Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
11361/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami oli kuulema halauksen aikana sanonut Nellille että: "odota mua ulkomaailmassa, mä tuun ihan kohta perässä. Laitan viestiä."

Näin ainakin hänen instan mukaan.

Mikä on Nellin insta? Mää tarkistan puhutko totta.

nelligoos

Vierailija
11362/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä Jeff säätää tuossa uusimmassa klipissä 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11363/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli ihan selvää, että Sami ei anna Ankun tippua. Jos Samilla ei ole mitään tunteita Nelliä kohtaan, niin miksi antaa sen jatkaa. Patu on Samin hyvä ystävä ja Sami on aina tykännyt Ankusta, niin ihan selvä peli, että Nelli sai lähteä. Pisteet Samille! Uskalsi tehdä niin kuin sydän sanoi

Jos Samilla ei ollut mitään tunteita Nelliä kohtaan, niin 👏miksi 👏 hän 👏 antoi 👏ymmärtää 👏 muuta 👏 Nellille? 👏

Miksi alkaa osoittaa enemmän huomiota ja läheisyyttä juuri pudotuspäivänä?

Miksi keksiä joku ja selitys Nellin mahdollisesta pelaamisesta, jonka vuoksi hän ei uskalla heittäytyä (=voisi kiinnostua muuten)?

Miksi hokea, että nyt menee Nellin kanssa tosi hyvin eikä halua uusien naisten vallitsevan häntä?

MIKSI hän ei voinut edes omata sen verran selkärankaa, että kertoisi Nellille etukäteen mahdollisesta valinnastaan?? Jos hän kerta oli Patrickin kanssa jo sitä spekulointi aiemmin, ei hänelle tapahtunut mtn oivallusta siinä pudotustilanteessa.

Ei se ole ongelma, että valitsee jonkun, josta on enemmän kiinnostunut. Vaan tuo vastenmielinen valehtelu ja oman parin selän takana toimiminen. Voi olla, että muistan väärin, mutta ei tule mieleen yhtään tilannetta, jossa Sami olis sanonu Nellille SUORAAN, että ei kiinnosta. Päiväkirjahuoneessa joo hoki sitä, samoin jätkille. Ja juuri niin kuin joku aiemmin sanoi, jättämällä kertomatta Sami pilasi Nellin mahdollisuudet yrittää pelastautua jonkun muun kanssa - tosin en usko, että kukaan olisi häntä valinnut.

Ja sitten vielä nämä somehuhut/-todisteet, että hänellä on jo tyttöystävä odottamassa Suomessa... Ihmettelen suuresti, ettei tuotanto ole poistanut häntä talosta

Lisään vielä tähän, että teoillaan Sami pilasi mielestäni mahdollisuutensa talossa. Miksi kukaan nainen, uusi tai vanha asukas, pariutuisi hänen kanssaan enää kun hän selvästi valitsee jätkäkaverinsa mieluummin? Anku taitaa olla ainoa poikkeus tähän.

Tämä. Kusetti omaa paria, ja samalla pilasi omatkin mahdollisuudet talossa. Kuka haluaa noin epäluotettavan miehen parikseen? Ei kukaan. Miksi suostu tuollaiseen altavastaajan asemaan?

Vierailija
11364/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankua ollaan kritisoitu siitä, että ei oo tarpeeksi luonnetta eikä mielenkiintoinen. Entäs Hanna?? Ei ees Ankun vertaa mielenkiintoinen eikä mitenkään pärjää Ankulle ulkonäössä.

Hanna on selvästi introvertti. Heistä saa vasta vähän pidemmän ajan kuluessa selville, ovatko mielenkiintoisia vai eivät. Oman mielenkiintoni herättää ainakin se, ettei hänellä ole silareita, huulitäytteitä, volyymiripsiä, eikä edes hiuslisäkkeitä, kuten kaikilla (?) muilla talon naisilla näyttäisi olevan. Erottuu jo sillä edukseen. 

