Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Pauli oli paras senjorita. Nauroin veet silmissä. Kuin huonosti meikattu transu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi pituusero ole nykyisin mikään juttu, onneksi. Jättäisittekö te todella väliin suhteen älykkään, komean ja mukavan miehen kanssa vain siksi, että hän on 10-15 senttiä lyhyempi? Kertoo aika huonosta itsetunnosta, jos suhde on siitä kiinni.
Mun mies on mua lyhyempi, joten en. 😎
Mutta miehille itselleen se on usein niin arka paikka, että siinä mielessä ymmärrän, jos Sami on toivonut lyhyempää naista. Toki jätkien kuittailu on hyväntahtoista, mutta eipä tosta varmaan silti jaksaisi koko ajan kuulla.
Jätkät kuittailee aina ja kaikesta, se että onko se hyvä asia vai ei, no comments. Arka paikka voi miehelle olla, mutta arka paikka se on juurikin siksi että naiset niin usein ilmoittavat juuri pituuden kriteerikseen.
Tuosta Samin ihastumisesta Pauliinaan on vain Nellin tulkinta. Mikään ei tue koko ajatusta.
Vastahan Sami selitti Patrickille, että jahtasi Ankua ja olisi valmis edelleen valitsemaan tämän (for Patricks sake tai sitten ihan itsensä).
Päästän nyt mielikuvitukseni valloilleen: Sami on sanonut tykkäävänsä Patista! Näistä lempinimistä on palstallakin ollut puhetta.
Se ja sama. Sami ei ole ihastunut Nelliin, se nyt on ainakin päivänselvää.
Vierailija kirjoitti:
aura on rahvas. ei ole miehille muuta annettavaa kun seksi ja dokaus. on myös liian äijämäinen, semmonen kaveri.. ei löydä parisuhdetta.
Ikävää jos miehet ihastuvat siihen, mitä nainen antaa heille, eivätkä naisen persoonaan. Aura on oma rento itsensä, joka sanoo ja tekee mitä haluaa kuitenkaan loukkaamatta toisia ja yrittämättä miellyttää miehiä.
Aura ei ole äijämäinen, vaan oma itsensä, joka vain on välittämättä siitä miltä näyttää tai miksi hänet luokitellaan. Ihailtavaa. Vai pitäisikö hihittää ja hymyillä, jotta olisi naisellinen ja miesten mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi pituusero ole nykyisin mikään juttu, onneksi. Jättäisittekö te todella väliin suhteen älykkään, komean ja mukavan miehen kanssa vain siksi, että hän on 10-15 senttiä lyhyempi? Kertoo aika huonosta itsetunnosta, jos suhde on siitä kiinni.
Mun mies on mua lyhyempi, joten en. 😎
Mutta miehille itselleen se on usein niin arka paikka, että siinä mielessä ymmärrän, jos Sami on toivonut lyhyempää naista. Toki jätkien kuittailu on hyväntahtoista, mutta eipä tosta varmaan silti jaksaisi koko ajan kuulla.
Eli teillä molemmilla on itsetunto kohdallaan. Se on muuten hyvä perusta suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaas tällainen kysely pystyyn, sama oli fb-ryhmässä mutta sitä ei kestä muuten vaan seurata.
Ketkä ovat miehistä ja naisista kolme viehättävintä sinun mielestäsi? Täällä on rumuudesta puhuttu ihan riittävän paljon niin laitetaan ainoastaan parhaat.
Ja kerrotko vielä oletko itse mies vain nainen (tulenkohan olemaan ainoa mies...).
Oma lista, naiset:
1) Anku
2) Veera
3) PauliinaMiehet:
1) Patrick
2) Ville
3) Alexander
Naiset:
Anku
Veera
Pauliina
Miehet:
Patrick
Janne
Alexander
Mä haluan nähdä lisää Alexanderia.
Haluan kuulla kun se kertoo olevansa radiojuontaja.
Ainakin on menossa Alexinan kanssa treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, siellä on klipin perusteella jeffreyllä ja alexinalla ollut käsipeliä. Eihän siitä ole kauankaan kun Aura kertoi Emmalle ettei Jeffrey pystynyt mihinkään fyysiseen Alexinan kanssa, että sen takia niiden juttu meni puihin. Jeffrey, Jeffrey, ei noin.
Mulle tuli yllätyksenä et Alexiina oli noinkin helppo. Kuvittelin et ei päästäis noin lähelle kuin sen yhden. Pidin Axua jotenkin niin jämptinä.
ei kai Aksuliina päästänyt Jeffiä sormeilemaan alakertaan. Jo on markkinat,.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaas tällainen kysely pystyyn, sama oli fb-ryhmässä mutta sitä ei kestä muuten vaan seurata.
Ketkä ovat miehistä ja naisista kolme viehättävintä sinun mielestäsi? Täällä on rumuudesta puhuttu ihan riittävän paljon niin laitetaan ainoastaan parhaat.
Ja kerrotko vielä oletko itse mies vain nainen (tulenkohan olemaan ainoa mies...).
Oma lista, naiset:
1) Anku
2) Veera
3) PauliinaMiehet:
1) Patrick
2) Ville
3) Alexander
Joo, jee! Todellakin kehutaan!
Naisena sanon, että:
1) Aura 2) Pauliina 3) Sara.
1) Janne 2) Sami 3) Pauli.
