Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
22861/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi ainoa tosi luonnonkaunis Tanja ja ihana aito Mika, äänestettiin pois?!

He ovat ainoat, jotka olisivat ansainneet voiton varmasti aidoilla tunteillaan!

Tanja oli ainoa, jolla ei ollut noita hirveitä hiuslisäkkeitä, jotka toisinaan näkyy rumasti päälaella, ei noita järkyttäviä räpsyttimiä, ei julmettua pakkelikerrosta nassussa, tekokynsiä.....

Vierailija
22862/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä sanoi että Anku ja Pati ei olisi tuoneet mitään ohjelmaan.

Oletko katsonut tätä ohjelmaa ollenkaan?!

Molemmat olleet saaren tavoitelluimpia ja joutuneet kaikenlaisiin soppiin sen vuoksi - ja selviytyneet niistä.

Koko saaren ja ohjelman tunnelma muuttui kun heistä vihdoin tuli pari. Kiristävät tunnelmat poistui ja alkoi rakkaudellisempi tunnelma.

Tää ohjelma ei olisi ollut mitään ilman heidän rakkaustarinaansa, ilman että olisi seurattu miten he vihdoin löytää toisensa.

Voi olla, että kun he viimein pääsivät yhteen he ovat olleet paljon yhdessä - ja joidenkin mielestä ”ällösöpöjä” koska ovat aidosti rakastuneet. Siitä ei draamaa revitä tietenkään. Ja hyvä niin.

Mulle Anku ja Pati edustaa ohjelmassa rakkautta. Tuskin voittavat kuitenkaan.

Minä taas uskon, että Anku ja Pati voittavat, vaikka rakkaus ja ihastuminen heidän suhteessaan on yksisuuntaista.

Kumman puolelta yksisuuntaista? Ja miten olet saanut sen kuvan?

Anku on ihastunut Patrickiin ja Anku yrittää kaikin tavoin olla sellainen kuin kuvittelee Patrickin haluavan ihannetyttöystävän olevan. Patrick taas haluaa itsenäisesti ajattelevan ja toimivan surffitytön, jollaista Anku ei lainkaan edusta. No tämä suhde on osittain Patrickin oma vika, kun halusi saaren parhaimman näköisen muijan omaksi parikseen, vaikka hänelle se ulkonäkö ei ole kuitenkaan se ainoa asia jota haluaa,

Minä taas en ole saanut tuollaista kuvaa heidän suhteestaan. Aika vähän heidän luonnettaan on tosin näytetty, joten moni asia jää arvailujen ja jokaisen omien päätelmien varaan. Tykkään, kun eivät ole lähteneetkään pelaamaan ja eivät tuo itseään koko ajan esille. Tuo kertoo minulle maanläheisyydestä, jota näen molemmissa. Uskon, että heillä on mahdollisuus talon ulkopuoliseen suhteeseen juuri sen vuoksi, että ovat molemmat maltillisia tunnustelijoita eivätkä ole suinpäin hyökänneet hehkuttamaan suuria tunteitaan. Eivät edes pelin kannalta lähteneet tuohon. Kertoo minulle aitoudesta. Mikä pari on sinun suosikki?

Mun suosikki on Ville ja Pauliina. Tosin voi olla ettei se heidän suhde hirveän pitkään kestä.

Juuri tuon jatkuvuuden takia Anku ja Patrick on minun suosikkeja. Näen heillä mahdollisuuden pidempään suhteeseen. Miksi Pauliina ja Ville on suosikkejasi?

Koska minusta näyttää, että Villellä ja Pauliinalle on eniten molemminpuolista tunnetta suhteessaan. En kyllä usko, että Ville ja Pauliina äänestyksessä voittaisivat, vaan kyllä se on Patrick ja Anku, ellei sitten mustina hevosina Jeffery ja Aura.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22863/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura tarvii kampaajana pyykinpesukoneen. Kampaajilla tulee yllättävästi pyyhepykkiä. Erikoista, että Aura on vasemmistolainen, koska vasemmistolaisuus yleensä yhdistetään yrittäjävastaisuuteen.

Vierailija
22864/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat olleet saaren tavoitelluimpia ja joutuneet kaikenlaisiin soppiin sen vuoksi - ja selviytyneet niistä.

Koko saaren ja ohjelman tunnelma muuttui kun heistä vihdoin tuli pari. Kiristävät tunnelmat poistui ja alkoi rakkaudellisempi tunnelma.

Tää ohjelma ei olisi ollut mitään ilman heidän rakkaustarinaansa, ilman että olisi seurattu miten he vihdoin löytää toisensa.

