja nimet tulee julkisuuteen? Mitäs näitä Metoo työkaluja onkaan, että tietää kohdella kyseisiä naisia haluamallaan tavalla? Julkinen häpeärangaistus, somelynkkaus, työnantaja boikotoinnit yms. Luetelkaapas muita. :) Vai otetaanko kaksoisstandardit käyttöön kuten yleensä?

Vierailija
322/445 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikkikertokaakokemuksistanne kirjoitti:

Minusta Me too ei ole mennyt liian pitkälle ,Se on rakentavaa ja tervetullutta keskustelua. Syyttelyissä kautta aikojen aina joku lähtee laukalle se ei liity Me too juttuihin mitenkään,miettikää  vaikka kultteja . Mutta itse Me too Suomessa koskee molempia sukupuolia ja muuallakin. Jos mies koittaa kertoa kokemuksiaan muut miehet irvailee että oisit vaan ottanut seksiä ja haukutaan nössöksi. Itse olen naisena miehiäkin rohkaissut puhumaan kokemuksistaan. Ja yleisiä käytöstapoja ja rajoja haetaan ja tässä halutaan opetella. Esim nimi me too kertoo ettei sukupuolta rajata.

Et nyt ole ihan sisäistänyt sitä, että kyse on puhtaasti valkoisiin heteromiehiin kohdistuvasta vihakampanjasta. Rikosilmoituksia voi tehdä ilman mitään metoo sekoiluakin. Nyt liikehdintä on muuttunut jo sekoilun lisäksi rikolliseksikin. Missä muiden rotujen edustajat? Entä lesbot jne? Kyllä tämän kampanjan motiivit ja keinot on tullut varsin selviksi.

Metoo kampanjan tarkoitus on muuttaa tiettyihin "väestöryhmiin" liitettyjä yleistyksiä. Lehdistö yrittää tehdä mahdollisimman paljon negatiivisia juttuja "paikallisista". Mielellään varakkaita ja tunnettuja miehiä jotta tapaukset painuvat ihmisten muistiin. Tälläkin hetkellä kaikki hössöttävät lehdistön esille tuomista "ilkeistä pomoista" taikka sanallisesta "ahdistelusta" samalla kun oikeat raiskaukset jäävät minimaaliselle mediahuomiolle. Metoo kampanja voi olla myös poliittinen ase. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/445 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Me too ei ole mennyt liian pitkälle ,Se on rakentavaa ja tervetullutta keskustelua. Syyttelyissä kautta aikojen aina joku lähtee laukalle se ei liity Me too juttuihin mitenkään,miettikää  vaikka kultteja . Mutta itse Me too Suomessa koskee molempia sukupuolia ja muuallakin. Jos mies koittaa kertoa kokemuksiaan muut miehet irvailee että oisit vaan ottanut seksiä ja haukutaan nössöksi. Itse olen naisena miehiäkin rohkaissut puhumaan kokemuksistaan. Ja yleisiä käytöstapoja ja rajoja haetaan ja tässä halutaan opetella. Esim nimi me too kertoo ettei sukupuolta rajata.

Et nyt ole ihan sisäistänyt sitä, että kyse on puhtaasti valkoisiin heteromiehiin kohdistuvasta vihakampanjasta. Rikosilmoituksia voi tehdä ilman mitään metoo sekoiluakin. Nyt liikehdintä on muuttunut jo sekoilun lisäksi rikolliseksikin. Missä muiden rotujen edustajat? Entä lesbot jne? Kyllä tämän kampanjan motiivit ja keinot on tullut varsin selviksi.

Kaikkea sitä lukeekin. Ehkäpä huomaisit, että kampanja on kohdistunut muihinkin kuin valkoisiin heteromiehiin, jos sulle muutkin kuin valkoiset heteromiehet olisivat ihmisiä? Jos olisit edes vähän seurannut liikehdintää esim. Aasian osalta? En tiedä mitä muuta sanoa, on niin sakeaa huttua.

