Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
22321/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää muuten nähdä nää eri tavat kiukutella. Paukku kohdistaa kiukun toiseen, syyttää ja hieman alistaa. Patrick myös hieman syyllistää huonolla tuulella. Anku taasen kääntää huonona päivänä kiukun itseensä ja Jeffrey lähtee karkuun.

Kukaan ei ole huonona päivänä parhaimmillaan mutta on jännä nähdä miten tota käsittelee, mun mielestä olis hyvä parisuhteessa että juuri noi tavat mätsäis. Ei se että ne olis samat vaan että kestäis toiselta juuri sitä toisen tapaa parhaiten.

Vierailija
22322/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klipistä päätellen Villen ja Pauliinan ilme kun kuulivat että vähiten ääniä saanut pudotetaan.

Luulivat varmaan että heidän omat äänet pudottaa jonkun parin ja varmaan muutkin luuli.

Ei nyt sentään saarelaiset pudota ketään enää tässä vaiheessa koska taktikointi olisi liian helppoa.

Veikkaan kuitenkin että Jefi ja Aura tippuu mutta ei sitä koskaan tiedä. Yllätyksiä voi tullla.

Eikö niis ohjetekstareis sanottu että katsojat päättää niiden kohtalon, joita saarelaiset äänestää. Eli eivät itse äänestä suoraan pois tuolta. Vai muistanko väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22323/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin eilen huomioo että Pauliinalla on kyllä mielettömän kauniit silmät.

Niin on, jännää kun joillakin on semmoset bedroom eyesit, Paukulla ainakin on. Sillä on vielä vieno hymy mikä ei ainakaan sitä vähennä

Jep. Jotenkin eilen se vielä korostui kun hymy ylettyi silmiin asti niin ne suorastaan säkenöi.

Totta. Jopa tämmöseen kylmäsydämiseen heteronaiseen vetosi.. ;P

Vierailija
22324/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson vasta nyt eilistä jaksoa ja ihmetellä täytyy miten idiootti Anku on. Itkee tihrustaa ja kiukuttelee, kun ei "ehtinyt" laittautua treffeille, huutonaurua!! Sillähän oli meikkiä kilokaupalla. Yhden vauvan valvottaman yön jälkeen on noin sekaisin, voi Anku parkaa.

Vierailija
22325/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin eilen huomioo että Pauliinalla on kyllä mielettömän kauniit silmät.

Niin on, jännää kun joillakin on semmoset bedroom eyesit, Paukulla ainakin on. Sillä on vielä vieno hymy mikä ei ainakaan sitä vähennä

Jep. Jotenkin eilen se vielä korostui kun hymy ylettyi silmiin asti niin ne suorastaan säkenöi.

Totta. Jopa tämmöseen kylmäsydämiseen heteronaiseen vetosi.. ;P

Sama :D

Vierailija
22326/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisen jakson lopussa Patrick sanoo Ankulle sanatarkasti näin:

"Must tuntuu et kaikki niiden (=Jeffin ja Auran) välillä on niin aitoa tavallaan. Tai kun mää tiedän mitä meidän välillä on, tai kun must tuntuu, että kaikki meidän välillä on tosi aitoa. Tai niin ku tavallaan mulla on ihan sama miltä se näyttää ulospäin kun mää itte tiedän."

Eli Anku kelpaa Patille tekoripsineen ja kiukutteluineen. Patrick on ihastunut, mitä joidenkin kirjoittajien on näköjään mahdotonta hyväksyä.

Olet ehkä oikeassa. Ei ole Patrickaan penaalin terävin kynä. Ehkä hän ansaitsee naisen, joka itkee kun ei kerennyt tuntia kauempaa meikata.

He taitavat ansaita toisensa.

Vierailija
22327/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen samalle ihmettelijälle tiedoksi, että tässä ei nyt puhuttu koruliikkeestä vuorotyönä, vaan siitä k-kaupasta, jossa Anku useammin on töissä. Kun itse olin samassa duunissa (eri kaupassa tosin) alkoi aamuvuoro puoli kuudelta, ja jos ei satu asumaan kaupan naapurissa niin neljältä on noustava sängystä. Iltavuoro taas saattoi kestää 22-23- välille, vaikka kauppa ei ollutkaan niin myöhään auki. Mielestäni tämä on vuorotyötä.

Juu. Eli edelleen ihmettelen, miten tuollaisissa töissä on ylivoimaista nousta klo 9 ja vajaat yöunet itkettävät. 

Varmaan johtui siittä itkevästä nukesta. Normaalisti itkevää nukkea ei ole kellään noista ulkomaailmassa ja jaksavat herätä aamuisin. Onneksi Suomessa on mahdollisuus jäädä äitiyslomalle pikkuvauva aikaan. Mutta jos tuo Ankun reaktio rikkinäiseen yöhön kovasti vaivaa ja mietityttää niin voit käydä keskustelemassa asiasta mielenterveystoimistossa tai luotettavalle läheisellesi tai ystävällesi.

