Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vipa voittoo kirjoitti:
Aura on sanonut aikaisemmassa jaksossa ettei usko että alkaa seurustelemaan jeffin kanssa ulkoelämässä. Molempien ääni muuttui kokojan finaalia lähestyttäessä. Tehkää tästä päätöksenne
No jep mut uppoo monee ku veitsi voihin. On minun mielestä väärä pari voittoon. Moni on toista mieltä ja saa ollakin.
Patrik tais valita ihan ensimmäiseksi Pauliinan, vaikka hänelle sanottiin, että on jo siinä vaiheessa talon vahvimmassa suhteessa... mutta ei saanut missään vaiheessa edes viereensä nukkumaan.
Tasaisesti on uudet tulokkaat sanoneet kiinnostavimmiksi naisiksi Pauliinaa ja Ankua, että eipäs yritetä manipuloida totuutta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs se menikään, kun eilen joku Panku-fani nillitti, miten tuotanto kiusaa juuri heitä herättämällä aamutreffeille ja väitti, että kyllä Veerakin itkisi ja marmattaisi, jos pitäisi niin aikaisin lähteä treffeille.
Paitsi että: -Veera oli jo valmiiksi hereillä ku viesti tuli. - Veera on muutenki aamuihminen, Anku ei. -Veeralla oli hyvin nukuttu yö takana kun taas Ankulla valvottu vauvanhoitoyö.
Ei siis vertailukelpoisia.
No silti joku täällä sitä eilen nillitti, että ei varmasti ketään muuta viedä aamutreffeille, vaan saavat rauhassa laittautua ja muiden treffit ovat joskus iltapäivästä. Ja oletettiin, että nimenomaan Veera alkaisi itkemään. En minä sille mitään voi, että joku näin sanoi.
Täällä oli kylläkin puhetta et mikähän mekkala olis syntynyt jos Aura ois viety vastaaville. Veerasta sanottiin, että on muutenkin aamuvirkku mikä ei olisi ihan sama asia.
Toivottavasti Anku ei ala mukautumaan pelkästään Patrikin elämäntyyliin. Tottakai muuttua saa ja kompromisseja tehdä, mutta totaalinen muuttuminen toisen vuoksi ei kanna pidemmän päälle ja syö sisältä.
Minulla tulee tosin näistä vähän mieleen Jukkapoika ja hänen vaimonsa. Heidän tapaamisestaan JP kirjoitti laulun ”siideripissis”. Olivat ja ovat siis hyvin erilaisia, mutta päätyivät yhteen kuitenkin. Rakkaus voittaa esteet vai miten se meni.
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä sanoi että Anku ja Pati ei olisi tuoneet mitään ohjelmaan.
Oletko katsonut tätä ohjelmaa ollenkaan?!
Molemmat olleet saaren tavoitelluimpia ja joutuneet kaikenlaisiin soppiin sen vuoksi - ja selviytyneet niistä.
Koko saaren ja ohjelman tunnelma muuttui kun heistä vihdoin tuli pari. Kiristävät tunnelmat poistui ja alkoi rakkaudellisempi tunnelma.
Tää ohjelma ei olisi ollut mitään ilman heidän rakkaustarinaansa, ilman että olisi seurattu miten he vihdoin löytää toisensa.
Voi olla, että kun he viimein pääsivät yhteen he ovat olleet paljon yhdessä - ja joidenkin mielestä ”ällösöpöjä” koska ovat aidosti rakastuneet. Siitä ei draamaa revitä tietenkään. Ja hyvä niin.
Mulle Anku ja Pati edustaa ohjelmassa rakkautta. Tuskin voittavat kuitenkaan.
Minä taas uskon, että Anku ja Pati voittavat, vaikka rakkaus ja ihastuminen heidän suhteessaan on yksisuuntaista.
Kumman puolelta yksisuuntaista? Ja miten olet saanut sen kuvan?
