Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli ihan selvää, että Sami ei anna Ankun tippua. Jos Samilla ei ole mitään tunteita Nelliä kohtaan, niin miksi antaa sen jatkaa. Patu on Samin hyvä ystävä ja Sami on aina tykännyt Ankusta, niin ihan selvä peli, että Nelli sai lähteä. Pisteet Samille! Uskalsi tehdä niin kuin sydän sanoi
Jos Samilla ei ollut mitään tunteita Nelliä kohtaan, niin 👏miksi 👏 hän 👏 antoi 👏ymmärtää 👏 muuta 👏 Nellille? 👏
Miksi alkaa osoittaa enemmän huomiota ja läheisyyttä juuri pudotuspäivänä?
Miksi keksiä joku ja selitys Nellin mahdollisesta pelaamisesta, jonka vuoksi hän ei uskalla heittäytyä (=voisi kiinnostua muuten)?
Miksi hokea, että nyt menee Nellin kanssa tosi hyvin eikä halua uusien naisten vallitsevan häntä?
MIKSI hän ei voinut edes omata sen verran selkärankaa, että kertoisi Nellille etukäteen mahdollisesta valinnastaan?? Jos hän kerta oli Patrickin kanssa jo sitä spekulointi aiemmin, ei hänelle tapahtunut mtn oivallusta siinä pudotustilanteessa.
Ei se ole ongelma, että valitsee jonkun, josta on enemmän kiinnostunut. Vaan tuo vastenmielinen valehtelu ja oman parin selän takana toimiminen. Voi olla, että muistan väärin, mutta ei tule mieleen yhtään tilannetta, jossa Sami olis sanonu Nellille SUORAAN, että ei kiinnosta. Päiväkirjahuoneessa joo hoki sitä, samoin jätkille. Ja juuri niin kuin joku aiemmin sanoi, jättämällä kertomatta Sami pilasi Nellin mahdollisuudet yrittää pelastautua jonkun muun kanssa - tosin en usko, että kukaan olisi häntä valinnut.
Ja sitten vielä nämä somehuhut/-todisteet, että hänellä on jo tyttöystävä odottamassa Suomessa... Ihmettelen suuresti, ettei tuotanto ole poistanut häntä talosta
Lisään vielä tähän, että teoillaan Sami pilasi mielestäni mahdollisuutensa talossa. Miksi kukaan nainen, uusi tai vanha asukas, pariutuisi hänen kanssaan enää kun hän selvästi valitsee jätkäkaverinsa mieluummin? Anku taitaa olla ainoa poikkeus tähän.
Tämä. Kusetti omaa paria, ja samalla pilasi omatkin mahdollisuudet talossa. Kuka haluaa noin epäluotettavan miehen parikseen? Ei kukaan. Miksi suostu tuollaiseen altavastaajan asemaan?
Ehkä se tietää että putoaa muutenkin tuolta pian, kun sillä ei oo vahvaa sidettä keneenkään naiseen, joten pelasti mieluummin kaverinsa naisen kuin oman kaverisuhteensa.
Mä vähän luulen, että Jeffrey ja Aura voittaa tämän kilpailun, Siis sen perusteella arvaan, miten on nuo aiemmat Love Islandit menneet. Lähes alusta lähtien ollut suhde, jossa kuitenkin on riittävästi epävarmuustekijöitä, jotta katsojat eivät unohda heidän olemassaoloaan.
Jeffrey seuraavaksi kotiin kasvamaan. Mamma kyllä lohduttaa ja passaa mussukkaansa - - voin vaan kuvitella hössöntössön määrää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Hanna on ihanan ja kivan oloinen. Ankukin sanoi, että hänen pitäisi tuntea huonoja viboja Hannasta, kun vie Patrickin, muttei voi, koska Hanna on niin kiva ja ihana. Oon saanut tuon saman kuvan Hannasta.
Hanna on ”kiva ja ihana” ja silti melkee tiputtaa Ankun, ainakin yrittää. Törkeetä mennä Ankun ja Patrickin ihastumisen välille kun se on just alkanut. Tämä ei oo viehättävä piirre.
Tuollainen rohkeus ja määrätietoisuus on ihailtavaa. Tekee suorasti omat valintansa. Paljon viehättävämpää kuin vaikka se, että Anku Patrickin johdattelemana valitsi Patrickin, ja sitä ennen yritti painostaa Emmaa antamaan tälle hyväksyntänsä.
Mun mielestä ei oo ihailtavaa olla ottamatta toisten tunteita huomioon. Empatian puutetta vois sanoo jopa psykopatiaks.
