Käyttekö te klo 22.00 jälkeen lenkeillä?
Kommentit (28)
Joo, käyn pelkästään yöllä. Pimeällä juoksu kulkee parhaiten, eikä ole muita. Viime yönä juoksin kympin puolen yön jälkeen. m50
Olen nainen enkä mene ulos klo19 jälkeen koska pervot lähtevät silloin liikkeelle.
Menen kymmeneksi julkisilla yövuoroon.
Pimeällä muuhaa, Lappi kuukausi vielä että tulee edes hämärää.
en, kun olen käynyt suihkussa siihen mennessä.
Nyt on siihen aikaan vielä valoisaa.
Vierailija kirjoitti:
en, kun olen käynyt suihkussa siihen mennessä.
Itse käyn suihkussa vasta lenkin jälkeen.
Tietty. Välillä käyn fiiliksen mukaan yöjuoksullakin.
N33
Kesällä käydään miehen kanssa pyörälenkillä melkein joka ilta vasta 22 jälkeen. Keskikesällä oli valoisaa, nyt joutuu laittamaan valot jossain vaiheessa päälle.
Ei yksinkertaisesti ehditä aikaisemmin kun on paljon tekemistä.
Olen huomannut, että tykkään lenkkeillä vain syksyisin ja talvisin ja just siksi, kun silloin voi lenkkeillä pimeällä. Kesällä on ahdistavaa kun on niin kirkasta ja kaikki näkee.
Kyllä käyn, nimenomaan silloin. Klo 22 lenkille, 23.30 kotiin, suihkuun ja nukkumaan. Herätys klo 6 ja juoksukengät jalkaan. Mulla on lenkkikaverina saksanpaimenkoira. Näin kesällä käydään myös aamulenkin yhteydessä uimassa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käyn, nimenomaan silloin. Klo 22 lenkille, 23.30 kotiin, suihkuun ja nukkumaan. Herätys klo 6 ja juoksukengät jalkaan. Mulla on lenkkikaverina saksanpaimenkoira. Näin kesällä käydään myös aamulenkin yhteydessä uimassa
Koiran kanssa on turvallista.
Kyllä. Pidän yllä yöjuoksuperinnettä.
22 jälkeen on talvella yhtä pimeä kuin 17 jälkeen.
Jep. Yleensä juurikin kello 22.00. muksut on peitelty sänkyihinsä ja eikun lenkille, joka toinen päivä seiska. Menee noin 1,5 h venyttelyineen..
Heinäkuussa on kivan viileä ja syksyllä mahtavan pimeetä. Rakastan.
Suihkut ja puolilta öin sänkyyn.
Ainoastaan hullut liikkuvat tuohon aikaan.