Mies, kun ruma nainen lähestyy sinua niin miksi et näytä vihreää valoa tutustumiselle?
Kommentit (235)
Kyllä keskustella voi ja muutenkin olla kohtelias ja ystävällinen hänelle mutta mitään romanttista tai muuta tuskin voi syntyä.
Kasvoiltaan "ruman" naisen kannattaa laihduttaa ja varoa lihomasta. Naiset eivät ymmärrä että mies katsoo melkein enemmän vartaloa kuin kasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ketju on edelleen etusivulla. Jos kysymys olisi muodossa:
Nainen, kun ruma mies lähestyy sinua niin miksi et näytä vihreää valoa tutustumiselle?
Olisiko helpompi ymmärtää miksi ei nappaa.
Oletko uusi tällä palstalla? Tämä oli nähdäkseni vastaisku juuri niille lukuisille miesten 'avautumisille', että nyyh miehen pitää olla komea tai rikas tai ainakin piiitkä että kelpaisi naisille, rumat ja 'epäkelvot' ei ikinä saa naista ja se on naisten vika, että naisilla on liian korkeat vaatimukset mm. ulkonäölle. Ja sitten kun miehiltä kysytään mikseivät he anna mahdollisuutta rumille naisille, niin tässä ketjussa on vastaus = ihan sama mistä syyttävät naisia.
Aaa aivan. Monihan on kuitenkin sanonut täällä, että voisi kuitenkin yhden yön antaa. Se on, kuitnekin paljon enemmän, kuin nainen antaisi.
Seuraavaksi näiltä miehiltä voisi kysyä, haluaisivatko he puolisokseen naisen, joka on antanut yhden yön monelle miehelle. Mitä arvelisit heidän vastaavan siihen?
Palstamiesten unelmaelämä olisi sellainen, jossa saisi nuorena paljon irtoseksiä kauniilta ja ok-näköisiltä naisilta ja sen jälkeen puolisoksi vähintään ok-näköisen melko kokemattoman naisen.
Niin on, mutta mikä siinä. Kaikki saa haluta mitä tahtoo?
Olen aivan samaa mieltä, tismalleen samaa mieltä. Ja olen sen kertonut aina, kun miehet ovat valittaneet naisten "nirsoudesta". Jostain syystä he eivät ole olleet tyytyväisiä vastaukseeni.
Kyllä kyllä..pointti onkin siinä, että on tyhmää haluta niitä top10 alfoja pitkiä, tummia ja komeita kun itse on tavallinen kaksikyttyräinen olmi. Haluta saa mitä vain mutta terveelle itsekritiikille on sijansa. Tämän se tinder yms ja seksuaalinen vapautuminen teettää. Kaikenmaailman tallukat sekoa alfojen huomiosta ja alkaa luulla itsestään liikoja. Tavismiehille käynyt päinvastoin..nyt kun harvoin joku nainen kehaisee tms. Niin pidän sitä päänaukomisena :)
Ihan kaikki tuo sama pätee myös toisinpäin. Kaikenmaailman tallukoiden on ihan tyhmää haluta niitä alle 25-v leikattuja, laitettuja ja muokattuja instabeibejä, ja sitten katkeroitua, kun sellaiset eivät kiinnostukaan.
Oikeasti, menkää ulos. Palstalla saa ihan ihme käsityksen maailmasta. Kukaan ei muka kelpaa kenellekään ja ihmisiä on silti yli 7 miljardia.Niin pätee ja kyllä tavan mies tietää paikkansa nokkimisjärjestyksessä. Kun ei ole esim irtoseksimielessä mahdollisuuksia edes siihen tallukka-tellervoon( kun se panee alfaa), ei kyllä elättele harhaluuloja instababeistä.
Puhutaan jatkuvasti toistemme ohi, helpottaisi jos oikeasti ymmärtäisitte ja uskoisitte sen mitä sanotaan joskus kerrankin. Tavismiehen naisensaanti on ihan eri peli kuin tavisnaisen miehensaanti, mutta jos jatkuvasti sitä peilaa oman naisenkokemuksen kautta niin se on ihan irrallaan siitä mitä se oikeasti on. Teillä kysymys on siitä, että viitsiikö, haluttaako , kehtaako. Meillä siitä, että aurinko ja tähdet ovat oikeassa asennossa ja sen lisäksi onnenkeiju potkii perseelle ja kovaa. ( kuvainnollisesti). Se että miesten eliitti saa teiltä ovista ja ikkunoista on aivan absurdia muille miehille.
Hyvin moni nainen ei harrasta irtosuhteita ollenkaan olipa mies miten eliittiä tahansa. Seksi tulee kuvioihin vasta sitten, kun ollaan seurusteltu tovi.
