Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
https://www.seiska.fi/Telkkari/Bachelorette-Jenny-35-hammastyi-joensuul…
Taas tätä Joonan haukkumista. En ymmärrä miten Jenny kehtaa tehdä tätä
Vierailija kirjoitti:
No musta Joona on ihana mutta ei sille 35v. täti sovi.
Jennylle ei nyt kelpaa kukaan eikä mikään.
Eikö ole ristiriitaista jos haluaa perheen ja lapsen niin sitten viimeiseksi jättää miehet, jotka ovat liian nuoria ja kokemattomia asettumaan aloilleen ja ensimmäiseksi "heittää ulos" ne vanhimmat ukot. Eli mikä oli lopputulema, mitä loppujen lopuksi haettiin?
Pisti miettimään, että Jenny kovasti tuntui haluavan lapsia. Jenny ei taida ymmärtää, että hänellä saattaa olla jo nyt ongelmia raskaaksi tulemisessa. Itse en uskaltaisi ajatella, että aikaa on vielä esim viisi vuotta. Hoidoissa voi mennä useampi vuosikin, ja yli nelikymppisellä aika on saattanut jo mennä.
Suren itse kälyni puolesta. Olisi loistava äiti, mutta hukkasi aikansa mieheen, joka ei halunnut vakiintua. 39-vuotiaana sitten löysi nettitreffeiltä miehen, jonka kanssa pidettiin kiirettä. Vaan 40-vuotiaana raskautuminen ei onnistunut. Hedelmöityshoitoja pari vuotta, kunnes lääkäri totesi, että on liian myöhäistä. Jos yritys olisi alkanut esim 35-vuotiaana, olisi aikaa ehkä ollut. Adoptiokin meni ohi, koska tuli toisen vanhemman ikä vastaan.
Sanon tämän kaikella hyvällä. Naiset vain saattavat luulla, että aikaa on ikuisesti. Lopulta vauvan saaminen noin 40-vuotiaana on vain osalle enää mahdollista.
Kolmekymppisinä sinkkuina puhuttiin kaverin kanssa, että jos miestä ei 35-vuotiaana ole, hankitaan lapset vaikka yksin. Onneksi ne miehet löytyivät, vaikka tavallaan vaatimuksia piti vähän pilvistä laskea. Lapset ovat elämäni suurin onni, vaikka elämässä toki muutakin on:, akateeminen, nousujohtoinen urakin. Kiitän onneani, että tajusin lapsiasiaa kiirehtiä. Äidiltäni meni raskautumiseen 10 v, ja pelkäsin samaa. Ekan lapsen sain sitten lopulta 34-vuotiaana ja onnistuin tulemaan heti raskaaksi. Ei minulla varsinaista vauvakuumetta ehtinyt vielä olla, ja ajatus jopa pelotti. Mutta joskus asioita kannattaa miettiä tunteen lisäksi järjellä. Jos odottaa vaan täydellistä rakastumista, voi olla ettei sitä koskaan tule. Koska voi olla, ettei miehissä ole vikaa. Se joku puuttuu, koska itse ei aidosti uskalla heittäytyä ja käsitys rakkaudesta on täysin harhainen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Miksi Jenny on niin katkera? Ja tuosta naku-uinnista. Vain vätys ei naku-uinnilla tee aloitetta. Itse en deittimiehen kanssa menisi naku-uinnille, jos en toivoisi jotain seksuaalista. Jos Joona olisi jättänyt lähestymästä, olisi Jenny sitäkin soimannut. Että kipinä ja halu puuttui.
