Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyl, että ei ne muut naiset kauheesti tykkää Ankusta.. Nytkään kukaan ei näyttänyt auttavan sitä noissa valmisteluissa. Ja muutenkin huomannut, että etenkin Pauliina käyttäytyy kauheen viileesti sitä kohtaan.
Ymmärrän. Ei olis Anku munkaan ystäväpiirissä.
Miksi ei? Ai koska on kaunis, herttainen, eikä juorua tai halua muille pahaa (ainakin ohjelman perusteella)? Mä ottaisin Ankun ilo mielin mun ystäväpiiriin. Luotettavin kuva hänestä koko talon naisista.
Minä en, en jaksais noin yksinkertaista ihmistä ja sitä hihitystä.
Sinäpä taidatkin olla niin monimutkainen ihminen sitten:)
Vierailija kirjoitti:
Eikö UK versiossa ollu jotkut treffit kaikille samaan aikaan tuolla pihalla vikana ilta tms? Ja ne tanssiaiset? Näkyyköhän ne vielä finaalissa huomenna?
Harmi kun perheet ei tullu!
Ne tanssiaiset näytettiin muistaakseni vasta finaali-iltana UK-versiossa.
Tuotanto ohjailee leikkauksilla äänestäjien mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Veera julkaisi just instassa.
So? Pointtisi oli? 😅
Vierailija kirjoitti:
Aidompaa tuo Ankun ja Patin yhdessä olo on kuin Villellä ja Pauliinalla ikinä. Ei turhaa teatteria.
Älä nyt alota..
Paskat Jeef ja Aura äänesti Pankut ulos ja Pankut meinas, ettei varmasti äänestä Jeffriä ja Auraa ulos. Ouuuouuuu....
Onko täällä yli 20 vuotiaita Viuliina-faneja ?
Mietin ku suurin osa Viuliina-faneista esim instan perusteella näyttää olevan lapsia niin ne on varmaan saaneet ääniäki ihan kiitettävästi. Lapset äänestäneet omasta puhelimesta ja sitte vielä äiskän, iskän, isoveikan ja pikkusiskon puhelimesta. Ja tietty omasta ja muiden tabletissa. Ja iskän työläppäriltä.
Harmi ku nuoriso näkee ton Viuliinan stoorin niin eri tavalla ku aikuinen. Tosin, jos mä oisin 13v. niin kyllä muhunki iskis tommonen söpöstely ja ylisöötti pikkupojan näköinen Ville 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyl, että ei ne muut naiset kauheesti tykkää Ankusta.. Nytkään kukaan ei näyttänyt auttavan sitä noissa valmisteluissa. Ja muutenkin huomannut, että etenkin Pauliina käyttäytyy kauheen viileesti sitä kohtaan.
Ja oli Aura ja Pauliina äänestämässä Ankua poiskin. Kokee selvästi uhkana ja Auralla ehkä Emmaan liittyvää kaunaa.
Voihan siinä kyse olla myös siitä, että muita ärsyttää, että he viettivät kuukausipäivää juuri ennen finaali-iltaa. Se saattaa herättää kateutta tai ajatuksia siitä, että kerkeävät saamaan huomiota ja enemmän ruutuaikaa ennen äänestyksen päättymistä.
Toisaalta P & A eivät hirveästi ole tehneet showta kuukausipäivästä, joten ei nuo muut välttämättä edes muistaneet, että niillä on kuukausipäivä.
Oli miten oli, en nyt menisi hirveästi ylitulkitsemaan tuota.
Kauanko Jeff ja Aura ovat olleet yhdessä? Oliko niillä kuukausipäivää? Unohtivatko sen? Koska ovat olleet kauemmin parina kuin Panku, vaikkakin Jeffillä oli Alexina vähän aikaa välissä.
Tai sitten äänestivät heitä kun muut olivat läheisempiä. Aura ja Anku ei ole bondannut missään vaiheessa.
vähän toi tanja on söpö..niin cute..vielä pääsi näkee koosteessa, ihailen suunnattomasti =) ! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienee Ankun omaa syytä, ei ole sosiaalinen muita kohtaan.
Ja auttoiko Anku ketään muiden valmisteluissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Ei olis Anku munkaan ystäväpiirissä.
Miksi ei? Ai koska on kaunis, herttainen, eikä juorua tai halua muille pahaa (ainakin ohjelman perusteella)? Mä ottaisin Ankun ilo mielin mun ystäväpiiriin. Luotettavin kuva hänestä koko talon naisista.
Minä en, en jaksais noin yksinkertaista ihmistä ja sitä hihitystä.
En vieläkään ymmärrä näitä ”ankuvihaajia” joille Ankun pienet eleet tai nauru on ylitsepääsemättömän kamalaa. Kun muuten vaikuttaa ihanalta lämpimältä ihmiseltä. Tulee aina olo, että ihmiset on vaan kateellisia ja katkeria noin kauniille ja ystävälliselle naiselle.