Vierailija
324/445 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, onhan se kohdistunut muihinkin kuin valkoisiin heteromiehiin, esim. Aziz Ansari, Kevin Spacey. Ja Bill Cosbyn keissistähän koko liikehdintä pitkälti lähti liikkeelle. Ja liikehdintä on ollut voimakasta esim. Intiassa ja Pakistanissa joissa valkoiset miehet ovat aika vähissä.

Mitkä ovat mielestäsi kampanjan motiivit? (Tarvinneeko edes kysyä. Valkoisen heteromiehen pään menoksi vain kaikki, vai? Ihan tosi yllättävää jos olet sitä mieltä...) 

#Metoon yleinen ja yhtäläinen motiivi= miesviha.

Vierailija
325/445 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tämä herra metsäketo on käyttäytynyt huonosti naisia kohtaan, ei poistu sillä, että nyt nämä naiset on tuomittu(myös vääristä teoista).  Metsäkedon huono käytös ei sillä pois pyyhkiydy, että joku muukin on tehnyt väärin.

Vierailija
326/445 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Metoon yksi kantavia teemoja ole tuoda väärintekijöiden vääryyksiä julkisuuteen? Tätä varmasti haluavat aatteen nimeen vannovat nyt tuomitut naisetkin. Milloinka tuomio saa lainvoiman ja nimet tulee julkisuuteen? Mitäs näitä Metoo työkaluja onkaan, että tietää kohdella kyseisiä naisia haluamallaan tavalla? Julkinen häpeärangaistus, somelynkkaus, työnantaja boikotoinnit yms. Luetelkaapas muita. :) Vai otetaanko kaksoisstandardit käyttöön kuten yleensä?

Juuri näin! Pääsee eukot maistamaan toivottavasti kunnolla omaa lääkettään. Tai siis pääsisivät, jos olisivat syyttömiä. Vasta silloin puntit olisivat tasan. Nyt ovat syyllisiä ja Metsäketo syytön, joten kaikki määrä koituvaa paskaa on vain ja ainoastaan oikein.

Vierailija
327/445 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, onhan se kohdistunut muihinkin kuin valkoisiin heteromiehiin, esim. Aziz Ansari, Kevin Spacey. Ja Bill Cosbyn keissistähän koko liikehdintä pitkälti lähti liikkeelle. Ja liikehdintä on ollut voimakasta esim. Intiassa ja Pakistanissa joissa valkoiset miehet ovat aika vähissä.

Mitkä ovat mielestäsi kampanjan motiivit? (Tarvinneeko edes kysyä. Valkoisen heteromiehen pään menoksi vain kaikki, vai? Ihan tosi yllättävää jos olet sitä mieltä...) 

Haluaisin nähdä tällaisen miesvihasta vinkuvan valkoisen heteromiehen joskus puolustavan muslimimiestä. Mutta ei, he tuntuvat vihaavan kaikkia jotka eivät ole kaltaisiaan - niin naisia, ei-valkoisia kuin ei-heteroitakin.

Vierailija
328/445 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseselvisinvähällä kirjoitti:

