Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Jos Ankku tippuu tänään niin se tekee satavarmasti comebackin.
Vierailija kirjoitti:
Jos Ankku tippuu tänään niin se tekee satavarmasti comebackin.
Itselle aivan sama kuka tippuu mutta tuskin tippuu Anku jos yhtään ymmärtää kässäriä😂🤣😂🤣
Hitsi mulla alkoi tekemään miele lohikeittoa ja ruisleipää.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin veikata et se äänestys on pariäänestys, tän illan jälkeenhän on taas tasaparit.
Ja tyyliin vähiten ääniä saanut pari putoaa suoraan, koska "tänään sulla vaikutusvaltaa villan tapahtumiin enemmän kuin koskaan aiemmin"
Juu, nii vois muutes olla.
😂😂 ei ziisus, tätä ketjua voi nauramatta lukea😂😂
Vierailija kirjoitti:
Hitsi mulla alkoi tekemään miele lohikeittoa ja ruisleipää.
👍👌👍👌👍✍️
Vierailija kirjoitti:
No älä... viikonloppu edessä t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä... viikonloppu edessä t
Oho jonnekin katos loppu..No laitetaan uudelleen "No älä viikonloppu edessä ja tarhat ja koulut kiinni🤣😂🤣😂
Sais alkaa jo 21 nii ehtis jutella jakson jälkeenki palstalla 😸
Mää kyllä jatkan ohjelman katsomista, vaikka Anku tippuis. Onhan siellä muitakin pareja, jotka mua kiinnostaa. Esim. Nellin ja Samin dilemma ja miten Axuilla jos niistä tulee nyt pari. Sit Kestääkö Veeran ja Jannen ilotulitus loppuun asti?
Auran kohta myös kiinnostaa, kun sillä ei ole vielä muita ottajia kuin Jeffrey. Pysyvätkö loppuun asti ta miten käy.
Tuotanto kyllä varmasti haistaa draamaa missä sitä on ja pyörittelee sitä monelle mutkalle. Ei tiedä miten käy tänä iltana. Jänskä nähdä.
Jos saadaankin äänestää et kuka on seuraavaksi kenenkin pari. Tai sit et joku ei saa valita jotain tiettyä parikseen?
Uskotteko et villassa on ketään, joka lähtisi vapaaehtoisesti, jos pari tippuu? Näinhän on käynyt UK:ssa.
Ois nyt mahtava päästä Lappiin kalaan paistamaan notskulle lohta.
Vierailija kirjoitti:
Sais alkaa jo 21 nii ehtis jutella jakson jälkeenki palstalla 😸
Mistä me juteltais ? 💋❤
Toi sviitti äänestys on kyllä ihan tyhmä juttu. Mun mielestä se vois olla auki paljon useammin (melkein aina) niinkuin muistaakseni UK 1. kaudella oli, sitten sinne vois mennä ketkä vaan millon vaan yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko et villassa on ketään, joka lähtisi vapaaehtoisesti, jos pari tippuu? Näinhän on käynyt UK:ssa.
Hankala sanoa varmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt Anku menee tän takia tippumaan nii lopetan kattomisen
juu varmasti :D koukussa olet jo tähän paskaan :D
Emme tule kaipaamaan sua tai ankua (onko se vieläkään puhunut mitään?)
Vierailija kirjoitti:
Anku ja Pate nyt vaan on niin toisilleen tehdyt. Kumpikaan ei enää mikään kakara, joten varmaan jo miettivät tulevaisuuttaankin muutenkin kuin vain yhden yön juttujen osalta. Patu on Mies, hyvässä ammatissa. Ei sellaisessa, jossa työt siirtyisi millä tahansa hetkellä Intiaan. Anku taas (pitikö lesta-tausta paikkaansa?) vaikuttaa ihan vaimomatskulta. Varmaan haluaa omakotitalon, pari lasta, farmariauton ja sen kultaisennoutajan. Todennäköisesti olisi hyvä äiti ja kodinhengetär siinä missä Pate hyvä isä sekä perheen pää ja vuorotyössä tienaamassa elantoa perheelleen. Pystyn oikein hyvin kuvittelemaan, miten Anku on laittanut lapset jo nukkumaan ja odottaa itsetehdyn lohikeiton ja ruisleivän kanssa Patea töistä kotiin.
Just tällasista teksteistä paistaa läpi et Ankun lähipiiri tekee täällä kampanjaa, että Anku voittaa. Aika säälittävää.
Toivottavasti Hanna valitsee Patrickin. Noita pareja tulee hämmentää kunnolla ja nyt tarvitaan draamaa. Uusi tyttö saa valita kenet tahansa, sehän on pelin henki.
Tosiaan ihan hyvä tarina tää mut en kyllä nää et Patu ainakaa ois heti perhettä perustamassa, enkä kyllä Ankunkaan :D
Mut kyllä mää ihan hyvin voisin kuvitella et nä vois olla toimiva pari ulkomaailmassakin.