Ohjelmassa Jenny oli ainakin niin kovin kuumana Joonaa kohtaan, etten ihan ymmärrä näitä lausuntoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin jo ensimmäisessä jaksossa ettei tässä ole kyllä Jennyn vaatimustason täyttäviä miehiä. Luulen tietäväni minkä tyyppistä miestä hän etsii ja niitähän löytyy maailman metropoleista pilvin pimein, mutta ei Suomesta... Eli raamikas, komea ja hyvässä asemassa isossa firmassa. Lisäksi oikean ikäinen, hauska ja charmikas. Ei tuolla ollut yhtään sellaista! Ps. Ulkomailta löytyisi helpolla Jennyn näköiselle naiselle
Luuletko, että tällaiset miehet tyytyvät Jennyyn? Ne tuntemani yritysjohtajat valitsevat valionaiset. Toimistoassari, jolla on kyseenalainen maine - ei sellaista viedä akateemisten uraihmisten kaveridinnereille. Pelkkä tavissöpö ei riitä, jos käytöstä saa hävetä eikä yhteistä keskusteltavaa ole. Jenny nyt ei ole mikään Amal Clooney tai lääketieteellinen johtaja.
Varmaan aika suppean naisjoukon tavoite on päätyä edustuspokaaliksi. Ei silti, että ei kai sellaisia miehiäkään paljon (toivottavasti) ole, joille vaimon ykkösprioriteetti on riittävän hieno asema uraihmisten kaveridinnereillä esiteltäväksi. Kyllä pitää olla huono itsetunto sellaisella miehellä, joka tarvitsee vaimon omaa statustaan pönkittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin jo ensimmäisessä jaksossa ettei tässä ole kyllä Jennyn vaatimustason täyttäviä miehiä. Luulen tietäväni minkä tyyppistä miestä hän etsii ja niitähän löytyy maailman metropoleista pilvin pimein, mutta ei Suomesta... Eli raamikas, komea ja hyvässä asemassa isossa firmassa. Lisäksi oikean ikäinen, hauska ja charmikas. Ei tuolla ollut yhtään sellaista! Ps. Ulkomailta löytyisi helpolla Jennyn näköiselle naiselle
Luuletko, että tällaiset miehet tyytyvät Jennyyn? Ne tuntemani yritysjohtajat valitsevat valionaiset. Toimistoassari, jolla on kyseenalainen maine - ei sellaista viedä akateemisten uraihmisten kaveridinnereille. Pelkkä tavissöpö ei riitä, jos käytöstä saa hävetä eikä yhteistä keskusteltavaa ole. Jenny nyt ei ole mikään Amal Clooney tai lääketieteellinen johtaja.
Siis eikö ne tuntemasi yritysjohtajat ole saaneet ketään ennen kuin ovat päässeet yritysjohtajiksi, vai miksi vasta sitten ovat alkaneet valikoimaan.
Minun tuntemani johtajat ovat perustaneet perheet jo kauan ennen urakehityksen huippua.
ohis, mutta kun alkoi naurattaa nämä fantasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenny on niin kaunis, fiksu, sosiaalisesti lahjakas ja kaikinpuolin upea nainen valmiina vakavaan suhteeseen ja sitoutumaan, hankkimaan lapsia. Sit nää jätkät... löytäisin paremmat ku menisin satunnaiseen baariin helsingissä ja ottaisin ensimmäiset 10 jotka tulee vastaan!! Jenni ois ansainnut niin paljon enemmän. Bacheloreille oli monia hyviä vaihtoehtoja, Jennille paljon huonommin (ihan määrällisestikin!). Olisin Jennynä tosi pettynyt tuotantoyhtiöön, etteivät edes yrittäneet. Kyllähän sen näki jo ensimmäisestä jaksosta ettei noi jätkät oo Jennyn tasolla. Mukavia miehiä (jotkut), mutta vaan hyvin erilaisia, tai ihan eri elämäntilanteessa kuin Jenny.
Ja miten niin ei Jennyn tasolla? Jenny työskentelee jonain konttoripäällikkönä (eli tuskin on kovin koulutettu ja varakaskaan), eikä ulkonäkökään mitään missitasoa ole ja alkaa olemaan jo yli-ikäinenkin (ja kiirettä alkaa pitämään, jos minaa vielä perheen perustaa). Noista miehistä moni oli esim. koulutetumpi ja ulkonäöltäänkin suunnilleen Jennyn tasoa, mutta ei sitten kelvannut. Luultavasti tuo Jenny potee sitä prinsessasyndroomaa, jota moni nainen nykyään potee, eli kuvittelee, että itsellä on rahkeita löytää jostain se ylimaallisen komea, fiksu ja tietysti varakas mies, vaikka itse on ulkonäöltään tavan pallinaama pullukka ja sen fiksuuden ja varakkuudenkin kanssa on vähän niin ja näin.