Minä jätin aikoinaan kertomatta seksuaalisesta ahdistelusta kun pelkäsin ettei minua uskota,sana sanaa vastaan, pikkukaupunki ja ahdistelija oli varattu minua muutama vuosi vanhempi poika. Näin häntä tapauksen jälkeen  bileissä ja piti teeskennellä että mitään ei ollut tapahtunut,en pystynyt häntä pahemmin silmiin katsomaan.Syytin itseäni .Nyt mietin että miksi ? En flirttaillut hänelle. En ollut mitenkään seksikkäästi pukeutunut. Kai sitä antoi jotain sanattomia signaaleja vissiin.. Mutta kun en kauheasti edes puhunut hänelle sinä iltana. Tämä ahdistelu sattui aamulla. Jäin kaverille yöksi ja hän nukkui alakerassa.minä yläkerrassa,tämä ahdistelija nukkui alakerran sohvalla,minä menin kaverin makuuhuoneeseen. Aamulla heräsin siihen että ahdistelija oli kömpimässä päälle. Sysäsin hänet pois, ja lähdin aika äkkiä kaverilta. Valehtelin myöhemmin että lähdin kotiin äidin soitosta johtuen. En uskaltanut kertoa edes kaverille kun hän piti tätä poikaa hyvänä tyyppinä. Tuntuu että ajat ei ole muuttunut niistä, edelleen naisia syyllistetään ja haukutaan valheista.  Olen antanut anteeksi tälle pojalle mutta toivon että hän olisi aikuistunut niistä ajoista ja että hän kunnioittaisi naisia enemmän tänä päivänä. En aio vieläkään kertoa tutuille tästä enkä tule koskaan kertomaankaan mutta muut naiset älkää vaietko vuosia. Tarkoitan että pahempaakin voi sattua .

En halua vähätellä sun kokemustasi, mutta tuo kuulostaa sellaiselta toilailulta, mihin suurin osa nuorista on törmännyt jollei ole ihan pullossa elänyt, eikä siihen kannattaisi jäädä loputtomasti jumittamaan. Itselleni kun on kömpinyt alaston ihminen bileiden jälkeen viereen ja eivät ne näpit pysyneet kurissa ennen kovaa ärähdystä.

Nuorilla on vielä hakusessa mitä kuuluu tai mitä saa tehdä ja mallia otetaan kavereitten jutuista ja elokuvista, joissa sankari saa naisen kun suutelee naista kahta tuliset min vielä tältä litsarin saatuaan. Nykyään onneksi on vähän enemmän puhetta henkilökohtaisista rajoista ja niiden kunnioittamisesta kuin ennen.

Vierailija
329/445 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että tämä herra metsäketo on käyttäytynyt huonosti naisia kohtaan, ei poistu sillä, että nyt nämä naiset on tuomittu(myös vääristä teoista).  Metsäkedon huono käytös ei sillä pois pyyhkiydy, että joku muukin on tehnyt väärin.

Vähän nyt suhteellisuudentajua. Nuo naiset ovat tuomittuja rikollisia. Törttöys ei ole mikään rikos. Jos Metsäketo on tehnyt jotain rikollista, niin rikosilmoitusta vaan ja oikeus punnitsee asian. Jo se nyt on perhana kun feminatsit yrittää ottaa lain omiin käsiin. Toiminta täyttää jo järjestäytyneen rikollisuuden tunnusmerkit.

Vierailija
330/445 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Pääsee eukot maistamaan toivottavasti kunnolla omaa lääkettään. Tai siis pääsisivät, jos olisivat syyttömiä. Vasta silloin puntit olisivat tasan. Nyt ovat syyllisiä ja Metsäketo syytön, joten kaikki määrä koituvaa paskaa on vain ja ainoastaan oikein.

Metsäketo ei edelleenkään ole syytön. Se, että naiset on tuomittu kunnianloukkauksesta, ei poista sitä tosiasiaa, että metsäketokin on tehnyt väärin.

Tuomittu mistä?

Vierailija
331/445 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa sukupuolisuuteen, tekemättä tästä me too kysymystä tai pörssiklubia, meillä jokaisella on toisiamme kohtaan ihmisenä olemisen velvollisuus. Minun 50-vuotiaana miehenä on mahdoton ymmärtää, mikä tähän maailmaan on tullut? Miksi sukupuolet on ajettu rakkauden sijasta vihaamaan toisiaan? Millainen tasa-arvokeskustelu heittää kaikki opitut hyvät tavat ja sukupuolten välisen kunnioituksen romukoppaan? Kun kunnioitus häviää, siitä seuraa ikävyyksiä. Esimerkkejä mailmalta nähdään paljon. Se on jo rikollisuutta ihmisyyttä vastaan.

Minut opetettiin pienenä ihailemaan ja kunnioittamaan naista. Niin olen opettanut omatkin poikani. Saanko olla ymmärtämättä tätä vihamielistä vastakkainasettelua?

