Peukutusketju: TV-muistot
Muistan kun salkkareiden alkamista mainostettiin vuonna -99 putoavan avainnipun kanssa.
Kommentit (1603)
Mikko Alatalon voitto syksynsävelessä biisillä Vesilasi vessanavain heinä paali
Vierailija kirjoitti:
Lordin euroviisuvoitto. Siis silloin on pisteitä ilmoitettiin. Oli lauantai.
Tämä oli ihana TV-ilta. Ei unohdu koskaan.
Kaksoistornien romahtaminen livenä, satuin näkemään ihan suorana. Oli se jännän kutkuttava tunne, en tuntenut surua, oli hieno näky.
Sitten kyllä alko vähän miettiä, ei kai ala joku maailmansota ja tuleeko se Suomeenkin.
ktp kirjoitti:
Kasikytluvun Urheiluruudin tunnari... Ei oo kotoisampaa!😁
Ei voi unohtaa! :D
Moskovan olympialaisten avajaiset.
🇺🇦🇮🇱
Jaki ja Nuka kömpii ulos talvipesästä.
Vierailija kirjoitti:
Kun Bobby-vainaa ilmestyi yllättäen aamulla suihkusta.
Aaahhh... kaikki olikin ollut vain unta! Pamela pyörtyi.
Ihailin Pamelaa, hän oli niin kaunis! (Myöhemmin kuulin, että hänen -eli siis näyttelijä Victoria Principalin- aviomies oli yksi Beverly Hillsin tunnetuimmista plastiikkakirurgeista...)
🇺🇦🇮🇱
Klaus Järvinen, Pirkko Liinamaa ja Jukka Virtanen Levyraadissa.
Kun Friendien Rachel pölähti ruutuun hääpuvussa ihan ekassa jaksossa. Oli jättänyt sulhonsa.
Sen jälkeen lähes kaikki kopioivat hänen kampauksensa, maailmanlaajuisesti :D
(ysäri on jälleen muotia, eli nähdäänkö pian taas rachel-tukkia?)
K-Kaupan Väiski telkkarimainoksessa mainostamassa lihaa! Silloin suosittiin kaikessa kunnon lihaa eikä mitään ongelmajätesilikoneja saakeli!
Vuoden 2007 BB-finaali. Olin teini ja ihastunut kilpailija Niko Nousiaiseen, surin kun en enää voinut nähdä häntä jatkossa televisiossa.
Kylli-täti heilutteli kilisevää sormustaan, kastoi vesiväripensselin siniseen väriin ja alkoi kertoa ja piirtää: -Olipa kerran pikkuinen poika, joka asui ......
Benny Hill Shown loppu, missä tapahtumat etenivät pikakelauksella ja taustalla soi sarjan tunnari.
Hessu ja Maija Asikainen Nopassa
Luulin katsoneeni paljonkin telkkaria, mutta en tunnistanut kuin 4 tästä ketjusta :O
Oma peukutettava muisto: Pikku kakkosen "Varokaa heikkoja jäitä". Vieläkö sitä esitetään?
Vierailija kirjoitti:
Ilotalo Kiroileva lihakauppias.
Mitä sais olla saa*ana!
Kaffepulla kirjoitti:
Moskovan olympialaisten avajaiset.
Mä muista päättäjäiset. Yleisö muodosti sen Miska-karhun ja se itki.
Beatles anthology. Kevät -96 ja mä menin esiteininä aivan sekasin💔