Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei näköjään saa keskustella uunin pesusta....

Vierailija
20.07.2026 |

Mielenkiintoista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on mielenkiintoista tuo moderointi. 

Vierailija
2/9 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele äläkä länkytä mistään pään sekoamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vielä lisännyt että nyt kun olen pyyhkinyt keittiön lattian kaksi kertaa märällä rätillä niin siihen jäi edelleen sellaisia rantuja jotka on varmaan sitä soodaa. 

Jatkossa sooda ei kuulu mun siivouskaappiin!

Vierailija
4/9 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen uunin pesu? Napista pyrolyysi päälle ja sitten kostealla pyyhintä.

Vierailija
5/9 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin vielä lisännyt että nyt kun olen pyyhkinyt keittiön lattian kaksi kertaa märällä rätillä niin siihen jäi edelleen sellaisia rantuja jotka on varmaan sitä soodaa. 

Yritin kerran puhdistaa uunin soodalla, kun sitä niin on kehuttu. Oli kuin hammastahnasta jäänyt jälkiä, eikä niitä meinannut saada millään pois. Ehkä en vain sitten osannut.

Vierailija
6/9 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustele äläkä länkytä mistään pään sekoamisesta.

Ai ei saa käyttää termiä "p** r*j*ht**" kuvaamaan sitä veetutuksen määrää? No johan on.

Vierailija
7/9 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moden touhuissa ei ole mitään kiinnostavaa

Vierailija
8/9 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin kerran puhdistaa uunin soodalla, kun sitä niin on kehuttu. Oli kuin hammastahnasta jäänyt jälkiä, eikä niitä meinannut saada millään pois. Ehkä en vain sitten osannut.

Musta tuntuu että se sooda oikein takertui rasvaan ja meni todella kauan että sain enimmät pois. Ja nyt on lattia tosiaan ihmeen läikikäs vaikka luutusin kahdesti!

Vierailija
9/9 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että se sooda oikein takertui rasvaan ja meni todella kauan että sain enimmät pois. Ja nyt on lattia tosiaan ihmeen läikikäs vaikka luutusin kahdesti!

Sama minulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme