Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Mä en edes meikkaa paljoa ja silti mä ymmärrän Ankun harmituksen siitä ettei ehtinyt valmistautua. Lisäksi olen myös herkkä itkemään jos olen vähillä yöunilla ja varsinkin jos pitäisi aikaisin yllättäen lähteä johonkin. Joten en koe että Ankun käytös varsinaisesti kertoo mitään siitä millaisissa piireissä se liikkuu. Lähinnä kertoo mielestäni siitä ettei se ole aamuihminen eikä tule oikein toimeen vähillä yöunilla.
Kyllä ihmisen ulkonäöstä voi pikkasen päätellä sitä pinnallisuuttakin.
Ankulla on silikonit ja uskomaton pakkelikerros. Hän voi olla mukava ja kiltti ihminen, mutta pinnallinen hän on.
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Ehkä Patrick pelkäsi Ankun olevan sisäisesti pinnallinen, koska Anku otti kilareita laittautumisestaan. patrick saattoi miettiä Ankun arvomaailmaa. No onneksi siinä kun miettivät keitä äönestävät pudotukseen, Patrick sanoi Ankulle, että he ovat luonnollisia kuten Aura ja Jeffreykin. Patrick myös mainitsi, että sama miltä muille näyttää, kun hän itse tietää omat tunteensa.
Se on juuri noin. Patrick osaa ihanasti palauttaa tärkeimmät asiat kohdilleen. Hyvä Patrick !!Tämä juuri. Anku selvästi miettii sitä että minkälaiselta hän vaikuttaa katsojien silmissä, vaikka ei sitä myöntäisi edes itselleen. Ehkä häntä myös kiukutti se että oli kiukutellut niin pienestä asiasta. Selkeästi kuitenkin isommista asioista tuossa oli kyse kuin siitä meikkaamisesta. Patrick taas oikeasti aidosti näyttää siltä että ei mieti mitä muut ajattelevat, vaan kun itse tietää mitä tuntee se riittää.
Miten se sinulle on valjennut tuo totuus, vaikka näet Ankusta muutaman minuutin ohjelmassa, jonka tavoitteena on näyttää ihmisiä haluamallaan tavalla leikellen otoksia sellaiseen muotoon, joka herättää ihmisten kiinnostuksen ohjelmaan motiivinaan kassatulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon äänestykseen liittyen mulla tuli sellainen ajatus, että Jeffrey pystyi äänestämään Patia, koska heidän välit on viilenneet. Olivat alussa erottamaton kaksikko, mutta Sami vei Jeffin paikan Patrickin valtakunnassa. Ovat toki kaveruksia edelleen, mutta Jefi tykkää siitä, että siitä tykätään, eikä varmasti jäänyt huomaamatta häneltä miten Sami otti sen ykköstykin aseman Pankun sydämissä.. En itse usko, että Jeffrey uskoo voittavansa jos äänestäisi mielestään kovinta kilpailijaa.
Aurahan sen valinnan teki. Jeff olisi halunnut äänestää Veeraa ja Jannea.
Musta olisikin ollut oikein pätevä syy äänestää tunteiden epätasapuolisuuden vuoksi heitä. Ja grillauksen ja esityksen makua niin usein heidän jutuissaan. En sano tätä pahalla. Mutta Veeralla on asenne että on PAKKO voittaa.
Aura ja Jeffrey ei äänestänyt anku ja Patrickia . Katso uudestaan loppu. Sanoo että mä vaihdankin ja kirjoittaa uudestaan.
Äänestipäs. Patrick ja Anku sanoi ettei äänestä Jeffreytä ja Auraa, eivätkä tietenkään äänestäneet itseään joten jäljelle jää Janne ja Veera. Tämä tarkoittaa että Jeffrey ja Aura äänesti Patua ja Ankua koska tuskin itseään äänestivät, sillä Veera ja Janne sai vain yhden äänen ja Ville ja Pauliina ei ollenkaan.
En usko. Joku mättää. Se on mun mielipide.
