Onko red flag naisille jos mies on matkustellut vain suomessa.
Pitääkö olla maailmanmatkaaja että nainen kiinnostuu?
Kommentit (30)
Ei, kunnon etn0nat|onalisti mies matkustelee nimenomaan vain KotiMaassa.
terveisin, PS-nainen, Impivaara
Tuskinn sanna marinia kiinnostais. Se matkustelee joka päivä eri maassa.
Ei ole ollenkaan. Jatkuvasti lomalentämistä harrastava mies taas ei sopisi minulle. Suhtaudun sellaiseen elämäntapaan kriittisesti.
No en nyt sanoisi red flag, mutta kyllä mä sitä omituisena junttina pitäisin.
Itselleni tuo on kyllä etelävaltioiden flag . Ja käännä pois.
M49
Ei ole. Ei kaikki ihmiset matkustele. Ei ole varaa tai mielenkiintoa. Se on ihan ok ja tavallista.
Isolle osalle ikisinkuista jossain tinderissä ja instassa varmaan on koska heillä on aina harrastuksena matkustelu ja niin sanotusti kulttuuri eli hotellit ja shoppailu sekä bilettäminen. Ei ole sattumaan että kaikki tinder "huijarit" esiintyvät hyvin kansainvälisinä ja menestyneinä henkilöinä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinn sanna marinia kiinnostais. Se matkustelee joka päivä eri maassa.
Sanna Marinilla on aina amisjunttimies.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
No kun itselle matkailu on yksi rakkaimmista harrastuksista js käynyt yli 50 maassa niin kyllä se kuulostaa ettemme olisi yhteensopivia. Mutta jos et itse halua matkustella niin miksi ylipäätään haluaisit kumppaniksi paljon matkustelevan naisen?
Ei ole. Kun et valitse mitään viininlipittelijä maailmanmatkaajaa kumppaniksi itsellesi, niin sulla ei ole mitään hätää, ja voitte mennä yhdessä sieneen ja puolukkaan.
Eihän kaikki naisetkaan ole käyneet Suomen ulkopuolella.
Ei varmaan jollekkin köyhälle pubiruusulle ole väliä. Kunhan joskus käytte Haaparannassa. Ruotsissa on halpaa taas.
No itsehän olen matkustellut lähinnä Suomen metsissä siis ihan oikeissa korpimetsissä. Mua aina lapsena nolotti tämä asia, kun meidän perhe matkusti jonnekin METSÄÄN KESKELLE KORPEA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Omituisena koska ei nähtävästi ole yhtään kiinnostunut näkemään maailmaa ja junttina, koska tollainen asenne on yleisempää junttikylien junteilla kuin kaupunkilaisilla.
Joka tapauksessa me emme sopisi yhteen.
Ei. Olen tuntenut miehen, joka kehui käyneensä yli 40 maassa, mutta hän ei osannut kertoa oikeastaan yhtään mitään yhdestäkään vähemmän tunnetusta maasta.. Oli ilmeisesi viihtynyt parhaiten hotellien baareissa. Eli parempi käydä vaikka Pirkkalassa ja muistaa sieltä jotain mielenkìntoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kun et valitse mitään viininlipittelijä maailmanmatkaajaa kumppaniksi itsellesi, niin sulla ei ole mitään hätää, ja voitte mennä yhdessä sieneen ja puolukkaan.
Menisin samaan paikkaan, missä olin lapsena. Löysin metsästä lammen, josta tuli ahventa tai jotain pientä kalaa ihan kassikaupalla ja ympärillä oli tuoreita lakkoja silminkantamattomiin. Olen yrittänyt päästä sinne, mutta pakko nyt sanoa, että tuosta on tehty jokin turistikohde ja omat rahat ei riitä mökkivuokraan.
Vierailija kirjoitti:
No itsehän olen matkustellut lähinnä Suomen metsissä siis ihan oikeissa korpimetsissä. Mua aina lapsena nolotti tämä asia, kun meidän perhe matkusti jonnekin METSÄÄN KESKELLE KORPEA.
Nyt kai kuitenkin ap tarkoitti ihan aikuisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen tuntenut miehen, joka kehui käyneensä yli 40 maassa, mutta hän ei osannut kertoa oikeastaan yhtään mitään yhdestäkään vähemmän tunnetusta maasta.. Oli ilmeisesi viihtynyt parhaiten hotellien baareissa. Eli parempi käydä vaikka Pirkkalassa ja muistaa sieltä jotain mielenkìntoista.
No Pirkkalassa on Stadium Outlet, Verkkokauppa com ja hyvä kahvila sekä sinne pääsee Tampereelta kävellen.
Mene nukkumaan trolli.