Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyl, että ei ne muut naiset kauheesti tykkää Ankusta.. Nytkään kukaan ei näyttänyt auttavan sitä noissa valmisteluissa. Ja muutenkin huomannut, että etenkin Pauliina käyttäytyy kauheen viileesti sitä kohtaan.
Kertoohan se Ankusta itsestään jotain ettei sillä ole koko aikana ollut tuolla läheistä naispuolista ystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyl, että ei ne muut naiset kauheesti tykkää Ankusta.. Nytkään kukaan ei näyttänyt auttavan sitä noissa valmisteluissa. Ja muutenkin huomannut, että etenkin Pauliina käyttäytyy kauheen viileesti sitä kohtaan.
Ymmärrän. Ei olis Anku munkaan ystäväpiirissä.
Miksi ei? Ai koska on kaunis, herttainen, eikä juorua tai halua muille pahaa (ainakin ohjelman perusteella)? Mä ottaisin Ankun ilo mielin mun ystäväpiiriin. Luotettavin kuva hänestä koko talon naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauliina on juuri sen tyyppinen nainen, jolle kaunis nainen on uhka. Vaikkei oikeasti oliskaan. Pauliinan pitää olla se kaunein ja kaiken keskipiste.
Saattaapi hyvin pitää paikkansa,aina kun tuli uusi nainen mittaili tosi tarkasti, ja tosi tökerösti käyttäytyi kun Tanja tuli,ihan sama vaikka Senja lähti ei noin käyttäydytä, no Prinsessat kyllä saa tehdä mitä haluaa😉
Mää tykkään eniten Pankusta, mutta ei mun mielestä muut parit oo mitenkään vähemmän aitoja tai mitään. Jostai syystä vaan Anku ja Patrick on kolahtanu eniten :)
Villen ja Pauliinan suhde näyttää myös tosi hyvälle, uskon että se vois toimia ulkomaailmassakin ihan hyvin, vaikka moni on täällä eri mieltä. Pauliina on ollut selvästi epäileväinen Villen suhteen, eikö P llä ollutkin jotain huonoja kokemuksia suhteista. Luulen että Pauliinan kiukuttelutkin (ne jotka ei oo läppää) selittyy aika pitkälti sillä että on niin vaikea luottaa itseensä saatikka toiseen. Mutta Ville on kyllä ihanasti ottanut vastaan nuo Pauliinan sätkyilyt, seissyt horjumatta vierellä vaikka Pauliina on tempoillut. Toivottavasti Pauliina osaaa arvostaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Lienee Ankun omaa syytä, ei ole sosiaalinen muita kohtaan.
Ai, Anku ja Patukka on vielä ohjelmassa mukana. Luulin parin viimeisen jakson perusteella niiden pudonneen.
Voi, miten ihana hetki oli Ankulla ja Patrickilla 😍 mulle iskee kyllä hyvä fiilis tuosta Ankun hymystä ja katseesta, siinä on jotaki niin kilttiä ja aitoa.
Miksi Pauliinan olisi pitänyt auttaa Ankua tuon yllärin teossa, eihän Ankukaan auttanut Pauliinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei Patilla ole tunnetta mukana, kun se puhuu Suomesta ja kolmista treffeistä viikossa Ankun kanssa. Eihän se edes muistanut, että kuukausipäivä.
Patrick puhui edellisessä jaksossa että heillä on viikonloppuna kuukausipäivä, joten eiköhän se sen muistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Ai koska on kaunis, herttainen, eikä juorua tai halua muille pahaa (ainakin ohjelman perusteella)? Mä ottaisin Ankun ilo mielin mun ystäväpiiriin. Luotettavin kuva hänestä koko talon naisista.
Minä en, en jaksais noin yksinkertaista ihmistä ja sitä hihitystä.
Ihana et Anku ja Patrick juhlisti kuukausipäivää sen muiden kuukautispäibän sijaan <3
Aidompaa tuo Ankun ja Patin yhdessä olo on kuin Villellä ja Pauliinalla ikinä. Ei turhaa teatteria.
Useampaan kertaan Pauliina on kyllä ollut kyselemässä Ankun fiiliksiä meikkihuoneessa, en nyt siis lähiaikoin muista mutta ainakin sillon Patin ja Ankun suhteen alussa.
En mää kyllä mitään erityisen viileää käytöstä oo Pauliinalta nähnyt Ankun suhteen.
On kyl niin katkeria ämmiä täälläkin kommentoimassa koko ajan, et oon onnellinen et tää ohjelma loppuu huomenna. Kukaan noista villalla olleista ei oo kyl ansainnut tätä paskaa mitä suurin osa tästäkin keskustelusta pitää sisällään.
Todella ilkeitä ihmisiä täällä!
Veera julkaisi just instassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoohan se Ankusta itsestään jotain ettei sillä ole koko aikana ollut tuolla läheistä naispuolista ystävää.
Samaa olen miettinyt. Ollut vähän "out" koko ajan. Se tietty särmä puuttuu mikä muita yhdistää.
Vierailija kirjoitti:
Useampaan kertaan Pauliina on kyllä ollut kyselemässä Ankun fiiliksiä meikkihuoneessa, en nyt siis lähiaikoin muista mutta ainakin sillon Patin ja Ankun suhteen alussa.
En mää kyllä mitään erityisen viileää käytöstä oo Pauliinalta nähnyt Ankun suhteen.
Saman muistan. Jotku yrittää nyt turhaan luoda kitkaa asukkaiden välille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään ymmärrä näitä ”ankuvihaajia” joille Ankun pienet eleet tai nauru on ylitsepääsemättömän kamalaa. Kun muuten vaikuttaa ihanalta lämpimältä ihmiseltä. Tulee aina olo, että ihmiset on vaan kateellisia ja katkeria noin kauniille ja ystävälliselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista? Tekeekö se ihmisestä yksinkertaisen jos se ei vaan ole draamaa lietsova ja muista pahaa puhuva ihminen? Et selvästi osaa arvostaa hyviä piirteitä ihmisissä. Sulla on varmaan todella hyvä mieli nyt kun pääset täällä netissä haukkumaan muita ihmisiä yksinkertaisiksi, vieläpä anonyymina.
Hohhoijaa, mistä muusta keksisit vielä valittaa? Taidat olla melko täydellinen itse kun valitat jopa toisen silmien räpyttelystä 😂 keksi nyt hyvä ihminen kehittävämpää tekemistä itsellesi kuin toisesta vikojen hakeminen.