Vierailija kirjoitti:
Oma lista, naiset:
1) Anku
2) Veera
3) PauliinaMiehet:
1) Patrick
2) Ville
3) Alexander
1) Pauliina
2) Anku
3) Hanna
1) Patrick
2) Jeffrey
3) Ville
Vierailija kirjoitti:
Oma lista, naiset:
1) Anku
2) Veera
3) PauliinaMiehet:
1) Patrick
2) Ville
3) Alexander
1. Aura
2. Alexina
3. Hanna
1. Patrick
2. Alexander
3. Ei kukaan muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma lista, naiset:
1) Anku
2) Veera
3) PauliinaMiehet:
1) Patrick
2) Ville
3) Alexander1. Aura
2. Alexina
3. Hanna1. Patrick
2. Alexander
3. Ei kukaan muista.
Sä kehtasit jättää tyhjän! Rohkeaa. Mä en kehdannut. 😎
Vierailija kirjoitti:
Oma lista, naiset:
1) Anku
2) Veera
3) PauliinaMiehet:
1) Patrick
2) Ville
3) Alexander
Naiset
1) Anku
2) Alexiina
3) Veera
Miehet
1) Patrick
2) Sami
3) Janne
Myös Alexanderin oisin ehkä voinu listaan laittaa, mut en ehkä näin lyhyen katsauksen jälkeen vielä osaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aura on rahvas. ei ole miehille muuta annettavaa kun seksi ja dokaus. on myös liian äijämäinen, semmonen kaveri.. ei löydä parisuhdetta.
Ikävää jos miehet ihastuvat siihen, mitä nainen antaa heille, eivätkä naisen persoonaan. Aura on oma rento itsensä, joka sanoo ja tekee mitä haluaa kuitenkaan loukkaamatta toisia ja yrittämättä miellyttää miehiä.
Aura ei ole äijämäinen, vaan oma itsensä, joka vain on välittämättä siitä miltä näyttää tai miksi hänet luokitellaan. Ihailtavaa. Vai pitäisikö hihittää ja hymyillä, jotta olisi naisellinen ja miesten mieleen?
Täytyy muista myös se, että ne hihittelijätkin voivat olla aitoja, eivätkä esitä mitään.
Jos Sami haluaa joko Ankun tai Pauliinan, niin eikö hänen pitäisi tyytyä vähän johonkin muuhun, kuin saaren kahteen kauneimpaan naiseen (jos vain ulkonäkö huomioidaan)... Voi tuota menoa jäädä ilman paria.
Mua ei kieltämättä kiinnosta pätkän vertaa muiden listat. Ja ennen kuin joku sanoo niin kyllä, en lukenut niitä vaan ohitan kyseiset kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just. Tuolla jatkuvalla juoruamisella aura nimenomaan yrittää ostaa hyväksyntää muilta, minäpäs tiedänkin kaiken ja kaikkeen löytyy myös mielipide vaikkei sitä kysytäkään. Ihan siis vain muita miellyttääkseen kertoo kaiken kuulemansa eteenpäin eikä siksi ole oikeasti kenenkään luottamuksen arvoinen. Toisaalta sen on pakkokin yrittää olla suosittu ja bondata koska muuten tulee lähtö, mutta kun tuo on love island eikä mikään kaverikerho tai bb niin tuo ei ole auran paikka jos/kun rakkautta ei löydy. Eikä tietysti kenenkään muunkaan samassa tilanteessa olevan, mutta kun aura ei edes yritä kiinnostua kenestäkään. Tuo Jeff-kuvio on jo nähty, siinä ei ole tunnetta eikä siitä ikinä mitään myöskään tule eli nyt katsetta jo johonkin toiseen mieheen. Tai vaikka naiseen kunhan nyt jotain edes tapahtuu. Toivottavasti tuo uusi Sara nyt on Jeffin mieleen ja Jeff ottaa sen parivalinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma lista, naiset:
1) Anku
2) Veera
3) PauliinaMiehet:
1) Patrick
2) Ville
3) AlexanderNaiset
1) Anku
2) Alexiina
3) VeeraMiehet
1) Patrick
2) Sami
3) JanneMyös Alexanderin oisin ehkä voinu listaan laittaa, mut en ehkä näin lyhyen katsauksen jälkeen vielä osaa...
Mun lista. Olen nainen
1) Pauliina
2) Anku
3) Axu
1) Patrick
2) Pauli
3) Mika
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Samin ihastumisesta Pauliinaan on vain Nellin tulkinta. Mikään ei tue koko ajatusta.
Vastahan Sami selitti Patrickille, että jahtasi Ankua ja olisi valmis edelleen valitsemaan tämän (for Patricks sake tai sitten ihan itsensä).
Päästän nyt mielikuvitukseni valloilleen: Sami on sanonut tykkäävänsä Patista! Näistä lempinimistä on palstallakin ollut puhetta.
Se ja sama. Sami ei ole ihastunut Nelliin, se nyt on ainakin päivänselvää.
Mää oon meinannu kans heittää et ehkä Sami tykkääki Patista :D
Tää nyt oli ihan vitsi, mut aika usein on kuullu heittävän sen jotain läppää tähän liittyen :'D
Oma lista, naiset:
1) Anku
2) Veera
3) Pauliina
Miehet:
1) Patrick
2) Ville
3) Alexander