Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
9761/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mikä on Refain insta?

Paweeeeh

Kysyttiin refain instaa, ei Paulin!

Vierailija
9762/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tää uus kertonu, ettei oo ollut suhteissaan aina luotettava? Mitähän tarkoitti.

Oliskohan vaikka pettämistä. Ainakin Mika myös esittelyvideossaan mainitsi et on sellaista menneisyydessä ja oliko jollain muullakin. Niiltä varmaan kysytään sellainen kysymys tota esittelyvideota varten, ei ne sitä muuten lähtisi mainostamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9763/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alexinasta paistaa se ettei ole kiinnostunut Paulista. Odottelee jotain ns. parempaa, saa nähdä miten niillä synkkaa Alexanderin kanssa treffien jälkeen. Tuleeko Axu <3 Axu :D

Axulla ei oikeasti näyttäis olevan syvempiä kiinnostuksen tunteita Pauliin. Pauli on siedettävä. Pauli on reppana.

Vierailija
9764/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alexinasta paistaa se ettei ole kiinnostunut Paulista. Odottelee jotain ns. parempaa, saa nähdä miten niillä synkkaa Alexanderin kanssa treffien jälkeen. Tuleeko Axu <3 Axu :D

Varmasti tulee.

Mutta kenelle jää Pauli. Kiusallista katsoa ujoa miestä naistouhuissa. Mies ei saa olla ujo.

Vierailija
9765/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tuon Patun ja Emman panon jättää jo taka-alalle ja siirtyä ajankohtaisempiin aiheisiin! :D

Muutenki kumma ku täällä on jumitettu Patrickiin ja Ankuun vaikka tällähetkellä tuolla on paljo mehevämpiäki suhdekiemuroita tällä hetkellä

Vierailija
9766/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurasta tulee mieleen et sille varmaan sopis avoimet suhteet, ei vaikuta yhtään mustasukkaiselta tai omistushaluiselta.

Kuka on mustasukkainen ihmisestä, josta ei ole kiinnostunut?

Tule kertomaan samaa, kun Aura on oikeasti kiinnostunut jostain.

Vierailija
9767/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Anku on kyllä kaunis, voisi jättää pois nuo tuplaripset ja tukahdetun naurun, luonteeltaan on Tabula Rasa.

Tunnetko Ankun?

Vierailija
9768/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi naiset kyl antsaitsis paljon komeempia miehiä

Miksi? Näyttävät itse kukin olevan jo ihastuneena näihin nykyisiinkin. Tasokkaampia naisa kyllä toivois, siis ihan henkisestikin, muutakin kuin "mä haluun lihaksii, mä hurmaan noi mun pepulla"

Haluaisin naisia, joilla on karismaa. Naisia, jotka tuo muutakin paikalle kuin seksuaalisuutensa.

Onhan tuolla Aura 😍 Se riittää mulle. Toisen vastaavan vaatiminen olisi jo kiittämättömyyttä!

Vierailija
9769/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tulee.

Mutta kenelle jää Pauli. Kiusallista katsoa ujoa miestä naistouhuissa. Mies ei saa olla ujo.

Täh? Ei Pauli ujo ole, enemmänkin hyvinkin suoraviivainen. Epävarma se kyllä on, siitä eivät naiset pidä.

Vierailija
9770/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putoaakohan seuraavassa pudouksessa 1 nainen pelkästään? Kun nyt kun toi Sara menee saarelle niin eikö naisia oo sit yksi enemmän kun miehiä?

Tai sitten tulee taas ukko huomenna🙄

Se on sitte se odotettu Ankun jahtaaja.

Olis kyllä hauska nähdä Patrick mustasukkasena. Luulen vaan, että Anku tekee selväksi ettei kannata edes yrittää ja osoittaa sen myös Patrickille toivotaan, kuitenkin että testais vähän Patrickkia.

Olisi tosiaan hyvä nähdä patusta sekin puoli kun on epävarma ja joutuu oikeasti taistelemaan paristaan. 

Vierailija
9771/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurasta tulee mieleen et sille varmaan sopis avoimet suhteet, ei vaikuta yhtään mustasukkaiselta tai omistushaluiselta.

Kuka on mustasukkainen ihmisestä, josta ei ole kiinnostunut?

Tule kertomaan samaa, kun Aura on oikeasti kiinnostunut jostain.

Jos ihminen on oikeasti mustasukkainen niin tommoisessa ympäristössä se kyllä todella nopsaan leimahtaa. Aura on jo sanonut olevansa ihastunut ja siitä ei saa kyllä min-kään-lai-sia mustisviboja. Toisin ku vaikkapa Pauliinasta ja Jeffreystä.

Vierailija
9772/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putoaakohan seuraavassa pudouksessa 1 nainen pelkästään? Kun nyt kun toi Sara menee saarelle niin eikö naisia oo sit yksi enemmän kun miehiä?

