Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelorette Suomi OFFICIAL

Vierailija
01.10.2018 |

Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005823130.html

Kommentit (2208)

Vierailija
2181/2208 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenny H ja Sami Kuronen?? Eikö olisi hyvä pari?

Siis millä perusteella🤔Kuronen on sitä paitsi 10 v vanhempi, eikä varmaan halua enää lapsia

Vaikka Sami on 9v vanhempi, ovat samanikäisen oloisia. Aikuisia. Ei Jennykään enää tyttönen ole.

Molemmat julkisuudessa, joten sen suhteen ei ongelmaa.

Naimaolemus.

Kyllä Sami saattaisi yhden lapsen vielä tahtoa??

Vierailija
2182/2208 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenny H ja Sami Kuronen?? Eikö olisi hyvä pari?

Siis millä perusteella🤔Kuronen on sitä paitsi 10 v vanhempi, eikä varmaan halua enää lapsia

Vaikka Sami on 9v vanhempi, ovat samanikäisen oloisia. Aikuisia. Ei Jennykään enää tyttönen ole.

Molemmat julkisuudessa, joten sen suhteen ei ongelmaa.

Naimaolemus.

Kyllä Sami saattaisi yhden lapsen vielä tahtoa??

Mutta miksi Sami olisi kiinnostunut Jennystä?

Eiköhän Sami näe noita julkisuuteen pyrkiviä tyyppejä ihan tarpeeksi, miksi siis kiinnostuisi yhdestä sellaisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/2208 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2184/2208 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeesti kelpaskin viikon yhteiselo..

Vierailija
2185/2208 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, jos Jenny on löytänyt elämäänsä sopivan miehen.

Vierailija
2186/2208 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, paljastuihan se Jennyn mieskin lopulta.

Raakasuklaa Goodion Sampsa Siekkinen.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Uusi-kulta-paljastui-Bachelorette-Jennyll…

Vierailija
2187/2208 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Jennylle ja rakkaudelle! Toivottavasti nyt natsaa! Jennyn ikäinen nainen joutuu usein "tyytymään" jo toisella kierroksella olevaan mieheen, valitettavasti.

Vierailija
2188/2208 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän case Jenny ole jo menneen talven lumia ja hänen tekemisensä ei ketään enää kiinnosta. Silloin tällöin pyrkii vielä lehtiin tyrkylle, mutta se hetki julkkiksena taisi olla tässä.

Vierailija
2189/2208 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän v... jos ovat machanneet jo vuosi sitten niin ohjelma olisi pitänyt perua!! Mutta ei, julkisuuteen halusi

Vierailija
2190/2208 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitähän v... jos ovat machanneet jo vuosi sitten niin ohjelma olisi pitänyt perua!! Mutta ei, julkisuuteen halusi

Olet tainnut saada Jennystä juuri sen kuvan kuin hän taitaa olla. Julkisuustyrkky.

Kuka tietää etteikö hänellä olisi ollut jotain vipinää jo ohjelman aikanakin, mutta silti piti osallistua rakkauden etsintään.

Ja sitä paitsi aika nopeastihan hän oli siellä pohjoisessakin tämän machinsä kanssa viikon, vaikka ovat vasta hetken oikeasti saaneet olla yhdessä.

Vierailija
2191/2208 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi muuten olla sama hunks-Kimmo taannoin hengenpelastajissa vehtailemassa Janita Lukkaroisen kanssa.

https://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/2016720-kuuma-lemmenyon-tis-janit…

Että sellainen unelmien poikamies :)

Vierailija
2192/2208 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se uus bachelor alkaa?

Vierailija
2193/2208 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa Jennyltä taas outo blogipostaus. Tuli tunne, ettei ole tämä uusikaan rakkaus kestänyt.

Vierailija
2194/2208 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa Jennyltä taas outo blogipostaus. Tuli tunne, ettei ole tämä uusikaan rakkaus kestänyt.

Sama fiilis että todella outo, ja sekava. Mitään tolkkua ei saa, että mitä yrittää sanoa. Ja luulen että tuo nykyinen suhde vielä kasassa, mutta ei kauaa. Ei kai kukaan kovin pitkään kestä tuollaista daamia. Ainakaan noin julkisesti.

Vierailija
2195/2208 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny on kyllä hukassa. Olisi hyvä käydä keskustelemassa jossain arvoja ja asenteistaan... Jenny on ok ja varmaan ihanakin, mutta jotenkin itsetietoisuus on kadoksissa. Kaikkea hyvää hänelle.

Vierailija
2196/2208 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monessa eri mediassa meinaa vielä haukkua sitä exäänsä.. ei ole päässyt yli ja on katkera

Vierailija
2197/2208 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse ikinä ymmärtänyt eksien haukkumista. Kuitenkin harvassa suhteessa ketään pakotetaan olemaan, joten eiköhän itse silloin ole halunnut seurustella jos on suhteessa pysynyt, joten ei se varmaan ainakaan sen eksän vika ole.

Enemmän siis pitäisi ihmetellä itseään ja omaa käytöstään, eikä haukkua muita.

Kyllähän Jennyn ystävät ja tämän eksän ystävät ja sukulaiset tietävät kenestä puhutaan, joten jos Jenny jatkuvasti mainitsee kiusaamisestaan, niin mitä hän itse nyt tekee? Haukkuu eksäänsä blogia ja juorulehtiä myöden..

Saako tämä eksä tai hänen ystävänsä kertoa oman mielipiteensä Jennystä myös lehdille?

Vierailija
2198/2208 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin myös tämän Jennyn blogikirjoituksen äsken.

Pisti silmään se, että ihan kuin hän olisi nyt ainoana ihmisenä tajunnut sen, ettei tarvitse tyytyä kehenkään henkilöön vain seurustelemisen ilosta, vaan voi ihan oikeasti valita kumppaninsa itse.

En tiedä miten moni tyytyy seurustelemaan vain jonkun kanssa, koska itse olen ainakin seurustellut vain sellaisten kanssa joista olen itse tykännyt. Naimisiinkin menin ihan omasta halustani.

Joten ei nyt ihan auennut minulle se blogikirjoitus.

Vierailija
2199/2208 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin siinä kävi, arvaus piti paikkansa.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Yllatysero-Jenny-Heleniuksen-ja-raakasukl…

2200/2208 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo pidemmän aikaa. Lopputulos oli paras, tipuin tiistaina ja keskiviikkona lento suomeen ja pe Cheekin keikka Lahdessa. Mieluummin siellä kyllä olin siskojen kans ku esittämässä kulissia Marmariksessa :D