Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettämistä??

Auttakaa
01.10.2018 |

Tosiaan mun kaveril(poikapuolinen) on aikalailla hankalaassa suhteessa näin miedosti sanottuna..

Vähän taustoja ensin kerron!
He ovat olleet yhdessä nyt 9kk? Muuttivat yhteen 1kk seurustelun jälkeen. Kaverini kumppani erosi exästään jonka kanssa oli yli 4v ja kihloissa? Heillä yhteinen koira. Exä katkera mun kaverille kun hän "varasti" sen muijan( ei kuullemma ollut kummiskaan mikään täydellinen suhde) eli suoraa sanoen jätti miehen toisen vuoksi.. ei taukoa ollu jne vaan suoraan eron jälkee toisen jätkän luokse meni.

Onko tää teiän mielestä ok?
Kummatkaa eivät luota toisiinsa, kaverini on aika läheisyyden riippuvainen ja se ärsyttää hänen kumppaniaan. Kaverini kumppani on sanonu että tarvitsee aikaa ja tilaa suhteessa eli heillä oli käytännössä tauko joka kesti noin viikon. Silti riitoja tulee ja tulee, tämä kumppani salailee kaikki sen exän liittyvii asioihin esim poistelee viestejä mitkä ihan uusia ovat kun kaverini näki ne mutta vastaukseksi sille tuli "ovat vanhoja ja poistelen niitä".. nyt viikoloppuna kaverini kuuli tutulta että kun tämä kaverini ja sen kumppani oli ns tauolla niin sen kumppani oli ollut sen exän luona pellolla mönkijällä ajelemassa? Eikä kertonut siitä mitään ennenkun kaverini sille oli maininnut.. sen kumppani oli vastannu että ei ollut mitään seksuaalista mutta se katuu sitä?? Hmmm.. katuuko se sitä että se jäi kiinni vai?

Tämä kumppani on uhkaillut eroja kaverilleni ja vaatinut häneltä muutoksia ja kaverini teki mutta sittenkun kaverini pyytää kumppaniltaan että jos hänkin tekisi muutoksia esim antaisi joskus edes läheisyyttä ja olisi mukava jne.. mutta siihen vastasi että " en tiedä pystynkö siihen" mun mielestä tämä ei oo oikein ja todella outo tilanne ja se että salaa kaiken exän juttuja ja tapailee häntä niin ei sw minusta ole oikein? Yrittänyt sanoa tätä minun kaverille että sano suorat sanat mutta kaverini ei koskaan saa sanoja ulos eikä se koskaan suutu..

Mitä te tossa kohtaan tekisitte? Jatkaisitte vai eroisitteko? Tämä on siis jatkunut monta kuukautta

Itse olen jo menossa hulluksi kun kuulen niitten juttuja koska niistä ei saa selvää eikä niillä ole luottamusta toisiinsa ja ihan syystä kun toinen kovasti salailee asioita. Eli tää tyttöystävä/kumppani siis.

Toivottavasti saitte jotakin selvää.. toi on osa tapahtumaa vielä kaiken lisäksi. Mutta tarviin neuvoja ja kaverinikin..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäystä vielä!

Tämän kaverin kumppanin exä kenen kanssa ollut yli 4v niin asuu aiika kaukana eikä lähellä oo mitään periaatteessa. Maalla asuu.

Vierailija
2/2 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhian pitkä sepustus ja sekava.

En jaksanut lukea ekaa kappaletta pidemmälle.

Mutta sanon että ei, ei ole pettämistä. Kasvavaa aikuisiksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla