Mies, kun ruma nainen lähestyy sinua niin miksi et näytä vihreää valoa tutustumiselle?
Kommentit (235)
Gay Rachmael kirjoitti:
Duunipaikalla on yks nuorehko muija jonka nimeä en tiedä. Ikävyytenä on, että tauot täytyy pitää määrättynä aikana ja omani on samaan aikaa sen kanssa. Siellä kahvihuoneessa, joka usein muuten tyhjillään, yrittää etsiä katsekontaktia, hymyillä jne. Selvästi on miehen puutteessa.
Täti vaan on suurinpiirtein niin suloton kuin olla voi. Ei meikkaa, tyylittömät silmälasit, tukka kuin karhun perse ja treenaamattoman vartalonsa verhoaa johonkin ihme miesmäisiin vaatteisiin. Esim. kuluneisiin farkkuihin, ruutupaitaan ja herranliiveihin.
Inhottaa ja nolottaa kyseisen vanhanpiian puolesta, mitä se oikein luulee itsestään kun itse olen selvästi ylemmällä tasolla jos naiset edes kiinnostais? Olishan täällä duunipaikalla montakin yksinäistä atm:ia jotka sopisi tuolle VP:lle paremmin kuin hyvin mutta ei kelpaa sille itsensä tasoinen.
No Joo, suhdetta se varmaan suunnittelee kanssasi...
Gay Rachmael kirjoitti:
Duunipaikalla on yks nuorehko muija jonka nimeä en tiedä. Ikävyytenä on, että tauot täytyy pitää määrättynä aikana ja omani on samaan aikaa sen kanssa. Siellä kahvihuoneessa, joka usein muuten tyhjillään, yrittää etsiä katsekontaktia, hymyillä jne. Selvästi on miehen puutteessa.
Täti vaan on suurinpiirtein niin suloton kuin olla voi. Ei meikkaa, tyylittömät silmälasit, tukka kuin karhun perse ja treenaamattoman vartalonsa verhoaa johonkin ihme miesmäisiin vaatteisiin. Esim. kuluneisiin farkkuihin, ruutupaitaan ja herranliiveihin.
Inhottaa ja nolottaa kyseisen vanhanpiian puolesta, mitä se oikein luulee itsestään kun itse olen selvästi ylemmällä tasolla jos naiset edes kiinnostais? Olishan täällä duunipaikalla montakin yksinäistä atm:ia jotka sopisi tuolle VP:lle paremmin kuin hyvin mutta ei kelpaa sille itsensä tasoinen.
Siis kahvihuoneessa on tuolloin vain sinä ja tuo nainen. Nainen yrittää olla sinulle ystävällinen ja luoda keskusteluyhteyttä ja sinun ainoa ajatuksesi on, että hän yrittää iskeä sinua? Et kai ole nyt tosissasi?
Eikö sinulle ole tullut mieleenkään, että ehkä nainen haluaisi vain juttuseuraa, ettei taukohetkeään tarvitsisi ihan tuppisuuna viettää? Minusta ainakin on ihan luonnollista rupatella niitä näitä duunikavereiden kanssa kahvitauolla.
Kun ei edes ruma nainen lähesty.
Jos nainen tykkäisi jutella miespuolisen kanssa edes ajankuluksi, niin ei se nyt tarkoita sitä, että olisi miehen puutteessa. Miten ihmeessä tuollaista voi edes kuvitella?
Miehetkö ne on koko ajan puutteessa, kun ne ajattelee vain tämän kautta kaikki asiat? Seksiä seksiä seksiä...!
Ei tee mieli ottaa kontaktia keneenkään mieheen, kun ne ajattelee tuolla tavoin!
Kyllä minusta ihmiset voisi ihan jutella keskenään ilman mitään taka-ajatuksia. Mitä jos säkin juttelisit tuolle naiselle ihan normaalisti? Olisiko se sulta jotenkin pois? Miten niin sinä olet ylemmällä tasolla? Ainakaan kirjoituksesi perusteella et kovin tasokas ole.