Vierailija
332/445 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 50V kirjoitti:

Ottamatta kantaa sukupuolisuuteen, tekemättä tästä me too kysymystä tai pörssiklubia, meillä jokaisella on toisiamme kohtaan ihmisenä olemisen velvollisuus. Minun 50-vuotiaana miehenä on mahdoton ymmärtää, mikä tähän maailmaan on tullut? Miksi sukupuolet on ajettu rakkauden sijasta vihaamaan toisiaan? Millainen tasa-arvokeskustelu heittää kaikki opitut hyvät tavat ja sukupuolten välisen kunnioituksen romukoppaan? Kun kunnioitus häviää, siitä seuraa ikävyyksiä. Esimerkkejä mailmalta nähdään paljon. Se on jo rikollisuutta ihmisyyttä vastaan.

Minut opetettiin pienenä ihailemaan ja kunnioittamaan naista. Niin olen opettanut omatkin poikani. Saanko olla ymmärtämättä tätä vihamielistä vastakkainasettelua?

https://www.hs.fi/nyt/art-2000005854286.html

Lue vaikka tuo.

Ongelmien alku on jälleen kerran jenkeissä. Miesviha on totta.

Vierailija
333/445 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoni elämään palautui.

Vierailija
334/445 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä tällaisen miesvihasta vinkuvan valkoisen heteromiehen joskus puolustavan muslimimiestä. Mutta ei, he tuntuvat vihaavan kaikkia jotka eivät ole kaltaisiaan - niin naisia, ei-valkoisia kuin ei-heteroitakin.

Aha, nyt oletetaan mieheksi, valkoiseksi ja heteroksi.

Vierailija
335/445 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, tässä on tainneet seuraavat kunnianloukkausepäillyt jo ilmoittautua. Hassua, etteivät tähänastiset tuomiot riitä osoittamaan, että tuollaisista perättömistä väitteistä tulee rangaistus.

Vierailija
336/445 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti naiset joutuvat tällä kertaa vankilaan. Olen internetin maksullisilla sivustoilla nähnyt dokumentteja siitä, mitä naistenvankiloissa tapahtuu.

Vierailija
337/445 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, nyt oletetaan mieheksi, valkoiseksi ja heteroksi.

Aivan,olen muunsukupuolinen,kirjava ja tsygootti.

Vierailija
338/445 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 50V kirjoitti:

Aina yhtä hämmentävää lukea miten aikuinen(?) nainen kehtaa anonyymillä keskustelupalstalla esittää miestä. T. Pirkko 63 v itsekin.

Vierailija
339/445 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH! Kovin yksin olin täällä puolustamassa Metsäketoa vuosi sitten ja nyt se on yleinen mielipide täällä. Katsoisitte peiliin.

Vierailija
340/445 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti naiset joutuvat tällä kertaa vankilaan. Olen internetin maksullisilla sivustoilla nähnyt dokumentteja siitä, mitä naistenvankiloissa tapahtuu.

Voi kuule, kun Suomessa ei edes ra-s-kaa-ja välttämättä joudu linnaan, saatika sitten noin pienestä.

Kannattaa nyt miettiä, mitä noista naisista kirjoittaa, ettei kohta ole itse niitä vankilan portteja kolkutelemassa. Tää ketju on niin täynnä ihan kamalaa naisvihaa, ettei mitään mieltä.

Näitten näin vihaisten ihmisten pitäisi lähteä pois tästä sairaasta nettimaailmasta, missä he vain saavat yllykettä vihalleen. menkää lukemaan vaikka jotain luontoryhmää ja tajutkaa, että miehet ja naiset ei ole normaalissa elämässä toistensa vihollisia. Tämä palsta/ketju on sairas. Katsotaan milloin tämäkin viesti poistuu naisvihaajan poistattamana, niin kuin kaikki muutkin viestit, missä naisviha  tuomitaan.