Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
22301/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anku on töissä korukaupassa, kun joku sitä kyseli. Ei aukea kuin klo 10 vasta. Palomiehen vuorotyö vähän eri maata.

Ei mikään korukauppa ole auki iltayhdeksään, joten en nyt ihan vuorotyöksi kutsuisi. 

Tampereesta en tiedä, mutta ainakin Ompun ja Sellon ja varmasti myös moni Helsingin koruliike on auki ysiin ja viikonloppunakin kuuteen tai kasiin. 

Ja esim jumbossa on ma-la 9-21 (su 11-18) ja kohta myös su 11-21 kaikki liikkeet auki. Joku kivijalkamyymälä voi vielä ollakin auki vain sen 6 tuntia keskellä päivää ja sitten itkeä kun kauppa ei käy. Ja tuolle aiemmalle vähättelijälle tiedoksi että kaikki sellainen työ on vuorotyötä, jossa ei ole säännöllinen työaika.

Ei nyt ollut tarkoitus ollenkaan vähätellä. Joku muu sanoi, että aukeaa klo 10 ja täällä päin koruliikkeet ovat kuuteen auki, joten siihen nyt vain kommentoin. Alun perin ihmettelin, miten vuorotyöläiset eivät osaa herätä aamulla ja itkevät lyhyeksi jääneitä yönia, kun omat työvuorot ovat olleet 6.30 ja 21.30 välillä. 

Olen ihan samaa mieltä, että tämä nykyisten jättiostoskeskusten systeemi on ihan käsittämätön, mutta niin se vaan on. Ja ruokakaupat ne vasta auki ovatkin...

Vierailija
22302/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kiukuttelen joka päivä ja 24v. ollaan oltu yhdessä. Aina täällä joku kiukuttelee.

Kiukuttelu on sallittua ja normaalia.

Ei vaikuta asiaan ketä äänestän eli Ankua ja Patia.

Oikeaa rakkautta ja luonnollista käyttäytymistä sekä mukavia ihmisiä ovat.

Sanoilla ei ole myöskään niin mulle merkitystä koska rahan takia voi tulla sanottua vaikka mitä mikä ei ihan totta ole.

Aitous ja se miltä näyttää merkitsee minulle.

Tuttavan ex-avokki kiukutteli 27v miehelleen ja lopulta sai kengän kuvan persuksille, kun mies otti miellyttävämmän emännän.

Ei missään suhteessa pitäisi olla jatkuvaa kiukuttelua ja vääntöä. Toki jokaisella on joskus huono päivä, mutta Pauliinan ja Jeffreyn kiukkuilut ja mököttämiset tyhjänpäiväisistä asioista ei ole reilua. Jos ei voi olla kiukuttelematta, kannattaa elää itsekseen.

No ei kuule jätä mua, kiukuttelee itsekkin.

Ongelma on sulla, ei meillä.

Meillä kun tunteet saa näyttää. Vielä kaksi teiniä talossa.

Vitsi vitsi et keksit ton 27 vuotta.

Ei olla edes harkittu eroa.

En ole tuo joka kommentoi, mutta pisti silmään, että miten se on jonkun muun ongelma, jos sulla on hankala riivinrauta luonne?

Ohis

Ei mulla ole hankala luonne. Olen sosiaalinen, hauska ja hyvän huumorin omaava. Erittäin rehellinen, tunnollinen ja erittäin luotettava.

Toi riivinrauta on ihan oma keksimäsi.

Eikä mun mies harkitse mitään eroa. On sanonut ettei eroa koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22303/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeffreyn istassa kuva hänestä ja Aurasta eli tarkoittaneeko tuo että ovat tippuneet kisasta.

Miten muuten vois päivittää instaansa Jeffrey?

Se oli jo eilen eli ennen äänestystä. Ei tietenkään vois päivittää vaikka oliskin jo tippunut. Ja toiv voittavat. Kaveri varmaan päivittänyt.

Eihän ne saa sieltä ulkomaailmaan postata kuvia, näin olen säännöistä lukenut. Rikkonut sääntöjä.