Voi olla, että kun he viimein pääsivät yhteen he ovat olleet paljon yhdessä - ja joidenkin mielestä ”ällösöpöjä” koska ovat aidosti rakastuneet. Siitä ei draamaa revitä tietenkään. Ja hyvä niin.

Minä taas uskon, että Anku ja Pati voittavat, vaikka rakkaus ja ihastuminen heidän suhteessaan on yksisuuntaista.

Anku on ihastunut Patrickiin ja Anku yrittää kaikin tavoin olla sellainen kuin kuvittelee Patrickin haluavan ihannetyttöystävän olevan. Patrick taas haluaa itsenäisesti ajattelevan ja toimivan surffitytön, jollaista Anku ei lainkaan edusta. No tämä suhde on osittain Patrickin oma vika, kun halusi saaren parhaimman näköisen muijan omaksi parikseen, vaikka hänelle se ulkonäkö ei ole kuitenkaan se ainoa asia jota haluaa,

Minä taas en ole saanut tuollaista kuvaa heidän suhteestaan. Aika vähän heidän luonnettaan on tosin näytetty, joten moni asia jää arvailujen ja jokaisen omien päätelmien varaan. Tykkään, kun eivät ole lähteneetkään pelaamaan ja eivät tuo itseään koko ajan esille. Tuo kertoo minulle maanläheisyydestä, jota näen molemmissa. Uskon, että heillä on mahdollisuus talon ulkopuoliseen suhteeseen juuri sen vuoksi, että ovat molemmat maltillisia tunnustelijoita eivätkä ole suinpäin hyökänneet hehkuttamaan suuria tunteitaan. Eivät edes pelin kannalta lähteneet tuohon. Kertoo minulle aitoudesta. Mikä pari on sinun suosikki?

Mun suosikki on Ville ja Pauliina. Tosin voi olla ettei se heidän suhde hirveän pitkään kestä.

Olen aavistellut, että pahimmat Ankun ja Patin haukkujat ovat Villen ja Pauliinan kannattajat. On se kumma, kun pitää keksiä valheita, haukkua räävittömästi ja pilkata kuin viimeistä päivää kilpailijaparia. Kun kaiken sen paskaenergian voisi nämäkin korppikotkat suunnata positiiviseen, eli kehumalla omaa suosikkipariaan sen sijaan, että haukkuvat muita täysin ala-arvoisesti. Miksi kaikista kauheimmat mamat ovat juuri Villen ja Pauliinan kannattajia?

Omat kommenttini tälle palstalle ovat olleet asiallisia, mutta kyllähän tuo sinun kirjoituksesi on täysin ala-arvoinen. Hallaa teet tuolla kirjoituksellasi Ankulle ja Patrickille.

Älä viitsi esittää. Sinä olet tasan tarkkaan yksi nuista tarinankertojista ja rääpijöistä. Huomaa tuosta tekstistäsi nimenomaan sen, että pitää keksimällä keksiä valheita ja keksiä juonenkäänteitä ja keksiä draamaa. Ja sen varjolla haukkua.

Ei se ole haukkumista, jos totean että mielestäni joltain parilta puuttuu molemminpuolinen tunne suhteestaan.

Vierailija
22865/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon jatkuvuuden takia Anku ja Patrick on minun suosikkeja. Näen heillä mahdollisuuden pidempään suhteeseen. Miksi Pauliina ja Ville on suosikkejasi?

Koska minusta näyttää, että Villellä ja Pauliinalle on eniten molemminpuolista tunnetta suhteessaan. En kyllä usko, että Ville ja Pauliina äänestyksessä voittaisivat, vaan kyllä se on Patrick ja Anku, ellei sitten mustina hevosina Jeffery ja Aura.

Aitoa tunnetta? Tunnustetaan rakkaus ennen kuin edes seurustellaan ja nimenomaan kameroiden edessä?

Vierailija
22866/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin Jeffiä ja Auraa. Mielestäni aidoimmat ja persoonallisimmat tyypit ja ihastus ei ole vain ulkokuoreen. Pati jättää Ankun heti, kun tajuaa miten pinnallinen ja huono itsetuntoinen hän todella on. Ville ja Pauliina tylsiä ja kliseisiä. Ville tosin symppis.

Jeff ja Aura ei ansaitse voittoa yhtä paljon kuin A ja P.

Vierailija
22867/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aavistellut, että pahimmat Ankun ja Patin haukkujat ovat Villen ja Pauliinan kannattajat. On se kumma, kun pitää keksiä valheita, haukkua räävittömästi ja pilkata kuin viimeistä päivää kilpailijaparia. Kun kaiken sen paskaenergian voisi nämäkin korppikotkat suunnata positiiviseen, eli kehumalla omaa suosikkipariaan sen sijaan, että haukkuvat muita täysin ala-arvoisesti. Miksi kaikista kauheimmat mamat ovat juuri Villen ja Pauliinan kannattajia?

