Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelorette Suomi OFFICIAL

Vierailija
01.10.2018 |

Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005823130.html

Kommentit (2208)

Vierailija
2161/2208 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santtu edelleen katkera Jennylle "herneiden vetämisestä"... Ehkä voisi vaan todeta, että ei sovittu toisillemme kuitenkaan ja sillä selvä. Se nyt nähtiin kilometrin päähän. Suomessa Santtuhan oli Jennyn suosikki, jonka vei ensimmäisille treffeille. Myönsi olleensa Turkissa "huppelissa" ja muutenkin "raikulipoika", jolle sattuu ja tapahtuu :D Miksiköhän Jennyn fiilikset hävisivät heti Turkissa...

Ihan vaan referaatti :D Mutta rohkea olet Santtu ja varmasti hyvä tyyppi, kiitos videoista! Varmasti löydät jonkun sinulle sopivan kumppanin :)

Vierailija
2162/2208 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillevilli kirjoitti:

Mun mielestä Jenny vaikuttaa todella kivalta kaverilta, hänen kanssaan olisi varmasti hauskaa viettää baarissa iltaa parin drinkin kera ja puhua miehistä. On todella sanavalmis, tilannetajuinen ja sosiaalinen.

Mutta sitten se miehen löytäminen. Luulen että Jennyn tausta koulukiusattuna vaikuttaa siten että hänen sisällä on sellainen pieni arka minä jota pelottaa että häntä satutetaan taas niin kuin on jo lapsesta asti tehty. Ja tämän sosiaalisen hauskan minän kautta sekä kauniin ulkonäön kautta hänellä on ollut helppo saada miehiä ja treffejä mutta sit kun pitäisi avata itseään enemmän toiselle niin se arka minä astuu esiin. Sillon Jenny ottaa takapakkia ja lähtee karkuun ennen kuin kukaan pystyy vahigossakaan satuttamaan häntä.

Sitten noista miehistä, nämä kolme jäi erityisesti mieleen

Taneli.. mikä unelmavävy, niin söpö kuin karkki. Varmasti riittää deittikutsuja ohjelman jälkeen

Santtu.. heti ekassa jaksossa kun kehuskeli purjehtimis&golf-harrastuksistaan mulle tuli epämiellyttävä olo. Jotain sellaista kylmää ja laskelmoivaa hänessä oli, vain raha ratkaisee ja etsii edustusvaimoa itselleen. Jenny etsii myös varakasta miestä mutta ei halua tulla suhteessaan alistetuksi mitä varmaan olisi tapahtunut jos Santun olisi valinnut.

Kimmo.. kypsä aikuinen mies (vaikka toki hänen harrastus on vähän turn off aikuiselle naiselle). Kimmo vaikutti luonteen puolesta tasapainoiselta ja luotettavalta. Oli mielenkiintoista nähdä Jennyn ilme kun Kimmo kyseli mitä kunnianhimo&hyvä taloudellinen asema Jennylle merkitsee miehessä. Veikkaan että Kimmon lastenhoitajan palkka ei Jennyä lopulta miellyttänyt.

Puhuisitteko myös jostain muustakin kuin miehistä? Jos myös jostain muusta, niin tulen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/2208 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Leota vielä sinkku?

Vierailija
2164/2208 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo on ihku!!

Vierailija
2165/2208 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hillevilli kirjoitti:

Mun mielestä Jenny vaikuttaa todella kivalta kaverilta, hänen kanssaan olisi varmasti hauskaa viettää baarissa iltaa parin drinkin kera ja puhua miehistä. On todella sanavalmis, tilannetajuinen ja sosiaalinen.

Mutta sitten se miehen löytäminen. Luulen että Jennyn tausta koulukiusattuna vaikuttaa siten että hänen sisällä on sellainen pieni arka minä jota pelottaa että häntä satutetaan taas niin kuin on jo lapsesta asti tehty. Ja tämän sosiaalisen hauskan minän kautta sekä kauniin ulkonäön kautta hänellä on ollut helppo saada miehiä ja treffejä mutta sit kun pitäisi avata itseään enemmän toiselle niin se arka minä astuu esiin. Sillon Jenny ottaa takapakkia ja lähtee karkuun ennen kuin kukaan pystyy vahigossakaan satuttamaan häntä.

Taneli.. mikä unelmavävy, niin söpö kuin karkki. Varmasti riittää deittikutsuja ohjelman jälkeen

Santtu.. heti ekassa jaksossa kun kehuskeli purjehtimis&golf-harrastuksistaan mulle tuli epämiellyttävä olo. Jotain sellaista kylmää ja laskelmoivaa hänessä oli, vain raha ratkaisee ja etsii edustusvaimoa itselleen. Jenny etsii myös varakasta miestä mutta ei halua tulla suhteessaan alistetuksi mitä varmaan olisi tapahtunut jos Santun olisi valinnut.

Kimmo.. kypsä aikuinen mies (vaikka toki hänen harrastus on vähän turn off aikuiselle naiselle). Kimmo vaikutti luonteen puolesta tasapainoiselta ja luotettavalta. Oli mielenkiintoista nähdä Jennyn ilme kun Kimmo kyseli mitä kunnianhimo&hyvä taloudellinen asema Jennylle merkitsee miehessä. Veikkaan että Kimmon lastenhoitajan palkka ei Jennyä lopulta miellyttänyt.

Puhuisitteko myös jostain muustakin kuin miehistä? Jos myös jostain muusta, niin tulen mukaan.

Ootko Santtu? Jos oot niin tuu vaan kunhan et vedä päätä täyteen ;)

Vierailija
2167/2208 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Jenny Seiskassa.tyrkky totta tosiaan

Vierailija
2168/2208 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenius kertoo olevansa tätä nykyä edelleen sinkku ja vilkuilevansa kiinnostavia miehiä Tinderissä. Hän odottaa miehen ottavan yhteyttä.

