Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Vierailija kirjoitti:
Jennyn seiska-avautumiset jatkuvat, nyt olisi viisasta jättää jo koko aihe sikseen.[/
Juu taas tätä miesten haukkumista!
https://www.seiska.fi/Telkkari/Jenny-Helenius-tarayttaa-totuuden-Bachel…
Jennyn blogi ei nyt oikein ota tuulta alleen. Miksi ylipäätään perustaa blogi jos ei sinne jaksa mitään kirjoittaa?
Tuli mieleen,että ehkä halusi elättää itsensä "helpolla" työllä niinkuin moni muu. Mutta taisi tulla todellisuus vastaan siinä, että ei se homma olekaan niin helppoa ja rahaa sillä ei ihan heti tehdäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Jennyä vaivaa?
Tarkentaisitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Jennyä vaivaa?
Tarkentaisitko?
Ihmettelen Jennyn kommentteja ohjelman jälkeen, kuinka Joona oli sitä ja tätä sekä kauhistelleensa Vanajanlinnassa nähdessään miehet (,joita ei vielä tuntenut edes), ettei ole hänelle sopivaa miestä...
Jenny olisi voinut tuoda julkisuuteen hienovaraisemmin syyt, miksi jätti Joonan.
Huh, katsoin jälkipuinnin. Kyllä Jennyn on tosi vaikea ottaa vastaan minkäänlaista palautetta. Naama menee nurinpäin kaikesta. Todella epävarman oloinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kuulkaas niin on, että ei taida Jennyllä olla mitään hätää. Treffikumppaneita löytyy varmasti ihan aikuisista miehistä, on hänellä sen verran ulkonäköä ja karismaa. Turhaan siellä niin moni "murehtii" olisi varmasti ottajia. Ei tuo nyt niin pahaa julkisuutta ole esittänyt. Kaunis, hyvin käyttäytyvä nainen. Eiköhän nuo heivatut, niin ikään julkisuuteen menneet "maineensa" pilanneet miehet ole ihan aikuisia itse ohjelmaan pyrkineitä joko Jennyn vuoksi tai muuten. Kaikki saivat hienon loman mukavissa puitteissa ja paljon ystäviä. Ihmeellistä paapomista ja itkuvirsiä aikuisten miesten vuoksi. Eiköhän ne miehet ole siellä ihan itsekin nauttineet lomaromanssistaan.
Eihän Jenni itsekään käyttäydy kovin aikuismaisesti...
Mun mielestä Jenny vaikuttaa todella kivalta kaverilta, hänen kanssaan olisi varmasti hauskaa viettää baarissa iltaa parin drinkin kera ja puhua miehistä. On todella sanavalmis, tilannetajuinen ja sosiaalinen.
Mutta sitten se miehen löytäminen. Luulen että Jennyn tausta koulukiusattuna vaikuttaa siten että hänen sisällä on sellainen pieni arka minä jota pelottaa että häntä satutetaan taas niin kuin on jo lapsesta asti tehty. Ja tämän sosiaalisen hauskan minän kautta sekä kauniin ulkonäön kautta hänellä on ollut helppo saada miehiä ja treffejä mutta sit kun pitäisi avata itseään enemmän toiselle niin se arka minä astuu esiin. Sillon Jenny ottaa takapakkia ja lähtee karkuun ennen kuin kukaan pystyy vahigossakaan satuttamaan häntä.
Sitten noista miehistä, nämä kolme jäi erityisesti mieleen
Taneli.. mikä unelmavävy, niin söpö kuin karkki. Varmasti riittää deittikutsuja ohjelman jälkeen
Santtu.. heti ekassa jaksossa kun kehuskeli purjehtimis&golf-harrastuksistaan mulle tuli epämiellyttävä olo. Jotain sellaista kylmää ja laskelmoivaa hänessä oli, vain raha ratkaisee ja etsii edustusvaimoa itselleen. Jenny etsii myös varakasta miestä mutta ei halua tulla suhteessaan alistetuksi mitä varmaan olisi tapahtunut jos Santun olisi valinnut.