Vaikka ei olisikaan silareita ja muuta feikkiä, voi silti olla feikki muilla tavoin. Tämmönen viba mulla Hannasta. Ite olisin mieluummin Ankun kaveri ku Hannan.

Vierailija
11365/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Mulla tuli sellainen ajatus mieleen, että Sami pelasi kaikkien parhaaksi rakkauden puolesta. Supisikohan Nellin korvaan, ettei tämä jää tähän 💘

Mikä ei jää tähän? Nellin nöyryyttäminen ja huijaaminenko? Ei Sami olisi Nelliä tiputtanut, jos olisi välittänyt. 😂

mtv.fi uutisen mukaan Sami kertoi Nellille, että haluaa nähdä ulkomaailmassa

Vierailija
11366/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Mulla tuli sellainen ajatus mieleen, että Sami pelasi kaikkien parhaaksi rakkauden puolesta. Supisikohan Nellin korvaan, ettei tämä jää tähän 💘

Mikä ei jää tähän? Nellin nöyryyttäminen ja huijaaminenko? Ei Sami olisi Nelliä tiputtanut, jos olisi välittänyt. 😂

En usko että saa aikaiseksi. Sami on nyhverö

Vierailija
11367/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Hanna on ihanan ja kivan oloinen. Ankukin sanoi, että hänen pitäisi tuntea huonoja viboja Hannasta, kun vie Patrickin, muttei voi, koska Hanna on niin kiva ja ihana. Oon saanut tuon saman kuvan Hannasta.

Hanna on ”kiva ja ihana” ja silti melkee tiputtaa Ankun, ainakin yrittää. Törkeetä mennä Ankun ja Patrickin ihastumisen välille kun se on just alkanut. Tämä ei oo viehättävä piirre.

Tuollainen rohkeus ja määrätietoisuus on ihailtavaa. Tekee suorasti omat valintansa. Paljon viehättävämpää kuin vaikka se, että Anku Patrickin johdattelemana valitsi Patrickin, ja sitä ennen yritti painostaa Emmaa antamaan tälle hyväksyntänsä.

Vierailija
11368/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä Hannaa syytetään Patrickin valitsemista, vaikka Patrick ei ole kiinnostunut, niin muistellaanpa nyt sitä ku Patukka itse valitsi Pauliinan, vaikka Pauliinaa ei kiinnostanut.

Pelin henki.

Haluaisiko Patrick oikeasti Pauliinan?! Tai oliko silloin ihan aluksi Pauliina Patrickin eka valinta?

En muista yhtään, mutta tämä olisi mielenkiintoista. Patrick voisi mennä Villen ja Pauliinan väliin!

Patrick oli alusta asti kiinnostunein Ankusta mutta kiinnostus ei ollut molemminpuolista vaan Anku ilmaisi halunsa jatkaa Refan kanssa. Joten Patrick päätyi valitsemaan Pauliinan muutaman päivän tutustumisen perusteella. Pauliinan ja Villenkin tilanne oli siis aivan erilainen kuin talossa pareilla nyt on, olivat ihan alkutekijöissään. Ankulla kesti lämmetä Patrickille. Se onkin hauska että talossa on ollut ja sinne on rampannut naista naisen perään jotka ovat olleet kiinnostuneita Patrickista nimenomaan ulkonäön ja oman kuvitelmansa perusteella ja sitten muuttaneet mielensä kun ovat tutustuneet mutta Anku päinvastoin ei viehättynyt ulkonäöstä vaan ihastui vasta tutustuttuaan. 

Patrick ei siis ole millään lailla kiinnostunut Pauliinasta tai menossa sen suhteen väliin. 