Vierailija kirjoitti:
Heh, vaikka vinkkaisin silmää rumalle naiselle niin turha odottaa vastakaikua. Tiivistelmänä ketjusta: rumat ja ujot olkoot yksinänsä, ei heitä kukaan huoli. Koska kuka nyt rumaa haluaa, eikä se rumakaan voi muista rumista kuuna päivänä tykätä, kun eivät edes mahdollisuutta toisillensa anna, rumia kun ovat, paradoksaalisen paranoidi paradoksi
Minä nyt en edes huomaisi silmäniskuja enkä osaisi ajatella sitä iskuyritykseksi. Parhaiten tepsii ihan tavallinen puhe "onpas täällä paljon porukkaa" tai "onko se tarjouskahvi jo loppunut, voi harmi". Mies, joka mainitsee heti jotain minun ulkonäöstä aiheuttaa vain pakoreaktion.
Miksi pitäisi?
Olen nainen, enkä itsekään haluaisi rumaa miestä. Tosin miesmallitkaan eivät houkuta, mutta ruma houkuttaa vielä vähemmän.
Miksi siis miesten pitäisi seurustella rumien naisen kanssa?
Tee rumalle ulkonäöllesi jotain jos se häiritsee. Voihan olla että et edes ole niin ruma kuin kuvittelet, mutta olet saanut siitä päähänpinttymän joka hallitsee elämääsi ja ajatuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan hyvännäköinen nainen enkä minäkään oleta jokaisen miehen olevan kiinnostunut itsestäni. Miksi siis kukaan ruma kuvittelisi niin?
Minä taas olen hyvännäköinen nainen, enkä enää edes yritä muodostaa kaverisuhteita miesten kanssa. Tähän mennessä kun jokaisesta selvinnyt, että elättelivät toiveita vähän muusta kuin kaveruksina olemisesta.
Loppuun asti rehellisesti sanottuna naisesta ei haluta kuin yhtä asiaa. Sitäkin vain hyvännäköisiltä. Monikossa. Muut harrastukset keskustelut ja kaveeraukset hoituu paremmin poikien kesken. Mummonne ovat oikeassa, ladyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan hyvännäköinen nainen enkä minäkään oleta jokaisen miehen olevan kiinnostunut itsestäni. Miksi siis kukaan ruma kuvittelisi niin?
Minä taas olen hyvännäköinen nainen, enkä enää edes yritä muodostaa kaverisuhteita miesten kanssa. Tähän mennessä kun jokaisesta selvinnyt, että elättelivät toiveita vähän muusta kuin kaveruksina olemisesta.
Loppuun asti rehellisesti sanottuna naisesta ei haluta kuin yhtä asiaa. Sitäkin vain hyvännäköisiltä. Monikossa. Muut harrastukset keskustelut ja kaveeraukset hoituu paremmin poikien kesken. Mummonne ovat oikeassa, ladyt.
Mitä ihmettä, mulle (40) taas on sattunut nuoresta saakka kohdalle nimenomaan niitä elämänkumppania etsiviä miehiä, ja nykyinen aviomies onkin oikea kultakimpale vielä vuosien perhe-elämänkin jälkeen. Kohta alkaa se toinen kuherruskuukausi, lapsi on muuttamassa kotoa. Ilmeisesti me eletään jossain kuplassa, missä naiset ja miehet vielä tykkäävät toisistaan. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä, mutta jos ulkonäkö ei minua miellytä yhtään, ei tule stondistakaan. En tahdo parisuhdeongelmia, vaan haluttavan puolison. Siksi.
Jos nainen sanoisi vastaavaa, ettei syty kuin silmää miellyttävistä miehistä, niin johan sataisi alapeukkuja ja haukuttaisiin pinnalliseksi :)
Johtuu siitä että se on niin kapea se genre, mistä naiset syttyy. Pitkä, pitkä,pitkä, komea ja tumma.
Iljettävää, miten pahasti yksinkertaistat kaikki maailman naiset yhdeksi samaksi massaksi, jolla on identtinen mielipide.
Tässä asentaessasi saattanee olla se suurin syy siihen, jos tyttöystävää ei löydy.Lempiväri ja lempiruoka toki jakaa naisia tasaisesti, mutta ei miesmaku. Se on liikuttavan identtinen. Siksi on päässyt syntymään esim. Tinderissä miesten seksuaalineneliitti, joista kaikki naiset tykkää.
