Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
On tuo Veera kyllä just kuin Kumman kaa Ellu.
”Mä oon ihastunut Vesaan! 🤭”
”En mä mitään ihastunut oo, mulla alkokin vaan menkat”
Veeralla ja Jannella synkkaa
Janne vaan menee tilanteen mukana, saa kyllä varmasti Veeralta helposti mutta ihastuuko niin se on asia erikseen
En alussa tykännyt Veerasta mut onhan toi nyt aika symppis :) sopii Jannelle paremmin, tommonen ilo ja nauravaisuus viehättää varmasti enemmän kun... No Senja :D
Siis eihän tuolla kai edes NIIN kuuma ole tähän aikaan vuodesta. Mut siks on toki hyvä kuvata lokakuussa että rannat on ainakin tyhjänä 👍🏼 Lisäks tietenkin halvemmat vuokrat ja muut (joka varmaan pääpointti täs syksyyn vetämisessä on)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs teillä nopeasti muuttui suhtautuminen Senjaan :D
Itse en ole Senjasta vielä tätä ennen kommentoinut,Senja vaan nyt on antanut itsestään eri kuvan,täytyy muistaa että me ei kaikkea nähdä ja ketään ei yleensäkään voi tuntea jonkun kerran päivässä yhden tunnin perusteella😳
Ehkä Senjalla on vaan oikeasti hylätty olo. Vaikka tietää toki itsekin, ettei kipinää ollut. Ei toi ihan normaali ympäristö ole, joten tunteet voi varmaan nousta helposti pintaan. Itseänikin kyllä hämmensi toi sen kiukuttelu, mutta yrittihän hän aamulla skarpata. Toivottavasti nyt järki voittais hänelläkin..
Vierailija kirjoitti:
Veeralla ja Jannella synkkaa
Näyttää synkkaavan. Jotenkin vaikuttaa, että Veera on myös päättänyt, että nyt synkkaa vaikka väkisin, ja siitä tulee lisäboostia tuohon.
Toivottavasti tuo Veeran ja Jannen juttu nyt sit toimis
Kiva että Janne oli rehellinen Veeralle. Ei lähtenyt heti feikkaamaan olevansa ihastunut, vaan lupasi pitää ajan tasalla siitä miten omat tunteet kehittyvät. Ja silti sanoi olevansa avoin mahdollisuudelle, ja myös käyttäytyi sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän tuolla kai edes NIIN kuuma ole tähän aikaan vuodesta. Mut siks on toki hyvä kuvata lokakuussa että rannat on ainakin tyhjänä 👍🏼 Lisäks tietenkin halvemmat vuokrat ja muut (joka varmaan pääpointti täs syksyyn vetämisessä on)
Huomenna 30 astetta.
Tää ois mielenkiintosempi, jos kaikki ois bi-, tai panseksuaaleja
Paniko ne siellä suihkussa jo? :D
Saas nähä miten Ankun käy...
Kyllähän ainaki tuo Patrick vaikuttas vähä kiinostuneelta :D
Senjan kannattais alkaa tutustumaan nyt Samiin. Seuraavalla kerralla onkin pari pudotusuhan alla ja kyyti voi olla kylmää. Jannen perään ei enää kannata haikailla. Tosin en usko että Janne kovin palavasti ihastuu Veeraankaan.
Veera on ehkä fiksuin noista kaikista, vaikka tunneihmisenä tunteet näkyvät eniten pinnalle. Kuvauksista voisi ajatella, että Veera on talossa ehkä ainoa akateemisella polulla oleva.
Refai taas on varmaan jo syntymästä asti ollut viisikymppinen.
Mitä enemmän Anku puhuu, sitä vähemmän kiinnostavaksi hän muuttuu. Epävarma lammas eikä vaikuta kovin välkyltä.
Senjakin muuttui aika nopeasti kun lopetti esittämisen ja palasi omaksi itsekseen.