Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
22761/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauratti Auran ja Jeffreyn vaimomatskua-keskustelu.

"Mä en kyllä todellakaan ole mitään vaimomatskua."

"No siis kyllä mä sen tiiän että sä et vaikka laita ruokaa."

"Osaan mä tehä makaronia ja jauhelihaa."

"Mä voin laittaa ruuan."

"Okei. Mä voin sitte tiskata."

Enpä ole koskaan ennen kuullut yhdenkään miehen käyttävän sanaa vaimomatsku tuollaisesta Auran tyylisestä naisesta, jonka ei mitenkään voi kuvitella passaavan miestään perinteisen vaimon tyyliin laittamalla ruokaa, siivoamalla ja pyörittämällä kotia. :D Tuo oli oikeastaan aika koskettava ja hauska keskustelu, sillä siinä oli sellaista tiimihenkeä.

Aika outo käsitys joillain vielä 2018 on vaimoista. Vaimohan ei ole kodinhoitaja vaan elämänkumppani. Jotkut haluavat harrastaa yhdessä; urheilua, koiranäyttelyitä tai vaikka vuorikiipeilyä, matkustella, perustaa yhteisen firman tai kunnostaa purjelaivan. Ei vaimoutta määrittele ruuanlaittotaito tai siivoaminen. 

Vierailija
22762/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän sitä äänestäisi...

Tykkään Aurasta, en Jeffreystä.

Tykkään Villestä, en Pauliinasta.

Tykkään Ankusta, en Patrickista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22763/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhässä laitan mun kommentin kun kukaan ei jaksa enää puhua Pauliinasta mitään p*skaa, mutta en siis voi ymmärtää Pauliina vihaajia, koska jos Pauliinan käytös on/oli Villelle ok niin miksi siitä pitäis jauhaa täällä. Enkä myöskään ymmärrä niitä jotka pitävät Villen ja Pauliinan rakkaudentunnustuksia teennäisinä, tai niitä jotka sanovat Villen olevan enemmän kiinostunut Jannesta, kuin Pauliinasta, jos Ville ois homo niin ei se seurustelis ja rakastais naista eikä todellakaan ois lähteny Love Islandiin. Että semmosta... Oma ääni meni Villelle ja Pauliinalle, alusta asti ollu ihan lemppari pari <3

Vierailija
22764/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vaimomatsku tarkoita naista, jonka tuon sanova mies olisi valmis viemään alttarille. Syyt siihen voivat olla mitä moninaisimmat. 

Vierailija
22765/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauratti Auran ja Jeffreyn vaimomatskua-keskustelu.

"Mä en kyllä todellakaan ole mitään vaimomatskua."

"No siis kyllä mä sen tiiän että sä et vaikka laita ruokaa."

"Osaan mä tehä makaronia ja jauhelihaa."

"Mä voin laittaa ruuan."

"Okei. Mä voin sitte tiskata."

Enpä ole koskaan ennen kuullut yhdenkään miehen käyttävän sanaa vaimomatsku tuollaisesta Auran tyylisestä naisesta, jonka ei mitenkään voi kuvitella passaavan miestään perinteisen vaimon tyyliin laittamalla ruokaa, siivoamalla ja pyörittämällä kotia. :D Tuo oli oikeastaan aika koskettava ja hauska keskustelu, sillä siinä oli sellaista tiimihenkeä.

Aika outo käsitys joillain vielä 2018 on vaimoista. Vaimohan ei ole kodinhoitaja vaan elämänkumppani. Jotkut haluavat harrastaa yhdessä; urheilua, koiranäyttelyitä tai vaikka vuorikiipeilyä, matkustella, perustaa yhteisen firman tai kunnostaa purjelaivan. Ei vaimoutta määrittele ruuanlaittotaito tai siivoaminen. 

Sori vaan, mutta miehet puhuvat yleensä vaimomatskusta puhuessaan perinteisestä naiseudesta. Onhan tuollakin Veeraa kehuttu vaimomatskuksi juuri sen takia, kun laitto kaikille aamupalaa ja siivosi. Naiset yleensä eivät vaan tajua tätä, ja ottavat kehun kohteliaisuutena, ei ajatuksena että mies kuvittelee naisen nyt sitten myös pyörittävän sitä kotia. Aura tiesi mistä puhutaan, ja tokaisi heti että en todellakaan ole vaimomatskua. 😂

Vierailija
22766/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

laikkari kirjoitti:

Juuri tätä mietin itsekkin. Nuo hirveät räpsyttimet silmissä, voikohan kotioloissa edes roskia viedä ulos jos meikki ei ole kohdallaan, ei hyvä.

Olin toiveikas siittä että mauttomuudet palstalla loppuvat Veeran ja Jannen putoamisen myötä mutta ei. Ketä paria sinä tsemppaat?

Vierailija
22767/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veeralla ja Jannella instalive kello 12.00

Millä insta-tunnuksella?

jannubb

Vierailija
22768/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketähän sitä äänestäisi...

Tykkään Aurasta, en Jeffreystä.

Tykkään Villestä, en Pauliinasta.

Tykkään Ankusta, en Patrickista.

Mulla sama ongelma. Musta näistä kukaan pari ei ole selvä voittaja. Enkä erota ainakaan täysin, mikä on peliä ja mikä oikeaa tunnetta. Jotenkin huvitti että eilisessä jaksossa kaikki olikin yhtäkkiä rakastuneita ja tyttiksiä jne, kun finaali lähestyy.

