Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Auran ohjelman jälkeinen suunnitelma on seksi ja dokaaminen. Mitä karismaa tuo sisältää?
En tiedä karismasta, mutta mun mielestä (olen mies) on ihan viihdyttävää että se on vihdoin sallittua naisillekin ja siitä voi puhua avoimesti kumpikin sukupuoli jos semmonen kiinnostaa. Eipähän ainakaan peittele tarkoitusperiään.
Onko joku peitellyt tarkoitusperiään? Ja mistä tiedät varmasti heidän peittelevän ja mistä tiedät varmaksi, mikä on Auran tarkoitusperät ohjelman kannalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kauniit kasvot tolla uudella Saralla. Se Hanna on minusta vähän tylsän tuntuinen, jos on pakko luopua jostakusta tytöstä niin lähettäisin sen heti kotiin.
Veera on mun suosikki, niin persoonallinen ja hauska ja yllättävän fiksukin. Tykkään myös tosi paljon Aurasta ja Nellistä. Pojista mun lemppari on Janne, se on tosi hauska ja niin nätti meikattuna.
Eikä mun mielestä Aura hermostunut noista sormipeleistä? Sehän vain puuskahti siitä, että miksi Jefu on pantannut tietoa itsellä ja ihan turhaan. Mä en näe tässä kyllä parin rakoilua, mitenkään.
Mutta onpa jännä nähdä, miten noi uudet asettuu pareiksi ja taloksi. Jos Sara on lyhyempi kuin Sami, se varmaan pääsee kokeilemaan onneaan. Miehille kun se pituus on niin usein kynnyskysymys, kaikki palstaakin lukeneet tämän tietää...
No miehiä tuskin haittaa se että nainen on pidempi (ei Samiakaan), mutta varmaan joka toinen nainen sanoo että miehen pitää olla itseä pidempi. Sara taitaa kuitenkin olla aika lyhyt, eli no problem.
Ei nyt aloiteta taas jankkausta tästä, mutta itse en ole kuullut kuin miesten puhuvan tästä. Tuossa ohjelmassakin ainoat pituudesta kuittailleet ovat olleet nuo muut pojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexinasta paistaa se ettei ole kiinnostunut Paulista. Odottelee jotain ns. parempaa, saa nähdä miten niillä synkkaa Alexanderin kanssa treffien jälkeen. Tuleeko Axu <3 Axu :D
Varmasti tulee.
Mutta kenelle jää Pauli. Kiusallista katsoa ujoa miestä naistouhuissa. Mies ei saa olla ujo.
Täh? Ei Pauli ujo ole, enemmänkin hyvinkin suoraviivainen. Epävarma se kyllä on, siitä eivät naiset pidä.
Auran ohjelman jälkeinen suunnitelma on seksi ja dokaaminen. Mitä karismaa tuo sisältää?
No mitä tekemistä Paulilla on Auran karisman kanssa?
Sami sanoi naisihanteestaan, ettei kovin pitkä, sattuneesta syystä. Hitsi ku mulla on hyvä muisti.
Vierailija kirjoitti:
Jannen suu näyttää siltä kuin se olisi väärin päin.
Niinku Jorma Uotisella. Muttei se pahalta näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kauniit kasvot tolla uudella Saralla. Se Hanna on minusta vähän tylsän tuntuinen, jos on pakko luopua jostakusta tytöstä niin lähettäisin sen heti kotiin.
Veera on mun suosikki, niin persoonallinen ja hauska ja yllättävän fiksukin. Tykkään myös tosi paljon Aurasta ja Nellistä. Pojista mun lemppari on Janne, se on tosi hauska ja niin nätti meikattuna.
Eikä mun mielestä Aura hermostunut noista sormipeleistä? Sehän vain puuskahti siitä, että miksi Jefu on pantannut tietoa itsellä ja ihan turhaan. Mä en näe tässä kyllä parin rakoilua, mitenkään.
Mutta onpa jännä nähdä, miten noi uudet asettuu pareiksi ja taloksi. Jos Sara on lyhyempi kuin Sami, se varmaan pääsee kokeilemaan onneaan. Miehille kun se pituus on niin usein kynnyskysymys, kaikki palstaakin lukeneet tämän tietää...
No miehiä tuskin haittaa se että nainen on pidempi (ei Samiakaan), mutta varmaan joka toinen nainen sanoo että miehen pitää olla itseä pidempi. Sara taitaa kuitenkin olla aika lyhyt, eli no problem.
Ei nyt aloiteta taas jankkausta tästä, mutta itse en ole kuullut kuin miesten puhuvan tästä. Tuossa ohjelmassakin ainoat pituudesta kuittailleet ovat olleet nuo muut pojat.
