Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Kuka voittaa?
Ville ja Pauliina tuntuvat vahvalta parilta. Ville on hauska, mutta Pauliina vaikuttaa äksyilijältä. Jeffrey ja Aura on vähän heikompi pari. Toisaalta viihdyttäviä, mutta riitelevät usein. Auran leson oloinen nuorisolaispuhe ärsyttää hieman. Patrick ja Anku on kauniita sekä ulkoisesti että sisäisesti. Ehkä Patrickissa voi olla pelimiehen vikaa ja Anku saattaa olla pinnallinen.
Kaikissa siis on hyvät ja huonot puolensa. Itse veikkaisin ja ehkä toivoisin, että Patrick ja Anku voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyl, että ei ne muut naiset kauheesti tykkää Ankusta.. Nytkään kukaan ei näyttänyt auttavan sitä noissa valmisteluissa. Ja muutenkin huomannut, että etenkin Pauliina käyttäytyy kauheen viileesti sitä kohtaan.
Kertoohan se Ankusta itsestään jotain ettei sillä ole koko aikana ollut tuolla läheistä naispuolista ystävää.
Kertoo mitä? Ei kaikki löydä läheistä ystävää muutamassa viikossa ja se ei kerro kyllä henkilöstä itsestään mitään muuta kuin sen ettei tuolla oo ollut sen tyyppistä tyyppiä jonka kans ois halunnut leikkiä bffiä. Anku tais mainita tykänneensä Hannasta, ehkä niistä ois voinut tulla läheisiäkin jos asetelma ois ollut vähän eri. Anku on kuitenkin tullut toimeen kaikkien kans, siinä missä muutkin joten en hirveitä johtopäätöksiä tekis siitä et sitä yhtä läheisintä tyttökaveria ei rakkauden saarelta löytynytkään.
Nää voisin muutenkin kuvitella että Anku ei ihan kauheen nopeasti tutustu uusiin ihmisii kauhean syvällisesti. Tulee kyllä kaikkien kanssa toimeen mutta sisintään ei kovin helposti avaa uusille tuttavuuksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankun kaakaotempaus first lookissa. Jotkut vielä väittää ettei ne pelaa :D
Tuskin on itse tuota päättänyt tempaista😉
Täähän oli vaan heidän kuukausipäivänsä juhlistamista. Mitä pahaa tässä oli, kaikkihan on noita kuukausipäiviänsä halunneet muistaa. Söpöähän tuo oli, nuo katseet ja juttelut tulevasta, tuli heti sellanen olo että noin juuri tuntevat ja toisen kanssa haluavat jatkaa.
Eli Villen ja Pauliinan vauva oli itkuisin ja sai siksi eniten hoitoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyl, että ei ne muut naiset kauheesti tykkää Ankusta.. Nytkään kukaan ei näyttänyt auttavan sitä noissa valmisteluissa. Ja muutenkin huomannut, että etenkin Pauliina käyttäytyy kauheen viileesti sitä kohtaan.
Ja oli Aura ja Pauliina äänestämässä Ankua poiskin. Kokee selvästi uhkana ja Auralla ehkä Emmaan liittyvää kaunaa.
Voihan siinä kyse olla myös siitä, että muita ärsyttää, että he viettivät kuukausipäivää juuri ennen finaali-iltaa. Se saattaa herättää kateutta tai ajatuksia siitä, että kerkeävät saamaan huomiota ja enemmän ruutuaikaa ennen äänestyksen päättymistä.
Toisaalta P & A eivät hirveästi ole tehneet showta kuukausipäivästä, joten ei nuo muut välttämättä edes muistaneet, että niillä on kuukausipäivä.
Oli miten oli, en nyt menisi hirveästi ylitulkitsemaan tuota.
Kauanko Jeff ja Aura ovat olleet yhdessä? Oliko niillä kuukausipäivää? Unohtivatko sen? Koska ovat olleet kauemmin parina kuin Panku, vaikkakin Jeffillä oli Alexina vähän aikaa välissä.
