Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Onko noilla noin onnettomat tiedot seksitermeistä?
mua oksettaa noi janne ja veera. pahoin pelkään et ne voittaa koko kisan
Ja nyt Senja murjottaa ja itkee kun Veera ja Janne voitti seksiasentokilpailun :D
Mitä vajakkeja. Kyllä hävetti ton tietovisan aikana...! Sen verran mitä Senjaa tiedän tosielämästä niin on melko yksinkertainen, mutta tuolla yksi älykkäimmistä (vaikka toki kakara). Kertonee kaiken.
Ihanaa itkupilli vaihtui! ❤️
Senjalla on tänään todella kivasti hiukset ja todella hyvin sopivat huulipuna + bikinitoppi.
Kuinka monta minuuttia kestää keskimäärin naisen saada orgasmi?
Se riippuu miehestä.
Totta 😆
Naurettavaa teatteria tuo senjakin alkoi vetämään. Päätti sitten matkia veeran feikki-pillitystä.
Byäääääääääääääääääähhhhhääääääääääääääää-ä-ä-ääääää
Toivottavasti Veera voittaa huumorilla koko kisan. Kuten Perttu 2005 Big Brotherissa.
Senja haluu olla vahva. Itkuunhan tuo pillahti taas. Janne tuntuu viihtyvän Veeran kanssa ja toisinpäin. Siinä meillä voittajapari.
Nyt mää vssta hoksasin jujun. Voi jee näitä naisten aivoja!!
Siis talossa pysyminrn on eri asia, kuin rakkauden löytäminen.
Talossa pysymisestä kilpaillaan, mutta rakkaus on sit eri asia.
Mää oon vaan tuijottanu sitä rakkautta.Tarvittiin taas yksi kappale miestä aukaisee mulle asia 😂
Blondi mikä blondi.
naiset...mihin me jouduttaisiin ilman miehiä?!
Oli rationaalisuus kaukana taas...
Senja käyttäytyy, kuin Veera ois vienyt siltä poikaystävän. En usko, että on ees ihastunut oikeesti Janneen. Itsetunto koki kolauksen ja harmittaa, kun kukaan ei oo häntä palvomassa. Kunnon marttyyrimeininki.
Anku oli hyvä terveystiedon opettajana!
Veera - Suomen realitytaivaan uusi tähti
I like it tho
Vierailija kirjoitti:
Senja käyttäytyy, kuin Veera ois vienyt siltä poikaystävän. En usko, että on ees ihastunut oikeesti Janneen. Itsetunto koki kolauksen ja harmittaa, kun kukaan ei oo häntä palvomassa. Kunnon marttyyrimeininki.
Kyllä. Sopii siihen kuvaan, että kun oli Jannen pari niin ei tehnyt elettäkään "suhteen" eteen, vaan nyrpisteli kun Janne ei ollut häntä liehittelemässä ja perässä kulkemassa. Prinsessa-asenne. (Minulla itsellänikin on vähän tätä, siksi tunnistan sen muissa!)
Vierailija kirjoitti:
Senjalla on tänään todella kivasti hiukset ja todella hyvin sopivat huulipuna + bikinitoppi.
Tukkaa ja meikkiä on ihan liian paljon laitettu ja kuppikoko on noissa biksuissa ainakin pari numeroa liian iso. Väri ihan jees.
Täysin absurdi ajatus että menisi reality ohjelmaan ja ihmisillä ei elämässään olisi parempaa tekemistä kun arvostella omaa takamusta. 😳 Hankkikaa pellet elämä oikeasti.
Naisen pimppi. :D