Tunnetko ketään, joka esimerkiksi seurustelee? Nimittäin mun kaveripiirissä naisilla on kyllä ihan kaiken kokoista ja näköistä tyyppiä kanssaan ihan aviossa asti.
Mieluummin pitäisi tarkastella niitä, jotka ovat tahtomattaan sinkkuja. Näitä on omassa tuttavapiirissä ja kaikilla on jonkinlaisia merkittäviä "ulkonäkövikoja". Muuten ovat kyllä ihan ok, osa jopa hyviä tyyppejä
eri
Mutta jos yleistyksiä halutaan tehdä, niin nimenomaan pitää tarkkailla ihmisten enemmistöä, eli niitä jotka löytävät kumppanin itselleen esim ikävuoteen 30 mennessä. Tässä nyt tehtiin yleistys naisten liikuttavan yksimielisestä miesmausta. Jotta tuo yleistys pitäisi paikkansa, pitäisi pystyä todistamaan, että lähinnä vain pitkät, tummat ja komeat miehet saavat parisuhteen. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa ja sen voi kuka tahansa todeta vaikka seuraavalla kauppareissulla kun katsoo ympärilleen. Se jos yksin jääviä miehiä yhdistää merkittävät ulkonäköviat, ei millään tavalla tarkoita sitä, että ainoastaan pitkät, tummat ja komeat miehet kelpaisivat. Aivan kuten yksinäisissä naisissakin lienee enimmäkseen niitä, joilla on merkittäviä ulkonäkövikoja, mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että miehille kelpaisi pelkät missit.
Tätä voisi tutkia niin, että "pitkä, tumma ja komea" muodostaa kolmiulotteisen koordinaatiston ja jokaista miestä arvioidaan kaikilla kolmella asteikolla esim. numeroin 0-10. Sitten katsotaan minne päin koordinaatistoa ikisinkut osuvat. Oma hypoteesini on, että ikisinkkumiehiä on paljon enemmän origon seudulla kuin vastakkaisessa kärjessä. Silloinhan se kertoisi jotain naisten suht yksmielisestä miesmausta
Miten sinä sitten perustelet sen tosiasian, että suurin osa miehistä löytää parisuhteen, jopa useamman sellaisen elämänsä aikana ja että myös muutkin kuin pitkät, tummat ja komeat miehet pariutuvat? Nämä asiat kun eivät perustu "omiin hypoteeseihin" vaan niiden tueksi on olemassa ihan tutkittua faktaa.
Miesmausta joustetaan, kun halutaan jälkikasvua ja huomataan muidenkin naisten tavoittelevan samoja miehiä. Jossain vaiheessa kuitenkin joustoraja tulee vastaan ja ollaan mieluummin yksin. Sitä samaa joustamista mitä näkyy elämän muillakin osa-alueilla kuten koulutuksessa ja työelämässä
Ahaa, eli naiset vaan tyytyy tavikseen kun eivät voi saada sitä pitkää ja tummaa komistusta? Oikeasti naiset eivät niitä tavismiehiään ja lastensa isiä rakasta, koska naisten universaali miesmaku ohjaa rakkaudentunteet ainoastaan pitkien,tummien ja komeiden miesten suuntaan? Ja anna kun arvaan, tällekin teorialle lähteeksi kelpaa "oma hypoteesi"?
No, samaahan voi sanoa miehistäkin. Miesten naismaku on kyllä liikuttavan yksimielinen. Kaikki haluavat isotissisen ja tiimalasivartaloisen missin, mieluiten blondin ja ehdottomasti alle 25-vuotiaan. Jos mies on parisuhteessa naisen kanssa, joka ei täytä näitä miesten yleismaailmallisia vaatimuksia, kyseinen mies on vain tyytynyt siihen naiseen nuoren ja kauniin isotissiblondiinin puutteessa? Kas näin, menikö tämä analyysini oikein? Onko teidän miesten naismaku oikeasti näin yhtenäinen?
