Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Oletteko muuten kiinnittäneet huomiota mm. Jeffreyn ja Samin katseenvälttelyyn erityisesti siinä "jutteluhuoneessa" tai mikä onkaan. Nopeita katsekontakteja ja jatkuvaa itsensä raapimista/hieromista tai vesipullosta litkimistä. Antaa heistä todella epävarman ja lapsekkaan kuvan, tunteistaan puhuminenkin tuntuu olevan kovin työlästä. Samoin eivät myöskään jonkun kanssa keskustellessaan katso silmiin kuin ehkä nopeasti vilkaisten. Verrattuna naisiin ja esim. Janneen ja Patrickiin, jotka osaavat katsoa kameraan, heidän käytöksensä on jotenkin todella epävarmaa ja vähän kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jakson nimi on Suuri pudotus, ei sieltä lähe kukaan uusista. Ja tuskin Nellikään.
Menee kyllä typeräksi jos uudet saavat valtaa hajoittaa jonkun parin...
Hanna ottaa Patrickin, Alex Alexin ja Sara Samin -----> Anku putoaa?
Mitä virkaa noilla uusilla sitten yleensä tuolla on, jos eivät saisi mahdollisuutta hajottaa jotain paria? Kulisseiksiko heitä tuonne roudataan?
Ei vaan aiempaa paremmaksi pariksi jollekin kuten nyt tämä alexander on alexiinalle. Hannasta ei ole aiempaa paremmaksi pariksi kenellekään, koska ainoa josta on itse kiinnostunut on patu ja patu taas on ankun kanssa parempi pari. Sarasta on vielä paha sanoa, mutta saattaisi olla aiempaa paremmaksi pariksi jannelle tai samille, kenties myös jeffille ja paulille.
Yksi nainen on liikaa ja siksi hanna on se jonka kuuluu tippua, koska sitä ei ole kukaan miehistä kiinnostunut enempää kuin nykyisestä paristaan. Parien rikkominen ihan vaan sotkemisen vuoksi on älytöntä, koska rakkauttahan tässä etsitään ja mites se voi toteutua jos pois pudotetaan nainen jolla on parinsa kanssa jo ihastus syntynyt? Eri juttu tietenkin olisi, jos se ylimääräinen jäisi kuitenkin "sinkuksi" tuonne. Mikä järki tuolla olisi kenenkään edes ihastua jos sillä ei olisi mitään merkitystä vaan parivalinnassa voitaisiin kuka tahansa pelata ulos vaikka pari itse haluaa jatkaa edelleen yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Noiden vakiintuneiden parien voisi olla hyväkin vaihtaa paria välillä. Silloin suhteen luonne tulee paremmin esiin myös pareille itselleen. Vahvistuisiko se tai löysenisikö vai mitä.
Tarkoitan nyt Pauliinaa ja Villeä, Veeraa ja Jannea sekä Ankua ja Patua.
Mutta se mutta...jos seuraavalla kerralla putoaa pari ja tulee nyt tänään parinvalinnassa useampi pari, joilla ei ole kemiaa keskenään, vaan jonku muun kanssa, niin äänestetäänkö ne sit ulos siinä tulevassa pariäänestyksessä ja se mielitietty jää sinne saarelle?
Tai miten tämä nyt oikein menneepi.Anku ja Patrick on ollut pari vasta hetken toisin kuin Ville ja Pauliina tai Janne ja Veera joten minusta niille pitäisi antaa hetki hengähtää ja kokeilla olla toistensa kanssa. Jannea ja Veeraa ei ole uhannut yhtään mikään viikkoihin kuten ei Pauliinaa ja Villeäkään joten noille pareille soisi jotain kompastuskiveä, ettei ole koko ajan liian helppoa. Eihän tuollaisella himmailulla saa mitään käsitystä onko se tunne aitoa ja palaako parit toistensa kainaloon jos ei edes hetkeksi tule eroa toisistaan. A & A vaikuttaa hyvältä ja potentiaaliseltakin uudelta parilta joten olisi kiva seurata vaihteeksi kuinka heillä juttu alkaa rullaamaan ja samoin A & P:n kohdalla kun saisivat ottaa toisistaan ilon irti ilman jatkuvia häiriöitä. Sittenhän se nähtäisiin onko rahkeita vaiko ei, mutta nyt on ihan liikaa tuota Patrickkia revitty moneen suuntaan.
