Peukutusketju: TV-muistot
Muistan kun salkkareiden alkamista mainostettiin vuonna -99 putoavan avainnipun kanssa.
Kommentit (1603)
Johdettiin 5-1 ja hävittiin 5-6.
MM 2003
Vuosi oli 1999, elokuva American history X ja kohtaus, joka jäi mieleen oli se missä se skinhead potkaisi...
Ilkamat. Hauskat tanssikohtaukset ja Koivistolaiset :)
Ysärin alussa olen syntyneenä on jäänyt mieleen ne Ylen uimakoulu ja hiihtokoulu ohjelmat, hui hai hiisi, samusirkan joulutervehdys, Pekka Töpöhäntä, Salkkarit, uusi päivä. Uusi päivässä olisi ollut mahtavaa nähdä mitä olisi kehittynyt Ainon ja Paltamon välille jos Paltamo ei olisi kuollut. Tapani Perttuhan jäi tuolloin pois sarjasta muisti ongelmien vuoksi. Niin ja Tapani Pertun Hottentotti laulu on kuumottava
Jostain syystä säämies-elokuvan alun seksikohtaus jäi mieleeni kun näin sen 2000-luvun alussa.
Lapsuudesta jäänyt mieleen nämä hui-hai-hiidet ja merirosvolaivat, missä oli aina kolme lasta tekemässä tehtäviä. Aina toivoi että itsekkin pääsisi.
Nyt kun aikuisena tuli katsottua tuubista yksi jakso tuota merirosvolaivaa, niin se mieshän vihaa niitä lapsia. Mutta eipä lapsena tuollaisia tajunnut.
Metsoloiden joku jakso, missä se Jaana ja se joku Liisa ja se Eeva olivat menossa saunaan ja taisi näkyy useammalta emännältä paljasta tisua. Olin nuori poika silloin ja näin ensimmäistä kertaa paljaita tisuleita. Muistan ikuisesti tämän hetken. Äidin ja isän kanssa vielä katsottiin
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudesta jäänyt mieleen nämä hui-hai-hiidet ja merirosvolaivat, missä oli aina kolme lasta tekemässä tehtäviä. Aina toivoi että itsekkin pääsisi.
Nyt kun aikuisena tuli katsottua tuubista yksi jakso tuota merirosvolaivaa, niin se mieshän vihaa niitä lapsia. Mutta eipä lapsena tuollaisia tajunnut.
Mä huomasin sen jo silloin 😂 Samoin Hetkinen- ohjelman juontajanainen ei myöskään vaikuttanut siltä että tykkäisi lapsista.
Täytyy kyllä sanoa, et ihmisillä on tosi erilaiset muistot TV:stä ja sen ohjelmista. Moneenkaan ei pysty samaistumaan. Mikähän sen television merkitys sitten onkaan?
Brideshead revisited eli Mennyt maailma 80-luvulla.
MTV David Bowie ja China girl video.
Benny Hill Show Benny taputti pienen kaljun äijän päälakea Kova lätinä vain kuului
Pikku Kakkosen juhlaohjelma, jonka voimisteluosuudessa leikittiin lakaisulakaisukonetta ja sen sisällä pyöriviä puunlehtiä.
Vierailija kirjoitti:
T Soinin JYTKY 2011
Juu. Voi sitä jytkytystä!
Tuttu juttu show. Vieraana ahtisaaret ja rehnit. Martti ja Eeva voittivat.
SIIS minkä ikäisiä te olette?!?
Vierailija kirjoitti:
SIIS minkä ikäisiä te olette?!?
Mitä tarkoitat? Minkä ikäisiksi oletat ”meidät”?
Mä muistan tän!!
Olin muuttanut kotoa pois opiskelemaan uudelle paikkakunnalle. Katsoin pienestä TV:stäni finaalia. Sauli voitti, mutta ikävä jäi. Bb oli silloin alkuvuosina hyvä.