Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Niinku joku sanoki enne että kun ihmises ei oo mitään pahaa niin siitä pitää keksimällä keksiä pahaa. Aikas säällittävää.. no eipähän nää kommentit vaikuta siihen et vaikka mitä kirjottelette nii anku ja patrick on vahvasti mahdollinen voittajapari
Mikäs raamattu tosta Jodelista on tullut?
Mä äänestin Ankua ja Samia, koska tykkään molemmista. Lisäksi pidän Patrickista. Haluan nähdä karkkiparin söpöilyä ja toivon, että Samia varten villalle saapuu joku valloittava taskuvenus.
Asiat ovat joskus ihan näin yksinkertaisia. Ei juonittelua, ei kikkailua. Ihan vaan fiilistelen lempiohjelmaani ja suosikki-ihmisiäni.
(Nyt äkkiä joku laittamaan alapeukku, koska oman mielipiteeni omasta äänestyskäyttäytymisestäni täytyy olla väärä 😂😂😂)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tuo, että muutamaa Emman puolustelijaa lukuunottamatta tykkäyksien perusteella suuren määrän mielestä oli ok haukkua Emman ääntä, puhetta, kaulaa... Mutta nyt Ankun kohdalla ei saa missään nimessä haukkua jatkuvaa hihittämistä ihan olemattomille jutuille. Emman kohdalla kyseessä oli kuitenkin ominaisuus, jolle ei voi mitään. Ankun kohdalla kyse on käytöksen arvostelusta, jos siis puhutaan hihittämisen arvostelusta.
Ei pidä aivan paikkaansa. Moneen kertaan puolustin täällä Emmaa kun haukkuminen meni överiksi vaikka oon Anku fani !
Minäkin puolustin Emmaa, sillä olin Emma-fani. Olen puolustanut myös Ankua ja kehunut hänen hyviä ominaisuuksia, vaikka en Ankusta juuri pidä. Olen myös arvostellut Ankun käytöstä asiallisesti. Lähinnä sitä, että ei minusta ollut tarpeeksi selkeä Refaille ja sitä, että hänen käytös menee minusta välillä mielistelyn puolelle.
Tämä! Ankun sanat ja teot olivat ristiriidassa keskenään. Ei ihme, jos Rafei ei oikein ollut varma, pitäisikö uskoa Ankun sanoja vai Ankun tekoja.
Tiedän saavani saavillisen paskaa niskaani, mutta juuri tämän takia en pidä Ankusta. Ei sanonut Refaille suoraan ettei ole kiinnostunut, vaan kierteli ja kaarteli. Kihnutti kyljessä ja kehräsi kuin kissa kun Refai rapsutti. Antoi Refaille teoillaan turhaa toivoa.
Älä jaksa selittää. Kaivoonko Ankun se "kaikkeni minä tein" Refai ois pitäny heittää et se ois jotain tajunnu. Semmonen äijä kun se oli että ku vääntäs vaikka rautalangasta niin ei vaan tajua... samanlainen olet näköjään sinäkin
Onko kukaan ajatellut sitä, että tuotanto yrittää ehkä luoda tarkoituksellisesti lisää draamaa taloon, että katsojia kiinnostaisi enemmän? Siltä tuntui ainakin tuo tuotannon määräys siitä, että kaikki uudet saavat valita parinsa ensin. Tuotanto asetti siis uudet tulokkaat siihen asemaan, että heidän on pakko rikkoa jo muodostuneita kiinteitä pareja. Paitsi olisiko siinä ollut se mahdollisuus, että Alexander olisi ottanut jomman kumman uusista tytöistä, niin pareja ei oltaisi rikottu? Siinäkin tapauksessa toinen uusista tytöistä olisi joutunut rikkomaan parin, ja todennäköisesti Hanna olisi rikkonut Ankun ja Paten parin, koska Alexander olisi ottanut Saran.
Kolmen kisa. Veera ja Janne, Anku ja Patu ja ville ja Pauliina. Veera ja Pauliina voi olla ihan relax koska jos tyttöjä tulee niin ei niitä kiinnosta keskenkasvuiset pojat.
Näin miehen näkökulmasta sanon, että Ankuhan pelaa ihan puhdasta peliä. Se on Pauliinan kanssa saaren parhaimman näkönen mimmi tähän asti (myös objektiivisesti, sehän nähtiin jo alotusjakson valinnoissa) ja seksuaalinen markkina-arvo ehottomasti korkea. Tottakai se voi leikkiä saalista, varmasti tottunu ohjelman ulkopuolisessa elämässäänkin siihen. Kai se nyt hempeilee Patun kanssa, kun sai ohjelman halutuimman miehen itelleen. Refailla taas oli huono pelisilmä, näkihän sen nyt heti et kumpi siinä oli jänis ja kumpi kettu.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan ajatellut sitä, että tuotanto yrittää ehkä luoda tarkoituksellisesti lisää draamaa taloon, että katsojia kiinnostaisi enemmän? Siltä tuntui ainakin tuo tuotannon määräys siitä, että kaikki uudet saavat valita parinsa ensin. Tuotanto asetti siis uudet tulokkaat siihen asemaan, että heidän on pakko rikkoa jo muodostuneita kiinteitä pareja. Paitsi olisiko siinä ollut se mahdollisuus, että Alexander olisi ottanut jomman kumman uusista tytöistä, niin pareja ei oltaisi rikottu? Siinäkin tapauksessa toinen uusista tytöistä olisi joutunut rikkomaan parin, ja todennäköisesti Hanna olisi rikkonut Ankun ja Paten parin, koska Alexander olisi ottanut Saran.
