Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Ankun elekieli huutaa, ettei se ole kiinnostunut Rafaista.
Ääh, en vieläkään tajua tätä formaattia. Nämä parit valittiin ensivaikutelman ja ulkonäön perusteella, mutta nyt nuo puhuvat niin kuin olisivat lupautuneet viettää loppuelämän yhdessä. Kenellekään ei tule edes mieleen, että sitä paria voi ja saa vaihtaakin. Eihän se nyt oikeassakaan elämässä mene niin, että valitset kuudesta miehestä/naisesta ulkonäön perusteella yhden ja sen kanssa sitten pitää olla ja hänestä kiinnostua vaikka mikä olisi. Ja sitten, jos et kiinnostukaan, niin olet hirveä petturi.
Siis kuinka monta viikkoa ne meinaa näyttää tätä tylsyyttä?
Ai Senjalla ois sit seuraava vaihtoehto Patrick, mut aattelee et Patrick ei haluais sen kaa olla...
Tää tiistain jakso tuntuu nopeesti sutaistulta koosteelta. Onkohan jatkossakin tiistain jaksot tällaisia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Janne menee tonne, jos ei etsi rakkautta eikä ole valmis suhteeseen? Mielestäni ohjelmaan tulisi valita vain niitä, jotka osaavat jo olla parisuhteessa ja haluavat sitä.
Minä sanoin noin tinderissä muutamalla miehelle. Totuus oli se, että olin kyllä valmis suhteeseen, mutta en juuri heidän kanssaan. Tuo oli vain keino pehmentää sitä torjuntaa. Kun oikea tuli vastaan, olin kyllä heti valmis suhteeseen.
Miks nää ei vaa tutustu reulusti kaikkiin muihinki!!
Vierailija kirjoitti:
Appiin tullut klippi ”Jeffreyn kiukuttelusta” ja aika vahvasti tulee just se fiilis mitä täällä ollaan kaverista keskusteltu :D
Miks mä en löydä tuollaista klippiä?
Mietin että senjahan voisi kokeilla Samia?
T Y L S Ä Ä. Ja siihen päälle vielä flegmaattinen selostaja.
Oikeesti toi välikommentoija vaihtoon! Huomasko kukaan muu, että ekan mainoskatkon jälkeen kommentoi "Ja nyt siirrytään puimaan VEERAN ja Jannen suhdetta" Mihin voi iskee palautteet :D kai ne nyt aktiivisesti seuraa mammapalstaa?
Senjasta tulee mielikuva et miehen pitäis ymmärttää sen ajatukset vaikka se ei sanoiskaa mitää
Kohta roplataan ja hihitetään. Koskin sen peenistä tihihihi
Vierailija kirjoitti:
Ai Senjalla ois sit seuraava vaihtoehto Patrick, mut aattelee et Patrick ei haluais sen kaa olla...
Miks ei vaan rohkeemmin mee tutustuus muihin, vaikka nyt sitte Patrickiin, eikä aatella et ei se varmaa haluis olla mun kaa
Mikä näitten leikkien idea on?
Kai naisille terhdään sama kroppatesti? :D
Ykstuttu kirjoitti:
Eli kyllä elämäntilanteen täytyy olla sellainen, että tuonne on voinut lähteä. Yrittäjillähän juoksee kumut lomallakin, eiks noista ollu joku yrittäjäkin siis yrityksen tuomat menot.
Asunnosta tulevat kulut esim. Vuokraa ei kyllä kannatrais maksaa saarella olo ajalta, että vuokrasopimuksenko ovat purkaneet lähtiessäön?? Who knows...aika jönskä ja kimurantteli juttu..kuka mitenki jörjestänytja mahdollistanut itselkensä osallistumisen.Naisille näytti ainakin yhdessä jaksossa olevan pitkä vaatekaappi hengarit täynnä vaatteita. Oli ovet auki siinä vaatekaapissa kun val.istautuivat miesten valintailtaan.
Varmaan siellä on vaatteita myös ohjelmantuottajien taholta, ainaki näytti siltä.
Korviksista ja hameista lähtien samaa tavaraa kuin UK-versiossa (3. kausi). Näyttää ihan hassulta kun nyt nämä pyörivät samoissa kuteissa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Appiin tullut klippi ”Jeffreyn kiukuttelusta” ja aika vahvasti tulee just se fiilis mitä täällä ollaan kaverista keskusteltu :D
Miks mä en löydä tuollaista klippiä?
Jeffrey mököttää Auralle löytyy sielt love island sovelluksesta
Miksei toi Senja itse mene juttelemaan Jannelle, olisi sitten itse se aikuinen eikä lapsi miten Jannea kutsui.