Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta minuuttia kestää keskimäärin naisen saada orgasmi?
Se riippuu miehestä.
Totta 😆
Tämä oli myös hauska:
- suomalaisen yhdynnän kesto keskimäärin: 7 minuuttia
- naisen tarvitsema aika orgasmin saamiseen: 10 minuuttia
":D"
Toivottavasti Mika pelastaa Ankun.
Senja"en oo ikinä sanonut kenestäkään bits"paskapuhetta..ihan on noita-akan näköinen,niin katkera eukko,kotiin voi lähteä👍
Kylläpäs teillä nopeasti muuttui suhtautuminen Senjaan :D
Jotenkin oon aina ajattelut että TIS-treffit on aivan uskomattoman surkeita, mutta nämä vie voiton niistäkin. Eikö noille vois mitään aktiviteettia keksiä?
Ootsä niinku sillee niinku miettiny sitä et niiku voitais olla enemmänki sillee niinku tajuutko
Siis miks senja nyt esittää tollast mustasukkast, sehän on valittanu täs koko ajan kui janne on niin kauhee ihmine eikä osaa kohdella häntä oikein
Tuo ois ihan painajaista. Kaiket päivät pihalla juttelemassa tyhjänpäiväisiä juttuja ventovieraiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs teillä nopeasti muuttui suhtautuminen Senjaan :D
Ihan ekoissa jaksoissa sanoin että vaikuttaa fiksuimmalta, mutta tietenkin ajan kuluessa luonne tulee enemmän esiin ja mielipiteet muuttuu.
Bromance? Veera on siis mies.
Vierailija kirjoitti:
Ootsä niinku sillee niinku miettiny sitä et niiku voitais olla enemmänki sillee niinku tajuutko
Hästäg tykkäys
On tuo Veera kyllä just kuin Kumman kaa Ellu.
Tulee aika luontevasti esiin tuo senjan katkeruus ja yleinen negatiivisuus. Palasi ikään kuin omaksi itsekseen parin viikon feikkauksen jälkeen.
Veera ja Janne hiffas mikä on homman nimi.
Kertaakaan en ole nähnyt että tuo Janne ois innoissaan Senjasta,siksi ihmettelen tuota Senjan käytöstä ,tuntuu että vieläkin luulee että Janne ois kiinnostunut,täytyy vaan ymmärtää että kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta,onhan tuo Veera näppärämmän näköinen eikä tuollainen murttusuu🤐
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin oon aina ajattelut että TIS-treffit on aivan uskomattoman surkeita, mutta nämä vie voiton niistäkin. Eikö noille vois mitään aktiviteettia keksiä?
Tämä
Nää musavalinnat on kyl aivan järkyttäviä. Kautta aikojen suurimpia rakkauslauluja kun tyypit menee Love Island treffeille. :D
Oi miten ihanaa!!! Veera ❤️ Janne voittoon 😍
Puhu vain itsestäsi. Minä olen älykäs ihminen enkä miestä ajattelun tueksi tarvitse.