Vastaavasti voisi tutkia ikisinkkunaisia ja sitä onko siinä ryhmässä ei-isotissiset, ei-tiimalasivartaloiset ja ei-blondit yliedustettuina. Eli naisissa pienitissinen ja tasapaksu yli 25v brunetti/punapää vastaisi kysynnältään lyhyttä, rumaa ja vaaleaa miestä. Sitä voi kukin miettiä onkohan ihan näin
No onko kumpaakaan oikeasti siis tutkittu? Tähän astihan sinä olet puhunut vain "omasta hypoteesistasi". Lisäksi, millä tavalla sinä ehdotat että nämä tutkimukset toteutettaisiin? Näyttämällä sekä miehille että naisille valokuvia vastakkaisen sukupuolen edustajista ja pyytämällä laittamaan heidät ulkonäön perusteella paremmuusjärjestykseen?
Siksi, koska minua ei kiinnosta naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Aina on kivempaa jätkäporukalla kuin nyhjätä muijan kanssa himassa.
Olen elämäni aikana tavannut muutaman niin ruman naisen, että en voisi kuvitella parisuhdetta sellaisen kanssa, jos nyt rajataan keskustelu tarkoittamaan iältään edes suunnilleen sopivaa. Useimmiten nämä rumat naiset voisivat vilkaista peiliin: viikset voi ajaa pois, tukan voi pestä ja kammata ja ylipainolleenkin voi useimmissa tapauksissa paljon. Pitää myös muistaa, että miesten naismaku ei ole sama kuin missikuvasto. Harvoin ylipäätään puhun miespuolisten kavereideni kanssa naiskauneudesta, mutta kun siitä on puhuttu, niin maut ovat olleet hyvinkin erilaisia. Itseäni kiehtoo naiset, joita monet sanovat lähinnä laudoiksi.
Ensimmäinen pitempiaikainen suhteeni oli ylipainoiseen tyttöön, joka aluksi oli hauska, huomaavainen ja erittäin hyvää juttuseuraa. Olin kyllä katsellut vähän muita tyttöjä, mutta hänen kanssaan tuntui olevan mukavinta. Sittemmin hän alkoi pomottaa minua ja päättää asioistani, mistä vähitellen ärsyynnyin ja ajan mittaan vaihdoin tyttöystävää. Toisella kierroksella halusin sitten kauniin, ja sainkin. Jopa niin kauniin, että nykyisten laasasteorioiden aikana näin rumalla miehellä ei pitäisi olla niin kaunista naista. Tuossapa tuo näkyy yhä olevan ja on ollut yli 20 vuotta.
No, olen kohta 50. Jos en olisi naimisissa, näyttäisin yhä vihreää valoa lähes kenelle tahansa naiselle, joka lähestyy. Mutta edelleen näyttäisin punaista, jos lähestyjä olisi suorastaan vastenmielinen ulkonäöltään. Kyllä siivottomasta ja hoitamattomasta naisesta tulee mieleen, että hän ehkä potee syvää masennusta tai on alkoholisti, eikä siis seurustelukunnossa. Ja on minussakin sen verran lapsellista esteetikkoa, että jos nenä on otsalla ja puu sylen laajuinen, niin jotakin luotaantyöntävää siinä on. Minut saa haukkua tästä syystä, en mene rikki. Summa summarum: minullakin on ulkonäköpreferenssini, mutta ne ovat aina olleet aika väljät. Useimmat naiset ovat riittävän kauniita ja oikein viimeisen päälle trimmatuista ja pyntätyistä naisista - vaikka huomioni heihin kiinnittyykin - tulee mieleen, että heidän elämänsä pyörii sen ulkonäön ympärillä. Ajatus siitä, että yhdessä ei voi lähteä ex tempore ulos, koska pitää saada käyttää tunti pynttäytymiseen, on aika luotaantyöntävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä, mutta jos ulkonäkö ei minua miellytä yhtään, ei tule stondistakaan. En tahdo parisuhdeongelmia, vaan haluttavan puolison. Siksi.
Jos nainen sanoisi vastaavaa, ettei syty kuin silmää miellyttävistä miehistä, niin johan sataisi alapeukkuja ja haukuttaisiin pinnalliseksi :)
Johtuu siitä että se on niin kapea se genre, mistä naiset syttyy. Pitkä, pitkä,pitkä, komea ja tumma.
Iljettävää, miten pahasti yksinkertaistat kaikki maailman naiset yhdeksi samaksi massaksi, jolla on identtinen mielipide.