Anku on ihastunut Patrickiin ja Anku yrittää kaikin tavoin olla sellainen kuin kuvittelee Patrickin haluavan ihannetyttöystävän olevan. Patrick taas haluaa itsenäisesti ajattelevan ja toimivan surffitytön, jollaista Anku ei lainkaan edusta. No tämä suhde on osittain Patrickin oma vika, kun halusi saaren parhaimman näköisen muijan omaksi parikseen, vaikka hänelle se ulkonäkö ei ole kuitenkaan se ainoa asia jota haluaa,
Minä taas en ole saanut tuollaista kuvaa heidän suhteestaan. Aika vähän heidän luonnettaan on tosin näytetty, joten moni asia jää arvailujen ja jokaisen omien päätelmien varaan. Tykkään, kun eivät ole lähteneetkään pelaamaan ja eivät tuo itseään koko ajan esille. Tuo kertoo minulle maanläheisyydestä, jota näen molemmissa. Uskon, että heillä on mahdollisuus talon ulkopuoliseen suhteeseen juuri sen vuoksi, että ovat molemmat maltillisia tunnustelijoita eivätkä ole suinpäin hyökänneet hehkuttamaan suuria tunteitaan. Eivät edes pelin kannalta lähteneet tuohon. Kertoo minulle aitoudesta. Mikä pari on sinun suosikki?
Mun suosikki on Ville ja Pauliina. Tosin voi olla ettei se heidän suhde hirveän pitkään kestä.
Anku ja Pati ansaitsee voiton eniten!Se olis se tämän kauden huipennus, kuin tuhkimotarinan loppu.
Huvittavaa kuinka valtaosa tuntuu ajattelevan Ankun ja Patin suhteen niin, ettei Anku oo Patin kaipaama surffivaimo, mut harva ajattelee niin, että ehkä Patrick ei oo Ankun kaipaama mies. Enemmistö ajattelee niin, että mies vie ja nainen vikisee.
Jannella lipsahti insta livessä, että harjoittelivat yhden päivän skipidiitä ja toisen päivän filmasivat. Ei varmaan olisi saanut kertoa tuotannosta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Anku ei ala mukautumaan pelkästään Patrikin elämäntyyliin. Tottakai muuttua saa ja kompromisseja tehdä, mutta totaalinen muuttuminen toisen vuoksi ei kanna pidemmän päälle ja syö sisältä.
Minulla tulee tosin näistä vähän mieleen Jukkapoika ja hänen vaimonsa. Heidän tapaamisestaan JP kirjoitti laulun ”siideripissis”. Olivat ja ovat siis hyvin erilaisia, mutta päätyivät yhteen kuitenkin. Rakkaus voittaa esteet vai miten se meni.
JP on itsekin todella pinnallinen. Ei ole missään vaiheessa ollut mikään aito hippi, on muokannut itseään trendin mukaan ja vaihtaa arvonsa lennosta sitä mukaa, miten se häntä palvelee paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Se miten Pati muuttui kun sai Ankun pariksi oli melkein käsinkosketeltavaa ruudunkin läpi katsottuna. Aiemmin hänestä ei ollut näkynyt sellaisia herkkiä puolia ollenkaan.
Oma mielikuvani Patista muttui silloin. Olin pitänyt sitä vaan sellaisena hölmöilevänä brona siihen asti.
Nyt se puhuu siitä miten Anku vois tavata sen äidin - ja tosi suloisesti puhuikin. Tuskin sanoisi tollaista televisiossa, jos ei oikeasti tarkoittaisi! Ihanasti koitti piristää Ankua joka oli auttamattomasti huonolla tuulella.
Kyllä hänestä näkee että haluaa olla Ankulle hyvä.
Samaa mieltä. Patrick on selvästi aika huono puhumaan tunteistaan, varsinkin kameroille. Ei hehkuta ja kehu Ankua kokoajan,vaikka katseesta ja eleistä näkee niiin selvästi kuinka ihastunut on.
Paljon voi tehdä ja sanoa vaikka ei tunteita olisikaan mutta silmät ei valehtele. Näin mä oon Ankun ja Patin kohdalla tulkinnut, Pati ei ehkä osaa eikä ehkä edes halua pukea tunteitaan sanoiksi mutta katse kertoo paljon.
Ja Kyllähän hän teoillaan on näyttänyt kuinka paljon välittää Ankusta
Parin tulevaisuudesta en halua sanoa paljon mitään, koska sitä me ei voida kukaan tietää. Mutta itse vahvasti uskon että heidän suhteensa toimii.