Hanna oli tosi vaikeassa tilanteessa ja päätyi valitsemaan turvallisen Patrickin koska uskoi tämän käyttäytyvän sivistyneesti kaikesta huolimatta. Tuuri kävi kun Sami pelasti Ankun mutta tuskin Hannalla kovin pitkä matka talossa tulee olemaan, eipä tuo ole juuri näyttänyt talossa kenestäkään kiinnostuneen tai yrittävän edes. Seuraavaksi lienee naisten valinta niin onpas jännä jos Hanna pääsee taas ennen Ankua valitsemaan että jatkaako samalla linjalla vai saako tarpeekseen. Omasta mielestäni tuotanto voisi siirtyä tekemään ohjelman viihdettä jo jollain muulla kaksikolla kuin Patrickilla ja Ankulla, ovat nyt yli kaksi viikkoa jo olleet ohjelman keskipiste ja tuotannon "kohteena". Olisiko aika tuoda taloon mies joka päättää viedä Pauliinan? Miehen joka päättää viedä Veeran? Miehen joka haluaa kohdella Auraa tämän ansaitsemalla tavalla? 

Mistään ei ole käynyt ilmi, että Patrick olisi ollut alusta asti kiinnostunein Ankusta. Sen sijaan oli kiinnostunut myös Pauliinasta kun valitsikin Pauliinan parikseen, mutta Pauliina ei ollut kiinnostunut Patrickista.

Patrick ei olisi piitannut Ankun halusta jatkaa Refain kanssa, niin kuin ei piitannut Pauliinankaan halusta jatkaa Villen kanssa. Pauliina kerto, että oli suoraan ilmaissut Patrickille että älä valitse minua, sillä vaikka kaikki onkin vasta aika alussa, olemme minusta Villen kanssa pari, jolla on eniten kiinnostusta toisiaan kohtaan. Silti Patrick valitsi Pauliinan. Patrick oli siis kiinnostunut Pauliinasta, oli menossa Villen ja Pauliinan väliin ja menikin, ja epäonnistui siinä.

Anku ei myöskään mitenkään ollut ensin kiinnostumatta Patrickin ulkonäöstä ja ihastunut sitten luonteeseen, vaan on todistettavasti sanonut kameroiden edessä Patrickille että alussa olisin halunnut sut ihan vaan ulkonäön perusteella.

Ei vaan Patrick ilmaisi joka alussa että mietti Pauliinan ja Ankun väliltä (jotka olivatkin kauneimmat talossa). Pauliina halus Villen ja Anku yritti vielä Refun kanssa jolloin Pate tyytyi Emmaan.

Anku alusta asti tunsi ulkoista viehtymystä Pateen, mutta yritti aviomiesmatkun Refun kaa kunnes siitä ei tullut mitään.

Molemmat oli siis alusta asti salaa toisesta kiinnostunut, mutta vasta kun se kantautui heidän molemmin puolin korviin, alkoivat tehdä asialle jotain. Ja molemmat olivat ensi kertaa siitä kuulelessaan tosi ilahtuneita ja "silmät syttyivät". Olihan heillä molemmilla ollut mistä valuta mutta vasta tämä pari sai silmät säkenöimään.

Väärin. Patrick piti kauneimpana Pauliinaa ja halusi hänet pariksi siitä huolimatta että Pauliina sanoi ettei kannata valita. Mikä pakkomielle sulla on maalata Patrickin ja Ankun tarinaa joksikin harlekiininovelliksi ja vuosisadan rakkaustarinaksi. Patrick halusi Pauliinan ja sai siipeensä. Ihan Patrick itse myös halusi Emman (kunnes ei enää halunnut). 

Patrick ja Anku pysyy yhdessä tasan vain saarella olo ajan. Patrick ei taatusti jatka ulkomaailmassa Ankun kanssa.

