Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
22781/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malagan kone laskeutuu 1210, ei niillä ainakaan klo 12 ole mitään lähetystä

Mikä kone? Tuleeko ne Suomeen tuolloin?

Vierailija
22782/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ku Veera läksi, niin voitto kuuluu Auralle ja Jeffille. Anku ja Pati on ihania, mut persoonattomampia ja tuoneet vähempi viihdettä taloon. Pauliinan kiukuttelu ja drama queen -meno taas valitettavasti ei mun ääntä saa, vaikka Ville on aivan ihana! Yksilöistä äänestäisin Auraa tai Villeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22783/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malagan kone laskeutuu 1210, ei niillä ainakaan klo 12 ole mitään lähetystä

Näin kuitenkin mainostivat Veeran storiesissa. :)

Vierailija
22784/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jefferi ja Aura olis saanut lähteä. Varsinkin Jefferi teeskentelee.

Vierailija
22785/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon nyt sitä jaksoo missä P ja A deiteillä. Voi Patrick. Mun sydän sulaa kun puhuu äidin tekemistä eväistä. Ja jo valmiiksi tietää että äiti tehnyt eväät. Ja tykkää eläimistä (se koira) ja koko ajan hyvin myönteinen. Niin tavallinen ja jalat maassa tää poika. Jos vois äänestää vaan yhtä saarelaista niin tää tyyppi sais mun äänen. Ankun takia en voi heitä äänestää.

Jeff 💕Aura

Vierailija
22786/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jeffree ja Aura ovat aidoin pari.

Jos tulee parisuhteessa ongelmia niin niiden yli päästään.

Anku ja pati ovat myös ihania.

Pauliinasta ja Villestä en pidä, heidän suhde vaikuttaa teennäiseltä + heidän suhteensa ei tule ulkomaailmassa kestämään vaikka he itse niin luulevatkin.

Ville on sosiaalinen persoona ja tulee menemään poikien iltaan mikä ei Pauliinalle käy. Lisäksi Pauliinan mustasukkaisuus tulee olemaan ongelma.

Ja kun päästään ulkomaailmaan tulevat perus häiriötekijät mukaan kuten pleikkari, autot, ystävät yms.

Pauliina antanut itsestään kuvan, että Villen täytyy noudattaa pauliinan visiota elämästä.

Huh huh..! Ihmettelen miten sulla on varaa lähteä ennustamaan toisten suhteiden tulevaisuutta. Tunnetko kenties kyseiset henkilöt? Varmaan myös muiden suhteissa voi olla häiriötekijöitä. Esim. Auran ja Jeffreen välimatka, kaverit yms. Eikä tuo kenenkään parisuhde tule todennäköisesti jatkuvaa riitelyä ja mökötystä kestämään

Vierailija
22787/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkös tää ku*ipäitä ja tv-huo*ia täynnä oleva roska, jonka perimmäinen idea on parittaminen, jatkuu?

Vierailija
22788/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähiten minusta voiton ansaitsee Pauliina ja Ville. Pauliina on suorastaan kylmähermoinen pelaaja. Sviitissä näin sen taas, miten Pauliina voi olla kova ja manipuloiva, kun valitsivat minkä parin pudottavat. Katse kertoi paljon ja määräävästi lausutut sanat. Ensiesittelyssä Pauliina kertoi saaneensa aina haluamansa. Pelottava nainen. Maailmassa on jo nyt niin paljon kovuutta, etten henkilökohtaisesti tykkää kovasta luonteesta ja siksi Pauliina ja Ville olisi saanut pudota eilen. Pidän heidä suhdettaan kovana pelinä, valitettavasti. Aika näyttää oliko se sitä. Villellä on usein toivoton ilme Pauliinan kiukutellessa. Ville jää alakynteen Pauliinan kanssa. En näe heitä tasavertaisina mikä vaivaa minua.

.

Lopettakaa jo tuo jatkuva Pauliinan ja Villen suhteen arvostelu.

Vierailija
22789/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko niin että te kaikki pimeet/katkerat/trollit/muuten vaan jostakin syystä ilkeet ihmiset, ootte nyt hiljaa tiistaihin asti. Ei voi olla liikaa vaadittu.

Vierailija
22790/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista paria tule kenestäkään. Villelle suon voiton.

Vierailija
22791/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jefferi ja Aura olis saanut lähteä. Varsinkin Jefferi teeskentelee.

Pitää ketutuksensa kurissa näin lopun häämöttäessä.

Saan edelleen sellaisen kuvan että kaipaa toisenlaista käytöstä naiselta. Nyt vaan koittaa pitää kiinni niistä hyvistä puolista.

Vierailija
22792/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin äönestää Ankua ja Pattea ihan vaan sen takia kun niitä on noista pareista näytetty vähiten eivätkä oo pitäneet melua itsestään vaikka näkeehän tuon miten tykkäävät toisistaan. Eivät oo lähteneet esittämäön mitään enempää kuin ovat.