Vierailija
22304/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vierailija 10 kirjoitti:

Eikös sen Ankun pitäny olla vuorotyössä...tuskin koruliikkeessä on vuorotyötä...  

K- kaupassa oon nähnyt aina kun käyn siellä.

mikä k-kauppamahtaa olla kyseessä? jos vaikka joskus näkis siellä sen

Tampereella. En kehtaa enempää tänne kertoa. Joku toinenkin täällä kertoi nähneensä Ankun töissä K kaupassa.

Vierailija
22305/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen samalle ihmettelijälle tiedoksi, että tässä ei nyt puhuttu koruliikkeestä vuorotyönä, vaan siitä k-kaupasta, jossa Anku useammin on töissä. Kun itse olin samassa duunissa (eri kaupassa tosin) alkoi aamuvuoro puoli kuudelta, ja jos ei satu asumaan kaupan naapurissa niin neljältä on noustava sängystä. Iltavuoro taas saattoi kestää 22-23- välille, vaikka kauppa ei ollutkaan niin myöhään auki. Mielestäni tämä on vuorotyötä.

Vierailija
22306/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan kisaajista kovin köyhä. Kalliita vaatteita. Kovin pintakiitoisia naiset meikeissään, valkaistuissa hiuksissaan, hampaissaan, tatuoinneissaan, teko kynsissä, hiuksissaan. Liekö rikkaiden vanhempien lapsia kun jotkut vasta opiskelun alussa. Monilla montakin työtä, hyvintoimeentulevia taitavat olla. Ohjelman jälkeen tulemme heitä näkemään lehtien palstoilla ja näämme tuliko heistä pareja ja kaikenlaisista jutuista. Ninhän kävi bb kisaajillekkin. Jotkut siirtyvät jopa tv ohjelmiin.

Pikavipeillähän ne muutkin tyrkkyjulkkikset elävät. Kaivais Seiska kisoojien ulosottovelat esiin.

Vierailija
22307/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että näillä venähtää usein pikkutunneille se nukkumaanmeno. Kun miettii pudotuspäiviä, niin sinne saapuu äänestystulokset klo 22.30 paikallista aikaa ja sen jälkeen kuvataan pudotussessio, joka kestää varmaan todellisuudessa tunnin. Sitten sen jälkeen vielä odotetaan pudonneiden pakkailua, hyvästellään ja lähetetään pois. Sitten on aika itkeä lisää ja purkaa tuntoja muiden kanssa sekä hoitaa iltapesut ym. Unikaan ei välttämättä ihan heti tule. Ja kas, onkin jo aamuyö kun päästään nukkumaan. On varmaan tottuneet jo aika myöhäiseen rytmiin.

Vierailija
22308/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin eilen huomioo että Pauliinalla on kyllä mielettömän kauniit silmät.

Vierailija
22309/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeffreyn istassa kuva hänestä ja Aurasta eli tarkoittaneeko tuo että ovat tippuneet kisasta.

Se oli jo eilen eli ennen äänestystä. Ei tietenkään vois päivittää vaikka oliskin jo tippunut. Ja toiv voittavat. Kaveri varmaan päivittänyt.

Eihän ne saa sieltä ulkomaailmaan postata kuvia, näin olen säännöistä lukenut. Rikkonut sääntöjä.

Onkohan muut parit tietoisia tästä kuvasta ja ääntenkalastelusta?

Vierailija
22310/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen samalle ihmettelijälle tiedoksi, että tässä ei nyt puhuttu koruliikkeestä vuorotyönä, vaan siitä k-kaupasta, jossa Anku useammin on töissä. Kun itse olin samassa duunissa (eri kaupassa tosin) alkoi aamuvuoro puoli kuudelta, ja jos ei satu asumaan kaupan naapurissa niin neljältä on noustava sängystä. Iltavuoro taas saattoi kestää 22-23- välille, vaikka kauppa ei ollutkaan niin myöhään auki. Mielestäni tämä on vuorotyötä.