No mikäs vika konttoripäällikön työssä on? Riippuen toki yrityksestä, mutta yleisesti vaativaa ja monipuolista työtä. Jenni kai on amk:n käynyt, tradenomi/restonomi. Kauhea haukkuminen, jos ei nyt satu olemaan joku huippujuristi tai aivokirurgi. Mites jos olisi vaikka siivooja ja tyytyväinen työhönsä?
No Jennyllä ei ole vielä ammattia. Hänellä on opinnot kesken!!
Pikkufirman konttoripäällikkö on yleensä firman ainoa assari. Siinä hoidellaan kalenterivarauksia ja katetaan kahveja. Akateemiselle miehelle tuollainen nainen ei riitä, jos kavereiden naiset ovat niitä kauniita juristeja tai lääkäreitä. Pitäisi olla todella ihana ja helppo luonne. Tilintekojaksosta tuli myötähäpeä, koska tuli ilmi, että Jenny on ikävä luonne. Pahinta on tuollaisen söpöilyn feikkaus, joka myöhemmin paljastuu. Niin on tainnut käydä aiemminkin (ehkä Rouviselle), ja siksi on sinkku. Ei siksi, että Jenny on ronkeli vaan siksi, ettei vaikeaa naista kestä kukaan mies. Jälkikäteen voi satunnaisesti pirautella hauskanpidon toivossa.
35-vuotiaana osa kavereista on vielä sinkkuja, mutta parin vuoden sisään jää todella yksin kun kavereilla on perheet.
Minunkaan mieheni ei ole täydellinen, ja joskus mietin, että olisin saanut jonkun toisenkin. Mutta nyt minulla on sentään perhe, jonka kanssa esim viettää joulua. Vaihtoehto lapsettomana keski-ikäisenä sinkkuna vastoin tahtoa - olis varmaan ranteet jo auki. Ja jos ero tulisikin, niin lapseni ovat ikuisesti perheeni.
Jos vaihtoehto on tosiaan ranteet auki, niin silloin kannattaa ottaa kenet vaan saa.
Kaikille se ei ole elämän ja kuoleman kysymys onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saulillakin varmaan nyt kaikki työmahdollisuudet ja maine mennyt, kun on seiskassa ollut hänestäkin juttua.
No paljonko on herrasta kuulunut Lambertin jälkeen?
Niinistöä tarkoitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Miksi Jenny on niin katkera? Ja tuosta naku-uinnista. Vain vätys ei naku-uinnilla tee aloitetta. Itse en deittimiehen kanssa menisi naku-uinnille, jos en toivoisi jotain seksuaalista. Jos Joona olisi jättänyt lähestymästä, olisi Jenny sitäkin soimannut. Että kipinä ja halu puuttui.
Oli harhaanjohtava otsikko tossa seiskan jutussa. Selviää kun lukee eteenpäin.
Se päälle puskeminen olikin sitä että Joona oli laittanut liikaa viestejä Jennyn makuun.
En sarjaa juuri seurannut, mutta mua ihmetyttää kun eikö tuo Jenny ollut huolissaan siitä, ettei nuoret miehet (hänen valkkaamat) olleet vielä miettineet perheen perustamista. Sitten hän kuitenkin jättää miehen, joka halusi liikaa olla hänen kanssaan. Eikö se parisuhde pitäisi kuitenkin olla ensin. Miten Jenny voi haluta lapsia, kun hän on mieluummin yksin kuin parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli harhaanjohtava otsikko tossa seiskan jutussa. Selviää kun lukee eteenpäin.
Se päälle puskeminen olikin sitä että Joona oli laittanut liikaa viestejä Jennyn makuun.