Itse en nää Ankua pohjimmiltaan pinnallisena, vaikka helposti siitä sellaisen kuvan saa.
Kertokaapa miks Jannea ruodittiin ulosottoveloistaan, mutta Auraa ei? Kövin jo tuolloin kun Jannen veloista nipotettiin katsomassa muidenkin velkoja niin Auran kampaamoyrityksellä on ulosotossa hyvin velkoja. Miks vaan Jannea siittä ruoskittiin, että voittorahat menis ulosottoon ??!! Tasan ei mee nallekarkit
Anku näyttää ihanalta tossa finaalivalokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kuinka valtaosa tuntuu ajattelevan Ankun ja Patin suhteen niin, ettei Anku oo Patin kaipaama surffivaimo, mut harva ajattelee niin, että ehkä Patrick ei oo Ankun kaipaama mies. Enemmistö ajattelee niin, että mies vie ja nainen vikisee.
Tällainen kuva on suurimmalle osalle syntyny heidän käytöksestään. Anku ei ole tainnut kertaakaan ääneen epäillä Patin sopivuutta hänelle. Pati puolestaan on pariin otteeseen kyseenalaistanut Ankun sopivuutta (treenamattomuus, pinnallisuus).
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä siinä että rakkaus voittaa ja nuoret, jopa vanhatkin ihmiset muuttuu. Mutta toisaalta elämäntapa ei välttämättä ole ihmisessä se syvällisin asia. Sehän muuttuu ihmisen kerätessä vuosia yleensä ihan luonnostaankin. Ja ihmiset mukautuu toisiinsa luonnostaa kun ovat paljon yhdessä. Siksi kai sanotaan että seura tekee kaltaisekseen. Uskoisin että lempeä ja huomaavainen luonne joka molemmilla on, tulee pysymään, vaikka elämäntyyli muuttuisikin.
Olen myös samaa mieltä, että väkisin ei pidä toisen takia muuttua. Jos toinen sanelee millainen pitäis olla että suhde jatkuisi tämä kyllä pistää hälytykset soimaan itselläni - ja siksi Pauliinan käytös on särähtänyt mulle ja ilmeisesti muillekin. Miten Ville sen sitten ottaa ja tajuaako nuorena miehenä millaisesta jutusta on kyse, sitä ei osaa sanoa nyt.
Mutta onko nää oikeasti muuttamassa toisiaan yms.? Sen näkee kai ohjelman jälkeen miten niille käy.
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat olleet saaren tavoitelluimpia ja joutuneet kaikenlaisiin soppiin sen vuoksi - ja selviytyneet niistä.
Koko saaren ja ohjelman tunnelma muuttui kun heistä vihdoin tuli pari. Kiristävät tunnelmat poistui ja alkoi rakkaudellisempi tunnelma.
Tää ohjelma ei olisi ollut mitään ilman heidän rakkaustarinaansa, ilman että olisi seurattu miten he vihdoin löytää toisensa.
Voi olla, että kun he viimein pääsivät yhteen he ovat olleet paljon yhdessä - ja joidenkin mielestä ”ällösöpöjä” koska ovat aidosti rakastuneet. Siitä ei draamaa revitä tietenkään. Ja hyvä niin.
Minä taas uskon, että Anku ja Pati voittavat, vaikka rakkaus ja ihastuminen heidän suhteessaan on yksisuuntaista.