Tämä. Patrick ei vaikuta ihastuneelta. Anku vaikuttaa aktiivisemmalta läheisyydenkin suhteen. Anku on epävarma, Patrick sellainen "No taas on tuossa yksi uusi tyttö kainalossa"-tyyppinen. Kun vertaa puheitakin esim. ihastuneeseen Villeen, joka silmät tuikkien selittää hymyilevälle Pauliinalle että en jaksa odottaa meidän tulevaisuutta, niin Patrick lähinnä kameroille toteaa kuivasti: "En mä nyt vielä ainakaan näe mitään syytä miksi meidän juttu ei voisi jatkua ulkomaailmassa." Hyvin epämääräistä. Pitää kuitenkin ovet avoinna sille, että pian näkee syyn, miksi juttu ei voi toimia ulkomaailmassa?

Ville kun vähän tuosta kasvaa niin on yhtä lipevän röyhkeä kuin radio. Supliikki myyntimies, joka osaa vetää oikeista naruista. Sellainen etelä-eurooppalainen naistennaurattaja-gigolo jonka puheisiin ei kenenkään naisen kannata koskaan luottaa. Patrick sen sijaan vaikuttaa enempi rehelliseltä ja normaalilta suomalaisjässikältä joka ei turhia hehkuta ja huutele, mutta tykkääminen on todellista ja näkyy siinä normiarjessa pelkkien juhlapuheiden sijaan.

Vierailija
11369/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

En yhtään epäile, etteikö Sami olisi sanonut niin, liennyttääkseen tilannetta, mutta ei taatusti tarkoittanut sanaakaan. Onhan hän valehdellut tässä ohjelmassa ennenkin.

Vierailija
11370/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Toivottavasti Nelli ghostaa miehen täysin.

Vierailija
11371/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihnohttavaa toi tollanen, että mennään määräilemään, et ette saa valita mua.

Jep, Jeffrey olis voinu pikkasen huomaavaisemmin sen asian esittää.

No kuinkas kävikään, kun Patrick esitti saman asian hieman huomaavaisemmin? Tuo Jeffreyn tapa on näköjään se ainoa oikea jos haluaa että viesti myös menee perille.

Minusta Jeffrey oli mukavan selkeä ja huomaavainen, sillä sanoihan se jotain, että ehkä vähän törkeää sanoa näin, mutta... 😂 Ei ainakaan jättänyt tulkinnan varaa.

Vierailija
11372/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihnohttavaa toi tollanen, että mennään määräilemään, et ette saa valita mua.

No kuinkas kävikään, kun Patrick esitti saman asian hieman huomaavaisemmin? Tuo Jeffreyn tapa on näköjään se ainoa oikea jos haluaa että viesti myös menee perille.

No näyttää et tämän käytöksen takia myös Jeff on menettänyt faneja,joten voi olla et jos tällanen homma jatkuu nii Jeff on aika äkkiä liipasimella äänestyksissä.

Niin. Poikien suunnitelma meni niin, että sen seurauksena sekä Jeffrey että Sami menetti faneja, mutta kummallisesti Patulla säilyi kaikki fanit.

Vierailija
11373/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Hanna on ihanan ja kivan oloinen. Ankukin sanoi, että hänen pitäisi tuntea huonoja viboja Hannasta, kun vie Patrickin, muttei voi, koska Hanna on niin kiva ja ihana. Oon saanut tuon saman kuvan Hannasta.

Hanna on ”kiva ja ihana” ja silti melkee tiputtaa Ankun, ainakin yrittää. Törkeetä mennä Ankun ja Patrickin ihastumisen välille kun se on just alkanut. Tämä ei oo viehättävä piirre.

Tuollainen rohkeus ja määrätietoisuus on ihailtavaa. Tekee suorasti omat valintansa. Paljon viehättävämpää kuin vaikka se, että Anku Patrickin johdattelemana valitsi Patrickin, ja sitä ennen yritti painostaa Emmaa antamaan tälle hyväksyntänsä.

Mun mielestä ei oo ihailtavaa olla ottamatta toisten tunteita huomioon. Empatian puutetta vois sanoo jopa psykopatiaks.