Tai sitten äänestivät heitä kun muut olivat läheisempiä. Aura ja Anku ei ole bondannut missään vaiheessa.
Ei kun.. tuli vain mieleen, että eikö Auralla ja Jeffillä olisi pitänyt olla kuukausipäivä tässä välissä? Taisivat itse unohtaa koko jutun tai eivät välittäneet järjestää mitään. Onhan ne olleet pitkään parina kuitenkin. Jeff vaihtoi Johannan Auraan ja oli välillä Attan kanssa, mutta periaatteessa ovat olleet yhdessä lähes ohjelman alusta asti.
Huomasiko kukaan tuota että Pati meni lohduttaan Villeä kun Veera ja Janne putosivat? Ainakin sillä on sydän paikallaan, tuskin on mikään pleijeri kun on noin herkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienee Ankun omaa syytä, ei ole sosiaalinen muita kohtaan.
Ja auttoiko Anku ketään muiden valmisteluissa?
Ei.
Anku auttoi Veeraa yllärin järkkäämisessä Jannelle. Tarkistin just. Siellä oli Samikin mukana.
Välittyy ihan tänne kotisohvalle asti Ankun herttainen olemus, on aidosti kiltti ihminen. Patrick on kyllä onnenpekka!
Itseä ei valitettavasti ole siunattu noin hyvillä luonteenpiirteillä, olen enemmän Pauliinan kaltainen ihminen. Siksi sitä varmaan niin vahvasti iskee tuo Ankun kiltteys, kunpa olisi itsekkin yhtä tasapainoinen ihminen.
Voihan pläääääääääääääääääääääääääääääh mitä settiä yötä kohden💤🗯️💤💭💤
Vierailija kirjoitti:
Jos tuos lopuussa ois ollut joku muu pari lepertelemässä kuin Panku, niin kaikki täällä huutais, et voi kauheeta kun noi pelaa!!!
Huutahaan ne nytkin
Kauden ihanin hetki, Pankun kaakaotreffit.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä yli 20 vuotiaita Viuliina-faneja ?
Mietin ku suurin osa Viuliina-faneista esim instan perusteella näyttää olevan lapsia niin ne on varmaan saaneet ääniäki ihan kiitettävästi. Lapset äänestäneet omasta puhelimesta ja sitte vielä äiskän, iskän, isoveikan ja pikkusiskon puhelimesta. Ja tietty omasta ja muiden tabletissa. Ja iskän työläppäriltä.
Harmi ku nuoriso näkee ton Viuliinan stoorin niin eri tavalla ku aikuinen. Tosin, jos mä oisin 13v. niin kyllä muhunki iskis tommonen söpöstely ja ylisöötti pikkupojan näköinen Ville 😀
Kyllä minä 38- vuotias nainen äänestin Pauliinaa ja Villeä. Mutta minä en äänestänytkään sen perusteella, kuka miehistä viehättää minua eniten. Heidän stoorissaan en näe mitään sen lapsellisempaa kuin muidenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä yli 20 vuotiaita Viuliina-faneja ?
Mietin ku suurin osa Viuliina-faneista esim instan perusteella näyttää olevan lapsia niin ne on varmaan saaneet ääniäki ihan kiitettävästi. Lapset äänestäneet omasta puhelimesta ja sitte vielä äiskän, iskän, isoveikan ja pikkusiskon puhelimesta. Ja tietty omasta ja muiden tabletissa. Ja iskän työläppäriltä.
Harmi ku nuoriso näkee ton Viuliinan stoorin niin eri tavalla ku aikuinen. Tosin, jos mä oisin 13v. niin kyllä muhunki iskis tommonen söpöstely ja ylisöötti pikkupojan näköinen Ville 😀
Kyllä minä 38- vuotias nainen äänestin Pauliinaa ja Villeä. Mutta minä en äänestänytkään sen perusteella, kuka miehistä viehättää minua eniten. Heidän stoorissaan en näe mitään sen lapsellisempaa kuin muidenkaan.