Tässä asentaessasi saattanee olla se suurin syy siihen, jos tyttöystävää ei löydy.Lempiväri ja lempiruoka toki jakaa naisia tasaisesti, mutta ei miesmaku. Se on liikuttavan identtinen. Siksi on päässyt syntymään esim. Tinderissä miesten seksuaalineneliitti, joista kaikki naiset tykkää.
Tunnetko ketään, joka esimerkiksi seurustelee? Nimittäin mun kaveripiirissä naisilla on kyllä ihan kaiken kokoista ja näköistä tyyppiä kanssaan ihan aviossa asti.
Mieluummin pitäisi tarkastella niitä, jotka ovat tahtomattaan sinkkuja. Näitä on omassa tuttavapiirissä ja kaikilla on jonkinlaisia merkittäviä "ulkonäkövikoja". Muuten ovat kyllä ihan ok, osa jopa hyviä tyyppejä
eri
Mutta jos yleistyksiä halutaan tehdä, niin nimenomaan pitää tarkkailla ihmisten enemmistöä, eli niitä jotka löytävät kumppanin itselleen esim ikävuoteen 30 mennessä. Tässä nyt tehtiin yleistys naisten liikuttavan yksimielisestä miesmausta. Jotta tuo yleistys pitäisi paikkansa, pitäisi pystyä todistamaan, että lähinnä vain pitkät, tummat ja komeat miehet saavat parisuhteen. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa ja sen voi kuka tahansa todeta vaikka seuraavalla kauppareissulla kun katsoo ympärilleen. Se jos yksin jääviä miehiä yhdistää merkittävät ulkonäköviat, ei millään tavalla tarkoita sitä, että ainoastaan pitkät, tummat ja komeat miehet kelpaisivat. Aivan kuten yksinäisissä naisissakin lienee enimmäkseen niitä, joilla on merkittäviä ulkonäkövikoja, mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että miehille kelpaisi pelkät missit.
Tätä voisi tutkia niin, että "pitkä, tumma ja komea" muodostaa kolmiulotteisen koordinaatiston ja jokaista miestä arvioidaan kaikilla kolmella asteikolla esim. numeroin 0-10. Sitten katsotaan minne päin koordinaatistoa ikisinkut osuvat. Oma hypoteesini on, että ikisinkkumiehiä on paljon enemmän origon seudulla kuin vastakkaisessa kärjessä. Silloinhan se kertoisi jotain naisten suht yksmielisestä miesmausta
Miten sinä sitten perustelet sen tosiasian, että suurin osa miehistä löytää parisuhteen, jopa useamman sellaisen elämänsä aikana ja että myös muutkin kuin pitkät, tummat ja komeat miehet pariutuvat? Nämä asiat kun eivät perustu "omiin hypoteeseihin" vaan niiden tueksi on olemassa ihan tutkittua faktaa.
Miesmausta joustetaan, kun halutaan jälkikasvua ja huomataan muidenkin naisten tavoittelevan samoja miehiä. Jossain vaiheessa kuitenkin joustoraja tulee vastaan ja ollaan mieluummin yksin. Sitä samaa joustamista mitä näkyy elämän muillakin osa-alueilla kuten koulutuksessa ja työelämässä
Ahaa, eli naiset vaan tyytyy tavikseen kun eivät voi saada sitä pitkää ja tummaa komistusta? Oikeasti naiset eivät niitä tavismiehiään ja lastensa isiä rakasta, koska naisten universaali miesmaku ohjaa rakkaudentunteet ainoastaan pitkien,tummien ja komeiden miesten suuntaan? Ja anna kun arvaan, tällekin teorialle lähteeksi kelpaa "oma hypoteesi"?
No, samaahan voi sanoa miehistäkin. Miesten naismaku on kyllä liikuttavan yksimielinen. Kaikki haluavat isotissisen ja tiimalasivartaloisen missin, mieluiten blondin ja ehdottomasti alle 25-vuotiaan. Jos mies on parisuhteessa naisen kanssa, joka ei täytä näitä miesten yleismaailmallisia vaatimuksia, kyseinen mies on vain tyytynyt siihen naiseen nuoren ja kauniin isotissiblondiinin puutteessa? Kas näin, menikö tämä analyysini oikein? Onko teidän miesten naismaku oikeasti näin yhtenäinen?
