Love island Suomi -keskusteluketju
Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Noi naiset kyl antsaitsis paljon komeempia miehiä
Miksi? Näyttävät itse kukin olevan jo ihastuneena näihin nykyisiinkin. Tasokkaampia naisa kyllä toivois, siis ihan henkisestikin, muutakin kuin "mä haluun lihaksii, mä hurmaan noi mun pepulla"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, siellä on klipin perusteella jeffreyllä ja alexinalla ollut käsipeliä. Eihän siitä ole kauankaan kun Aura kertoi Emmalle ettei Jeffrey pystynyt mihinkään fyysiseen Alexinan kanssa, että sen takia niiden juttu meni puihin. Jeffrey, Jeffrey, ei noin.
Mulle tuli yllätyksenä et Alexiina oli noinkin helppo. Kuvittelin et ei päästäis noin lähelle kuin sen yhden. Pidin Axua jotenkin niin jämptinä.
Ylllätys oli minullekin, kun on mainostanut että haluaa edetä hitaasti yms. Pauli ressukka ei ole saanu kuin muutaman hätäsen pusun.
Niinpä. Eikö Pauli ole tarpeeksi Axun mieleen. Ristiriitaista, että sanoo haluavansa edetä hitaasti, mutta Jeffreyn kans oli kiihkeänä peiton alla. Kuitenkaan Jeffrey ei ollut se joka kiinnosti tarpeeksi. Axu odottaa parempaa tulevaksi.
Toisaalta jos pelkkä Alexinan pussaaminen sai Paulin sykkeen nousemaan 300 niin sen pumppu pettäis jos pääsis pukille.
Eikö tää uus kertonu, ettei oo ollut suhteissaan aina luotettava? Mitähän tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Auralla ja Jeffillä rakoilee? Kiinnostavaa! Auran cooleus silloin kun Jeff vaihto jäi mietityttämään.
Ikävää kuitenkin jos Aura pahoittaa mielensä jostain syystä.
Niin siinä tuppaa aina käymään, jos/kun roikkuu epätoivoisesti ihmisessä joka ei ole (yhtä) kiinnostunut. Toki tuolla ei kukaan muu auraa kelpuuta ensinkään, joten Jeff on "pakotettu" olemaan auran pari kun on ollut tasaparit. Ja juuri siksikin aura joutaa seuraavaksi kotiin. Ellei sitten vielä tule samaan syssyyn yhtä miestä lisää, joka olisi kuin auralle tehty.
Juuri puhuttiin siitä, että Aura oli erittäin cool ja jopa välinpitämätön kun Jeffrey halusi vaihtaa hänet, ja nyt selität että Aura muka roikkuisi epätoivoisesti Jeffreyssä? Sulla kyllä leikkaa...!
Jos Aura nyt pahoittaa mielensä, johtuu se varmasti valehtelusta.
Anku on kyllä kaunis, voisi jättää pois nuo tuplaripset ja tukahdetun naurun, luonteeltaan on Tabula Rasa.
Alexinasta paistaa se ettei ole kiinnostunut Paulista. Odottelee jotain ns. parempaa, saa nähdä miten niillä synkkaa Alexanderin kanssa treffien jälkeen. Tuleeko Axu <3 Axu :D
Täällä jotkut haluavat pitää tapetilla Anku&Patua ja Ville&Pauliinaa jankaten jo poislähteneistä Emmasta ja Refusta päivästä toiseen, vaikka villalla on jo uusiakin mielenkiintoisia tyyppejä.
Alexiina vie voiton kaikista tytöistä, vaikka selkeästi ei vielä tiedäkään arvoaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos sviitissä olis ollut toisin päin, että joku mies olisi puolipakolla nussinut naista menemään, niin kukaan ei kailottaisi, että kyllä siinä oli ihastusta naisenkin puolelta, vaan puhuttaisiin r***sta! Patu oli tukalassa tilanteessa ja ihan selvästi hänellä oli huono mieli koko casesta heti aamusta lähtien.
Niinpä. Täällähän jo patun morkkiksen aikana kommentoitiin, että ei vaan voi olla noin kamalaa kun tuli p*llua. Jos tilanne olisi ollut toisinpäin, niin tuskinpa kukaan olisi kommentoinut että ei vaan voi olla noin kamalaa että tuli m*naa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Auralla ja Jeffillä rakoilee? Kiinnostavaa! Auran cooleus silloin kun Jeff vaihto jäi mietityttämään.
