Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset yksinasuvat, miten saatte illat kulumaan?

Vierailija
16.10.2025 |

Ev

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti ja telkkari.

Vierailija
2/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä masentavaa. Syön herkkuja, katson TV:tä/ nettiä ja lihon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko yksinäinen ja en ole kertaakaan seurustellut elämäni aikana eli asun myös yksin. 

Töiden jälkeen minä kokkaan ruokaa, pelaan ps5, surffaan netissä, käyn lenkillä tai sitten vaan löhöän kotona. Sijoittelen myös paljon rahojani jotta voin jättäytyä pois työelämästä ja sitten se elämä vasta alkaa!

M34

Vierailija
4/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan tölsää, selaan nettiä ja ahmin kirjoja.

Vierailija
5/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen omia hommiani.

Vierailija
6/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin miten saatte? :D Tuun illalla seiskan aikaan vasta töistä ja nukkumassa pitäis olla siinä 22-23 viimeistään et jaksaa herää taas aamu(yöstä) töihin. No, teen sapuskaa, pesen pyykkiä ja käyn suihkussa. Jumitan puhelimella. Muuta ei kerkiä eikä jaksa. N

Vierailija
7/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikkea sellaista mistä itse tykkään. Olisi kamalaa jos olisi joku naputtava akka komentelemassa milloin mihinkin.

-Vapaaherra

Vierailija
8/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokonepelit, kirjat, some, netti, neulominen, ruoanlaitto, elokuvat ja sarjat suoratoistopalveluista. Tylsää mulla ei ole koskaan, nautin itsekseni touhuamisesta.

- nainen 51 v, koko aikuisikä yksinasujana

Vierailija
9/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset ja muut omat projektit. Mulla on loputtomasti mielenkiinnon kohteita. 

Vierailija
10/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko yksinäinen ja en ole kertaakaan seurustellut elämäni aikana eli asun myös yksin. 

Töiden jälkeen minä kokkaan ruokaa, pelaan ps5, surffaan netissä, käyn lenkillä tai sitten vaan löhöän kotona. Sijoittelen myös paljon rahojani jotta voin jättäytyä pois työelämästä ja sitten se elämä vasta alkaa!

M34

Väärin ajateltu, beibi. Ei elämäsi ala vasta sitten kun sinulla on tarpeeksi rahaa. Elämäsi alkoi silloin kun synnyit. Elämäsi on tässä ja nyt.

Vierailija
11/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoja palapelejä musiikkia nettiä puheluita vierailuja josku elokuviakin piirtämistä maalaamista

Vierailija
12/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulumaan? Parasta aikaa on just se, kun saa tehdä mitä haluaa. Kukaan tai mikään ei rajoita. 

Vierailija
13/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kaikkea sellaista mistä itse tykkään. Olisi kamalaa jos olisi joku naputtava akka komentelemassa milloin mihinkin.

-Vapaaherra

Sama täällä. Kun pääsin eroon miesystävästäni, pystyin taas hengittämään. Ei enää ikinä parisuhdetta.

Vierailija
14/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin hyvin tylsistynyt, mitä en ole, ja kaipaisin seuraa, hankkisin varmaan koiran. 

Vierailija
15/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista huomata että täällä on näin paljon yksinasuvia jotka kärsivät yksinäisyydestä. Itse olen yksinasuva mutta en yksinäisyydestä kärsivä.

Vierailija
16/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Väärin ajateltu, beibi. Ei elämäsi ala vasta sitten kun sinulla on tarpeeksi rahaa. Elämäsi alkoi silloin kun synnyit. Elämäsi on tässä ja nyt.

No työ on melkoinen rasite ja haitta elämässä, töistä kun pääsee pois niin elämä helpottuu ja elämästä tulee hauskaa. Toki joo elämä alkoi kun synnyin mutta onnellinen elämä alkaa vasta sitten kun pääsee oravanpyörästä pois.

M34

Vierailija
17/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn koiran kanssa pitkillä lenkillä sekä käyn kaksi kertaa viikossa vesijuoksussa, otan laulutunteja, maalaan ja soitan pianoa. 

Vierailija
18/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiset ihmiset on epämielyttäviä ihmisiä koska kukaan ei halua olla heidän kanssaan. Yksinäiset on hyljeksittyjä ja epäonnistuneita elämässään.

Vierailija
19/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin vaan en yksinäinen, eräs harrastukseni netissä on palapelit ja samalla kuuntelen musiikkia : globalplayer.com.

Vierailija
20/81 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin busy woman että ihan kiire on elää. Käyn kaupassa, teen ruokaa, syön, hoidan hygieniaa, treenaan, teen lihaskuntoa tai pilatesta, käyn lenkillä tai hiihtämässä, luen kirjoja ja käyn kirjastossa, roikun somessa tai vauva.fi (😂).

Pysytään vahvoina! 💪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme