Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
22841/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkulle soisin voiton kaiken paskan jälkeen mitä on saanut ohjelmassa niskaansa. Senhän ei enää pitäs edes olla tuolla, kun on ollut monet kerrat putoamassa.Eikä ole saanut pitkään aikaan ruutuaikaakaan. Oari viimeistä jaksoa on ollut jopa lyttäämistä. Ihankuin tuotanto yritis pykätä sen ulos parin viimejakson perusteella. Ensin se vauvanhoito. Ankua ja Patea ei juuri näytetty. sitten ne treffit joista ei näytetty sovintoa ollenkaan. Eilisessä jaksossa oliko vain lopussa pari lausetta, kun olivat sohvalla sylikkäin. Pauliinalle taas tulee kaikki kuin tarjottimella. Pauliina ja Ville varmaa silti voittaa koska Pauliina saa aina kaiken.

Vierailija
22842/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kuinka valtaosa tuntuu ajattelevan Ankun ja Patin suhteen niin, ettei Anku oo Patin kaipaama surffivaimo, mut harva ajattelee niin, että ehkä Patrick ei oo Ankun kaipaama mies. Enemmistö ajattelee niin, että mies vie ja nainen vikisee. 

Tällainen kuva on suurimmalle osalle syntyny heidän käytöksestään. Anku ei ole tainnut kertaakaan ääneen epäillä Patin sopivuutta hänelle. Pati puolestaan on pariin otteeseen kyseenalaistanut Ankun sopivuutta (treenamattomuus, pinnallisuus).

Eikös se treenamattomuus pohdinta ollut lähtöisin Ankulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22843/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrik tais valita ihan ensimmäiseksi Pauliinan, vaikka hänelle sanottiin, että on jo siinä vaiheessa talon vahvimmassa suhteessa... mutta ei saanut missään vaiheessa edes viereensä nukkumaan.

Tasaisesti on uudet tulokkaat sanoneet kiinnostavimmiksi naisiksi Pauliinaa ja Ankua, että eipäs yritetä manipuloida totuutta täällä.

Kellään ei tuolla ollut vahvaa suhdetta päivän jälkeen. Tuotannon ois pitänyt laittaa Patin kans samaan aikaan uusia mimmejä valitsemaan paria, niin siinä ois Villekin saanut vaihtoehtoja. Tosin jos Pauliina ja Ville olikin jo tuttuja ennestään, niin hyvähän siinä on olla ekasta hetkestä alkaen vahvin pari. 

Vierailija
22844/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään muun lähtö ei ole itkettänyt kuin Jannen ja Veeran. Olisivat ansainneet paikan finaalissa.

Vierailija
22845/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku ja Patrick sopivat hyvin yhteen ja heistä näkee, että molemmat ovat tärkeitä toisilleen.

Yksi huono aamu tai tekoripset eivät tee ihmisestä pinnallista. Kyllä mä uskon mieluummin Patia, jonka mukaan Anku on kiltti ja ihana, eikä missään nimessä tahdoton.

Ja jos noihin ripsiin välttämättä haluaa takertua (hauska kielikuva), niin nehän ovat tuuhentuneet ja kasvaneet sen fuengirolaisen kosmetologin käyntien mittaan. Eilisessä jaksossa Anku näytti olevan tukka märkänä ja ilman

meikkiä

Vierailija
22846/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankkulle soisin voiton kaiken paskan jälkeen mitä on saanut ohjelmassa niskaansa. Senhän ei enää pitäs edes olla tuolla, kun on ollut monet kerrat putoamassa.Eikä ole saanut pitkään aikaan ruutuaikaakaan. Oari viimeistä jaksoa on ollut jopa lyttäämistä. Ihankuin tuotanto yritis pykätä sen ulos parin viimejakson perusteella. Ensin se vauvanhoito. Ankua ja Patea ei juuri näytetty. sitten ne treffit joista ei näytetty sovintoa ollenkaan. Eilisessä jaksossa oliko vain lopussa pari lausetta, kun olivat sohvalla sylikkäin. Pauliinalle taas tulee kaikki kuin tarjottimella. Pauliina ja Ville varmaa silti voittaa koska Pauliina saa aina kaiken.

Totta kai Anku on ollut useammin "putoamassa" kuin esim. Pauliina tai Veera, koska näillä oli etuoikeus valita pareineen aina ensin. Ei vaaraa että joutuisi viimeisten joukkoon, kun tiesivät että saavat aina valita ennen muita. 

Vierailija
22847/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole apissa, enkä äänestä ketään, mutta täällä saan sanoa kuitenkin oman mielipiteeni pareista, joista en tunne yhtäkään muuta kuin ohjelman perusteella.