Aamen! Samat ajatukset minulla.
Ja illan parinvalintaan:
Jos Hanna huomaa että Alex aikoo valita Alexin ja Pauli jää yksin, musta ois ihan hyväkin peliliike Hannalta lähestyä Paulia sillä ajatuksella et molemmat on parittomia. Olisivat siinä sit molemmat odottelemessa sopivampaa paria tai miksei niistä vois tulla ihan oikeakin pari.
Hanna valitsee Samin. Sara Jeffreyn. Alexander Alexiinan. Janne Veeran. Ville Pauliinan. Patrick Ankun. Nelli , Aura ja Pauli jää...kumman sitten Pauli valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Teamin Ihmiskarkit🍭🍬😂🍭🍬😂🍭🍬
Siis Team Ihmiskarkit🍭🍬😂🍭🍬😂🍭🍬
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ankun vihaaja miettii varmaan aamusta asti, millaisia negatiivisia viestejä kirjoittaisi. Miten hän voi ärsyyntyä noin paljon ihmisestä, jota ei tunne?
Sekä Senja että Emma kertoivat radio-ohjelmassa, että heistä haluttiin antaa tietynlainen kuva. Tuotanto rakentaa tarinoita ja leikkaa pois kohtaukset, jotka eivät tue haluttua mielikuvaa.
Luulisi, että tämä on päivänselvää kaikille katsojille.Ei valitettavasti ole selvää. Me nähdään niin pieni otos päivästä,että tuotannon on helppo ohjailla myös meitä katsojia tykkäämään tai inhoamaan jotakin tiettyä ihmistä. Ja esim naisista kuraa niskaan sataa niin Ankulle kuin Pauliinalle,jonka jokaista ilmeen muutosta,sanomista tms. ruoditaan. On verrattu diivaan,jääkuningattareen jne..
Ja tätä ketjua vääristää se alun Anku-jankuttaja, se joku ankun tuttu, joka sai jankutuksellaan aikaan sen, että Ankusta jauhettiin täällä aivan suhteettoman paljon vaikka tuolla saarella Anku ei ollutkaan aluksi kovin näkyvä tyyppi. Muös ärtymys tähän Anku-jankkaajaan sai aikaan ärtymyksen itse Ankua kohtaan. Anku on varmaan oikein iloinen tästä tuttunsa sösseltämisestä.
Vieläkö jaksat kiusta ? Sinähän tuota jaksat jankata Ankusta pöivät pitkät ja haukkua sitä. Käännäppä jo levyä. On tuolla muitakin osallistujia kuin Anku. Eiköhän kirjoiteta muistakin, etkö vain keskittyisi Ankusta jankkaamiseen.
Sitäpaitsi tämä palsta on pieni rupunen ihmusmäärältään vereattuna ohjelman katsojien määrään. Me ei voida täältä käsin vaikuttaa keheenkään mitenkään. Vaikka täällä kirjoittais mitä, saarella tapahtumat tapahtuu ihan omalla painollaan. Ei tällö palstalla sentään niin suuri vaikutus ole. Höpö höpö ja huomenna lissää...Kuuleppa, minä en ole sanallakaan haukkunut Ankua täällä, en kertaakaan, enkä ole haukkunut ketään muutakaan saarelaista sen puoleen. Ei kuulu tapoihini haukkua ihmisiä. En ole kommentoinut muutenkaan koko hommaa kuin pari kertaa.
Kommentoin tuossa ylempänä ihan muuta kuin Ankua itseään.
On kummallista, että näihin hiukan muunlaisiin kommentteihin tartutaan näin hanakasti, mutta esim. Veeran takapuolen kokoa arvostelevat saavat tehdä sitä ilman poikkipuolista sanaa.