On se ihailtavampaa tehdä haluamansa valinta ja seisoa sen takana itse, kuin tuollainen toisen painostaminen jonka tarkoitus on vain lievittää omaa epävarmuutta ja kyvyttömyyttä toisen antaman hyväksynnän johdolla. Ei se ole mitään aitoa toisen tunteiden huomioon ottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Mulla tuli sellainen ajatus mieleen, että Sami pelasi kaikkien parhaaksi rakkauden puolesta. Supisikohan Nellin korvaan, ettei tämä jää tähän 💘
Mikä ei jää tähän? Nellin nöyryyttäminen ja huijaaminenko? Ei Sami olisi Nelliä tiputtanut, jos olisi välittänyt. 😂
mtv.fi uutisen mukaan Sami kertoi Nellille, että haluaa nähdä ulkomaailmassa
En usko että saa aikaiseksi. Sami on nyhverö
Täällä on kannustavaa porukkaa. Voi hyvänen aika. Sami on hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Hanna on ihanan ja kivan oloinen. Ankukin sanoi, että hänen pitäisi tuntea huonoja viboja Hannasta, kun vie Patrickin, muttei voi, koska Hanna on niin kiva ja ihana. Oon saanut tuon saman kuvan Hannasta.
Hanna on ”kiva ja ihana” ja silti melkee tiputtaa Ankun, ainakin yrittää. Törkeetä mennä Ankun ja Patrickin ihastumisen välille kun se on just alkanut. Tämä ei oo viehättävä piirre.
Tuollainen rohkeus ja määrätietoisuus on ihailtavaa. Tekee suorasti omat valintansa. Paljon viehättävämpää kuin vaikka se, että Anku Patrickin johdattelemana valitsi Patrickin, ja sitä ennen yritti painostaa Emmaa antamaan tälle hyväksyntänsä.
Mun mielestä ei oo ihailtavaa olla ottamatta toisten tunteita huomioon. Empatian puutetta vois sanoo jopa psykopatiaks.
On se ihailtavampaa tehdä haluamansa valinta ja seisoa sen takana itse, kuin tuollainen toisen painostaminen jonka tarkoitus on vain lievittää omaa epävarmuutta ja kyvyttömyyttä toisen antaman hyväksynnän johdolla. Ei se ole mitään aitoa toisen tunteiden huomioon ottamista.
Ihmispsykologi taas vauhdissa.
Mää olisin armeijassa mielellään Samin parina.
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän luulen, että Jeffrey ja Aura voittaa tämän kilpailun, Siis sen perusteella arvaan, miten on nuo aiemmat Love Islandit menneet. Lähes alusta lähtien ollut suhde, jossa kuitenkin on riittävästi epävarmuustekijöitä, jotta katsojat eivät unohda heidän olemassaoloaan.
Toivottavasti. Sitten Aura saa päättää jakaako rahat, päättää olla jakamatta ja lähtee käkättäen tiehensä.
En usko että melkein kukaan kehtaisi olla jakamatta rahoja. Tai no Sami varmaan.
Pari päivää sitten palstalla oli kauhea itku siitä, miten tunteeton Sami on Nelliä kohtaan. Nyt Sami on maailman suurin roisto, kun niitä tunteita ei ollut.
Totta kai Sami sanoi jotain ulkomaailmassa tapaamisesta. Eiköhän kaikki sano niin toisilleen.
Mä en ole nähnyt Samin ja Nellin välillä mitään kemiaa. Suuteliko ne edes?
Ja ihan turha vinkua, että Sami valehteli ja sanoi sitä ja sanoi tota. Tämä on peli. Sami pelasi Nellin ulos ja Ankun sisään. Sehän on muskettisoturien tunnuslause: kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta. Nyt vain odotellaan, jos villaan vii-mein-kin tulisi joku Samille oikeasti sopiva pari.
Toivon Hannasta ja Patesta paria, jäi niin outo tunne siitä kun ne maalasivat ja Paten katse kun Hanna kertoi toiveistaan.
Jotenkin en vaan osaa selittää mutta jokin jäi mua kalvamaan.
No nyt selviää onko mitään kemiaa noilla. Ei varmaan mutta hyvä nähdä niin pääsen tästäkin tunteesta eroon.
Ei tuolla kukaan etsi paria jota tavata ulkomaailmassa. Noi on nuoria niin ne kyllä löytää rakkauden aikanaan. Tässä pelataan 25 000 eu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
En voi keskustella kanssasi, sillä tuntemani myötähäpeä on liian suuri. Hanna on siis m'rhaajan logiikalla varustettu p'ykopaatti valintansa johdosta. Okei... 😂 😂
Psykopatiaan kuuluu empatian puute, jossa toisten tunteita ei oteta huomioon. Näin juuri Hanna teki. Se on muutenkin huono ja jopa vaarallinen piirre. En tarkottanu että Hanna ois joku murhaaja. Ja ymmärrän, että on tv-ohjelma ja Hannan oli pakko tehdä valinta. En vaan tykänny siitä valinnasta :D
Vierailija kirjoitti:
En usko että melkein kukaan kehtaisi olla jakamatta rahoja. Tai no Sami varmaan.