Ehkä Joona teki tai sanoi vaan jonkun pikkujutun, joka oli Jennylle totaalinen turn off. Kuten piraisi oikein huolella. Se huumorintajun erilaisuushan muuten ilmeni jo sarjassa paikoitellen. Kun Jenny heitti kaksimielistä vitsiä pullottavasta housunetumuksesta, niin Joona oli ihan että häh. Ei yhtään ymmärtänyt tai oli vaan niin yllättänyt, että viehkeä nainen puhuu niin karkeasti.
Ei kai Joona alkanut pihtaamaan.
ristiriitaista kirjoitti:
Eikö ole ristiriitaista jos haluaa perheen ja lapsen niin sitten viimeiseksi jättää miehet, jotka ovat liian nuoria ja kokemattomia asettumaan aloilleen ja ensimmäiseksi "heittää ulos" ne vanhimmat ukot. Eli mikä oli lopputulema, mitä loppujen lopuksi haettiin?
Jos vanhimmat ukot olivat toivottomia tapauksia ja jotenkin piti kuitenkin show vetää läpi.
Uskon, että Joona on joskus vielä onnellinen, kun löytää kivan naisen! Kunnollisen, helpompi luonteisen, vähän nuoremman, ja tasapainoisen. Sitten ymmärtää johdatuksen, että miksi Jennyn kanssa kävi näin...
Joona voitti tuossa erossa. Onnea jatkoon Joona.
Kyllä tuollaisen ohjelman teko on varmaankin raskas prosessi jokaiselle osallistujalle, erityisesti heille, jotka olivat pitkään mukana... Jenny ja viimeiset miehet. Ihania ihmisiä kaikki 3 viimeistä miestä! Samoin Mikkomatias, vaikken ymmärrä hänen JATKUVAA huumoria ja läpänheittoa. Jesse oli niin miinus.
Ymmärrän täysin sen, että Jenny sanoo (Seiskan jutussa) ettei itsestään voi antaa kaikkea jos ei ole oikeasti kiinnostunut ja ihastunut. Näinhän se on, ja ymmärrän täysin myös sitä, ettei hän halua muunlaiseen suhteeseen kuin sellaiseen, en halunnut itsekään ja siksi olin pitkään sinkku. Mutta sitä en ihan ymmärrä, mitä siihen oikein vaadittaisiin että hän oikeasti kiinnostuisi ja ihastuisi. Ehkä sitten vielä lisää elämänkokemusta, joka opettaisi että joistain kriteereistä voi olla jopa ihan fiksua luopua. Ja silti ja jopa siksi se kiinnostus ja ihastus voi olla ihan aitoa ja syvää, jopa aidompaa ja syvempää.
Jotkut meistä on hitaampia kypsymään. Itsekin olin. Löysin mieheni vasta nelikymppisenä ja ajatus lapsista oli siinä vaiheessa jo ihan itsellenikin liikaa, en olisi enää jaksanut ruveta vauvarumbaan. Onneksi kuitenkaan en ole koskaan ollutkaan lapsiasian suhteen pakkomielteinen, vaan olen täysin tyytyväinen elämään tällaisenaan. Jos lapsia kuitenkin haluaa saada, niin naisena olisi hyvä tajuta että siinä asiassa oikeasti tulee jossain vaiheessa seinä vastaan. Tämä elämämme täällä on rajallista, vaikka aineellisesti kaikki puitteet olisikin kunnossa ja ulkomaanmatkoja ja viiniä riittäisi. Siinä on helppo unohtaa että tämä ei kestä ikuisesti.
Jenny on erikoinen sekoitus herkkistä ja pinnallista pissistä. Herää kyllä kysymys miten hyvin hän oikeasti osaa ja jaksaa elää parisuhteessa ihan normaalia arkea. Koska sitä se ns. normaali parisuhde enimmäkseen on, varsinkin jos on lapsia.
Aatella mulla akateeminen mies ja itse en ole koulutettu.
Ihan oma on mielipiteesi.