En ole koskaan haukkunut saarelaisten ulkonäköä täällä. Kirjoitan myös suurimmaksi osaksi muusta, kuin Ankusta. No ihan sama. Turhaa haukkua täällä ketään. Ei kenenkään kirjoitukset kuitenkaan vaikuta siihen kuka pysyy saarella ja kuka ei niinkuin kirjoitit aikaisemmin. Harva lukee vauvapalstaa.
Vierailija kirjoitti:
Hanna valitsee Samin. Sara Jeffreyn. Alexander Alexiinan. Janne Veeran. Ville Pauliinan. Patrick Ankun. Nelli , Aura ja Pauli jää...kumman sitten Pauli valitsee.
Miksihän Hannan valitsis Samin ... ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ankun vihaaja miettii varmaan aamusta asti, millaisia negatiivisia viestejä kirjoittaisi. Miten hän voi ärsyyntyä noin paljon ihmisestä, jota ei tunne?
Sekä Senja että Emma kertoivat radio-ohjelmassa, että heistä haluttiin antaa tietynlainen kuva. Tuotanto rakentaa tarinoita ja leikkaa pois kohtaukset, jotka eivät tue haluttua mielikuvaa.
Luulisi, että tämä on päivänselvää kaikille katsojille.Ei valitettavasti ole selvää. Me nähdään niin pieni otos päivästä,että tuotannon on helppo ohjailla myös meitä katsojia tykkäämään tai inhoamaan jotakin tiettyä ihmistä. Ja esim naisista kuraa niskaan sataa niin Ankulle kuin Pauliinalle,jonka jokaista ilmeen muutosta,sanomista tms. ruoditaan. On verrattu diivaan,jääkuningattareen jne..
Ja tätä ketjua vääristää se alun Anku-jankuttaja, se joku ankun tuttu, joka sai jankutuksellaan aikaan sen, että Ankusta jauhettiin täällä aivan suhteettoman paljon vaikka tuolla saarella Anku ei ollutkaan aluksi kovin näkyvä tyyppi. Muös ärtymys tähän Anku-jankkaajaan sai aikaan ärtymyksen itse Ankua kohtaan. Anku on varmaan oikein iloinen tästä tuttunsa sösseltämisestä.
Tulee koulukiusaaja vibat tuosta, kun haukutaan yhtä tyyppiä jatkuvasti, tyyppiä, joka ei täällä hauku muita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän Hannan valitsis Samin ... ?
Koska pohti ohjelmassa, että Samilla ja Nellillä näyttäisi olevan vähiten sutinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee koulukiusaaja vibat tuosta, kun haukutaan yhtä tyyppiä jatkuvasti, tyyppiä, joka ei täällä hauku muita..
Ollut mun kimpussa siittä lähtien kun mainitsin tuntevani Ankun. No ei se mitään. Toivottavasti ei häiritse muita kovin tämä ja juttu. Olen pahoillani. Mää kestän kyllä, muttei oo mukavaa kun tulee nagatiivisitä tunnelmaa palstalle. Jatketaan muusta. Kaikki on hyvin. Kiitos, kun huomioita, arvostin sitä ❤
Vierailija kirjoitti:
Mut Hannahan sano tuossa klipissä et edelleen potentiaalisimmat on Jeffrey ja Patrick mut en mä niistäkään oo ihan varma.
Eli voisko olla et on alkanu epäröimään ja valittis lopen ihan jonku muun ns. helpomman vaihtoehdon.
Ei vaan ole (vielä?) perillä Jeffreyn moukkamaisuudesta, koska tuli villalle ennenkuin viimeisimmät juorut oli tiedossa ja villan sisällä on hieman ulkopuolinen, niin hankalista asioista ei kukaan ensimmäisenä riennä valistamaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teamin Ihmiskarkit🍭🍬😂🍭🍬😂🍭🍬
Siis Team Ihmiskarkit🍭🍬😂🍭🍬😂🍭🍬
Jep. Siinä Ankun ja Patrickin treffijaksossa kun ne halaa hidastetussa pätkässä villan pihalla ja kumpaakin näytetään erikseen, oli Patrick Mieskarkki ja Anku Naiskarkki. 😻😻😻
Joko lähetyksissä on näytetty paljasta pintaa? Onko ollut mitään sänkyhommia? Suihkukohtauksia? Näytetäänkö edes niitä? Kuka naisista/miehistä on mielestänne hottiksien hottis?
