Peukutusketju: TV-muistot
Muistan kun salkkareiden alkamista mainostettiin vuonna -99 putoavan avainnipun kanssa.
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
SIIS minkä ikäisiä te olette?!?
Iän kaiken kamala vanha, mutta muisti vielä pelaa : )
Mitä väliä sillä muuten on, minkä ikäisiä ihmiset tässä ketjussa ovat?
Vierailija kirjoitti:
Peytin Place keskiviikko-iltaisin. Sain keskiviikkoisin viikkorahan (1 mk) ja sillä sai "Fazerin parhaat" -karkkipussin. Ja karkkia mussutellessa sitten jännityksellä seurattiin kenet Rodney nappaa uudeksi tyttökaverikseen ja kuka sieppasi Allisonin... Minun suosikkihahmoni sarjassa oli ehdottomasti Betty Anderson (Barbara Parkins), joka oli mielestäni maailman kaunein nainen.
Tästä me kinattiin äidin kanssa, hänkin tykkäsi Bettystä ja minä taas Allisonista. Outoa kyllä, että tykkäsi "villimmästä" tytöstä. Itse olin hyvin kiltti, ja Allison tuntui kivalta, Betty pelottavalta. Näin siis joskus 13-14 -vuotiaana. Vieläkin muistan sen tunnusmusiikin. Ja ne Connien ripset!
Vierailija kirjoitti:
Kun Kosh ilmestyi puvustaan kaikessa taivaallisessa loistossaan.
Babylon 5 oli tosi hyvä sarja, ainakin siinä oli Kosh -niminen hahmo. Tosin tuota kohtausta en muista.
>Tarkkis ja Kuka uskoo haikaraa. Joo, oon vanha:)
MTV:n pyöreä, sininen pöllö, joka iski silmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Kosh ilmestyi puvustaan kaikessa taivaallisessa loistossaan.
Babylon 5 oli tosi hyvä sarja, ainakin siinä oli Kosh -niminen hahmo. Tosin tuota kohtausta en muista.
.
Teksti-TV:n uutiset ja sää lähetettynä normaalina TV-signaalina niillekin, joilla ei ollut teksti-TV-vastaanotinta.
se päähän soimaan iäksi jäänyt Hello,hello,hello ohjelma. Where's the cat? Cat's in the moon jne....
Oli kiva katsoa aikanaan kuuluttajia mitä oli yllä ja minkälainen kampaus kelläkin oli. Hirveitä jäykkiä tupeerauksia nykyisillä kriteereillä.
Seitsemännen tien salaisuus ja herra Tomtidom.
- Thomtidom.
Vuoteen 1992 MTV:llä ei ollut omaa kanavaa, vaan osti ohjelma-aikaa Yleltä ja jakoi kanavapaikan TV1:n ja TV2:n kanssa.
Tammerkosken sillalla ja Mikko Alatalo.
Ylellä ohjelmien välissä seuraavan ohjelman kertovat (nais)juontajat hienoissa asuissaan. Näitä saisi olla vieläkin.
Perjantaina Dallas ja Kultainen apina.
Jacky-makupalan mainokset oli liikuttavia, usein joku pikkutyttö touhusi esimerkiksi vaarinsa kanssa maalla ja lopuksi otettiin Jackyt.
Vierailija kirjoitti:
K-Kaupan Väiski telkkarimainoksessa mainostamassa lihaa! Silloin suosittiin kaikessa kunnon lihaa eikä mitään ongelmajätesilikoneja saakeli!
Ja kauppojen lihatiskien suosittu tarjous oli "possua pala kuin pala, ei kinkku ei kyljys".
Kenen TV:tä olit kartomassa, kun Satu Östring kruunattiin Miss Suomeksi?