Omat kommenttini tälle palstalle ovat olleet asiallisia, mutta kyllähän tuo sinun kirjoituksesi on täysin ala-arvoinen. Hallaa teet tuolla kirjoituksellasi Ankulle ja Patrickille.

Älä viitsi esittää. Sinä olet tasan tarkkaan yksi nuista tarinankertojista ja rääpijöistä. Huomaa tuosta tekstistäsi nimenomaan sen, että pitää keksimällä keksiä valheita ja keksiä juonenkäänteitä ja keksiä draamaa. Ja sen varjolla haukkua.

Ei se ole haukkumista, jos totean että mielestäni joltain parilta puuttuu molemminpuolinen tunne suhteestaan.

Joopa joo :D. Sanoisitkin vain noin, mutta pitää väkisin keksiä kunnon tarina siihen ympärille, joka ei vastaa millään tavalla todellisuutta. Tuo jos mikä on läpinäkyvää.

Vierailija
22868/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on kyllä sen tyyppinen että menis homostakin helposti,odotan mielenkiinnolla kun tuolta tulevat pois kenen luokse menee🤔

Vierailija
22869/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Veera+Janne fanit äänestävät voittajaksi Patrik+Ankua tai Ville+Pauliinaa. Veera ja Janne antoivat pudotusäänen Auralle ja Jeffreylle. Toivon että fanina huomioitte heidän toiveensa kuka ei ainakaan saa voittaa.

Vierailija
22870/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katon nyt sitä jaksoo missä P ja A deiteillä. Voi Patrick. Mun sydän sulaa kun puhuu äidin tekemistä eväistä. Ja jo valmiiksi tietää että äiti tehnyt eväät. Ja tykkää eläimistä (se koira) ja koko ajan hyvin myönteinen. Niin tavallinen ja jalat maassa tää poika. Jos vois äänestää vaan yhtä saarelaista niin tää tyyppi sais mun äänen. Ankun takia en voi heitä äänestää.

Jeff 💕Aura

Patrick tavallinen ja jalat maassa?

Ja varmaan ihan konkreettisesti tarkoitti sitä, että äidillä on mukana eväät, kun ihan Tampereelle asti mennään?

Toivottavasti sinulla ei ole poikia. Kuulostat just sellaiselta "anoppi helvetistä"-tyypiltä, jonka kultapupumussukalle ei kukaan tyttö ole tarpeeksi hyvä.

Vierailija
22871/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aura tarvii kampaajana pyykinpesukoneen. Kampaajilla tulee yllättävästi pyyhepykkiä. Erikoista, että Aura on vasemmistolainen, koska vasemmistolaisuus yleensä yhdistetään yrittäjävastaisuuteen.

Toiminimi tai pienyrittäjä ei ole mikään todellinen yrittäjä, oikeisto tekee heidän vastaista politiikkaa - ajetaan vain suuryritysten asioita kaiken muun kustannuksella.

Vierailija
22872/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas heistä tullut kuva kovista pelureista. En näkis, etteikö heillä olisi minkäänlaisia tunteita toisiaan kohtaan, vaan että on kiinnostusta ja pelaavat kameroiden edessä rahan toivossa. Minusta tosiaan tuntuu ja näyttää, ettei Anku ja Patrick voita, mutta ainakin saivat toisensa. Eri ihmiset näkevät saarelaiset rrillä lailla :)

Vierailija
22873/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjan alku oli lupaava, oli jännitystä, kun ensimmäisiä parin valintoja tehtiin. Mutta mitä sen jälkeen tapahtui? Porukka makasi pari kuukautta aurinkotuoleilla, sängyillä ja sohvilla jaarittelemassa suhteiden tilaa. Mitään jännittäviä käänteitä ei ole tapahtunut. Katsojana minulle ei ole välittynyt henkilöiden todellisesta minästä oikein mitään. Eikä suhteiden luomisesta. Lähetykset täynnä samojen parien jaarittelua ja makaamista. Mitään todellisia keskusteluja, todellista tutustumista ei ole näytetty.

Minkälaisia keskusteluja haluat kuulla kiimaisilta hyvännäköisiltä parikymppisiltä?

Esim näin:

Anku: Patrick kulta!

Patrick : niin hanibunni herkkupeppusein?:)

Anku: Olen päättänyt että voittorahat lahjoitettaan UNIseffille valaiden suojeluun

Patrick: Anteeksi...mitä?

