Ei näköjään saa keskustella uunin pesusta....
Kommentit (9)
Keskustele äläkä länkytä mistään pään sekoamisesta.
Olisin vielä lisännyt että nyt kun olen pyyhkinyt keittiön lattian kaksi kertaa märällä rätillä niin siihen jäi edelleen sellaisia rantuja jotka on varmaan sitä soodaa.
Jatkossa sooda ei kuulu mun siivouskaappiin!
Mikä ihmeen uunin pesu? Napista pyrolyysi päälle ja sitten kostealla pyyhintä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin vielä lisännyt että nyt kun olen pyyhkinyt keittiön lattian kaksi kertaa märällä rätillä niin siihen jäi edelleen sellaisia rantuja jotka on varmaan sitä soodaa.
Yritin kerran puhdistaa uunin soodalla, kun sitä niin on kehuttu. Oli kuin hammastahnasta jäänyt jälkiä, eikä niitä meinannut saada millään pois. Ehkä en vain sitten osannut.
Vierailija kirjoitti:
Keskustele äläkä länkytä mistään pään sekoamisesta.
Ai ei saa käyttää termiä "p** r*j*ht**" kuvaamaan sitä veetutuksen määrää? No johan on.
Moden touhuissa ei ole mitään kiinnostavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin kerran puhdistaa uunin soodalla, kun sitä niin on kehuttu. Oli kuin hammastahnasta jäänyt jälkiä, eikä niitä meinannut saada millään pois. Ehkä en vain sitten osannut.
Musta tuntuu että se sooda oikein takertui rasvaan ja meni todella kauan että sain enimmät pois. Ja nyt on lattia tosiaan ihmeen läikikäs vaikka luutusin kahdesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että se sooda oikein takertui rasvaan ja meni todella kauan että sain enimmät pois. Ja nyt on lattia tosiaan ihmeen läikikäs vaikka luutusin kahdesti!
Sama minulla.
Joo, on mielenkiintoista tuo moderointi.