Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
22801/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauliina ja ville ansaitsee voiton. Eivät ole teennäisiä, eivät alkaneet esittämään rakastunutta loppuvaiheessa kuten jeffrey ja aura, heistä vain huomaa sen aidon rakkauden :)

Villen ja Pauliinan suhteessa ei oo mitään aitoa, ei oo ollut missään vaiheessa. 

Vierailija
22802/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Ankua ja Patia. Ovat aidoimmat. Pidin Auraa ja Jeffreytä yhtä aitoina, mutten minäkään enää eilisen jälkeen. En usko kuitenkaa Ankun ja Patin voittavan, mutta olen onnellinen kun löysivät toisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22803/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On semmonen tunne että Jeffrey ja Aura taitaa voittaa, heitä äänestetään paljon. Itse soisin voiton Ankulle ja Patrickille, vaikka eihän ne rahat huonoon sijotukseen mene jos Aura ostaa niillä pyykinpesukoneen :D

Vierailija
22804/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina ja ville ansaitsee voiton. Eivät ole teennäisiä, eivät alkaneet esittämään rakastunutta loppuvaiheessa kuten jeffrey ja aura, heistä vain huomaa sen aidon rakkauden :)

Villen ja Pauliinan suhteessa ei oo mitään aitoa, ei oo ollut missään vaiheessa. 

Jahas, taas yks tietäjä liikkeellä

Vierailija
22805/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä sanoi että Anku ja Pati ei olisi tuoneet mitään ohjelmaan.

Oletko katsonut tätä ohjelmaa ollenkaan?!

Molemmat olleet saaren tavoitelluimpia ja joutuneet kaikenlaisiin soppiin sen vuoksi - ja selviytyneet niistä.

Koko saaren ja ohjelman tunnelma muuttui kun heistä vihdoin tuli pari. Kiristävät tunnelmat poistui ja alkoi rakkaudellisempi tunnelma.

Tää ohjelma ei olisi ollut mitään ilman heidän rakkaustarinaansa, ilman että olisi seurattu miten he vihdoin löytää toisensa.

Voi olla, että kun he viimein pääsivät yhteen he ovat olleet paljon yhdessä - ja joidenkin mielestä ”ällösöpöjä” koska ovat aidosti rakastuneet. Siitä ei draamaa revitä tietenkään. Ja hyvä niin.

Mulle Anku ja Pati edustaa ohjelmassa rakkautta. Tuskin voittavat kuitenkaan.

Vierailija
22806/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat olleet saaren tavoitelluimpia ja joutuneet kaikenlaisiin soppiin sen vuoksi - ja selviytyneet niistä.

Koko saaren ja ohjelman tunnelma muuttui kun heistä vihdoin tuli pari. Kiristävät tunnelmat poistui ja alkoi rakkaudellisempi tunnelma.

Tää ohjelma ei olisi ollut mitään ilman heidän rakkaustarinaansa, ilman että olisi seurattu miten he vihdoin löytää toisensa.

Voi olla, että kun he viimein pääsivät yhteen he ovat olleet paljon yhdessä - ja joidenkin mielestä ”ällösöpöjä” koska ovat aidosti rakastuneet. Siitä ei draamaa revitä tietenkään. Ja hyvä niin.

Minä taas uskon, että Anku ja Pati voittavat, vaikka rakkaus ja ihastuminen heidän suhteessaan on yksisuuntaista.

Vierailija
22807/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On semmonen tunne että Jeffrey ja Aura taitaa voittaa, heitä äänestetään paljon. Itse soisin voiton Ankulle ja Patrickille, vaikka eihän ne rahat huonoon sijotukseen mene jos Aura ostaa niillä pyykinpesukoneen :D

Miksihän täällä on jauhettu Jannen ulosottoveloista, kun on sitä Aurallakin yrityksestään ulosottossa perittäviä. Janne joutui vaan tuosta silmätikuksi, Aura ei.

Vierailija
22808/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ongelmia apissa, kun pystyin äänestämään jo eilen kerran ja äsken uudestaan. En sitte tiiä lasketaanko molemmat äänet mutta olishan se tyhmää. Tällä hetkellä mulle on ihan sama kuka noista jäljellä olevista pareista voittaa, kun Veera ja Janne tippuivat. Ihanat nuo Auran ja Jeffreyn reaktiot❤

Vierailija
22809/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas uskon, että Anku ja Pati voittavat, vaikka rakkaus ja ihastuminen heidän suhteessaan on yksisuuntaista.