Vierailija
22769/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän vaimomatsku tarkoita naista, jonka tuon sanova mies olisi valmis viemään alttarille. Syyt siihen voivat olla mitä moninaisimmat. [/

Juuri näin. Hänelle sopiva vaimo. Ei kai nykypäivänä kukaan voi antaa yleispätevää määritelmää siitä, millainen on hyvä vaimo. Se haiskahtais vähän 50-luvulta.

Vierailija
22770/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö eikse ollu Espanjassa, Marbellassa😀

Vierailija
22771/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina ja ville ansaitsee voiton. Eivät ole teennäisiä, eivät alkaneet esittämään rakastunutta loppuvaiheessa kuten jeffrey ja aura, heistä vain huomaa sen aidon rakkauden :)

Vierailija
22772/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pareista on ihan jees tuolla finaalissa, mutta täytyy vain ihmetellä Jauran temmellystä. Onko niin että Aura on se jota kaikki on äänestäny vai onko niiden On/Off nahistelu niin viihdyttävää että se tekee heistä aitoja? Ei pysty varmaksi sanomaan ketkä noista ovat pisimpään yhdessä ohjelman jälkeen mutta en lottoaisi Jauran puolesta nähdyn perusteella. Jos voittaisivat, olisi minun mielestä väärä pari

Vierailija
22773/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Veera ja Janne lähti tyylillä. Samoin jäi erityisesti mieleeni Emman ja Johannan lähtö.

Vierailija
22774/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Aurasta ja Jeffreystä, mutta yhtäkkinen suunnan vaihtuminen imeläksi vei maun. En enää usko niiden aitouteen. Iham harmittaa.

Vierailija
22775/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siis kumpikin sekä Pauliina ja Ville että Aura ja Jeffrey äänestäneet Ankun ja Patrickin ulos?

Vierailija
22776/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Jeffree ja Aura ovat aidoin pari.

Jos tulee parisuhteessa ongelmia niin niiden yli päästään.

Anku ja pati ovat myös ihania.

Pauliinasta ja Villestä en pidä, heidän suhde vaikuttaa teennäiseltä + heidän suhteensa ei tule ulkomaailmassa kestämään vaikka he itse niin luulevatkin.

Ville on sosiaalinen persoona ja tulee menemään poikien iltaan mikä ei Pauliinalle käy. Lisäksi Pauliinan mustasukkaisuus tulee olemaan ongelma.

Ja kun päästään ulkomaailmaan tulevat perus häiriötekijät mukaan kuten pleikkari, autot, ystävät yms.

Pauliina antanut itsestään kuvan, että Villen täytyy noudattaa pauliinan visiota elämästä.

Vierailija
22777/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Patrick ja Anku näyttäytyy edelleen aitoina. Äänestin heitä.

Jokin Villen ja Pauliinan välillä mättää. Tavallaan ei ole mitään kumpaakaan vastaan. Mutta Pauliina on niin intensiivisen vaativa ja kun katson Ville käytöstä niin minusta ei ole 100% läsnä Pauliinan kanssa. Ville lähtisi varmaan karkuun jos pystyisi. Nyt vaan psyykkaa itseään rakastuneeksi. Vähän väkinäistä toi sen homma. Tulee mielikuva että jatkais mielellään poikamieselämää vielä jonkin aikaa.

Aura ja Jeff on hassut söpöläiset mutta raastavat toistensa hermot riekaleiksi.

Vierailija
22778/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle Patrick ja Anku näyttäytyy edelleen aitoina. Äänestin heitä.

Jokin Villen ja Pauliinan välillä mättää. Tavallaan ei ole mitään kumpaakaan vastaan. Mutta Pauliina on niin intensiivisen vaativa ja kun katson Ville käytöstä niin minusta ei ole 100% läsnä Pauliinan kanssa. Ville lähtisi varmaan karkuun jos pystyisi. Nyt vaan psyykkaa itseään rakastuneeksi. Vähän väkinäistä toi sen homma. Tulee mielikuva että jatkais mielellään poikamieselämää vielä jonkin aikaa.

Aura ja Jeff on hassut söpöläiset mutta raastavat toistensa hermot riekaleiksi.

Jep, ville ei tule kestämään Pauliinan kontrollointia kovin pitkään.

Vierailija
22779/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malagan kone laskeutuu 1210, ei niillä ainakaan klo 12 ole mitään lähetystä

Vierailija
22780/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jeffree ja Aura ovat aidoin pari.

Jos tulee parisuhteessa ongelmia niin niiden yli päästään.

Anku ja pati ovat myös ihania.

Pauliinasta ja Villestä en pidä, heidän suhde vaikuttaa teennäiseltä + heidän suhteensa ei tule ulkomaailmassa kestämään vaikka he itse niin luulevatkin.

Ville on sosiaalinen persoona ja tulee menemään poikien iltaan mikä ei Pauliinalle käy. Lisäksi Pauliinan mustasukkaisuus tulee olemaan ongelma.

Ja kun päästään ulkomaailmaan tulevat perus häiriötekijät mukaan kuten pleikkari, autot, ystävät yms.

Pauliina antanut itsestään kuvan, että Villen täytyy noudattaa pauliinan visiota elämästä.

Eipä ole haitannut Pauliinaa tuolla Villen ja Jannen läheiset välit. Luultavasti tulevat olemaan paljon tekemisissä jatkossakin. Minulle ei ole välittynyt kuvaa Pauliinasta kontrolloivana persoonana. Vaikka tää on keskustelupalsta, niin voitaisko pysyä totuudessa tai ainakin perustella väitteet hyvin. #fakenews #totuudenjälkeinenaika

Ketju on lukittu.