Haluaisitko lukea iltapäivälehdistä, että äitisi otti eron, koska halusi enemmän seksiä?
Niin. Miltä tuntuisi lukea äidin (ja isän) seksielämästä valtakunnallisista iltapäivälehdistä?
Kommentit (26)
Mikä uusi tyrkky tuo Kuusisto oikein on? Mistä se on ponnahtanut julkisuuteen?
Ihmiset eivät kyllä yhtään mieti. Kunhan vaan saadaan se 15 minuutin "julkisuus", ollaan valmiita kertomaan kaikki.
Sama kun se, että julkaistaan lapsista someen ties mitä kuvia...
En halua tietää kenenkään seksielämästä. En halua tietoa mitä kenenkin housuissa on, tai on leikkelyn jälkeen. Enkä sitä, monenko kanssa joku Susanna harrastaa seksiä tai Rosa... Voi voi.
On muuten hassu harrastus. Harrastaa seksiä!
Aivan sama, ei hetkauttais meikäläistä.
Eikö tuo sama tyyppi ostanut tyttärilleen dildot tai jotain? Sen jälkeen olen skipannut kaikki jutut siitä. En halua tietää siitä ihmisestä enää yhtään mitään, mutta ei voi näköjään kaikelta välttyä.
Äiti on kertonut minulla tuon jo ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
No miltä se sinusta tuntui? Minkä ikäinen olit?
Vierailija kirjoitti:
Eikö antanut pimperoa vai kun kysyit??
Onkohan ep ävakaa on.vähän yksinkertainen myös. Asiat jotka suurin osa pitää itsellään, eikä ole ilmoituksen arvoista että erosin koska ei ollut sxiä 🐳🦭
Ennen vanhaan olisi päätynyt pakkohoitoon, nykyään pääsee sometähdeksi. Hassuksi on maailma mennyt.
Julkisuuden haittapuolia. Ehkä ne hyvät puolet sitten kompensoi huonoja.
Ei muuta kun V- asentoon ilta- lehden kansikuvaan niin suosio on taattu ainakin vähäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
No mutta tämä onkin ihan hyvä tapa toimia. Keskustellaan avoimesti. Ei sitten tarvitse lukea lehdestä tai kuulla jostain kiertokautta.
Vierailija kirjoitti:
Parempi erota kuin pettää.
Mutta siitähän tässä ei kyse ollut.
Olette niin rajoittuneita. Vanhempien seksistä on täysin luonnollista keskustella. Tuomitsevat eivät selvästikään ole itse vielä tarpeeksi kypsiä seksin harrastamiseen.
Olen aikuinen ihminen, äitini saa aivan vapaasti luetella vaikka seksiasentonsa ja orgasminsa keston sekunnin tarkkuudella hesarin etusivulla minun häiriintymättä siitä pätkääkään. Ei yksinkertaisesti häiritse eikä haittaa kun ei kiinnosta. Miten se minulta on pois mitä toinen täysivaltainen aikuinen tekee. Kai se on oikeus äidillänikin elää ja olla ihan kuten lystää. Jos haluaa kertoa lehdessä asiansa, oli kyse sit vaikka hiivasienestä peräreijässä, niin mitä se muhun vaikuttaa?
Monesti sanotaan ettei ole enää tätä päivää. Mutta tämä on nyt sittensitä tätä päivää.