Auttakaa keksimään kivaa tekemistä kahdeksi vuorokaudeksi
Lokakuun 9.-11.
Mitä te tekisitte, jos saisitte kaksi yötä aikaa ihan vain itsellenne? Asun Keski-Suomessa, mutta mulla on auto ja toki muutenkin mahdollisuus matkustaa. Olen katsellut jopa pikalomia Eurooppaan, mutta ovat aika kalliita.
Kommentit (31)
Aja Vaasaan ja tee pikaristeily Ruotsiin.
Vierailija kirjoitti:
Aja Vaasaan ja tee pikaristeily Ruotsiin.
Onpa hauska kun kirjoitit tuon just, kun itselle pälkähti sama ajatus mieleen :) Ap
Nuku. Relaa. Harvinaista herkkua.
Miksi pitää tehdä jotain?
😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣🤣😁🤣😁🤣😁😁🤣
Siis onko niin, että kaksi yötä ilman muita on sinulle harvinainen poikkeustilanne? Elämäsi kuulostaa painajaiselta.
Vierailija kirjoitti:
😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣🤣😁🤣😁🤣😁😁🤣
Siis onko niin, että kaksi yötä ilman muita on sinulle harvinainen poikkeustilanne? Elämäsi kuulostaa painajaiselta.
Sanoinko noin?
Ap
Aja sinne Ruotsin puolelle tankkaamaan, niin saat reissurahat kuitattua pelkästään sillä erotuksella.
-winner-
Minulla on joka päivä aikaa ihan vain itselleni. Treenailen ja käyn lenkeillä joka päivä, joten tekisin niitä, jos saisin vielä kaksi päivää lisää. Silloin elämäni pitenisi kahdella päivällä.
Mene patikoimaan ja yövy kaksi yötä laavussa tai teltassa. Valmista ruoka trangialla.
Ruokamatka eri ravintoloihin tai museokortilla museokierros pitkin maata?
Mulla on neljä lasta joista kaksi asuvat vielä kotona ja ovat isällään joka toinen viikonloppu. Hekin ovat jo lähes täysi-ikäisiä. Tuli vain fiilis että tekee mieli tehdä jotain spesiaalia kun heillä alkaa syysloma ja ovat alkuloman isällään ja itselläkin loppuu tuossa ajankohdassa opinnot. Haluan jotenkin ns. juhlistaa ja tehdä jotain erityistä. Saan olla ihan omissa oloissani paljonkin siis. Saa kai sitä kuitenkin joskus tehdä muutakin kuin nukkua omaa vapaa-aikaansa :) Ap
Miksi silloin pitäisi tehdä jotain erikoista? Jos sulla itselläsi ei ole mitään mielitekoja, joita toteuttaa, niin älä tee mitään.
Ystävän kans hotellilomalle. Shoppailua, teatteri, hyvää ruokaa...
Vierailija kirjoitti:
Ruokamatka eri ravintoloihin tai museokortilla museokierros pitkin maata?
Museokierros on aivan loistava idea! Mä rakastan museoita ja olis ihana kun saa kiertää ihan omaan tahtiin ja tuijotella vaikka puoli tuntia yhtä yksittäistä esinettä tai kuvaa, jos siltä tuntuu :D Ap
Tai siis kolme päivää, kaksi yötä..