Kimmo.. kypsä aikuinen mies (vaikka toki hänen harrastus on vähän turn off aikuiselle naiselle). Kimmo vaikutti luonteen puolesta tasapainoiselta ja luotettavalta. Oli mielenkiintoista nähdä Jennyn ilme kun Kimmo kyseli mitä kunnianhimo&hyvä taloudellinen asema Jennylle merkitsee miehessä. Veikkaan että Kimmon lastenhoitajan palkka ei Jennyä lopulta miellyttänyt.
En allekirjoita kaikkea yllä mainittua, mutta ehkä siinä on häivähdys tottakin. Santtu on mies, joka kiinnosti minua henkilökohtaisesti eniten, mutta ihmettelen sitä muutosta mikä hänessä tapahtui Vanajalinnan ja tilinteon välillä. Mies oli lopussa kuin eri planeetalta ja jäin miettimään kumpi oli se aito ja oikea Santtu. Vai oliko kumpikaan?
Mulle jäi vaikutelma, että Santtu on mukava seuramies ja hauskuuttaja, mutta vastoinkäymisten tullessa ikävä minä astuu esiin. Eli sitten kun Santtu ei saa riittävästi huomiota, tulee ongelmia. Statusmies tuli muillakin mieleen. Haluaa olla ns parempaa porukkaa, golf ym. En tarkoita, ettei golfia voisi harrastaa kuka tahansa... vrt. Taneli, Anssi, jotka olivat vaatimattomia ja tavallisia.
Vaikka kritisoin edellä Jennyn jälkipuheita, näen hänessä kyllä paljon hyvää ja ihanaa: hauskaa seuraa, hyvä ulosanti, ihan kaunis, omillaan toimeentuleva... kaikkea hyvää hänelle!❤️ Neuvoksi: vähennä julkisuutta ja mieti elämää syvemmin ja elämän kauneutta katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Katselin tuota tilintekoa niin olihan se Jesse ihan tollo kun muistelee sitä tuoli juttua, mitenkä iso mies voi olla noin itsekäs ja lapsellinen. Veikkaan että hän ei ihan heti taida löytää naista nyrkin ja hellan väliin.
Täh? Eihän Jesse edes ollut tilinteossa. Missä muisteli tuolijuttua? Ja eikö se nyt ole melko luontevaa, että muut miehet vitsailevat siitä tuolijutusta, kun se ohjelmassa tuli keskeisesti ilmi.
Taisi Jessellä kiehua ja roiskua Turkissa! Mitä lie jätetty näyttämättä tvssä.
SEISKA: OLISITKO USKONUT? YKSI KILPAKOSIJA JÄI BACHELORETTE-JENNYN ELÄMÄÄN – EIKÄ HÄN OLE KUKAAN FINALISTIKOLMIKOSTA: ”TOTTA, HÄN YÖPYI HILJATTAIN LUONANI”
Jatkuu...
Vierailija kirjoitti:
SEISKA: OLISITKO USKONUT? YKSI KILPAKOSIJA JÄI BACHELORETTE-JENNYN ELÄMÄÄN – EIKÄ HÄN OLE KUKAAN FINALISTIKOLMIKOSTA: ”TOTTA, HÄN YÖPYI HILJATTAIN LUONANI”
Jatkuu...
No se oli Mikkomatias, ja kyseessä oli vain yösijan antaminen.
https://www.instagram.com/tv/BrQlzyxH0h-/?utm_source=ig_share_sheet&igs…
Heitin muutaman kommentin instan igtv videoon. Kiitokset kaikille keskustelusta ja kommentoinneista. Yllättävän hauskaa näitä on ollut lukea ja mukana on myös loistavia kommentteja, joita itsekin ajatellut, mutta ei ole osannut sanoiksi aina pukea. Omalta osalta case closed. Jatketaan elämää, töitä ja harrastuksia.
Santtu, kiitos videosta. Oli hyvä ja valaiseva.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Jennyä vaivaa?
Ketään ketä tietää?
Santtu, vasta tuon äskeisen ig-videon myötä huomasin, että oot kommentoinut muitakin jaksoja ig:ssa. Katsoin ne läpi ja sain vastauksia ja ymmärsin sua paremmin.
Hauska, kun luet tätä palstaa! Onhan tämä viihdyttävää, vaikken itsekään ole äiti/mamma.
Itsetunto on ainakin kohdallaan ja first things firts, instassa peruukkikuvan oma kommentti kun on, punatukkainen kaunotar.