Kumman puolelta yksisuuntaista? Ja miten olet saanut sen kuvan?

Vierailija
22810/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talon upein nainen ja mies joo ei mahkuja voittoon.Jefi ja Aura ei sovi yhtään ulkosesti yhteen.

Vierailija
22811/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jeffree ja Aura ovat aidoin pari.

Jos tulee parisuhteessa ongelmia niin niiden yli päästään.

Anku ja pati ovat myös ihania.

Pauliinasta ja Villestä en pidä, heidän suhde vaikuttaa teennäiseltä + heidän suhteensa ei tule ulkomaailmassa kestämään vaikka he itse niin luulevatkin.

Ville on sosiaalinen persoona ja tulee menemään poikien iltaan mikä ei Pauliinalle käy. Lisäksi Pauliinan mustasukkaisuus tulee olemaan ongelma.

Ja kun päästään ulkomaailmaan tulevat perus häiriötekijät mukaan kuten pleikkari, autot, ystävät yms.

Pauliina antanut itsestään kuvan, että Villen täytyy noudattaa pauliinan visiota elämästä.

Huh huh..! Ihmettelen miten sulla on varaa lähteä ennustamaan toisten suhteiden tulevaisuutta. Tunnetko kenties kyseiset henkilöt? Varmaan myös muiden suhteissa voi olla häiriötekijöitä. Esim. Auran ja Jeffreen välimatka, kaverit yms. Eikä tuo kenenkään parisuhde tule todennäköisesti jatkuvaa riitelyä ja mökötystä kestämään

Huh huh, että tuntuu joillekin nyt olevan herkkä ja vakava asia tää ohjelma. Kukaan meistä ei voi tietenkään sanoa tai olla kenestäkään mitään mieltä, koska tunnetaan ne vain ohjelman välityksellä. Mutta sen ohjelman välityksellä me kuitenkin muodostetaan mm. mielipide siitä ketä äänestetään jatkoon. Ja sen ohjelman perusteella äänestetään kuka ansaitsee voittopotin. Vitsi, ei tartte jokaista kommenttia ottaa ihon alle ja niin hemmetin tosissaan. Jos joku ei näe Pauliinan ja Villen suhteelle jatkumoa, niin se on ihan fine. Joku toinen voi nähdä. Jokainen tekee omat päätöksensä sen perusteella miten itse asiat tulkitsee. Jos katsojat ei saa olla mitään mieltä asukkaista tai heidän suhteistaan niin sitten varmaan kannattaa ottaa äänestykset ja kommentointimahdollisuuden pois.

Vierailija
22812/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman puolelta yksisuuntaista? Ja miten olet saanut sen kuvan?

Anku on ihastunut Patrickiin ja Anku yrittää kaikin tavoin olla sellainen kuin kuvittelee Patrickin haluavan ihannetyttöystävän olevan. Patrick taas haluaa itsenäisesti ajattelevan ja toimivan surffitytön, jollaista Anku ei lainkaan edusta. No tämä suhde on osittain Patrickin oma vika, kun halusi saaren parhaimman näköisen muijan omaksi parikseen, vaikka hänelle se ulkonäkö ei ole kuitenkaan se ainoa asia jota haluaa,

Vierailija
22813/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jeffree ja Aura ovat aidoin pari.

Jos tulee parisuhteessa ongelmia niin niiden yli päästään.

Anku ja pati ovat myös ihania.

Pauliinasta ja Villestä en pidä, heidän suhde vaikuttaa teennäiseltä + heidän suhteensa ei tule ulkomaailmassa kestämään vaikka he itse niin luulevatkin.

Ville on sosiaalinen persoona ja tulee menemään poikien iltaan mikä ei Pauliinalle käy. Lisäksi Pauliinan mustasukkaisuus tulee olemaan ongelma.

Ja kun päästään ulkomaailmaan tulevat perus häiriötekijät mukaan kuten pleikkari, autot, ystävät yms.

Pauliina antanut itsestään kuvan, että Villen täytyy noudattaa pauliinan visiota elämästä.