Vierailija
22793/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen Ankulle, kun hänellä on niin hyvä kroppa ja ei ilmeisesti edes harrasta mitään urheilua. Miten tollanen on ees mahdollista?? Geenit jakautuu niin epäreilusti...

Kyllähän Anku liikkuu varmasti paljon, mutta ei varmaan harrasta sitä erityisesti, eli ei käy salilla tai ohjatussa liikunnassa.

Joskus ihmetyttää millaiset ihmiset täällä kommentoi. Tiedän monia 26-vuotiaita, jotka ei liiku yhtään ja kroppa näyttää tosi hyvältä. Väittäisin jopa, että useimmat ihmiset pystyy kolmekymppiseksi asti viettämään aika laiskaa elämää ja syömään mitä sattuu ja silti pysyä hoikkina ja hyvännäköisinä. 

Lisäksi jos Ankulla on silikonit, varmaan käy myös jossain selluliittihoidoissa yms.

Ja mielestäni Anku on tosi nätti kasvoiltaan, en ole katsonut kaikkia jaksoja, mutta olettaisin, että häntä on näytetty ilman meikkiä samalla tavalla kuin muitakin esim. Emmaa. 

Vierailija
22794/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katon nyt sitä jaksoo missä P ja A deiteillä. Voi Patrick. Mun sydän sulaa kun puhuu äidin tekemistä eväistä. Ja jo valmiiksi tietää että äiti tehnyt eväät. Ja tykkää eläimistä (se koira) ja koko ajan hyvin myönteinen. Niin tavallinen ja jalat maassa tää poika. Jos vois äänestää vaan yhtä saarelaista niin tää tyyppi sais mun äänen. Ankun takia en voi heitä äänestää.

Jeff 💕Aura

Olsipa ollut toisinpäi, että Anku olis kertonu kuinka Patrick esitellää heti vanhemmille ja saa Ankun äidin tekemiä eväitä,koska äiti aina tekee Ankulle eväät!

Sitä paskanjauhannan määrää :D "aikunen nainen eikä itse ruokaa tee/en kyllä rehvis että äiti tekee vieläkin ruuat/ahdistanut Patrickin nurkkaan/vai että oikein vanhemmat heti näytille huomaa että ei ole aivoja

Mikä teitä vaivaa :D

Vierailija
22795/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs se menikään, kun eilen joku Panku-fani nillitti, miten tuotanto kiusaa juuri heitä herättämällä aamutreffeille ja väitti, että kyllä Veerakin itkisi ja marmattaisi, jos pitäisi niin aikaisin lähteä treffeille.

Paitsi että: -Veera oli jo valmiiksi hereillä ku viesti tuli. - Veera on muutenki aamuihminen, Anku ei. -Veeralla oli hyvin nukuttu yö takana kun taas Ankulla valvottu vauvanhoitoyö.

Ei siis vertailukelpoisia.

No silti joku täällä sitä eilen nillitti, että ei varmasti ketään muuta viedä aamutreffeille, vaan saavat rauhassa laittautua ja muiden treffit ovat joskus iltapäivästä. Ja oletettiin, että nimenomaan Veera alkaisi itkemään. En minä sille mitään voi, että joku näin sanoi. 

Missä on väitetty että Veera alkaisi itkemään jos joutuisi aamulla lähtemään treffeille? Eiköhän kaikki oo nähnyt että se on tuolla se aamuvirkku. Pauliinasta luin tommosia kommentteja ja Auran suhtautuminen aamutreffeihin ois ollut kans kiva nähdä vauvanhoitoyön jälkeen, sehän oli sängyssä vaikka kuinka myöhälle. Ville ja Pauliina tais saada treffiviestin ja yks vaan nukkui edelleen. Tosin punkku sitä ois saattanut kiinnostaakin. 

Vierailija
22796/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi näki eilisestä jaksosta, että tuotanto oli käskenyt kaikki parit tunnustamaan rakkautta toisilleen, oli sitä sitten oikeasti tai ei.

Villelle ja Pauliinalle sekä myös Jeffreylle ja Auralle tämä kävi melko luonnollisesti. Veeralle ei tietenkään ollut ongelma jatkaa rooliaan, ja Janne näytti yhtä vaivaantuneelta kuin ennenkin.

Patrick ei suoranaisesti valehdullut, kun aloitti kaiken jos-sanalla tai muuten puhui ehdollisesti: "miltä kuulostaisi jos olisit tyttöystäväni", "meistä voisi tulla hyvä pari", "voisit ehkä oppia pitämään surffauksesta" jne. Anku ei näistä hienovaraisista vihjeistä huomannut, että yhteistä tulevaisuutta ei talon jälkeen ole.