Ei erotilastojen valossa rakastakaan. Siksi yleistä on naisten erohalukkuus ja kiire päästä taas alfaralliin.
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että rakkaus voi loppua? Että pariutui rakkaudesta, mutta se rakkaus ei vain kestänytkään? Tai että rakastaa edelleen, mutta se vain ei riitä parisuhteen jatkamiseksi? Oletko lisäksi koskaan hoksannut, että eroon on yleensä syy, joka ei välttämättä riipu yksinomaan eroa hakevasta osapuolesta? Vai meneekö homma niin, että joka kerta kun nainen hakee avioeroa, ainoa syy on se, että nainen on kyllästynyt tavismieheensä, jota ei koskaan rakastanutkaan ja haluaa takaisin alfaralliin? Lukitaanko tämä vastaus Pyhäksi Totuudeksi samoin kuin olet lukinnut Pyhäksi Totuudeksi sen että naiset ovat miehiä nirsompia ja haluavat vain pitkiä ja tummia komistuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, mulle (40) taas on sattunut nuoresta saakka kohdalle nimenomaan niitä elämänkumppania etsiviä miehiä, ja nykyinen aviomies onkin oikea kultakimpale vielä vuosien perhe-elämänkin jälkeen. Kohta alkaa se toinen kuherruskuukausi, lapsi on muuttamassa kotoa. Ilmeisesti me eletään jossain kuplassa, missä naiset ja miehet vielä tykkäävät toisistaan. Hyvä niin.
Kerro ihmeessä missä tämä kupla sijaitsee ja miten sisään pääsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä missä tämä kupla sijaitsee ja miten sisään pääsee?
Tampereella. :D En minä tiedä, olen ajautunut tänne. Mukavasti ovat ystävät ja tuttavatkin pariutuneet ja jopa pysyneet yhdessä, toiset teineistä saakka...ja koska me ollaan ilmeisesti jo vanhoja käpyjä, useimmat ovat löytäneet toisensa oldschooltavalla, olemalla kiinnostuneita toisesta ihmisestä. (Tässä tuntee itsensä ihan dinosaurukseksi.)
Näytän vihreä valoa jos tällä "rumalla naisella" hyvä kroppa, kyllä se nyt kertapanona menee pimeässä, muuta en voi luvata mitään.
Miksi pitäisi olla kiinnostunut rumista naisista? Yök.
Eipä ole juuri tullut laihaa nuorehkoa rumaa naista vastaan. Ylipaino rumentaa kauneimmankin missin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, vaikka vinkkaisin silmää rumalle naiselle niin turha odottaa vastakaikua. Tiivistelmänä ketjusta: rumat ja ujot olkoot yksinänsä, ei heitä kukaan huoli. Koska kuka nyt rumaa haluaa, eikä se rumakaan voi muista rumista kuuna päivänä tykätä, kun eivät edes mahdollisuutta toisillensa anna, rumia kun ovat, paradoksaalisen paranoidi paradoksi
Minä nyt en edes huomaisi silmäniskuja enkä osaisi ajatella sitä iskuyritykseksi. Parhaiten tepsii ihan tavallinen puhe "onpas täällä paljon porukkaa" tai "onko se tarjouskahvi jo loppunut, voi harmi". Mies, joka mainitsee heti jotain minun ulkonäöstä aiheuttaa vain pakoreaktion.
"onpas täällä paljon porukkaa, tääl on varmaan ne tarjousämpärit loppu jo" aiheuttaa itselläni pakoreaktion, eipä ulkonäön toisaalta kehuminenkaan mitenkään säväytä, korkeintaan häiritsevää, noh ihmiset on erilaisia.
Enkä itse osaa avata keskustelua toisen ihmisen kanssa kasvotusten, keskustella osaan mutta sen avaus tuntemattoman kanssa on vain vaivaannuttavaa vaikkei olisi mitään seuranhakuja mielessä, ehkä se ettei kiinnosta keskustella tyhjänpäiväisiä tuntemattomien kanssa vaikuttaa asiaan. Torjunnan pelko varmaan häiritsee eniten, netti on onneksi olemassa meille ujoille
Tai nainen jolla on joku häiritsevä piirre. Ei tarvitse olla edes ruma.