Anku: Kerrankin meillä on mahdollisuus tehdä jotain hyvää

Patrick: Hyvä kun kerroit..on toi parinmuodostus rituaalikin illalla

Anku: RAKAS!

Hylkäysrituaali:

Patrick: valitsen Pauliinan

Anku: mitä eei Rakas!!!!!

Patrick: me vaan oltiin liian erillaiset ajatusmaailmaltamme..

Anku: ???????

Vierailija
22874/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että Anku on saanut jo nyt paljon, moninkertaisesti sen mitä osasi odottaa. En usko heidän "voittavan".

Vierailija
22875/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta eilinen jakso oli ihan liikaa omistettu Auralle ja Jeffille. Onko kukaan muu pari saanut noin paljon huomiota osakseen? Kaikki muu tuntui jäävän Jauran varjoon - jopa Veeran lähtö.

Vierailija
22876/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko niin että te kaikki pimeet/katkerat/trollit/muuten vaan jostakin syystä ilkeet ihmiset, ootte nyt hiljaa tiistaihin asti. Ei voi olla liikaa vaadittu.

Ei niillä ole muuta elämää. Eikä läheisiä ihmissuhteita. Koska oikeasti jos miettii, millainen ihminen kirjoittaa mahdollisimman ilkeää shaissea tuntemattomista ihmisistä täysin estoitta? Se mitä ihminen muista kirjoittaa heijastaa ihan täysin ihmisen omaa sisäistä maailmaa ja olotilaa. Toisin sanottuna, kaiken tuon haukkumisen takana on ihmisiä, jotka vihaavat itseään ja elämäänsä. Ihmisiä, jotka ovat onnettomia ja ihmisiä, joilla on asiat huonosti. Mitä kauniimpi ja herttaisempi ihminen on, sitä kovemmin he tätä haukkuvat, koska eivät voi kestää sitä, että toisella on niin paljon enemmän kuin heillä. Eivät vain ymmärrä, että ei se haukkuminen heidänkään elämäänsä millään tavalla paranna, vaan päin vastoin. Ihminen joka keksii jatkuvasti toisista pahaa sanottavaa ja ilkeilee, lisää sillä toiminnallaan omaa sisäistä pahaa oloaan.

Vierailija
22877/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta eilinen jakso oli ihan liikaa omistettu Auralle ja Jeffille. Onko kukaan muu pari saanut noin paljon huomiota osakseen? Kaikki muu tuntui jäävän Jauran varjoon - jopa Veeran lähtö.

Tämä!

Aura&Jeffry oli kuvissa jatkuvasti.

Miksi ei näytetä niitä jokapäiväisiä riitoja. Mistä ne muka tappelee jatkuvasti? Nyt oltiin niin rakkauslevelillä.

Vierailija
22878/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on kyllä sen tyyppinen että menis homostakin helposti,odotan mielenkiinnolla kun tuolta tulevat pois kenen luokse menee🤔

Ei minun mielestä. Ehkä mahdollisesti voisi olla bi, mutten ole saanut homo vaikutelmaa hänestä. Voi olla ettei ole biikään, mutta ohjelman perusteellan ei tulisi yllätyksenä.

Vierailija
22879/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko niin että te kaikki pimeet/katkerat/trollit/muuten vaan jostakin syystä ilkeet ihmiset, ootte nyt hiljaa tiistaihin asti. Ei voi olla liikaa vaadittu.

Ei niillä ole muuta elämää. Eikä läheisiä ihmissuhteita. Koska oikeasti jos miettii, millainen ihminen kirjoittaa mahdollisimman ilkeää shaissea tuntemattomista ihmisistä täysin estoitta? Se mitä ihminen muista kirjoittaa heijastaa ihan täysin ihmisen omaa sisäistä maailmaa ja olotilaa. Toisin sanottuna, kaiken tuon haukkumisen takana on ihmisiä, jotka vihaavat itseään ja elämäänsä. Ihmisiä, jotka ovat onnettomia ja ihmisiä, joilla on asiat huonosti. Mitä kauniimpi ja herttaisempi ihminen on, sitä kovemmin he tätä haukkuvat, koska eivät voi kestää sitä, että toisella on niin paljon enemmän kuin heillä. Eivät vain ymmärrä, että ei se haukkuminen heidänkään elämäänsä millään tavalla paranna, vaan päin vastoin. Ihminen joka keksii jatkuvasti toisista pahaa sanottavaa ja ilkeilee, lisää sillä toiminnallaan omaa sisäistä pahaa oloaan.

Eikö se ole ilkeää , että vain hyvä ulkonäkö ratkaisee parinvalinnassa?

Vierailija
22880/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku ja Pati voittaa sittenpähän näätte.

Ketju on lukittu.