Vierailija
11374/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannahan on hipsteri joka sanoi tykkäävnsä Kallio-pojista. Totta kai Patu meni eniten tähän pirtaan kun hän muka osaa jotain maalatakin (tästä voi tosin olla monta mieltä). Mutta pohjimmiltaan Patu ei ole sellainen rento hipsteriälykkö joten siksikään tuosta ei tule mitään.

Sara ja Pauli putoaa, eivät vetoa kehenkään. Saralle sopisi muuten paremmin tumma tukka.

Noup.

Hanna EI sanonut tykkäävänsä Kallio-pojista. Itse asiassa hän ei tuossa(kaan) keskustelussa saanut sanotuksi oikein mitään.

Se meni näin.

Sami kysyy röökipaikalla mielipidettä uudesta tulokkaasta eli Alexanderista. Aura ja Pauliina toteavat, että tämä on itsevarma mies.

Hanna: "Ei oo yhtään mun tyylinen."

Sami: "En mä sitä kysyny."

Hanna: "Öö..mut siis tosi mukavan olonen"

Sami tai Pauli Hannalta: "Millane on sun tyylinen mies?"

Aura ennen kuin Hanna ehtii sanoa mitään: "Sä tykkäät vähän rentuista I know..."

Hanna: "Tai semmosista..."

Aura :"Kallio-pojista"

Hanna: "No ei vaan siis ei sen tarvii olla mikää, ei renttu oo ainoo tai sellasii..."

Vierailija
11375/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jeffrey oli mukavan selkeä ja huomaavainen, sillä sanoihan se jotain, että ehkä vähän törkeää sanoa näin, mutta... 😂 Ei ainakaan jättänyt tulkinnan varaa.

Mä oon samaa mieltä. En käsitä mitä niin kauheaa Jeffrey on tehnyt tuolla. Kertokaa toki?

Vierailija
11376/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami oli kuulema halauksen aikana sanonut Nellille että: "odota mua ulkomaailmassa, mä tuun ihan kohta perässä. Laitan viestiä."

Näin ainakin hänen instan mukaan.

Eli Sami tietää ettei enää kauan viivy saarella. Niin se menee jos rakkautta ei löydy.

Nelli hiukan nuori vielä, ottaa niin tosissaan asiat, rakastuu liian helposti.

Vierailija
11377/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Mun mielestä ei oo ihailtavaa olla ottamatta toisten tunteita huomioon. Empatian puutetta vois sanoo jopa psykopatiaks.

En voi keskustella kanssasi, sillä tuntemani myötähäpeä on liian suuri. Hanna on siis m'rhaajan logiikalla varustettu p'ykopaatti valintansa johdosta. Okei... 😂 😂

Vierailija
11378/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

En sanos ihan noinkaan jyrkästi. Mikään ei ole mustavalkoista. Taidat olla hyvin nuori vielä.

Vierailija
11379/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannahan on hipsteri joka sanoi tykkäävnsä Kallio-pojista. Totta kai Patu meni eniten tähän pirtaan kun hän muka osaa jotain maalatakin (tästä voi tosin olla monta mieltä). Mutta pohjimmiltaan Patu ei ole sellainen rento hipsteriälykkö joten siksikään tuosta ei tule mitään.

Sara ja Pauli putoaa, eivät vetoa kehenkään. Saralle sopisi muuten paremmin tumma tukka.

Noup.

Hanna EI sanonut tykkäävänsä Kallio-pojista. Itse asiassa hän ei tuossa(kaan) keskustelussa saanut sanotuksi oikein mitään.

Se meni näin.

Sami kysyy röökipaikalla mielipidettä uudesta tulokkaasta eli Alexanderista. Aura ja Pauliina toteavat, että tämä on itsevarma mies.

Hanna: "Ei oo yhtään mun tyylinen."

Sami: "En mä sitä kysyny."