Tässä mättää nyt todellakin ja pahasti. Miksi Jeffreyn ja Auran ääntä ei kirjoitettu auki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon äänestykseen liittyen mulla tuli sellainen ajatus, että Jeffrey pystyi äänestämään Patia, koska heidän välit on viilenneet. Olivat alussa erottamaton kaksikko, mutta Sami vei Jeffin paikan Patrickin valtakunnassa. Ovat toki kaveruksia edelleen, mutta Jefi tykkää siitä, että siitä tykätään, eikä varmasti jäänyt huomaamatta häneltä miten Sami otti sen ykköstykin aseman Pankun sydämissä.. En itse usko, että Jeffrey uskoo voittavansa jos äänestäisi mielestään kovinta kilpailijaa.
Musta olisikin ollut oikein pätevä syy äänestää tunteiden epätasapuolisuuden vuoksi heitä. Ja grillauksen ja esityksen makua niin usein heidän jutuissaan. En sano tätä pahalla. Mutta Veeralla on asenne että on PAKKO voittaa.
Aura ja Jeffrey ei äänestänyt anku ja Patrickia . Katso uudestaan loppu. Sanoo että mä vaihdankin ja kirjoittaa uudestaan.
Äänestipäs. Patrick ja Anku sanoi ettei äänestä Jeffreytä ja Auraa, eivätkä tietenkään äänestäneet itseään joten jäljelle jää Janne ja Veera. Tämä tarkoittaa että Jeffrey ja Aura äänesti Patua ja Ankua koska tuskin itseään äänestivät, sillä Veera ja Janne sai vain yhden äänen ja Ville ja Pauliina ei ollenkaan.
😂😂😂
Mitä te nyt vänkäätte noista äänistä? Lopussa sanottiin, että Patrik ja Anku saivat kaksi ääntä ja muut äänestyksen parit yhden. Sovelluksessa lukee muiden parien antamat äänet paitsi Auran ja Jeffreyn. Niissä kaikille pudotuksessa oleville pareille yksi ääni. Ohjelmassa sanottu toinen ääni Ankulle ja Patrikille tuli siis Auralta ja Jeffreyltä. Ihan sama, mitä Aura sanoi vaihtamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ankulla on silikonit ja uskomaton pakkelikerros. Hän voi olla mukava ja kiltti ihminen, mutta pinnallinen hän on.
Voi olla myös huono itsetunto liian pienien korviensa vuoksi.
Kyllä toi Anku on vaan niin feikki ruma äijä.
Minusta on todella kiinnostavaa nähdä, miten äänestys vaikuttaa käyttäytymiseen talossa.
Miten esimerkiksi Jeffry kohtaa Patrickin?
Kaikkihan tietävät, että joku heitä on äänestänyt, mutta kuka...
Ja jääkö oma valinta kalvamaan? Paljastavatko ilmeet ja eleet mitään?
Vierailija kirjoitti:
Hauska, kun täällä porukka ”tietää”, että Ankun kiukuttelun takana oli muutakin kuin se, ettei ehtinyt laittautua tarpeeksi, vaikka Anku itse nimesi juurikin sen syyksi huonotuulisuudelleen. :D Hassua puolustelua.
Patrickille ei voi kuin pudistella päätään. Joku jo osuvasti sanoikin, että on kyllä tyypillistä miehistä hölmöyttä valita se puunattu silaribeibe ja ihmetellä sitten, kun se on pinnallinen. Muistan, kun Pati oli ekassa valintatilanteessa ja mietti keskustelevansa vielä toistamiseen Pauliinan kanssa ennen iltaa, niin joku totesi, että Patin pitää kiirehtiä, sillä Paukku on hidas laittautumaan. Patin järkyttynyt ja epäuskoinen vastaus: ”Ai on?!”
Huvittavaa, kun ei miehet tunnu ilmeistäkään pakkelikerrosta tunnistavan. Silti se meikillä rakennettu kauneus vetää puoleensa.
Jos etsii itselleen todella aidosti ei-pinnallista naista, niin silloin ei mene tollaiseen tosi-tv:seen sitä hakemaan! ;)
Kaikki noi tuolla on aika pinnallisia, jos multa kysytään.