Olis kyllä hauska nähdä Patrick mustasukkasena. Luulen vaan, että Anku tekee selväksi ettei kannata edes yrittää ja osoittaa sen myös Patrickille toivotaan, kuitenkin että testais vähän Patrickkia.

Olisi tosiaan hyvä nähdä patusta sekin puoli kun on epävarma ja joutuu oikeasti taistelemaan paristaan. 

Mä en rehellisesti sanottuna usko että sille sellaisia tilanteita paljoa tulee. Mutta, se sais varmasi enemmän kiksejä jos sen pari ei heti heittäytyis sen käsivarsille.

Vierailija
9773/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Jos Patrickin parina olleet naiset tajuaisivat pelata samaa peliä kuin Patrick, he eivät alkaisi epätoivoisesti roikkumaan tässä, vaan pitäisivät silmät auki muiden miesten suhteen ja pysyisivät yhtä cooleina kuin Aura.

Vierailija
9774/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tulee.

Saa olla, mutta ei saa esittää tuollaista naurettavan rehvakasta naistenkaatajaa.

Vierailija
9775/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kauniit kasvot tolla uudella Saralla. Se Hanna on minusta vähän tylsän tuntuinen, jos on pakko luopua jostakusta tytöstä niin lähettäisin sen heti kotiin.

Veera on mun suosikki, niin persoonallinen ja hauska ja yllättävän fiksukin. Tykkään myös tosi paljon Aurasta ja Nellistä. Pojista mun lemppari on Janne, se on tosi hauska ja niin nätti meikattuna.

Eikä mun mielestä Aura hermostunut noista sormipeleistä? Sehän vain puuskahti siitä, että miksi Jefu on pantannut tietoa itsellä ja ihan turhaan. Mä en näe tässä kyllä parin rakoilua, mitenkään.

Mutta onpa jännä nähdä, miten noi uudet asettuu pareiksi ja taloksi. Jos Sara on lyhyempi kuin Sami, se varmaan pääsee kokeilemaan onneaan. Miehille kun se pituus on niin usein kynnyskysymys, kaikki palstaakin lukeneet tämän tietää...

Vierailija
9776/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannen suu näyttää siltä kuin se olisi väärin päin.

Vierailija
9777/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lila-Mikaela kirjoitti:

Anku on kyllä kaunis, voisi jättää pois nuo tuplaripset ja tukahdetun naurun, luonteeltaan on Tabula Rasa.

Tunnetko Ankun?

En tunne kuin tästä ohjelmasta. En tunne täältä ketään muutakaan. Muut ovat sentään jotain mieltä asioista. Sama koskee myös Patrickia. Ei ole mitään mieltä mistään, odottaa, että muut tekevät päätökset hänenkin puolestaan.

Vierailija
9778/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kauniit kasvot tolla uudella Saralla. Se Hanna on minusta vähän tylsän tuntuinen, jos on pakko luopua jostakusta tytöstä niin lähettäisin sen heti kotiin.

Veera on mun suosikki, niin persoonallinen ja hauska ja yllättävän fiksukin. Tykkään myös tosi paljon Aurasta ja Nellistä. Pojista mun lemppari on Janne, se on tosi hauska ja niin nätti meikattuna.

Eikä mun mielestä Aura hermostunut noista sormipeleistä? Sehän vain puuskahti siitä, että miksi Jefu on pantannut tietoa itsellä ja ihan turhaan. Mä en näe tässä kyllä parin rakoilua, mitenkään.

Mutta onpa jännä nähdä, miten noi uudet asettuu pareiksi ja taloksi. Jos Sara on lyhyempi kuin Sami, se varmaan pääsee kokeilemaan onneaan. Miehille kun se pituus on niin usein kynnyskysymys, kaikki palstaakin lukeneet tämän tietää...

No miehiä tuskin haittaa se että nainen on pidempi (ei Samiakaan), mutta varmaan joka toinen nainen sanoo että miehen pitää olla itseä pidempi. Sara taitaa kuitenkin olla aika lyhyt, eli no problem.

Vierailija
9779/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tulee.

Täh? Ei Pauli ujo ole, enemmänkin hyvinkin suoraviivainen. Epävarma se kyllä on, siitä eivät naiset pidä.

Auran ohjelman jälkeinen suunnitelma on seksi ja dokaaminen. Mitä karismaa tuo sisältää?

Vierailija
9780/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Auran ohjelman jälkeinen suunnitelma on seksi ja dokaaminen. Mitä karismaa tuo sisältää?[/quote]

En tiedä karismasta, mutta mun mielestä (olen mies) on ihan viihdyttävää että se on vihdoin sallittua naisillekin ja siitä voi puhua avoimesti kumpikin sukupuoli jos semmonen kiinnostaa. Eipähän ainakaan peittele tarkoitusperiään.

Ketju on lukittu.