Ai Sani hah hah hah
Tietenkin Ankun kantsii olla Paten kanssa mutta voittoon ne ei yllä. Jeffrey ei oo kiinnostunut Aurasta mutta pelaa tuolla. Pauliinaa ei kiinnosta Ville muuta kuin tuolla ja pelaa voittoa samaten Veera ja Janne. Eli kukaan ei oo tosissaan tuolla. Oon niin kyyninen. Eikä oo Aleksanterikaan oo tosissaan Akselmiiinan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää sitten palstalla oli kauhea itku siitä, miten tunteeton Sami on Nelliä kohtaan. Nyt Sami on maailman suurin roisto, kun niitä tunteita ei ollut.
Totta kai Sami sanoi jotain ulkomaailmassa tapaamisesta. Eiköhän kaikki sano niin toisilleen.
Mä en ole nähnyt Samin ja Nellin välillä mitään kemiaa. Suuteliko ne edes?
Ja ihan turha vinkua, että Sami valehteli ja sanoi sitä ja sanoi tota. Tämä on peli. Sami pelasi Nellin ulos ja Ankun sisään. Sehän on muskettisoturien tunnuslause: kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta. Nyt vain odotellaan, jos villaan vii-mein-kin tulisi joku Samille oikeasti sopiva pari.
Tunnuslause menisi pikemminkin että Kaikki Patun ja Patu ei kenenkään puolesta 😅
Vierailija kirjoitti:
Samin parina eli Nellin asemassa? Onko sinulla taipumusta itsetuhoisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo sami pelasi valinnassa myös omaa peliään eikä vain patin. Sami on alusta asti ollu kiinnostunut ankusta, mutta ei ole sitä onnistunut saamaan. Eikä varmastikaan mene patin ja ankun väliin. Mutta ehkä sami elättelee toiveita ankuun? Onhan sami nähnyt patin tekemiset, esim kun pati "jätti" emman eikä vaikuttanut olevan mitenkään hirveän surullinen emman lähdöstä. Ehkä sami oottaa että saarelle tulee nainen joka on patin mieleen ja pati jättää ankun kuin nallin kalliolle ja sami on sit valmiina ottamassa ankun vastaan. Jos sami ei ollut kiinnostunut nellistä yhtä paljon kuin ankusta eikä siksi valinnut nelliä. On varmaan jo nähnyt itse ettei tule nellistä kiinnostumaan mutta ollut Nellin pari koska ei ole ollut vaihtoehtojakaan koska pati vei ankun. Ehkä elättelee vielä toiveita ankun suhteen.
Mutta onko Ankulla tunteita Samiin muita kuin kaverillisia? En usko Samia noin hölmöksi, että kuvittelee Ankun tunteet. Tietää varmasti, ettei Ankulla oo romanttisia tunteita.
No niinhän se hannakin tiesi, ettei patua kiinnosta kuin korkeintaan kaverina, mutta niin vain silti valitsi patun, Hannahan tiesi sen itseasiassa varmemmin kuin sami koska patu sen sille suoraan sanoi. Jostain syystä hannan valintaa ylistetään ja samaan aikaan samin ihan vastaavaa valintaa haukutaan. Hanna on niin ihana ja rohkea ja sami täydellinen s"ka.
Jos ei hannalla ollut vaihtoehtoja niin ei niitä kyllä ollut enää samillakaan. Sami teki sen ainoan oikean ratkaisun olosuhteiden pakosta kun taas hanna teki sen silkkaa ilkeyttään.
Ankun lähipiirillä on mennyt pahasti tunteisiin tämä ohjelma, kun spämmää aamusta iltaan tätä samaa paskaa mustamaalaten Hannaa. Koita nyt ihminen hyvä ymmärtää, että Hannan oli pakko tehdä valinta. Niin se Patrickin valitsi Pauliinan, koska oli kiinnostunut siitä mutta Pauliinaltapa ei tullut vastakaikua ja painui sohvalle Villen kanssa. Tämä on tv-ohjelma, jossa pelataan rahasta, koita ymmärtää, tähän kuuluu säännöt ja pareja tippuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samin parina eli Nellin asemassa? Onko sinulla taipumusta itsetuhoisuuteen?
Olen miettinyt onko tuo ymmärtämättömyytesi palstalla jää vuorenhuippu .
Nelli oli liian nuori tuonne. Ikäraja pitäisi olla 22.