Äänestin Auraa ja Jeffreytä, jos tulee vielä äänestys, äänestän pirruuttanikin sovittelevia ja rauhallisia Ankua ja Patrickia. Ovat saaneet eniten kärsiä leikkauksista ja Pauliinan kovis saa olla rauhassa kuin kuningatar.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te nyt vänkäätte noista äänistä? Lopussa sanottiin, että Patrik ja Anku saivat kaksi ääntä ja muut äänestyksen parit yhden. Sovelluksessa lukee muiden parien antamat äänet paitsi Auran ja Jeffreyn. Niissä kaikille pudotuksessa oleville pareille yksi ääni. Ohjelmassa sanottu toinen ääni Ankulle ja Patrikille tuli siis Auralta ja Jeffreyltä. Ihan sama, mitä Aura sanoi vaihtamisesta.
No ei täällä vänkää kuin tuo yksi.
Pati menee ulkonäön perässä muttei tykkää, kun naisella menee vähän aikaakin siihen että saa itsensä barbinuken näköiseksi. Yksinkertainen ukkeli.
Ankun loputon mielistely,eihän tuollaista tosi äijä jaksa ja varsinkaan tuota jatkuvaa lässytystä kun Patu olisi joku pikku lapsi,ihme ettei sano että tuun pyyhkii😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankulla on silikonit ja uskomaton pakkelikerros. Hän voi olla mukava ja kiltti ihminen, mutta pinnallinen hän on.Voi olla myös huono itsetunto liian pienien korviensa vuoksi.
Pitää hakemalla hakea virheitä ihmisestä joka on ylitäydellinen. :D
Mun itsetunto taas on ihan murskana kun mulla on liian isot korvat. En voi pitää hiuksia kiinni koska näytän norsulta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö että jokainen ihminen on aina jollainlailla pinnallinen. Jotkut enempi jotkut vähempi. Sinä itsekin. Jotkut ihmiset tykkää laittaa itseään enempi kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä mättää nyt todellakin ja pahasti. Miksi Jeffreyn ja Auran ääntä ei kirjoitettu auki?
Siksi että jos olis kerrottu suoraan, että äänestivät Patua ja Ankua, heidänkin pelaamisensa näkyisi tyhmemmillekin ja kulissit ja imago "parista joka on suora ja ei pelaa" sortuisi. V&P ja V&J pelaaminen on niin itsestäänselvää, ettei sitä tarvitse tuotannon piilotella. Itse asiassa Veera ja Janne yllättivät positiivisesti, kun oikeasti miettivät valintaansa ihan oikein syin, eikä väkisin keksityin "ovat olleet vähemmän aikaa pari" -tyylisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pati menee ulkonäön perässä muttei tykkää, kun naisella menee vähän aikaakin siihen että saa itsensä barbinuken näköiseksi. Yksinkertainen ukkeli.
Noinhan se menee. Olisi kiva, että nainen näyttäisi hyvältä, kun johonkin lähdetään, mutta pitäisi olla valmis lähtemään lennosta, odottelematta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on todella kiinnostavaa nähdä, miten äänestys vaikuttaa käyttäytymiseen talossa.
Miten esimerkiksi Jeffry kohtaa Patrickin?
Kaikkihan tietävät, että joku heitä on äänestänyt, mutta kuka...
Ja jääkö oma valinta kalvamaan? Paljastavatko ilmeet ja eleet mitään?
Niin, onhan se tosiaan aikamoista, että kun neljä paria äänestää neljästä parista yhtä, se sinua äänestänyt tyyppi voi ihan pokalla vaikka istua samassa pöydässä. On juu häikäilemätöntä.
En oikeasti ymmärrä, miksi näistä tehdään joku iso juttu, kun pakko jotakuta on äänestää ja pakko joku on valita.
Mun telkkarissa Patrick sanoi illalla, että heidän suhteensa on aito ja hän tietää, mitä tuntee. Ulkopuoliset voivat nähdä asian, miten haluavat.
Tämä voi tulla sulle yllätyksenä, mutta kuulut ulkopuolisiin.