Sellaisia on Suomessa liian vähän. Niin paljon on irtoseksinaisia, että pyöristäessä päästään lopputulemaan että kaikki naiset harrastaa ja möin kannattaa realistisesti suhtautuakin.
Vierailija kirjoitti:
Kasvoiltaan "ruman" naisen kannattaa laihduttaa ja varoa lihomasta. Naiset eivät ymmärrä että mies katsoo melkein enemmän vartaloa kuin kasvoja.
Tutkimusten mukaan miehet preferoivat pitkiin parisuhteisiin naisia, joilla on viehättävät kasvonpiirteet, kun taas yhden illan suhteisiin he valitsevat vartaloltaan paremman näköisiä naisia. Eli loppupeleissä kasvot merkitsevät miehille enemmän, kun vakavammasta suhteesta on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ruman miehen pitäisi ymmärtää ottaa kuka tahansa joka huolii. Ja myös rakastaa tällaista ihmistä syvästi. Jos itse on ruma mies, pitää se ymmärtää jo nuorena, ja unohtaa kaikki ”tasoteoriat” ihan sydämen tasolle saakka.
Eikö se rahan tekeminen auttanut tai joku julkisuuden valokeila.
Mies yrittää aina saada vähän tasokkaamnan naisen mitä itse on.
Kauppiksessa aikoinaan oli eräs Mika.
Mikan motto oli "Reikä se on rumallakin"
Mikalla oli jokaikinen perjantai uusi reikä tutkittavaksi.
Mika ei nirsoillut.
Mikan kaveri kirjoitti:
Kauppiksessa aikoinaan oli eräs Mika.
Mikan motto oli "Reikä se on rumallakin"
Mikalla oli jokaikinen perjantai uusi reikä tutkittavaksi.
Mika ei nirsoillut.
Mutta sitten Mika rakastui naapuri kaupungin nättiin tyttöön joka oli ollut jossakin paikallisissa missikisoissa ja se oli menoa. Mika sai pakkomielteen ja lähetti rakkaudentunnustuksia loputtomasti vielä lähestymiskiellon jälkeenkin.
(Nimi vaihdettu ja tarina voisi olla totta).
Muutaman sanan voin vaihtaa, mutta en itse 8-9 tason miehenä huoli kumppaniksi 5-6 tason naista vaikka hän olisi kuinka kiva ja mukava. Näin se vaan on ja sori siitä, kyllä myös ulkonäkö on tärkeä asia vaikka ei tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Jos he ovat ulkonäöllisesti samalla tasolla ja mies hyvässä työssä nainen voi vakuutella kunnollisuuttaan ja mies sitten kelpuuttaa. Jos nainen varakkaampi ei matelua naisen puolelta.
Hullaantuminen miehen puolelta on useimmiten itseään todella paljon kauniimpaan naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vai että "vähän" :D :D :D
Haisevat, rumat, läskit miehet kelpuuttavat vain missitason kaunottaret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä rehellisiä vastauksia. Miksi naiset eivät voi olla yhtä rehellisiä?
Menepä katsomaan keskusteluja, joissa esim. puhutaan, että sytyttääkö lyhyt mies.
Kaikki, jotka rehellisesti kertovat tuntevansa vetoa vain itseään pidempiin miehiin, saavat parisataa miinuspeukkua ja haukut siitä, kuinka ovat niin oksettavan pinnallisia.
Siksi tein aloituksen. Miesten aloittamien "miksi naiset hylkäävät lyhyet/kaljut miehet jne. " ketjujen perusteella kuvittelin, että tähän ketjuun tulvisi hurja määrä sellaisia viestejä, joissa kerrotaan, että mies ei koskaan lähettäisi rumaa naista pois vain rumuuden takia, koska miehet ovat parempia kuin naiset. Miehethän ovat sanoneet, että on väärin hylätä mies vain lyhyyden/kaljuuden jne. takia. Heidän syvällisiä ajatuksiaan tästä aiheesta odotellessa
Kaljut, l ä skit ja lyhyet miehet eivät kelpuuta rumilusta naisekseen, vaan haluavat instafitnessbeibin, kuten ne 190cm chaditkin, joilla on tukka päässä ja kroppa sen näköinen, että on käyty salilla viimeiset 10 vuotta.
Ei kiinnosta, mieluummin olen yksin. Ei ole mitään pakottavaa tarvetta saada ihmissuhteita.
Joiltakin miehiltä puuttuu jostain syystä täysin oman tason tiedostaminen. Puolisoni kaverina oli yksi tällainen hyypiö, johon sitten lopulta laitettiin välit poikki. Meni ihan harhaiseksi loppua kohden. Pitkä lista vaatimuksia naiselle, mutta itse ei pessyt edes hampaita. :O
Näyttelijä Mark Benton on ulkoisesti niin tavismies kuin vain voi olla
eri