Vai onko koko ohjelma ihan lastentarha meininkiä?
Vierailija kirjoitti:
Ja tätä ketjua vääristää se alun
Anku-jankuttaja,
se joku ankun tuttu,
joka sai jankutuksellaan
aikaan sen, että Ankusta
jauhettiin
täällä aivan suhteettoman paljon
vaikka tuolla saarella
Anku
ei ollutkaan aluksi kovin näkyvä tyyppi. Muös ärtymys
tähän Anku-jankkaajaan
sai aikaan ärtymyksen itse
Ankua kohtaan.
Anku on varmaan oikein iloinen tästä tuttunsa sösseltämisestä.
Amen. 😂😂😂😂
Vai karkkeja. No onhan ne olleet melko imeliä Anku ja Patu.
Tuotanto järjestää draamaa, otti Hannan joka on kiinnostunut Patusta ja Saran, joka on kiinnostunut Samista.
Molemmat olleet kiinnostuneita Ankusta.
En kyllä olisi osannut Saraa ajatella Samin pariksi äkkiseltään. Sami niin hiljainen ja Sara tuollainen hyvinkin ulospäinsuuntautunut. Mutta niinhön se on, ettei voi tietää, kenestä kukanenkin tykkää.
Tuo on kyllä jännä nähdä, millainen pari Axuista muodostuu. Ovat niin varmanoloisia ja tahtoihmisiä molemmat. Ois jännä nähdä, miten ne toimii yhdessä.
Miller kirjoitti:
Joko lähetyksissä on näytetty paljasta pintaa? Onko ollut mitään sänkyhommia? Suihkukohtauksia? Näytetäänkö edes niitä? Kuka naisista/miehistä on mielestänne hottiksien hottis?
Vai onko koko ohjelma ihan lastentarha meininkiä?
Tässä ohjelmaformaatissa ei näytetä nussimista suoraan, korkeintaan peiton heiluttelua. Eniten paljasta pintaa on ollut Jannen perseen näyttämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku-jankuttaja,
se joku ankun tuttu,
joka sai jankutuksellaan
aikaan sen, että Ankusta
jauhettiin
vaikka tuolla saarella
Anku
tähän Anku-jankkaajaan
Ankua kohtaan.
Anku on varmaan oikein iloinen tästä tuttunsa sösseltämisestä.Amen. 😂😂😂😂
Onko täällä muitakin Ankun tuttuja kuin minä? Sillä minä en ole vääristellyt ainakaan mitään. Ilmeisesti tarkoitatte jotain toista?
Serkkutyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku-jankuttaja,
se joku ankun tuttu,
joka sai jankutuksellaan
aikaan sen, että Ankusta
jauhettiin
vaikka tuolla saarella
Anku
tähän Anku-jankkaajaan
Ankua kohtaan.
Anku on varmaan oikein iloinen tästä tuttunsa sösseltämisestä.Amen. 😂😂😂😂
Onko täällä muitakin Ankun tuttuja kuin minä? Sillä minä en ole vääristellyt ainakaan mitään. Ilmeisesti tarkoitatte jotain toista?
Voi jestas!
Kuuleppa, minä en ole sanallakaan haukkunut Ankua täällä, en kertaakaan, enkä ole haukkunut ketään muutakaan saarelaista sen puoleen. Ei kuulu tapoihini haukkua ihmisiä. En ole kommentoinut muutenkaan koko hommaa kuin pari kertaa.
Kommentoin tuossa ylempänä ihan muuta kuin Ankua itseään.
On kummallista, että näihin hiukan muunlaisiin kommentteihin tartutaan näin hanakasti, mutta esim. Veeran takapuolen kokoa arvostelevat saavat tehdä sitä ilman poikkipuolista sanaa.