Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nettideitit laittaa heti numeronsa?

Vierailija
27.09.2018 |

Tällä viikolla jo 4 miestä laittanu heti parin viestin jälkeen numeronsa, että jos haluan whatsappailla.. Mistä se kertoo? Olen heti perääntynyt kun tulee numero, koska en halua numeroani tuntemattomille..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissäkö olet? Se kun sattuu olemaan panosovellus, ei mikään aviomieskatalogi.

Mitä edes teet nettideiteillä jos jo numeronvaihto ahdistaa? 

Vierailija
2/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä. Enkä etsi s-seuraa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään puhelinnumeron jakaminen kenellekkään 'nettipersoonalle' on uskomattoman tyhmää.

Vierailija
4/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tutustutte ylipäänsä nettideitin kanssa? Joskus se numero on vaihdettava, mutta jotain romanttista odottaisin, enkä sitä, että heti on numero sadalle muulle jaettuna.

Ap

Vierailija
5/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa päästä eteenpäin turhista lässytyksistä. Onhan toi nettideittailu aika työlästä ja turhauttavaa muutenkin.

Vierailija
6/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo antamasta numeroa liian aikaisin, varsinkaan silloin jos numerosi löytyy googlesta ja paljastaa koko nimesi, osoitteesi jne.  Kaikki eivät siellä ole rehellisiä,  esim. vasta eräs linnakundi mainosti tinder-profiilissaan pääsevänsä pian linnasta...

Vierailija
7/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki prepaid ja miespuhelin tähän käyttöön.

Vierailija
8/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään puhelinnumeron jakaminen kenellekkään 'nettipersoonalle' on uskomattoman tyhmää.

Ja sinun kokemuksesi nettideiteistä oli?

Vierailija
9/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, stalkkaan heti numerot ja kävipä niin että yks deitti asuu viereisellä kadulla. Yks deitti deletoi mut, kun tuntiin en vastannut hänen puh-nro viestiin.

Missä on ne ihanat vanhan ajan kunnon miehet?

Ap

Vierailija
10/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole antanut puhelinnumeroa ennen kuin ollaan tavattu ja jos vaikuttaa siltä, että aletaan pitää yhteyttä. Tapaaminen vaan nopeasti, parin viestin jälkeen. Netissä sovitaan treffit, ei tarvita puhelinnumeroita.

Kun ne kyselee puhelinnumeroa, sovi treffit. Julkiselle paikalle, johonkin kahvilaan. Varaa ekoille treffeille aikaa tunti korkeintaan.

Vierailija
11/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, stalkkaan heti numerot ja kävipä niin että yks deitti asuu viereisellä kadulla. Yks deitti deletoi mut, kun tuntiin en vastannut hänen puh-nro viestiin.

Missä on ne ihanat vanhan ajan kunnon miehet?

Ap

Tässä yksi. No en vanhanajan, mutta ehkä keskimääräistä kärsivällisempi. Nettideittailu on vaan niin työlästä, että syntyisi kunnon kolahdus molemmin puolin, joten olen pitänyt tauko siitä hommasta.

Vierailija
12/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos tuntuu että mies pukeutuu eritavalla kuin toivon jne.. en silläkään ole jatkanut juttelua.. että ei ihmekkään että saan olla yksin.

Ap

Vierailija
13/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt keskustellut useamman kuukauden ja muutaman kerran tavannutkin miehen kanssa jonka kanssa emme ole vielä vaihtaneet puhelinnumeroita. 

Vierailija
14/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin ärsyttää, että parin kuvan perusteella joku viestittää että olen ihana. Miten lipevää, kun ei yhtään ole kiinnostunut persoonasta, vaan kuoresta.

Ap

Vierailija
15/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt keskustellut useamman kuukauden ja muutaman kerran tavannutkin miehen kanssa jonka kanssa emme ole vielä vaihtaneet puhelinnumeroita. 

Erikoista. Itse vaihdan jo ennen ensimmäistä tapaamista tai viimeistään heti sen jälkeen.

Vierailija
16/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista. Itse vaihdan jo ennen ensimmäistä tapaamista tai viimeistään heti sen jälkeen.

Miksi? Ei meillä kummallakaan ole mahdollisuutta eikä mulla ainakaan haluakaan roikkua puhelimessa juttelemassa niitä näitä, molemmilla meillä on lapsiakin eli olisi vaikea selittää kotona mitä juoruaa ja kenen kanssa. Viestejä vaihtelemme kymmeniäkin per päivä.

Vierailija
17/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ei meillä kummallakaan ole mahdollisuutta eikä mulla ainakaan haluakaan roikkua puhelimessa juttelemassa niitä näitä, molemmilla meillä on lapsiakin eli olisi vaikea selittää kotona mitä juoruaa ja kenen kanssa. Viestejä vaihtelemme kymmeniäkin per päivä.

Whatsappia on helpompi käyttää kaikkeen kommunikointiin kuin että käyttäisi monia sovelluksia.

Vierailija
18/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Whatsappia on helpompi käyttää kaikkeen kommunikointiin kuin että käyttäisi monia sovelluksia.

Ei ole käytössä. Viestittelemme sähköpostilla koska toinen tykkää kirjoittaa kännykällä ja toinen tietokoneella.

Vierailija
19/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, kun ootte löytäny kumppanin! Mun pitää nyt päästä yli tästä mun listasta, jospa joku tyyppi sais mahdollisuuden.. ja mä sit kunnon äijän.

Ap

Vierailija
20/24 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen) siirryin mielelläni whatsappiin jos kiinnostava mies sitä ehdotti. Miten netti eroaa tässä asiassa live-elämästä? Baarissa jos tapaa jonkun, niin vaihdetaanhan silloinkin yhteystiedot. Jos joku hullu olisi osunut kohdalle, niin estot päälle ja viime kädessä vaikka lähestymiskielto. Linnakundin oloisille en olisi vastannut muutenkaan, joten ehkä sinänsä olen huono sanomaan.