No wau tuliko tämä nyt yllätyksenä? Suurin osa reality-sarjoista mitä katot on skriptattu vaikket sitä itse uskoisikaan. Voidaan jopa spekuloida, et kuinka paljon joku tässäkin ohjelmassa näyttelee ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tuo, että muutamaa Emman puolustelijaa lukuunottamatta tykkäyksien perusteella suuren määrän mielestä oli ok haukkua Emman ääntä, puhetta, kaulaa... Mutta nyt Ankun kohdalla ei saa missään nimessä haukkua jatkuvaa hihittämistä ihan olemattomille jutuille. Emman kohdalla kyseessä oli kuitenkin ominaisuus, jolle ei voi mitään. Ankun kohdalla kyse on käytöksen arvostelusta, jos siis puhutaan hihittämisen arvostelusta.
Ei pidä aivan paikkaansa. Moneen kertaan puolustin täällä Emmaa kun haukkuminen meni överiksi vaikka oon Anku fani !
Minäkin puolustin Emmaa, sillä olin Emma-fani. Olen puolustanut myös Ankua ja kehunut hänen hyviä ominaisuuksia, vaikka en Ankusta juuri pidä. Olen myös arvostellut Ankun käytöstä asiallisesti. Lähinnä sitä, että ei minusta ollut tarpeeksi selkeä Refaille ja sitä, että hänen käytös menee minusta välillä mielistelyn puolelle.
Tämä! Ankun sanat ja teot olivat ristiriidassa keskenään. Ei ihme, jos Rafei ei oikein ollut varma, pitäisikö uskoa Ankun sanoja vai Ankun tekoja.
Tiedän saavani saavillisen paskaa niskaani, mutta juuri tämän takia en pidä Ankusta. Ei sanonut Refaille suoraan ettei ole kiinnostunut, vaan kierteli ja kaarteli. Kihnutti kyljessä ja kehräsi kuin kissa kun Refai rapsutti. Antoi Refaille teoillaan turhaa toivoa.
Älä jaksa selittää. Kaivoonko Ankun se "kaikkeni minä tein" Refai ois pitäny heittää et se ois jotain tajunnu. Semmonen äijä kun se oli että ku vääntäs vaikka rautalangasta niin ei vaan tajua... samanlainen olet näköjään sinäkin
En ole edellinen kirjoittaja, mutta ihan olisi riittänyt kieltäytyä Rafein kosketteluista ja ennenkaikkea olla valitsematta Rafeita uudelleen parikseen, kun oli jo moneen kertaan sanonut Rafeille, ettei oikein ole tunteita tätä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko helpotti? Ja seuraava, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehen näkökulmasta sanon, että Ankuhan pelaa ihan puhdasta peliä. Se on Pauliinan kanssa saaren parhaimman näkönen mimmi tähän asti (myös objektiivisesti, sehän nähtiin jo alotusjakson valinnoissa) ja seksuaalinen markkina-arvo ehottomasti korkea. Tottakai se voi leikkiä saalista, varmasti tottunu ohjelman ulkopuolisessa elämässäänkin siihen. Kai se nyt hempeilee Patun kanssa, kun sai ohjelman halutuimman miehen itelleen. Refailla taas oli huono pelisilmä, näkihän sen nyt heti et kumpi siinä oli jänis ja kumpi kettu.
Mitähän vi**ua sä niinku yrität selittää😂😂 ???älä nyt noin epätoivoinen ole🙄
Voi hitsi teitä. Ankun täytyy olla melkoinen nainen saadessaan tämmöisen hälyn aikaan. En ois arvannutkaan. Äänestän häntä tästä lähtien jokaisessa äänestyksessä, jos ei vähene tää Anku - Refai - Emma - Patrick- Anku -Markus - sami - Patrick keskustelut.
Tietenkin tuotanto kirjoittaa koko ajan tarinaa.
Uusien asukkaiden piti tuoda enemmänkin säpinää, mutta pieleen meni. Lätkämimmi oli ajateltu Jeffrylle ja taiteellinen sielu Patrickille. Kumpikaan miehistä ei lämmennyt yhtään.
Alexander nappasi sen, mitä tuli hakemaan eikä se ollut vaikeaa. Alexiina on helppo hurmata ja radioäijä tiesi tasan tarkkaan, mistä naruista vedellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vi**ua sä niinku yrität selittää😂😂 ???älä nyt noin epätoivoinen ole🙄
Katos kikkailija vaihto taktiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole edellinen kirjoittaja, mutta ihan olisi riittänyt kieltäytyä Rafein kosketteluista ja ennenkaikkea olla valitsematta Rafeita uudelleen parikseen, kun oli jo moneen kertaan sanonut Rafeille, ettei oikein ole tunteita tätä kohtaan.