Anku on ihastunut Patrickiin ja Anku yrittää kaikin tavoin olla sellainen kuin kuvittelee Patrickin haluavan ihannetyttöystävän olevan. Patrick taas haluaa itsenäisesti ajattelevan ja toimivan surffitytön, jollaista Anku ei lainkaan edusta. No tämä suhde on osittain Patrickin oma vika, kun halusi saaren parhaimman näköisen muijan omaksi parikseen, vaikka hänelle se ulkonäkö ei ole kuitenkaan se ainoa asia jota haluaa,
Minä taas en ole saanut tuollaista kuvaa heidän suhteestaan. Aika vähän heidän luonnettaan on tosin näytetty, joten moni asia jää arvailujen ja jokaisen omien päätelmien varaan. Tykkään, kun eivät ole lähteneetkään pelaamaan ja eivät tuo itseään koko ajan esille. Tuo kertoo minulle maanläheisyydestä, jota näen molemmissa. Uskon, että heillä on mahdollisuus talon ulkopuoliseen suhteeseen juuri sen vuoksi, että ovat molemmat maltillisia tunnustelijoita eivätkä ole suinpäin hyökänneet hehkuttamaan suuria tunteitaan. Eivät edes pelin kannalta lähteneet tuohon. Kertoo minulle aitoudesta. Mikä pari on sinun suosikki?
Mun suosikki on Ville ja Pauliina. Tosin voi olla ettei se heidän suhde hirveän pitkään kestä.
Olen aavistellut, että pahimmat Ankun ja Patin haukkujat ovat Villen ja Pauliinan kannattajat. On se kumma, kun pitää keksiä valheita, haukkua räävittömästi ja pilkata kuin viimeistä päivää kilpailijaparia. Kun kaiken sen paskaenergian voisi nämäkin korppikotkat suunnata positiiviseen, eli kehumalla omaa suosikkipariaan sen sijaan, että haukkuvat muita täysin ala-arvoisesti. Miksi kaikista kauheimmat mamat ovat juuri Villen ja Pauliinan kannattajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen kuva on suurimmalle osalle syntyny heidän käytöksestään. Anku ei ole tainnut kertaakaan ääneen epäillä Patin sopivuutta hänelle. Pati puolestaan on pariin otteeseen kyseenalaistanut Ankun sopivuutta (treenamattomuus, pinnallisuus).
Anku itse otti tuon asian esille, kysyi häiritseekö Patia se että hän ei treenaa. Vastaus oli itseasiassa ei haittaa. Hän vaan spekuloi asialla siten että se haittaisi jos se vaikuttaisi hänen omaan treenaamiseensa. Mutta miksi se vaikuttaisi?
Juu, samaa mieltä. Itsekään en pidä Auran lapsellisesta ja ylimielisestä tyylistä "Hällä välii"- meiningistä. Oiskohan J Auralle sitten 150 .s pano, Auralla on pisimmät suhteet olleet n 2 vko, pääasiassa yhden illan juttuja. Noin nuori mutta yli 100 seksikumppania ollut, näin hän itse totesi myös tuolla. Valehteli J.lle sitten siinä totuus-tehtävässä että seksikumppaneita ollut kuulemma vähän yli 70. Siinä ei sitten roiku pelkästään enää ylähuulet naamassa. Muuttaa kertomuksiaan jatkuvasti, ja näyttää kuin olis höyryissä koko ajan. Kertoo jotain kyllä ihmisestä, hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalle osalle? Suurin osa ei todellakaan ajattele Ankusta ja Patrickista noin myrkyllisesti, mitä teikäläiset. Vaikka spämmäättekin haukkumisviestejä aamusta iltaan palstalle ja vaikka multipeukutatte sitä oksennustanne, mitä tekstin muodossa saatte itsestänne ulos. Suurin osa ihmisistä pitää aidoista ja herttaisista ihmisistä ja suurin osa ei yritä keksimällä keksiä jatkuvasti paskaa muista. Olette todellakin vähemmistössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aavistellut, että pahimmat Ankun ja Patin haukkujat ovat Villen ja Pauliinan kannattajat. On se kumma, kun pitää keksiä valheita, haukkua räävittömästi ja pilkata kuin viimeistä päivää kilpailijaparia. Kun kaiken sen paskaenergian voisi nämäkin korppikotkat suunnata positiiviseen, eli kehumalla omaa suosikkipariaan sen sijaan, että haukkuvat muita täysin ala-arvoisesti. Miksi kaikista kauheimmat mamat ovat juuri Villen ja Pauliinan kannattajia?
Omat kommenttini tälle palstalle ovat olleet asiallisia, mutta kyllähän tuo sinun kirjoituksesi on täysin ala-arvoinen. Hallaa teet tuolla kirjoituksellasi Ankulle ja Patrickille.