Ihmiset jotka eivät itse ole sisältä kauniita ja ovat epävarmoja, eivät voi sietää ihmisiä joilla on sisäistä ja ulkoista kauneutta. Keksivät kaikkea mahdollista turhaa, jotta voi keksiä jotain pahaa sanottavaa kauniista ihmisestä esim. Ankun naurusta (eli suoraansanottuna lapsellisia kiusaajia).Kauheinta tässä onkin se etteivät he itse tajua tätä.
Voihan se olla, että noilla alkaa olemaan jo loppu-uupumusta, kun tietävät että ohjelma päättyy kohta.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä yli 20 vuotiaita Viuliina-faneja ?
Mietin ku suurin osa Viuliina-faneista esim instan perusteella näyttää olevan lapsia niin ne on varmaan saaneet ääniäki ihan kiitettävästi. Lapset äänestäneet omasta puhelimesta ja sitte vielä äiskän, iskän, isoveikan ja pikkusiskon puhelimesta. Ja tietty omasta ja muiden tabletissa. Ja iskän työläppäriltä.
Harmi ku nuoriso näkee ton Viuliinan stoorin niin eri tavalla ku aikuinen. Tosin, jos mä oisin 13v. niin kyllä muhunki iskis tommonen söpöstely ja ylisöötti pikkupojan näköinen Ville 😀
Juuh itse melkein heidän ikäinen olen ja alusta asti heidän fani, kiitos kysymästä. Nii onha se harmi että jotkut näkee asioita eri tavalla. Vielä enemmä harmi et jotkut jopa äänestää eri paria kuin itse.
Jeffrey ja Aura olivat yllättyneitä finaaliin pääsystään, koska tiesivät ettei heillä ole tunteita toisiaan kohtaan kovinkaan paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoohan se Ankusta itsestään jotain ettei sillä ole koko aikana ollut tuolla läheistä naispuolista ystävää.
Kertoo mitä? Ei kaikki löydä läheistä ystävää muutamassa viikossa ja se ei kerro kyllä henkilöstä itsestään mitään muuta kuin sen ettei tuolla oo ollut sen tyyppistä tyyppiä jonka kans ois halunnut leikkiä bffiä. Anku tais mainita tykänneensä Hannasta, ehkä niistä ois voinut tulla läheisiäkin jos asetelma ois ollut vähän eri. Anku on kuitenkin tullut toimeen kaikkien kans, siinä missä muutkin joten en hirveitä johtopäätöksiä tekis siitä et sitä yhtä läheisintä tyttökaveria ei rakkauden saarelta löytynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Valmisteliko Veera treffit Jannen kans yksin? Pauliinan treffit suunitteli ja järkkäs Veera. Eipä tuolla nyt kauheasti ollut valmisteluita missä auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidompaa tuo Ankun ja Patin yhdessä olo on kuin Villellä ja Pauliinalla ikinä. Ei turhaa teatteria.
Älä nyt alota..
Saa kai sitä mielipiteensä sanoa. Kerro sinä toki Emmasta...
En kyllä kestä enää, nyt poistun tältä palstalta. En jaksa lukea enää yhtään anku tekee sitä ja tuota ja tätä väärin. Lopettakaa nyt oikeesti. Suurin osa siellä ruudun takana on varmaan aikuisia ihmisiä, pistää kyllä miettimään että ootteko oikeesti noin katkeria vai mikä teidät saa puhumaan toisista ihmisistä tuolla tavalla.
Suomalaiset on niin helvetin kateellista kansaa, että heti jos jollakin on jotain mitä itsellä ei oo niin ei muutako lytätään ja haukutaan minkä kerkeää. Tää touhu täällä palstalla ei eroa yhtään kiusaamisesta. Helppo se on anonyymina kirjoittaa ja haukkua muita netissä. Sairasta, ei voi kaikki olla hyvin ihmisellä jos kokee tuosta saavan jotain mielihyvää.
Toivon että Anku ja Patrick voittaisi ihan vaan senkin takia että saisi teiltä luun kurkkuun. 👋🏻
Voihan siinä kyse olla myös siitä, että muita ärsyttää, että he viettivät kuukausipäivää juuri ennen finaali-iltaa. Se saattaa herättää kateutta tai ajatuksia siitä, että kerkeävät saamaan huomiota ja enemmän ruutuaikaa ennen äänestyksen päättymistä.
Toisaalta P & A eivät hirveästi ole tehneet showta kuukausipäivästä, joten ei nuo muut välttämättä edes muistaneet, että niillä on kuukausipäivä.
Oli miten oli, en nyt menisi hirveästi ylitulkitsemaan tuota.
Kauanko Jeff ja Aura ovat olleet yhdessä? Oliko niillä kuukausipäivää? Unohtivatko sen? Koska ovat olleet kauemmin parina kuin Panku, vaikkakin Jeffillä oli Alexina vähän aikaa välissä.