Ville ja Pauliina ovat ulkonäöllisesti upein ja veistoksellisin pari. Suoraan kuin kreikkalaisadonis ja afrodite tarustoista. Ville on herkkä, Pauliina kovahko ja määräilevä. Miehen oltava määräilyä kestävä, ettei ahdistu aviossa.

Patrick on komea camel-mies bootseissaan, Anku kaunis, mutta huonolla itsetunnoslla varustettu, herttainen ja syrjäänvetäytyvä, ettei vaan pahoita kenenkään mieltä. Siis hyvää vaimomatskua. Miehen pitkät työajat saattavat stressata, varsinkin jos mies haluaa  vielä surffilomille, joista Pati kertoi, että ovat lyhyitä, vain 2 tai 3 kk! Nauroi päälle.

Jeffrey on näyttävän näköinen urheilullinen ja kaiken varmaan lapsena saanut, mitä halunnut, Aura taas huoleton rokkimimmi, joka kulkee omia aatteellisia polkujaan bailaten. Ei vaimomatskua, lupasi kyllä tiskata, jos Jeffi tekee ruuat. 

Saa nähdä kuka voittopotin saa. Ihan mielenkiinnolla odotan tiistaita. Ja miten sen jakavat. Toivottavasti joskus saamme tietää, tuliko kenestäkään oikeasti paria.

Vierailija
22848/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä sanoi että Anku ja Pati ei olisi tuoneet mitään ohjelmaan.

Oletko katsonut tätä ohjelmaa ollenkaan?!

Molemmat olleet saaren tavoitelluimpia ja joutuneet kaikenlaisiin soppiin sen vuoksi - ja selviytyneet niistä.

Koko saaren ja ohjelman tunnelma muuttui kun heistä vihdoin tuli pari. Kiristävät tunnelmat poistui ja alkoi rakkaudellisempi tunnelma.

Tää ohjelma ei olisi ollut mitään ilman heidän rakkaustarinaansa, ilman että olisi seurattu miten he vihdoin löytää toisensa.

Voi olla, että kun he viimein pääsivät yhteen he ovat olleet paljon yhdessä - ja joidenkin mielestä ”ällösöpöjä” koska ovat aidosti rakastuneet. Siitä ei draamaa revitä tietenkään. Ja hyvä niin.

Mulle Anku ja Pati edustaa ohjelmassa rakkautta. Tuskin voittavat kuitenkaan.

Minä taas uskon, että Anku ja Pati voittavat, vaikka rakkaus ja ihastuminen heidän suhteessaan on yksisuuntaista.

Kumman puolelta yksisuuntaista? Ja miten olet saanut sen kuvan?

Anku on ihastunut Patrickiin ja Anku yrittää kaikin tavoin olla sellainen kuin kuvittelee Patrickin haluavan ihannetyttöystävän olevan. Patrick taas haluaa itsenäisesti ajattelevan ja toimivan surffitytön, jollaista Anku ei lainkaan edusta. No tämä suhde on osittain Patrickin oma vika, kun halusi saaren parhaimman näköisen muijan omaksi parikseen, vaikka hänelle se ulkonäkö ei ole kuitenkaan se ainoa asia jota haluaa,

Minä taas en ole saanut tuollaista kuvaa heidän suhteestaan. Aika vähän heidän luonnettaan on tosin näytetty, joten moni asia jää arvailujen ja jokaisen omien päätelmien varaan. Tykkään, kun eivät ole lähteneetkään pelaamaan ja eivät tuo itseään koko ajan esille. Tuo kertoo minulle maanläheisyydestä, jota näen molemmissa. Uskon, että heillä on mahdollisuus talon ulkopuoliseen suhteeseen juuri sen vuoksi, että ovat molemmat maltillisia tunnustelijoita eivätkä ole suinpäin hyökänneet hehkuttamaan suuria tunteitaan. Eivät edes pelin kannalta lähteneet tuohon. Kertoo minulle aitoudesta. Mikä pari on sinun suosikki?

Mun suosikki on Ville ja Pauliina. Tosin voi olla ettei se heidän suhde hirveän pitkään kestä.

Juuri tuon jatkuvuuden takia Anku ja Patrick on minun suosikkeja. Näen heillä mahdollisuuden pidempään suhteeseen. Miksi Pauliina ja Ville on suosikkejasi?

Vierailija
22849/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kuinka valtaosa tuntuu ajattelevan Ankun ja Patin suhteen niin, ettei Anku oo Patin kaipaama surffivaimo, mut harva ajattelee niin, että ehkä Patrick ei oo Ankun kaipaama mies. Enemmistö ajattelee niin, että mies vie ja nainen vikisee. 

Tällainen kuva on suurimmalle osalle syntyny heidän käytöksestään. Anku ei ole tainnut kertaakaan ääneen epäillä Patin sopivuutta hänelle. Pati puolestaan on pariin otteeseen kyseenalaistanut Ankun sopivuutta (treenamattomuus, pinnallisuus).