Ja heti tuli alapeukku 😂
Jaura voittaa jostain kumman syystä. Ei ainakaan yhteisen kemian vuoksi. Olihan se tiedossa ettei voittajapari välttämättä ole se rakastunein pari.
Kyllähän tuo Patrick pistää hälytyskellot soimaan kun nyt epäili että Anku ois pinnallinen ja teki siitä niin, jopa liian suuren jutun. Vaikuttaa "liian" täydelliseltä. Kaikkihan tietää ettei sellaista ihmistä ole, joten väkisin herää kysymys, kuinka paljon kamerat ohjaavat miehen käytöstä. Tuntuu hetkittäin jopa siltä, että Patrick suurimman osan ajasta yrittäisi todistaa olevansa hyväluontoinen vaikka onkin komea, sen sijaan että olisi täysin oma itsensä.
Anku nyt on lapsellinen ja äärimmäisen ripustautuva. Saa nähdä kuin kauan Patrick jaksaa sellaista siviilissä, koska uskoisin että tuollainen ripustautuminen alkaa ahdistamaan pitemmän päälle. Tässä nyt hieman kyynisempää näkemystä, mutta olenhan sinkkumies joten se vaikuttanee perspektiiviin.
Harvoin uk versiossakaan voittajapari on ollut se jolle on syntynyt kunnon pitempi suhde ulkomaailmassa. Vaikka muuten sellasia pareja onkin muutamia syntynyt.
2. Kauden voittajat taitaa olla edelleen yhdessä?
SM kirjoitti:
Kyllähän tuo Patrick pistää hälytyskellot soimaan kun nyt epäili että Anku ois pinnallinen ja teki siitä niin, jopa liian suuren jutun. Vaikuttaa "liian" täydelliseltä. Kaikkihan tietää ettei sellaista ihmistä ole, joten väkisin herää kysymys, kuinka paljon kamerat ohjaavat miehen käytöstä. Tuntuu hetkittäin jopa siltä, että Patrick suurimman osan ajasta yrittäisi todistaa olevansa hyväluontoinen vaikka onkin komea, sen sijaan että olisi täysin oma itsensä.
Anku nyt on lapsellinen ja äärimmäisen ripustautuva. Saa nähdä kuin kauan Patrick jaksaa sellaista siviilissä, koska uskoisin että tuollainen ripustautuminen alkaa ahdistamaan pitemmän päälle. Tässä nyt hieman kyynisempää näkemystä, mutta olenhan sinkkumies joten se vaikuttanee perspektiiviin.
Eiköhän tuokin ollut tuotannon leikkauksilla luotu mielikuva. Samallalailla leikkauksilla oli luotu Villestä ja Pauliinasta parhaimmat lastemhoitajat.
Mutta sitä edelleenkin mietin, että miksi täällä jauhettiin Jannen ulosottoveloista, vaikka Auralla on ihan samalla lailla ulosotossa maksuja? Kukaan ei huutanut Auran voittorahojen menevän ulosottovelkojen maksuun. Aika tyhmää oli oslittaa vain Jannea sormella.
SM kirjoitti:
Mun mielestä Pati taas ei tehnyt siitä pinnallisuudesta mitään isoa juttua, ihtiäkinhän tuntu vähän haittaavan että oli alkanut ajattelemaan tuota pinnallisuutta. Mulla soi alkuun hälytyskellot Patin tekemisten suhteen kokoajan, mutta kokoajan on tullut enempi fiilis että hän on juurikin sellainen miltä näyttää.
Johan Patiakin pitkään moitittiin siitä jahkailusta ja päättämättömyydestä, että onhan siinäkin ollut kritisoitavaa.
Mää tässä pohdin että miksi just Anku&Patrick on mun suosikki, vaikka kaikista pareista pidänkin.
Luulen että itseäni sykähdyttää heidän suhteessa sellanen vasta ihastuneen parin herkkyys ja tunteellisuus. Molemmista paistaa läpi sellanen lämpö ja välittäminen toista kohtaan. Lisäksi molemmat vaikuttaa ihanilta ja sympaattisilta persoonilta.