Vierailija
22328/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisen jakson lopussa Patrick sanoo Ankulle sanatarkasti näin:

"Must tuntuu et kaikki niiden (=Jeffin ja Auran) välillä on niin aitoa tavallaan. Tai kun mää tiedän mitä meidän välillä on, tai kun must tuntuu, että kaikki meidän välillä on tosi aitoa. Tai niin ku tavallaan mulla on ihan sama miltä se näyttää ulospäin kun mää itte tiedän."

Eli Anku kelpaa Patille tekoripsineen ja kiukutteluineen. Patrick on ihastunut, mitä joidenkin kirjoittajien on näköjään mahdotonta hyväksyä.

Olet ehkä oikeassa. Ei ole Patrickaan penaalin terävin kynä. Ehkä hän ansaitsee naisen, joka itkee kun ei kerennyt tuntia kauempaa meikata.

He taitavat ansaita toisensa.

Öö, Ankulla oli huono aamu, "tiäkkö". :D Silloin "eniten v*tuttaa kaikki", Anku ei ole kiukutellut muuten oikeastaan yhtään, harvinaisen pirteä ja optimistinen muina päivinä. Mä olisin ainakin Ankun miehenä vaan huokassu helpotuksesta että onneks kaikki ei aina ole niin ihanaa ja hymyä.

Vierailija
22329/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää muuten nähdä nää eri tavat kiukutella. Paukku kohdistaa kiukun toiseen, syyttää ja hieman alistaa. Patrick myös hieman syyllistää huonolla tuulella. Anku taasen kääntää huonona päivänä kiukun itseensä ja Jeffrey lähtee karkuun.

Kukaan ei ole huonona päivänä parhaimmillaan mutta on jännä nähdä miten tota käsittelee, mun mielestä olis hyvä parisuhteessa että juuri noi tavat mätsäis. Ei se että ne olis samat vaan että kestäis toiselta juuri sitä toisen tapaa parhaiten.

Jotenkin pystyn vielä ymmärtämään noiden muiden kiukun syyn, mutta en pysty ymmärtämään, että aikuinen ITKEE kun ei saa meikata tarpeeksi kauan.

Vielä ymmärrän, että harmittaisi, jos ei yhtään olisi kerennyt valmistautua, mutta ei sekään olis ollut itkun paikka.

Ankun käytös herätti niin suurta myötähäpeää.

Vierailija
22330/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson vasta nyt eilistä jaksoa ja ihmetellä täytyy miten idiootti Anku on. Itkee tihrustaa ja kiukuttelee, kun ei "ehtinyt" laittautua treffeille, huutonaurua!! Sillähän oli meikkiä kilokaupalla. Yhden vauvan valvottaman yön jälkeen on noin sekaisin, voi Anku parkaa.

Huomaa, että katsot jaksoa eka kertaa. Katsoppa se viidesti. Mää sillä aikaa herkuttelen, kun pohdit ja puit pääsi puhki.

Vierailija
22331/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä en kestä yhtään mököttämistä mutta erittäin hyvin sitä että käydään päälle kuin yleinen syyttäjä. Toisaalta kaverilla just toisinpäin. Se on tosi ok pitkistä hiljaisuuksista mutta menee ihan kerälle kun sanotaan suorempaan.

Vierailija
22332/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Auraa ja Jeffyä, jos Anku ja Pate tippuu.

22333/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailija 10 kirjoitti:

Ainoa nainen joka tuolla uskaltaa näyttää naamansa ilman meikkiä on Veera.. Ankua ei varmaan samaksi tunnistais jos olis ilman noita järkkyjä tekoripsiä ja muutenki meikittä, voi kyllä sanoa aivan suoraan että on pinnallinen koska meikkaaminen tuntuu hälle olevan maailman tärkein asia ja muutenkin ulkonäkö. Näyttäis nyt naamansa ilman meikkiä  Patille ettei tule sitte joskus tälle järkytyksenä jos tällainen tilanne kohdalle tulee. Ja Ankulla tuo Patin käpälöinti niillä pitkillä tekokynsillä alkaa jo kyllästyttämään katsoa..ei kukaan jaksa tuollaista kauaa..

Hohhoijaa kaikesta te jaksattekin vinkua! Oikeen hakemalla haette noista jaksoista että mistä voisi valittaa seuraavaksi. Täytyy olla tylsä elämä jos ei muuta tekemistä keksi.

Vierailija
22334/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera ja Janne pääsee treffeille sekä Aura ja Jeffrey. Kuinkahan kauan niillä oikeasti kestää nuo treffit kun näytetään vain lyhyet pätkät? Näyttäs hyvin menevän noi kummatkin treffit.

