Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
https://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/sami-on-uusi-love-island-…
Tässä artikkelissa Sami sanoo olevansa kiinnostunut Pauliinasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei taitais 25000 e riittää kauaa huumeisiin. Huumevelkoihin kylläkin. On se hyvä etrei kukaan Villassa käytä kuitenkaan huumeita! Olis sekin jos olisi diili. Amerikassa tuokin voisi olla mahdollista. Huumebisnes Love Islandin rahoilla.
Huumeveloissa uiskenteleva pari :D laittais muijasa tienaamaan Willaan. Olis sekin.
Mä tykkään kun UKn versiossa loppupuolella on niitä valheenpaljastustestejä, sukulaisia ja twitterkommentteja ym. Loppuun kuuluu päästä vahvoja pareja. Ei uusia, kaveripohjalla tai feikki-ihastuneita. Eli vahvoja pareja kuuluu koetella ja porukkaa potkia persuksille hakemaan niitä oikeita tunteita, mut ei pudotella hyviä pareja tai niiden osapuolia. Ei sitä hyvää parisuhdedraamaa niin tehdä. Toivottavasti Suomenkin tuotanto tietää sen.
Jos Anku lähtee niin vähenee kyllä tän seuraaminen. Eli hyvin pelattu tuotanto!! Katson varman pätkiä että ketkä etenee finaaliin mutta suoraan sanottuna kiinnosti eniten Patrickin ja Ankun suhde. He tuntuvat olevat ainuita joilla tuntu olevan jotain joka vois myös jatkua ulkomaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään kun UKn versiossa loppupuolella on niitä valheenpaljastustestejä, sukulaisia ja twitterkommentteja ym. Loppuun kuuluu päästä vahvoja pareja. Ei uusia, kaveripohjalla tai feikki-ihastuneita. Eli vahvoja pareja kuuluu koetella ja porukkaa potkia persuksille hakemaan niitä oikeita tunteita, mut ei pudotella hyviä pareja tai niiden osapuolia. Ei sitä hyvää parisuhdedraamaa niin tehdä. Toivottavasti Suomenkin tuotanto tietää sen.
Jos mennään tyypillisellä suomalaistyylillä kuten muissa vastaavissa formaateissa, mitään noista ei toteuteta vaan möllötetään vaan loppuun asti juomapullojen kera ilman mitään uusia juttuja ja lisäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mennään tyypillisellä suomalaistyylillä kuten muissa vastaavissa formaateissa, mitään noista ei toteuteta vaan möllötetään vaan loppuun asti juomapullojen kera ilman mitään uusia juttuja ja lisäyksiä.
Luulen, että kuuluvat formaattiin ja niitä ei voi kokonaan noin vain sivuuttaa.
Jännittää, mitä illan jakso tuo tullessaan.
Täällä kun ollaan saarelaisten tatuoinneista ja niiden merkityksistä paljon puhuttu, oletteko pistäneet merkille Saran roosanauha-tatuointia? Instagramin perusteella äiti kuollut.
En haluaisi, että Hanna tippuu. Mielestäni vaikuttaa symppikselle. :P
Pauli näyttää siltä niinku siihen sattuis koko ajan :D
Vierailija kirjoitti:
Jännittää, mitä illan jakso tuo tullessaan.
Katsotaan, näytetäänkö tossa tänään mitään muuta puhetta kuin tuota yhtä ja samaa? Tuleeko mitään juttua jostain muusta aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Pauli näyttää siltä niinku siihen sattuis koko ajan :D
Pauli on kujalla.
Mitä aikaisemmin joku jo täällä arvaili, uskon, että katsojat saavat äänestää, kuka henkilö tulee takaisin.
Eikö ketään ihmetytä Aexiinan tapa selvittää muilta naisilta kyselemällä, miltä heidän suhteensa Paulin kanssa vaikuttaa, olisiko tämän kanssa hyvä jatkaa vai ei. Miten ei voi itse tietää, onko kiinnostunut ihmisestä? Kyseleekö joku muka oikeasti kavereiltaan, miltä tää teiän mielestä näyttää, kuulutaanko me yhteen vai ei teidän mielestä?
Alexina yrittää parittaa Paulia ja Saraa et saa Axun itelleen
Ihan niin kuin noi olis jossain sanatoriossa eli hoitolassa kun makaavat tuolla, ainakin noi kundit.
Hanna siis edelleen miettii Patrickia vaihtoehtona
Pauliina "sä peität mun auringon"
Kiinnostaakohan Samia ylipäänsä naiset?
Ei kun nyt pitää näyttää kun Anku sai viimeinkin patukkansa ja Jeffrey sormetti Alexinaa ja Aura juoruaa.