Nuoren kauniin naisen tunteet ei vaan toimi näin. Naiselle ihmissuhteen muodostuminen on ku elokuva - Refai mokas siinä, että se näytti heti miten elokuva päättyy, joten kaikki jännite katos. Se on vaan osa sitä kiinnostavaa/kiihottavaa peliä, jonka seurauksena nainen kiinnostuu miehestä. Se on miehen omaa häpeää, jos ei kykene lukemaan naisen tunneskaalaa ja under-the-radar vihjeitä siitä, missä mennään.
Sitäpaitsi nainen nauttii aina yllättäen pitkällekin menevästä miehen huomiosta ilman, että mitään aikomusta kiinnostua edes lopulta olisi. Tämän näkee ihan helposti oikeassakin elämässä, jos on yhtään sisällä nuorten aikuisten pariutumiskulttuurista.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin tuotanto kirjoittaa koko ajan tarinaa.
Uusien asukkaiden piti tuoda enemmänkin säpinää, mutta pieleen meni. Lätkämimmi oli ajateltu Jeffrylle ja taiteellinen sielu Patrickille. Kumpikaan miehistä ei lämmennyt yhtään.
Alexander nappasi sen, mitä tuli hakemaan eikä se ollut vaikeaa. Alexiina on helppo hurmata ja radioäijä tiesi tasan tarkkaan, mistä naruista vedellä.
Niin eikös tämä Alexander ollut scoutannut Alexinan etukäteen.
Serkkutyttö kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Ensi viikolla tulee ilmeisesti uusi mies taloon, kun viimeksi tullut naisia?
Ja tulee parinvalinta sekä pudotus.Onko kellään ennakkoaavistusta siittä, kuka tulee putoamaan? Ilmeisesti on naisten valintavuoro?
no se uus mies tietenkin.
Musta kait alkaa jo tuntumaan, että joku on panostanut rahansa vedonlyönnissä Ankun ja Patukan putoamisesta. Alkaa olla sellainen meno palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauliinan ja Veeran ilmeet kun Shirley kertoi kenet katsojat haluavat eniten jäävän taloon😍🤩😍🤩aina ei voi olla halutuin🤣
Kyllä ne ilmeet tosiaan vähän paljastivat että pelaavat, ja tuli hätä kun ei ollutkaan suosituin.
Nyt ois tuotannolta syytä nostaa näitä vahvoja pareja vähän enemmän ruutuun. Itse en ainakaan ole yhtään mukana tässä Veera ja Janne sekä Pauliina ja Ville hypetyksessä, heistä näytetään lähinnä poikien bromancea.. Ja kun heitä ei ole enää viikkoihin testattu sillä että joku menisikin väliin. Eikä välttämättä edes pudotusuhkaan asti, vaan ihan että tulisi sinkku, joka olisi täysin kiinnostunut Jannesta tai Villestä. Jos on ok et Auran ja Jeffreyn sekä Patin ja Ankun välejä testataan, niin miksi näiden toisten kohdalla ei?
Jospa tuonne ei hae ketään joka olisi kiinnostunut Villestä tai Jannesta.
'
Et kai sä nyt ihan tosissasi kuvittele, että tuollaisilla nuorilla miehillä ei olisi vientiä ja ottajia parikymppisten parissa? Tai että se ainoa kiinnostunut nainen olisi kummallekin osunut samaan tosi-tv-ohjelmaan?
Niitä vaan ei jostain syystä ole (vielä) otettu sotkemaan ja koettelemaan noiden välejä. Janne ainakin olisi taatusti vietävissä heti, jos taloon tulisi joku shirleyn kaltainen kilpailija ja toivottavasti tuleekin, koska tuota anku&patu-paria on veivattu ja kiusattu ihan liikaa. Tuonne tarvitaan uutta äksöniä ja tunnetta sellaisille pareille, jotka vaan jumittaa yhdessä viikosta toiseen. Kiva olisi nähdä sekin puoli kuinka nuo parit käsittelee epävarmuutta ja mustasukkaisuutta (tai edes tunteeko sitä) ja kuinka vahvaa se kiintymys/kiinnostus/ihastus todellisuudessa on. Ankua ja patua tuo kaikki näytti vahvistavan joten nyt samaa koettelemusta ja tunteiden testausta muillekin pareille. Mistä me katsojatkaan muuten voidaan tietää mitä paria kannattaa äänestää?
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Ensi viikolla tulee ilmeisesti uusi mies taloon, kun viimeksi tullut naisia?
Ja tulee parinvalinta sekä pudotus.Onko kellään ennakkoaavistusta siittä, kuka tulee putoamaan? Ilmeisesti on naisten valintavuoro?
no se uus mies tietenkin.
Jos se uusi mies saakin valita eka?
Noin 20 jaksoa vielä.