Voisitko ymmärtää katsomasi vielä enemmän väärin?

Vierailija
22850/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan alku oli lupaava, oli jännitystä, kun ensimmäisiä parin valintoja tehtiin. Mutta mitä sen jälkeen tapahtui? Porukka makasi pari kuukautta aurinkotuoleilla, sängyillä ja sohvilla jaarittelemassa suhteiden tilaa. Mitään jännittäviä käänteitä ei ole tapahtunut. Katsojana minulle ei ole välittynyt henkilöiden todellisesta minästä oikein mitään. Eikä suhteiden luomisesta. Lähetykset täynnä samojen parien jaarittelua ja makaamista. Mitään todellisia keskusteluja, todellista tutustumista ei ole näytetty.

Vierailija
22851/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannella lipsahti insta livessä, että harjoittelivat yhden päivän skipidiitä ja toisen päivän filmasivat. Ei varmaan olisi saanut kertoa tuotannosta.

No ei tuossa kai nyt mitään? Jokaiselle sen katsoneelle oli selvää että sitä on ensinnäkin harjoiteltu pitkään ja toisekseen kuvattu todella monia ottoja joista musiikkivideo oli koostettu. 

Vierailija
22852/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näiden Love islandilaisten pitää olla hoikkia.

Äänestäjistä vähintään 60% on löysiä läskejä teinejä tyyliin Alma.

Miksi äänestät ihmistä , joka ei edes huomaisi sinua klubilla.

Vierailija
22853/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjan alku oli lupaava, oli jännitystä, kun ensimmäisiä parin valintoja tehtiin. Mutta mitä sen jälkeen tapahtui? Porukka makasi pari kuukautta aurinkotuoleilla, sängyillä ja sohvilla jaarittelemassa suhteiden tilaa. Mitään jännittäviä käänteitä ei ole tapahtunut. Katsojana minulle ei ole välittynyt henkilöiden todellisesta minästä oikein mitään. Eikä suhteiden luomisesta. Lähetykset täynnä samojen parien jaarittelua ja makaamista. Mitään todellisia keskusteluja, todellista tutustumista ei ole näytetty.

Minkälaisia keskusteluja haluat kuulla kiimaisilta hyvännäköisiltä parikymppisiltä?

Vierailija
22854/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Itse en ole apissa, enkä äänestä ketään, mutta täällä saan sanoa kuitenkin oman mielipiteeni pareista, joista en tunne yhtäkään muuta kuin ohjelman perusteella.

Ville ja Pauliina ovat ulkonäöllisesti upein ja veistoksellisin pari. Suoraan kuin kreikkalaisadonis ja afrodite tarustoista. Ville on herkkä, Pauliina kovahko ja määräilevä. Miehen oltava määräilyä kestävä, ettei ahdistu aviossa.

Patrick on komea camel-mies bootseissaan, Anku kaunis, mutta huonolla itsetunnoslla varustettu, herttainen ja syrjäänvetäytyvä, ettei vaan pahoita kenenkään mieltä. Siis hyvää vaimomatskua. Miehen pitkät työajat saattavat stressata, varsinkin jos mies haluaa  vielä surffilomille, joista Pati kertoi, että ovat lyhyitä, vain 2 tai 3 kk! Nauroi päälle.

Jeffrey on näyttävän näköinen urheilullinen ja kaiken varmaan lapsena saanut, mitä halunnut, Aura taas huoleton rokkimimmi, joka kulkee omia aatteellisia polkujaan bailaten. Ei vaimomatskua, lupasi kyllä tiskata, jos Jeffi tekee ruuat. 

Saa nähdä kuka voittopotin saa. Ihan mielenkiinnolla odotan tiistaita. Ja miten sen jakavat. Toivottavasti joskus saamme tietää, tuliko kenestäkään oikeasti paria.

2 tai 3 kuukautta matkustaisivat Ankun kanssa yhdessä.

Ei ollut kyse hänen ”tavanomaisesta” reissaamisestaan.

Vierailija
22855/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä sanoi että Anku ja Pati ei olisi tuoneet mitään ohjelmaan.

Oletko katsonut tätä ohjelmaa ollenkaan?!

Molemmat olleet saaren tavoitelluimpia ja joutuneet kaikenlaisiin soppiin sen vuoksi - ja selviytyneet niistä.

Koko saaren ja ohjelman tunnelma muuttui kun heistä vihdoin tuli pari. Kiristävät tunnelmat poistui ja alkoi rakkaudellisempi tunnelma.

Tää ohjelma ei olisi ollut mitään ilman heidän rakkaustarinaansa, ilman että olisi seurattu miten he vihdoin löytää toisensa.

