Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitten leikkien idea on?
Esineellistäminen kuten koko ohjelmassa on.
Viihdearvo huipussaan, voi kiesus.
Ykstuttu kirjoitti:
Ankun täti ? Täh? En kyllä oo 😂 Mutta Ankun tuntie, naureskelis jos noin ois..
Mene muualle mainostamaan Ankua. En jaksa lukea jokaista kehuasi Ankusta, alkaa tosiaan kuulostaa kuin Anku itse tai hänen äitinsä kalastelee tätä kautta ääniä.
Jeffrey on lapsellinen m*lkku ja Aura on säälittävä kun roikkuu tollasen kaulassa. Yök.
Aatelkaapa jos miehet kopelois samallai naisten kropat 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitten leikkien idea on?
Esineellistäminen kuten koko ohjelmassa on.
Lisäksi jään murtaminen. Kun tehtävänä on lääppiä toisia, niin tulee lääpittyä. Sen jälkeen uskaltaa paremmin lääppiä ihan muuten vaan.
Uskomaton kiukuttelija Jeffrey.
Vierailija kirjoitti:
Veera käyttäytyy kun kiimainen keski-ikäinen mamma mummotunnelissa, siis sellainen räväkkä, jonka oma mies on pihdannut viimeiset kymmenen vuotta.
Näin tekee, ja samalla tekee itsestään entistä vastenmielisemmän, näin miehen silmin katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Appiin tullut klippi ”Jeffreyn kiukuttelusta” ja aika vahvasti tulee just se fiilis mitä täällä ollaan kaverista keskusteltu :D
Miks mä en löydä tuollaista klippiä?
Jeffrey mököttää Auralle löytyy sielt love island sovelluksesta
Wtf, ei mulla tuollaista klippiä ole sovelluksessa :D
Veera kyllä vaikuttaa sellaiselta naiselta joka jää monen miehen kohdalla friendzonelle. Liian innokas ja vie kiinnostuksen sillä, miehillä on luontainen metsästysinto.
Tehdäänköhän naisille kroppatestit
Apua Jeff! Auran ois pitäny siis antaa sille kolme pistettä vaan siksi et se on sen pari
Jaakko on vähän kuin miehekäs versio Temppareiden Niklaksesta
Kauhee uho näillä alkuperäisillä miehillä :D
Jaakolla on kivat silmät. Sami taitaa jäädä muiden varjoon
Veera käyttäytyy kun kiimainen keski-ikäinen mamma mummotunnelissa, siis sellainen räväkkä, jonka oma mies on pihdannut viimeiset kymmenen vuotta.