Juu. Eli edelleen ihmettelen, miten tuollaisissa töissä on ylivoimaista nousta klo 9 ja vajaat yöunet itkettävät. 

Vierailija
22311/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on, jännää kun joillakin on semmoset bedroom eyesit, Paukulla ainakin on. Sillä on vielä vieno hymy mikä ei ainakaan sitä vähennä

Vierailija
22312/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan kisaajista kovin köyhä. Kalliita vaatteita. Kovin pintakiitoisia naiset meikeissään, valkaistuissa hiuksissaan, hampaissaan, tatuoinneissaan, teko kynsissä, hiuksissaan. Liekö rikkaiden vanhempien lapsia kun jotkut vasta opiskelun alussa. Monilla montakin työtä, hyvintoimeentulevia taitavat olla. Ohjelman jälkeen tulemme heitä näkemään lehtien palstoilla ja näämme tuliko heistä pareja ja kaikenlaisista jutuista. Ninhän kävi bb kisaajillekkin. Jotkut siirtyvät jopa tv ohjelmiin.

Pikavipeillähän ne muutkin tyrkkyjulkkikset elävät. Kaivais Seiska kisoojien ulosottovelat esiin.

Jannen ulosottovelat ne oli jo kaivaneetkin. Muilla ei varmaan sitten sellaisia ole, kun niistä ei ole uutisoitu.

Vierailija
22313/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kivat ne Pauliinan ja Villen tekemät suklaakukkatikkarit. Huomasi kumpi oli Pauliinan ja kumpi Villen tekemä.

Vierailija
22314/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja! Rautalankaa: 

1. Aura ja Jeffrey rannalla, lis-tuotannon kuvaaja ottaa kuvan

2. tuotannon ottama kuva julkaistaan appissa

3. Jeffreyn kaveri näkee kuvan appissa

4. Jeffreyn kaveri kopioi kuvan appista

5. Jeffreyn kaveri päivittää Jeffreyn profiilia ja lisää kopioimansa kuvan

Vierailija
22315/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se kaveri olis saanut tollaisen kuvan niistä? Jos se on kaveri niin se kaveri on töissä tossa kuvaustiimissä.

Tai Jeffrey ihan vaan lähettänyt tuon kuva sille kaverille🤔

Niillä ei pitöis olla omia puhelimia ja yhteyksiä ulkomaailmaan

Voi miten tyhmiä olette.

Vierailija
22316/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Eli edelleen ihmettelen, miten tuollaisissa töissä on ylivoimaista nousta klo 9 ja vajaat yöunet itkettävät. 

Kaikki on kyse tottumisesta. Tuolla on herätty puolen päivän aikaan pitkään niin aikainen aamuherätys ketuttaa. En ymmärrä miks tästä on tehty niin iso juttu, Ankulla oli yksi huono päivä ja se siitä. (Sh)it happens.

Vierailija
22317/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klipistä päätellen Villen ja Pauliinan ilme kun kuulivat että vähiten ääniä saanut pudotetaan.

Luulivat varmaan että heidän omat äänet pudottaa jonkun parin ja varmaan muutkin luuli.

Ei nyt sentään saarelaiset pudota ketään enää tässä vaiheessa koska taktikointi olisi liian helppoa.

Veikkaan kuitenkin että Jefi ja Aura tippuu mutta ei sitä koskaan tiedä. Yllätyksiä voi tullla.

Vierailija
22318/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, jännää kun joillakin on semmoset bedroom eyesit, Paukulla ainakin on. Sillä on vielä vieno hymy mikä ei ainakaan sitä vähennä

Jep. Jotenkin eilen se vielä korostui kun hymy ylettyi silmiin asti niin ne suorastaan säkenöi.

Vierailija
22319/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina on minusta kaunein.

Vierailija
22320/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh eikö ville ja pauliina ole turvassa, joten miksi olisi niitä äänestänyt. Kyllä on idioottii porukkaa

Ketju on lukittu.