Hanna: "Öö..mut siis tosi mukavan olonen"

Sami tai Pauli Hannalta: "Millane on sun tyylinen mies?"

Aura ennen kuin Hanna ehtii sanoa mitään: "Sä tykkäät vähän rentuista I know..."

Hanna: "Tai semmosista..."

Aura :"Kallio-pojista"

Hanna: "No ei vaan siis ei sen tarvii olla mikää, ei renttu oo ainoo tai sellasii..."

Aura se siellä taas puhuu muiden suulle. Rupeaa muuten Auralta loppumaam juoruilu kaverit. Emma ja Nelli on jo kotona, Alexina on vielä jäljellä.

Vierailija
11380/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä Hannaa syytetään Patrickin valitsemista, vaikka Patrick ei ole kiinnostunut, niin muistellaanpa nyt sitä ku Patukka itse valitsi Pauliinan, vaikka Pauliinaa ei kiinnostanut.

Pelin henki.

Haluaisiko Patrick oikeasti Pauliinan?! Tai oliko silloin ihan aluksi Pauliina Patrickin eka valinta?

En muista yhtään, mutta tämä olisi mielenkiintoista. Patrick voisi mennä Villen ja Pauliinan väliin!

Patrick oli alusta asti kiinnostunein Ankusta mutta kiinnostus ei ollut molemminpuolista vaan Anku ilmaisi halunsa jatkaa Refan kanssa. Joten Patrick päätyi valitsemaan Pauliinan muutaman päivän tutustumisen perusteella. Pauliinan ja Villenkin tilanne oli siis aivan erilainen kuin talossa pareilla nyt on, olivat ihan alkutekijöissään. Ankulla kesti lämmetä Patrickille. Se onkin hauska että talossa on ollut ja sinne on rampannut naista naisen perään jotka ovat olleet kiinnostuneita Patrickista nimenomaan ulkonäön ja oman kuvitelmansa perusteella ja sitten muuttaneet mielensä kun ovat tutustuneet mutta Anku päinvastoin ei viehättynyt ulkonäöstä vaan ihastui vasta tutustuttuaan. 

Patrick ei siis ole millään lailla kiinnostunut Pauliinasta tai menossa sen suhteen väliin. 

Hanna oli tosi vaikeassa tilanteessa ja päätyi valitsemaan turvallisen Patrickin koska uskoi tämän käyttäytyvän sivistyneesti kaikesta huolimatta. Tuuri kävi kun Sami pelasti Ankun mutta tuskin Hannalla kovin pitkä matka talossa tulee olemaan, eipä tuo ole juuri näyttänyt talossa kenestäkään kiinnostuneen tai yrittävän edes. Seuraavaksi lienee naisten valinta niin onpas jännä jos Hanna pääsee taas ennen Ankua valitsemaan että jatkaako samalla linjalla vai saako tarpeekseen. Omasta mielestäni tuotanto voisi siirtyä tekemään ohjelman viihdettä jo jollain muulla kaksikolla kuin Patrickilla ja Ankulla, ovat nyt yli kaksi viikkoa jo olleet ohjelman keskipiste ja tuotannon "kohteena". Olisiko aika tuoda taloon mies joka päättää viedä Pauliinan? Miehen joka päättää viedä Veeran? Miehen joka haluaa kohdella Auraa tämän ansaitsemalla tavalla? 

Mistään ei ole käynyt ilmi, että Patrick olisi ollut alusta asti kiinnostunein Ankusta. Sen sijaan oli kiinnostunut myös Pauliinasta kun valitsikin Pauliinan parikseen, mutta Pauliina ei ollut kiinnostunut Patrickista.