Eipä ole haitannut Pauliinaa tuolla Villen ja Jannen läheiset välit. Luultavasti tulevat olemaan paljon tekemisissä jatkossakin. Minulle ei ole välittynyt kuvaa Pauliinasta kontrolloivana persoonana. Vaikka tää on keskustelupalsta, niin voitaisko pysyä totuudessa tai ainakin perustella väitteet hyvin. #fakenews #totuudenjälkeinenaika

Kaikkihan täällä kirjoittaa omaa totuuttaan, eli sitä minkä mielikuvan ovat saaneet ihmisestä ohjelman perusteella. Jos se ei ole sama kuin sinun "totuus", niin sekin on oikeus tuoda esiin.

Vierailija
22814/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talon upein nainen ja mies joo ei mahkuja voittoon.Jefi ja Aura ei sovi yhtään ulkosesti yhteen.

Kyllä minusta Jeffrey ja Aura sopivat hyvin ulkoisesti yhteen. Turha vetää tuota korttia esiin. Näen vain Ankulla ja Patilla enemmän tulevaisuutta kuin Auralla ja Jeffreyllä. Jos ulkonäöstä vielä niin Aurahan on kaunis.Auralla on minun mielestäni kaunein kroppa kaikista keitä tuossa ohjelmassa on ollut. En valitsisi suosikkiparia ulkoisten puitteiden mukaan.

Vierailija
22815/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katon nyt sitä jaksoo missä P ja A deiteillä. Voi Patrick. Mun sydän sulaa kun puhuu äidin tekemistä eväistä. Ja jo valmiiksi tietää että äiti tehnyt eväät. Ja tykkää eläimistä (se koira) ja koko ajan hyvin myönteinen. Niin tavallinen ja jalat maassa tää poika. Jos vois äänestää vaan yhtä saarelaista niin tää tyyppi sais mun äänen. Ankun takia en voi heitä äänestää.

Jeff 💕Aura

Olsipa ollut toisinpäi, että Anku olis kertonu kuinka Patrick esitellää heti vanhemmille ja saa Ankun äidin tekemiä eväitä,koska äiti aina tekee Ankulle eväät!

Sitä paskanjauhannan määrää :D "aikunen nainen eikä itse ruokaa tee/en kyllä rehvis että äiti tekee vieläkin ruuat/ahdistanut Patrickin nurkkaan/vai että oikein vanhemmat heti näytille huomaa että ei ole aivoja

Mikä teitä vaivaa :D

Mikä sua vaivaa? 

Mun mielestä tuo äidin eväät-kommentti ois ollut suloinen ihan kummalta tahansa. Ja eiköhän se vanhempien tapaaminen ole ihan normijuttuja, siinä ketään mihinkään kukaan ahdista, olipa sen sanojana Anku tai Pati. Patrickin vanhemmat nyt vaan oli tulossa poikaansa vastaan kentälle.

Vierailija
22816/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, jos joku finaalipareista ei oo tuonut ohjelmaan mitään niin se on kyllä Pauliina ja Ville. Tai on, Pauliina on tuonut osaltaan mököttämisen ja kilahtelut ja Ville jekkuilun Jannen kanssa. 

Vierailija
22817/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten Pati muuttui kun sai Ankun pariksi oli melkein käsinkosketeltavaa ruudunkin läpi katsottuna. Aiemmin hänestä ei ollut näkynyt sellaisia herkkiä puolia ollenkaan.

Oma mielikuvani Patista muttui silloin. Olin pitänyt sitä vaan sellaisena hölmöilevänä brona siihen asti.

Nyt se puhuu siitä miten Anku vois tavata sen äidin - ja tosi suloisesti puhuikin. Tuskin sanoisi tollaista televisiossa, jos ei oikeasti tarkoittaisi! Ihanasti koitti piristää Ankua joka oli auttamattomasti huonolla tuulella.

Kyllä hänestä näkee että haluaa olla Ankulle hyvä.

Vierailija
22818/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura on sanonut aikaisemmassa jaksossa ettei usko että alkaa seurustelemaan jeffin kanssa ulkoelämässä. Molempien ääni muuttui kokojan finaalia lähestyttäessä. Tehkää tästä päätöksenne

Vierailija
22819/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, taas yks tietäjä liikkeellä

Tiedän sen minkä näen. Tiedä sinä se mitä sinä näet. 

Vierailija
22820/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan tän ohjelman jälkeen varmaan ihottumaa sanoista surffi, surffivaimo tai surffityttö. 

Ketju on lukittu.