Niin siinä tuppaa aina käymään, jos/kun roikkuu epätoivoisesti ihmisessä joka ei ole (yhtä) kiinnostunut. Toki tuolla ei kukaan muu auraa kelpuuta ensinkään, joten Jeff on "pakotettu" olemaan auran pari kun on ollut tasaparit. Ja juuri siksikin aura joutaa seuraavaksi kotiin. Ellei sitten vielä tule samaan syssyyn yhtä miestä lisää, joka olisi kuin auralle tehty.
Juuri puhuttiin siitä, että Aura oli erittäin cool ja jopa välinpitämätön kun Jeffrey halusi vaihtaa hänet, ja nyt selität että Aura muka roikkuisi epätoivoisesti Jeffreyssä? Sulla kyllä leikkaa...!
Itse asiassa Aura on edelleen kyllä huomattavan cool klipin mukaan, ottaen huomioon että Jeffrey on valehdellut. Reaktiokin on enemmän luokkaa "no onpas se nyt tyhmä" kuin mitään oikeita kierroksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Näyttävät itse kukin olevan jo ihastuneena näihin nykyisiinkin. Tasokkaampia naisa kyllä toivois, siis ihan henkisestikin, muutakin kuin "mä haluun lihaksii, mä hurmaan noi mun pepulla"
Haluaisin naisia, joilla on karismaa. Naisia, jotka tuo muutakin paikalle kuin seksuaalisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sviitissä olis ollut toisin päin, että joku mies olisi puolipakolla nussinut naista menemään, niin kukaan ei kailottaisi, että kyllä siinä oli ihastusta naisenkin puolelta, vaan puhuttaisiin r***sta! Patu oli tukalassa tilanteessa ja ihan selvästi hänellä oli huono mieli koko casesta heti aamusta lähtien.
Niinpä. Täällähän jo patun morkkiksen aikana kommentoitiin, että ei vaan voi olla noin kamalaa kun tuli p*llua. Jos tilanne olisi ollut toisinpäin, niin tuskinpa kukaan olisi kommentoinut että ei vaan voi olla noin kamalaa että tuli m*naa.
Ajattelit sitten itse vastata itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Alexanderilla on kieltämättä erikoinen hymy, näyttää vähän Batmanin Jokerilta silloin kun hymyilee leveästi :)
MIETIN IHAN SAMAA!!
JOKERI
Aurasta tulee mieleen et sille varmaan sopis avoimet suhteet, ei vaikuta yhtään mustasukkaiselta tai omistushaluiselta.
Lila-Mikaela kirjoitti:
Anku on kyllä kaunis, voisi jättää pois nuo tuplaripset ja tukahdetun naurun, luonteeltaan on Tabula Rasa.
Se ei ole edes tukahdutettu nauru, koska se olisi pyrskähdyksiä, vaan tekonauru, koska ihminen ei voi fysiologisesti nauraa ja hengittää sisään samanaikaisesti.
Kai tällä viikolla ees yks tipahtaa,porukkaa pukkaa villaan niin eikö olis jo aika oven käydä toiseenkin suuntaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Aura on edelleen kyllä huomattavan cool klipin mukaan, ottaen huomioon että Jeffrey on valehdellut. Reaktiokin on enemmän luokkaa "no onpas se nyt tyhmä" kuin mitään oikeita kierroksia.
Kaikki eivät reagoi kierroksilla. Joku voi vaan vaikka häipyä iäksi tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä kertookin aika paljon yhteiskuntamme sosiaalisista rakenteista. Naisten on annettu aina ymmärtää, että ovat miesten objekteja ja on oltava kiltti ja herttainen, eikä kaikkia opeteta sanomaan ei, jolloin nainen saa enemmän sympatiaa tuollaisessa tilanteessa. Miesten taas annetaan ymmärtää, että aina pitää olla tyytyväinen, jos saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin naisia, joilla on karismaa. Naisia, jotka tuo muutakin paikalle kuin seksuaalisuutensa.
Amen.
T.M32
Röökimuijat. Röökipaikalla juoruavat.