Patrick ei olisi piitannut Ankun halusta jatkaa Refain kanssa, niin kuin ei piitannut Pauliinankaan halusta jatkaa Villen kanssa. Pauliina kerto, että oli suoraan ilmaissut Patrickille että älä valitse minua, sillä vaikka kaikki onkin vasta aika alussa, olemme minusta Villen kanssa pari, jolla on eniten kiinnostusta toisiaan kohtaan. Silti Patrick valitsi Pauliinan. Patrick oli siis kiinnostunut Pauliinasta, oli menossa Villen ja Pauliinan väliin ja menikin, ja epäonnistui siinä.

Anku ei myöskään mitenkään ollut ensin kiinnostumatta Patrickin ulkonäöstä ja ihastunut sitten luonteeseen, vaan on todistettavasti sanonut kameroiden edessä Patrickille että alussa olisin halunnut sut ihan vaan ulkonäön perusteella.

Ei vaan Patrick ilmaisi joka alussa että mietti Pauliinan ja Ankun väliltä (jotka olivatkin kauneimmat talossa). Pauliina halus Villen ja Anku yritti vielä Refun kanssa jolloin Pate tyytyi Emmaan.

Anku alusta asti tunsi ulkoista viehtymystä Pateen, mutta yritti aviomiesmatkun Refun kaa kunnes siitä ei tullut mitään.

Molemmat oli siis alusta asti salaa toisesta kiinnostunut, mutta vasta kun se kantautui heidän molemmin puolin korviin, alkoivat tehdä asialle jotain. Ja molemmat olivat ensi kertaa siitä kuulelessaan tosi ilahtuneita ja "silmät syttyivät". Olihan heillä molemmilla ollut mistä valuta mutta vasta tämä pari sai silmät säkenöimään.

Väärin. Patrick piti kauneimpana Pauliinaa ja halusi hänet pariksi siitä huolimatta että Pauliina sanoi ettei kannata valita. Mikä pakkomielle sulla on maalata Patrickin ja Ankun tarinaa joksikin harlekiininovelliksi ja vuosisadan rakkaustarinaksi. Patrick halusi Pauliinan ja sai siipeensä. Ihan Patrick itse myös halusi Emman (kunnes ei enää halunnut). 

Patrick ja Anku pysyy yhdessä tasan vain saarella olo ajan. Patrick ei taatusti jatka ulkomaailmassa Ankun kanssa.

Tämä. Patrick ei vaikuta ihastuneelta. Anku vaikuttaa aktiivisemmalta läheisyydenkin suhteen. Anku on epävarma, Patrick sellainen "No taas on tuossa yksi uusi tyttö kainalossa"-tyyppinen. Kun vertaa puheitakin esim. ihastuneeseen Villeen, joka silmät tuikkien selittää hymyilevälle Pauliinalle että en jaksa odottaa meidän tulevaisuutta, niin Patrick lähinnä kameroille toteaa kuivasti: "En mä nyt vielä ainakaan näe mitään syytä miksi meidän juttu ei voisi jatkua ulkomaailmassa." Hyvin epämääräistä. Pitää kuitenkin ovet avoinna sille, että pian näkee syyn, miksi juttu ei voi toimia ulkomaailmassa?

Ville kun vähän tuosta kasvaa niin on yhtä lipevän röyhkeä kuin radio. Supliikki myyntimies, joka osaa vetää oikeista naruista. Sellainen etelä-eurooppalainen naistennaurattaja-gigolo jonka puheisiin ei kenenkään naisen kannata koskaan luottaa. Patrick sen sijaan vaikuttaa enempi rehelliseltä ja normaalilta suomalaisjässikältä joka ei turhia hehkuta ja huutele, mutta tykkääminen on todellista ja näkyy siinä normiarjessa pelkkien juhlapuheiden sijaan.

En olis uskonu lukevan tältä palstalta, et Patrick vaikuttaa enempi rehelliseltä ja normaalilta suomijässikältä... :D

Mutta mulla on ollut ihan sama fiilis, ulkokuoren alla on mun miestä tavallistakin tavallisempi suomalainen mies.

Ketju on lukittu.