Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Tippuisin tuolilta jos Anku ja Pati voittaisi. Eivät voi millään voittaa. Anku juuri ja juuri selvinnyt tuolla eikä oo pudonnut. Kumma jos vielä selviäisi eteenpäin kaiken jälkeen. En oo kovin luottavainen, että selviävät tämän illan pudotuksesta.
Pauliinan suklaatikkari oli hieno. Villen ei yhtä hieno :D Vaikutti kivoilta treffeiltä.
Eikö Anku ole se itkevä nukke?
Nukke itkee kolmesta syystä:
Ei ole tarpeeksi meikkiä
Hiukset huonosti
Kynsihuollosta liian kauan aikaa
Anku&Pati tai Aura&Jeff, minun suosikkiparit. Varmaan jompi kumpi tippuu tänään. Äänestän sitä, joka ei tipu, finaalissa.
Ehkä tuotanto ei siksi näytä Ankua ja Patrickia niin paljoa, kun ne tippuu joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuotanto ei siksi näytä Ankua ja Patrickia niin paljoa, kun ne tippuu joka tapauksessa.
Tai sitten tiäkkö tavallaan niinku voi tiäkkö olla niinku ettei tavallaan ole mitään näytettävää
Ihanasti tuo Patrick yritti selvästi piristää Ankun mielialaa treffeillä.
Pauliina esitteli moneen kertaan omaa paremmin tehtyä tikkariaan ja Villen huonompaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten tiäkkö tavallaan niinku voi tiäkkö olla niinku ettei tavallaan ole mitään näytettävää
En usko tuoho tiäkkö? Ehkä se aito tunne ei vaa myy niinku älytö mesoomine tiäkkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen jakson lopussa Patrick sanoo Ankulle sanatarkasti näin:
"Must tuntuu et kaikki niiden (=Jeffin ja Auran) välillä on niin aitoa tavallaan. Tai kun mää tiedän mitä meidän välillä on, tai kun must tuntuu, että kaikki meidän välillä on tosi aitoa. Tai niin ku tavallaan mulla on ihan sama miltä se näyttää ulospäin kun mää itte tiedän."
Eli Anku kelpaa Patille tekoripsineen ja kiukutteluineen. Patrick on ihastunut, mitä joidenkin kirjoittajien on näköjään mahdotonta hyväksyä.
Olet ehkä oikeassa. Ei ole Patrickaan penaalin terävin kynä. Ehkä hän ansaitsee naisen, joka itkee kun ei kerennyt tuntia kauempaa meikata.
He taitavat ansaita toisensa.
Onko sulla kaikki hyvin?
Veerakin voi viedä voiton. Kumman luulette voittavan, Veeran vai Pauliinan?
Aika moni pudonnu äänesti Auraa ja Jeffreytä. Instagramista näen kun seuraan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku on töissä korukaupassa, kun joku sitä kyseli. Ei aukea kuin klo 10 vasta. Palomiehen vuorotyö vähän eri maata.
Ei mikään korukauppa ole auki iltayhdeksään, joten en nyt ihan vuorotyöksi kutsuisi.
Nämä ovat niitä kommentteja, jotka herättävät säälinsekaista hilpeyttä.
Samaan kategoriaan kuuluvat:
MINUN työaikani
MINUN meikkaamiseni
MINUN vauvavalvomiseni
MINUN parisuhteeni
Anku ja sen silikonitissit. Hyi helvetti! Ihan nätti naama, mutta ruma kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Moni eli Sohva-Mika ja Senja.
huvittavaa jos tosiaan hipsterit tykkäävät Aurasta ja Jeffristä, jotka ovat niin kaukana hipstereistä kuin olla ja voi. Aura on perustamperelainen räppidokaaja ja Jeffri on pelkkä pentu jolla ei ole edes poliittisia mielipiteitä. Kumpikaan ei kuuntele takuulla mitään indiemusaa tai ajele fixillä tai muuta hipsteriklisettä, ihan perusteinejä ovat. Auran vasemmistolaisuuskin on ihan perustamperekamaa.
Ankulla on selvästi nyt joku identiteettikriisi kun sitä on haukuttu lapatossuksi. On alkanut antaa terävämpiä kommentteja ja oli eilen jopa ilkeä Jannelle ("tippunut monta kertaa päälleen"). Ja kasvava paniikki siitä ettei ole se Patin toivoma rempseä surffilikka.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin ketkä?
Fb-ryhmässä velloo jo kaikenmaailman salaliittoteoriat. Siis ihan aikuisen oikeesti P ja V asuu saman katon alla,ovat palkattuja näyttelijöitä,Pauliina on alfa ja mitä muuta. Onko kaikilla enää piparit pellillä. Tuotantoa syytetään vaikka mistä. Piru on irti,jos tänään putoaa esim. Veera ja Janne. Pahimmat mielensä pahoittajat aikovat jättää sarjan katsomisen kesken,koska tuotanto manipuloi..
No naurappa ihan vapaasti. Ankuhan on ollu jo monta viikkoa tyttöystävä, se seuraavaksi tulee sitten muut, jos tulee. Toisille tuli ensin rakkaus ja sen jälkeen seurustelu.