Vierailija
2169/2208 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hillevilli kirjoitti:

Olis kelvannut strippaaja lentäjälääkärilakimies

Vierailija
2170/2208 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenius kertoo olevansa tätä nykyä edelleen sinkku ja vilkuilevansa kiinnostavia miehiä Tinderissä. Hän odottaa miehen ottavan yhteyttä.

Tottakai koska hän on prinsessa jota miehen täytyy liehitellä lahjoin, HÄN ei alennu moiseen.

Vierailija
2171/2208 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

just ei ole kivaa seuraa baarissa. Silloin on kivaa kun otetaan somekuvat, muutoin mökötetään pöydässä ja pidetään mykkäkoulua kun ei mentykään siihen baariin mihin hän halusi tai muut naiset saavat enemmän huomiota kuin hän.

Vierailija
2172/2208 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tarkoitus päästä kansainväliseen julkisuuteen ja saada joidenkin oikeasti rikkaiden miesten huomio.

Vierailija
2173/2208 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuosta Jennystä niin paistaa läpi sellainen, että on varmasti raskas kumppani. Pitäisi koko ajan olla jollain tapaa palvomassa ja hauskuuttamassa. Jenny vaikuttaa tosi ulkokultaiselta, ja älykäs kun on, mielestäni oppinut hyvin esittämään tietynlaista vaatimatonta naapurintyttöä, mutta toiveet on sitten oikeasti jotain muuta ja varmaan aika tiukka täti niissä tilanteissa kun asiat ei mene miten haluaisi. Mies olisi tossun alla väkisinkin, ja se ärsyttäisi molempia.

Jenny vois opetella nöyryyttä ja hankkia jotain syvyyttä elämään.

Vierailija
2174/2208 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sai sen mitä halusikin kun on nyt seiskajulkkis 🤢

Vierailija
2175/2208 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin seiska-julkisuus on tavoiteltava saavutus, moni muu välttelisi sitä hyvin pitkälle.

Onhan Jenny ihan hyvännäköinen ja osaa mielestäni meikata ja pukeutua nätisti. Mutta mitä nyt olen seurannut häntä näissä ohjelmissa ja lehdistä yms., niin vaikuttaa kyllä hyvin hyvin vaativalta ihmiseltä.

On hyvä esittää ettei halua lahjoja tai miehen älytöntä huomiota, mutta silti elää jossain menneisyydessä, kun odottaa mieheltä yhteydenottoa ja muuta,koska itsehän ei voi sellaiseen alentua. Eiku, ei sittenkään liikaa yhteydenpitoa (keissi Joona) ja ei liikaa yhdessäoloakaan, vaan sopivasti vain. Silti vähän huono jos miehellä on harrastuksia, koska Jenny tykkää vain katsoa netflixiä vapaa-aikana.

Vierailija
2176/2208 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jenni...

https://www.seiska.fi/Uutiset/Useita-havaintoja-paakaupunkiseudulta-Upe…

"– Jenny viihtyi perjantaina (14.12.) pitkän illan karaokebaari Wallisissa miesten piirittämänä. Hän selvästi nautti huomiosta ja ajautui myös useamman kerran intiimiin pusutteluhetkeen lierihattuisen miehen kanssa, Seiskalle juorutaan.

Miltäs tämä Helsingin suutelumies oikein näytti?

– Hän oli sellainen kolmekymppinen tai ehkä 35-vuotias, rennonoloinen komea kundi. Hiukset olivat ruskeat ja vähän kihartavat. Ja pukeutumistyyli toi mieleen Hildénin Jukan. Eli vähän sellainen hipsterityylinen, oikein tyylikäs nuori kaveri."

"Täsmälleen samanlaiset tuntomerkit täyttyivät myös seuraavana päivänä lauantaina (15.12.), jolloin Jenny bongattiin panimoravintola Fat Lizardista Espoosta. Silläkin kertaa Jenny ja hävyttömän komea könsikäs viihtyivät vähintäänkin intiimeissä tunnelmissa.

– He suutelivat siellä katseista välittämättä. Mietin heitä katsellessani, että kiva, kun Jenny on löytänyt treffikumppanin itselleen. Tämä mies oli nimittäin aika erilainen kuin telkkarin kilpakosijat, joten siihen nähden ei ollut yllättävää, ettei hän löytänyt ohjelmasta ketään."

Vierailija
2177/2208 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkeenpäin näkee, että oli hyvä kun Bachelorette meni kuin meni...

Leo ja Joona ihania nuoria miehiä, joten ihana että saavat nauttia vielä ikäistensä elämästä ja ajallaan löytää ikäisensä kumppanin...

Kimmo on myös ihana mies, mutta uskon olivat silti liian erilaisia Jennyn kanssa. Jenny haluaa "miehekkäämmän" ammatin omaavan miehen ja joka on luonteeltaan jääräpäisempi kuin Kimmo. Oliko Kimmo myös liian kiltti nallekarhu Jennylle??

Santussa olisi ollut kai sopivaa haastetta Jennylle, jos hän ei olisi alkanut kiukuttelemaan?

Vierailija
2178/2208 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny H ja Sami Kuronen?? Eikö olisi hyvä pari?

Vierailija
2179/2208 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jennyä ja jäbää näkynyt?

Vierailija
2180/2208 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenny H ja Sami Kuronen?? Eikö olisi hyvä pari?

Siis millä perusteella🤔Kuronen on sitä paitsi 10 v vanhempi, eikä varmaan halua enää lapsia