Sekä Pati että Anku ovat koko ajan vältelleet sanomasta mitään ehdotonta. Molemmat käyttää paljon sanaa ehkä lauseissaan. Voisin ehkä valita sut, olis ehkä aika kivaa... tällaista on kuultu koko ajan. Paljon konditionaalia.

Käytös on sitten osoittanut että sitä ehkää ei oikesti ole. Se on vaan puhetyyli.

He tuntuvat koko ajan itse asiassa varmistelevan onko toinen samoilla linjoilla. Ehkä kummatkin salaa jännittää olevansa se ihatuneenpi osapuoli. Mä olen itse kanssa tollainen ehkä, aika, ihan kiva tyyppi kun olen ollut tosi ihastunut ja koitan lukea toisen tunteita. Jännittää se tilanne niin paljon kun pelottaa suorastaan omien tunteiden syvyys, että sitä jotenkin alkaa keventää lisäämällä sanoja ehkä ja vähän puheeseen.

Mulle toi puhetapa kertoo enemmänkin että ovat aitoja. Ja kenties hämmentyneitä tilanteesta.

Ankun kannattaa olla sinkku kunnes löytää paremman

Vierailija
22797/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähiten minusta voiton ansaitsee Pauliina ja Ville. Pauliina on suorastaan kylmähermoinen pelaaja. Sviitissä näin sen taas, miten Pauliina voi olla kova ja manipuloiva, kun valitsivat minkä parin pudottavat. Katse kertoi paljon ja määräävästi lausutut sanat. Ensiesittelyssä Pauliina kertoi saaneensa aina haluamansa. Pelottava nainen. Maailmassa on jo nyt niin paljon kovuutta, etten henkilökohtaisesti tykkää kovasta luonteesta ja siksi Pauliina ja Ville olisi saanut pudota eilen. Pidän heidä suhdettaan kovana pelinä, valitettavasti. Aika näyttää oliko se sitä. Villellä on usein toivoton ilme Pauliinan kiukutellessa. Ville jää alakynteen Pauliinan kanssa. En näe heitä tasavertaisina mikä vaivaa minua.

.

Lopettakaa jo tuo jatkuva Pauliinan ja Villen suhteen arvostelu.

Se oli minun oma mielioiteeni. Enkä ole ainoa mielipidekirjoittaja. Kyllä täällä ihan yhtälailla muistakin pareista esitetään mielipiteitä. Ei Pauliina ja Ville voi olla poikkeus kuten ei muutkaan.

Vierailija
22798/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhää jos mies määrittelee vaimo matskun että siivoaa ja tekee ruoan. Nyt eletään v 2018.

Vierailija
22799/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän myöhässä laitan mun kommentin kun kukaan ei jaksa enää puhua Pauliinasta mitään p*skaa, mutta en siis voi ymmärtää Pauliina vihaajia, koska jos Pauliinan käytös on/oli Villelle ok niin miksi siitä pitäis jauhaa täällä. Enkä myöskään ymmärrä niitä jotka pitävät Villen ja Pauliinan rakkaudentunnustuksia teennäisinä, tai niitä jotka sanovat Villen olevan enemmän kiinostunut Jannesta, kuin Pauliinasta, jos Ville ois homo niin ei se seurustelis ja rakastais naista eikä todellakaan ois lähteny Love Islandiin. Että semmosta... Oma ääni meni Villelle ja Pauliinalle, alusta asti ollu ihan lemppari pari <3

Kaikki keskustelu siis voidaan lopettaa. Tuo koko porukkahan on harvaisen sopuisasti asustelleet tuolla pari kuukautta, että mitä me täällä niistä mitään puhutaan. 

Villen reaktiot Jannen tekemisiin ja toisin päin on ollut paljon aidompaa ja liikuttavampaa kuin näiden sällien tekemiset pariensa kanssa. 

Vierailija
22800/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä sanoi että Anku ja Pati ei olisi tuoneet mitään ohjelmaan.

Oletko katsonut tätä ohjelmaa ollenkaan?!

Molemmat olleet saaren tavoitelluimpia ja joutuneet kaikenlaisiin soppiin sen vuoksi - ja selviytyneet niistä.

Koko saaren ja ohjelman tunnelma muuttui kun heistä vihdoin tuli pari. Kiristävät tunnelmat poistui ja alkoi rakkaudellisempi tunnelma.

Tää ohjelma ei olisi ollut mitään ilman heidän rakkaustarinaansa, ilman että olisi seurattu miten he vihdoin löytää toisensa.

Voi olla, että kun he viimein pääsivät yhteen he ovat olleet paljon yhdessä - ja joidenkin mielestä ”ällösöpöjä” koska ovat aidosti rakastuneet. Siitä ei draamaa revitä tietenkään. Ja hyvä niin.

Ketju on lukittu.