Voi olla, että kun he viimein pääsivät yhteen he ovat olleet paljon yhdessä - ja joidenkin mielestä ”ällösöpöjä” koska ovat aidosti rakastuneet. Siitä ei draamaa revitä tietenkään. Ja hyvä niin.

Mulle Anku ja Pati edustaa ohjelmassa rakkautta. Tuskin voittavat kuitenkaan.

Minä taas uskon, että Anku ja Pati voittavat, vaikka rakkaus ja ihastuminen heidän suhteessaan on yksisuuntaista.

Kumman puolelta yksisuuntaista? Ja miten olet saanut sen kuvan?

Anku on ihastunut Patrickiin ja Anku yrittää kaikin tavoin olla sellainen kuin kuvittelee Patrickin haluavan ihannetyttöystävän olevan. Patrick taas haluaa itsenäisesti ajattelevan ja toimivan surffitytön, jollaista Anku ei lainkaan edusta. No tämä suhde on osittain Patrickin oma vika, kun halusi saaren parhaimman näköisen muijan omaksi parikseen, vaikka hänelle se ulkonäkö ei ole kuitenkaan se ainoa asia jota haluaa,

Minä taas en ole saanut tuollaista kuvaa heidän suhteestaan. Aika vähän heidän luonnettaan on tosin näytetty, joten moni asia jää arvailujen ja jokaisen omien päätelmien varaan. Tykkään, kun eivät ole lähteneetkään pelaamaan ja eivät tuo itseään koko ajan esille. Tuo kertoo minulle maanläheisyydestä, jota näen molemmissa. Uskon, että heillä on mahdollisuus talon ulkopuoliseen suhteeseen juuri sen vuoksi, että ovat molemmat maltillisia tunnustelijoita eivätkä ole suinpäin hyökänneet hehkuttamaan suuria tunteitaan. Eivät edes pelin kannalta lähteneet tuohon. Kertoo minulle aitoudesta. Mikä pari on sinun suosikki?

Mun suosikki on Ville ja Pauliina. Tosin voi olla ettei se heidän suhde hirveän pitkään kestä.

Olen aavistellut, että pahimmat Ankun ja Patin haukkujat ovat Villen ja Pauliinan kannattajat. On se kumma, kun pitää keksiä valheita, haukkua räävittömästi ja pilkata kuin viimeistä päivää kilpailijaparia. Kun kaiken sen paskaenergian voisi nämäkin korppikotkat suunnata positiiviseen, eli kehumalla omaa suosikkipariaan sen sijaan, että haukkuvat muita täysin ala-arvoisesti. Miksi kaikista kauheimmat mamat ovat juuri Villen ja Pauliinan kannattajia?

Omat kommenttini tälle palstalle ovat olleet asiallisia, mutta kyllähän tuo sinun kirjoituksesi on täysin ala-arvoinen. Hallaa teet tuolla kirjoituksellasi Ankulle ja Patrickille.

Älä viitsi esittää. Sinä olet tasan tarkkaan yksi nuista tarinankertojista ja rääpijöistä. Huomaa tuosta tekstistäsi nimenomaan sen, että pitää keksimällä keksiä valheita ja keksiä juonenkäänteitä ja keksiä draamaa. Ja sen varjolla haukkua.

Vierailija
22856/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua oikeesti itkin eilen kun kävi sääliks Villeä :D eipä oo enää sen rakasta talossa

Vierailija
22857/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Mikään ei ole typerämpää kuin luonneanalyysien tekeminen sen perusteella, millainen kuva joistakin ihmisistä on haluttu antaa ohjelmassa.

Ja sinne surffilomalle Patrick oli viemässä myös Ankun.

Vierailija
22858/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Jeffiä ja Auraa. Mielestäni aidoimmat ja persoonallisimmat tyypit ja ihastus ei ole vain ulkokuoreen. Pati jättää Ankun heti, kun tajuaa miten pinnallinen ja huono itsetuntoinen hän todella on. Ville ja Pauliina tylsiä ja kliseisiä. Ville tosin symppis.

Vierailija
22859/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodel aikoo äänestää Jauran voittoon.  Tehään kaikkemme ettei näin käy

auttakaa mua!! miten pääsen lukemaan helsingin jodlauksia? kiinnostas seurata love islandia 

Vierailija
22860/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia keskusteluja haluat kuulla kiimaisilta hyvännäköisiltä parikymppisiltä?

Esim näin:

Anku: Patrick kulta!

Patrick : niin hanibunni herkkupeppusein?:)

Anku: Olen päättänyt että voittorahat lahjoitettaan UNIseffille valaiden suojeluun

Patrick: Anteeksi...mitä?

Anku: Kerrankin meillä on mahdollisuus tehdä jotain hyvää

Patrick: Hyvä kun kerroit..on toi parinmuodostus rituaalikin illalla

Anku: RAKAS!

Ketju on lukittu.