Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Miksi h*lvetissä tuo Veera pyörii p*rse paljaana koko ajan?
Veeralla on leveät leukapielet.
Vierailija kirjoitti:
Senjaqa vähä lapsettaa...
Huvittavaa touhua ja melkoisen naurettava koko muija.
Veera vastaan kiukutteleva Sonja 6-0
Veera: "Mua vähän pelottaa. Älä lyö mua!"
Hahaa!
Ykstuttu kirjoitti:
Herpes simplex ykkös muotoa on siis 85 pros aikuisväestöstä eli vois olla aika vaikeaa löytää sellaista, jolle ei sitä ole 😂
Oukkeii se siitä. Jatketaampa muista aiheista sitten lapset.
Mitä lässytät lapsista? Sinähän siitä herpPeksestäsi täällä olet jauhanut.
Vierailija kirjoitti:
Veeralla on leveät leukapielet.
Melkoisen leveä tuo kaikkialta. Sellaista vantteraa kyntöemäntä-mallia.
Voi Senja! Jos haluaa Jannen takaisin niin luulisi sen tajuavan ettei sitä noin vaikeilemalla ja murjottamalla valloiteta 🙈
Senjasta paljastu sitten sellanen vähä lapsellusempiki puoli
Yläpään herpes ei tartu alapäähän.
Oisko herpeksestä ja sen kaikista piirteistä keskusteltu nyt tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun ei tosiaan ole mikään esittelemisen arvoinen muotovaliopylly hänellä vaan enempi lättänä ja veltohko perus-sellupylly.
Vierailija kirjoitti:
Voi Senja! Jos haluaa Jannen takaisin niin luulisi sen tajuavan ettei sitä noin vaikeilemalla ja murjottamalla valloiteta 🙈
Refai osaisi takuulla käsitellä Senjaa juuri oikealla tavalla. Haluaisin nähdä sitä tässä sarjassa! Voi kun heistä tulisi vielä pari.. :)
Onneksi Senja pelasti tilanteen. Go Senja
Harmi, kun pidin Senjaa kypsänä ja fiksuna, mutta kiukuttelee kuin murrosikään tullut ipana
Olen vahva enkä halua itkeä kenenkään perään on naurettavaa uhoamista sen jälkeen kun on itkenyt toisen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun ei tosiaan ole mikään esittelemisen arvoinen muotovaliopylly hänellä vaan enempi lättänä ja veltohko perus-sellupylly.
No ei kyllä ole. Jotain rajaa noihin liioitteluihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin just tollasen pyllyn. Omaan ei kerry pehmeyttä ja pyöreyttä yhtään.
Kiva että Senja ja Veera saivat sovittua. Ihan symppiksen oloisia tyttöjä molemmat, vaikka vähän hölmöjä. Tavallaan kuitenkin osoittivat tässä tietynlaista kypsyyttä.
Vaikka se virus olisikin itellä, niin onhan se vähän turn-off, jos on rakkulavaihees...ni ei siin varmaan kumpaakaan osapuolta sytytä alkaa nuolee...