Ai, en ole tiennyt että tästä on jankattu. Pojat kuittailee toisilleen pituudesta, mutta se on leikkimielistä. Jotkut miehet tykkäävät itseään pidemmistä ja toiset itseään lyhyemmistä naisista. En ole kuullut koskaan naisen oikeasti haluavan että mies on itseä lyhyempi. Mutta nythän tolla ei ole väliä, Samia ei haittaa että nainen on pidempi ja naisille ei ole ollut ongelma Samin pituus.
Pauliinalla on manipuloiva luonne. Yrittää vaan verhota sen huumoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huuuuuoono
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heetkineen, siis tutkimukset kyllä ovat täysin yhdenmukaisia siitä että paaaljon suurempi osa naisista haluaa itseään pidemmän miehen kuin miehet itseään lyhyemmän naisen. Mitä täällä on oikein keskusteltu?
Tuosta vaikka usempikin selvitys:
https://www.sharecare.com/health/sex-and-relationships/article/study-fi…
Eihän siinä sinänsä mitään pahaa ole, kukin saa tykätä just siitä mistä haluaa.
aura on rahvas. ei ole miehille muuta annettavaa kun seksi ja dokaus. on myös liian äijämäinen, semmonen kaveri.. ei löydä parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexinasta paistaa se ettei ole kiinnostunut Paulista. Odottelee jotain ns. parempaa, saa nähdä miten niillä synkkaa Alexanderin kanssa treffien jälkeen. Tuleeko Axu <3 Axu :D
Varmasti tulee.
Mutta kenelle jää Pauli. Kiusallista katsoa ujoa miestä naistouhuissa. Mies ei saa olla ujo.
Täh? Ei Pauli ujo ole, enemmänkin hyvinkin suoraviivainen. Epävarma se kyllä on, siitä eivät naiset pidä.
No mitä tekemistä Paulilla on Auran karisman kanssa?
Ja mitä tekemistä jonkun harrastuksilla on karisman kanssa, joka kumpuaa ihmisen olemuksesta, eikä mistään harrastuksista?
https://loveislandshop.co.uk/products/official-love-island-water-bottle…
Sieltä vaan tilailemaan samanlaista tuttipulloa mitkä näillä on koko ajan kädessä :D
Vierailija kirjoitti:
aura on rahvas. ei ole miehille muuta annettavaa kun seksi ja dokaus. on myös liian äijämäinen, semmonen kaveri.. ei löydä parisuhdetta.
Mä veikkaan että Auralla on kyllä enemmänkin ottajia, mutta se ite enemmänkin ihastuu semmosiin miehiin jotka on vähän vaikeita, renttuja, eikä välttämättä pidä siitä. Mitä enemmän mies katoaa sitä enemmän sitä alkaa kiinnostamaan. Sääli sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huuuuuoono
Katos peukuttaja
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sen vino hymy on tosi seksikäs! Ainoa mies noista, jota panisin.
Ei toi pituusero ole nykyisin mikään juttu, onneksi. Jättäisittekö te todella väliin suhteen älykkään, komean ja mukavan miehen kanssa vain siksi, että hän on 10-15 senttiä lyhyempi? Kertoo aika huonosta itsetunnosta, jos suhde on siitä kiinni.
Katoin vasta nyt eilisim jakson ja pojat oli kyllä hulvattomia mekoissa ja meikeissä, Janne todella kaunis naisena :D Ja Pauli aidompi Paulana :D
Miesten sukkahousukeskustelu oli myös hulvaton:
Patrick samille: kannattaa rullata se sukka...
Sami ja joku: äijähä puhuu ku joku kokenu....mistä sää tiiät Pati noin paljo noita
Patrick: Ettekö te oo ikinä nähny ku naiset laittaa sukkahousuja jalkaan?
Pauli tai joku: Me ollaan nii nuorii et ei meijä muijat laita sukkahousuja
Patrick: Aha
:'D
Vierailija kirjoitti:
Ei toi pituusero ole nykyisin mikään juttu, onneksi. Jättäisittekö te todella väliin suhteen älykkään, komean ja mukavan miehen kanssa vain siksi, että hän on 10-15 senttiä lyhyempi? Kertoo aika huonosta itsetunnosta, jos suhde on siitä kiinni.
Mun mies on mua lyhyempi, joten en. 😎
Mutta miehille itselleen se on usein niin arka paikka, että siinä mielessä ymmärrän, jos Sami on toivonut lyhyempää naista. Toki jätkien kuittailu on hyväntahtoista, mutta eipä tosta varmaan silti jaksaisi koko ajan kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Oon 157cm. Ei löydy 15-20 cm lyhyempiä miehiä etsinnöistä huoimatta.
Taitaa tossa ohjelmassa typistyä päätökset siihen yhdessä pysymiseen.