Vierailija
22335/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä25235 kirjoitti:

vierailija 10 kirjoitti:

Ainoa nainen joka tuolla uskaltaa näyttää naamansa ilman meikkiä on Veera.. Ankua ei varmaan samaksi tunnistais jos olis ilman noita järkkyjä tekoripsiä ja muutenki meikittä, voi kyllä sanoa aivan suoraan että on pinnallinen koska meikkaaminen tuntuu hälle olevan maailman tärkein asia ja muutenkin ulkonäkö. Näyttäis nyt naamansa ilman meikkiä  Patille ettei tule sitte joskus tälle järkytyksenä jos tällainen tilanne kohdalle tulee. Ja Ankulla tuo Patin käpälöinti niillä pitkillä tekokynsillä alkaa jo kyllästyttämään katsoa..ei kukaan jaksa tuollaista kauaa..

Hohhoijaa kaikesta te jaksattekin vinkua! Oikeen hakemalla haette noista jaksoista että mistä voisi valittaa seuraavaksi. Täytyy olla tylsä elämä jos ei muuta tekemistä keksi.

Jep. Etenkin kun Patrickin ja Ankun ruutuaika on vähäistä verrattuna muihin.

Vierailija
22336/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Auraa ja Jeffyä, jos Anku ja Pate tippuu.

Sama! Jos Anku ja Pati tippuu, niin todellakin voitto mieluummin Auralle ja Jeffille, kuin noille kahdelle muulle parille. 

Vierailija
22337/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klipistä päätellen Villen ja Pauliinan ilme kun kuulivat että vähiten ääniä saanut pudotetaan.

Luulivat varmaan että heidän omat äänet pudottaa jonkun parin ja varmaan muutkin luuli.

Ei nyt sentään saarelaiset pudota ketään enää tässä vaiheessa koska taktikointi olisi liian helppoa.

Veikkaan kuitenkin että Jefi ja Aura tippuu mutta ei sitä koskaan tiedä. Yllätyksiä voi tullla.

Mulla taas vahva epäilys, että Pankut tippuvat. Muilla kovempi kannatus.

Vierailija
22338/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen samalle ihmettelijälle tiedoksi, että tässä ei nyt puhuttu koruliikkeestä vuorotyönä, vaan siitä k-kaupasta, jossa Anku useammin on töissä. Kun itse olin samassa duunissa (eri kaupassa tosin) alkoi aamuvuoro puoli kuudelta, ja jos ei satu asumaan kaupan naapurissa niin neljältä on noustava sängystä. Iltavuoro taas saattoi kestää 22-23- välille, vaikka kauppa ei ollutkaan niin myöhään auki. Mielestäni tämä on vuorotyötä.

Juu. Eli edelleen ihmettelen, miten tuollaisissa töissä on ylivoimaista nousta klo 9 ja vajaat yöunet itkettävät. 

Varmaan johtui siittä itkevästä nukesta. Normaalisti itkevää nukkea ei ole kellään noista ulkomaailmassa ja jaksavat herätä aamuisin. Onneksi Suomessa on mahdollisuus jäädä äitiyslomalle pikkuvauva aikaan. Mutta jos tuo Ankun reaktio rikkinäiseen yöhön kovasti vaivaa ja mietityttää niin voit käydä keskustelemassa asiasta mielenterveystoimistossa tai luotettavalle läheisellesi tai ystävällesi.

Hui, menipäs sinulla tunteisiin! 

Vierailija
22339/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villestä ja Pauliinasta kertoo paljon se että toivat muillekin niitä itse tekemiään konvehteja. Kaikkea muuta kuin itsekästä toimintaa. Muutenkin annan enemmän painoarvoa sille mitä kanssa asujat sanovat toisistaan kuin sille mitä katsojat näkevät.

Eiköhän noi oo ihan sen suklaatehtaan toimesta annettu mukaan. Lahjapussukatkin oli ja ei ne varmaan itse olis syöny semmosta määrää. Ihan turhaa kiillottaa heidän sädekehää kun ne suklaat olis tullut kenen tahansa muunkin mukana sieltä.

Vierailija
22340/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villestä ja Pauliinasta kertoo paljon se että toivat muillekin niitä itse tekemiään konvehteja. Kaikkea muuta kuin itsekästä toimintaa. Muutenkin annan enemmän painoarvoa sille mitä kanssa asujat sanovat toisistaan kuin sille mitä katsojat näkevät.

Eiköhän noi oo ihan sen suklaatehtaan toimesta annettu mukaan. Lahjapussukatkin oli ja ei ne varmaan itse olis syöny semmosta määrää. Ihan turhaa kiillottaa heidän sädekehää kun ne suklaat olis tullut kenen tahansa muunkin mukana sieltä.

Kyllä se negatiivisuus kaivetaan vaikka väkisin sieltä.

Ketju on lukittu.