Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te nyt vänkäätte noista äänistä? Lopussa sanottiin, että Patrik ja Anku saivat kaksi ääntä ja muut äänestyksen parit yhden. Sovelluksessa lukee muiden parien antamat äänet paitsi Auran ja Jeffreyn. Niissä kaikille pudotuksessa oleville pareille yksi ääni. Ohjelmassa sanottu toinen ääni Ankulle ja Patrikille tuli siis Auralta ja Jeffreyltä. Ihan sama, mitä Aura sanoi vaihtamisesta.
No ei täällä vänkää kuin tuo yksi.
On täällä jotkut muutkin kuin minä vänkäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan kiukuttelee yksistään siittä, ettei ehtinyt laittautua kunnolla treffeille. Kyllä siinä täytyy olla jo pahallatuulella ennestäänkin. Tuotanto on leikannut melko hyvin tuon Ankun ja Patrickin treffit. Minulla on kaksi ihan erillaista teoriaa miksi tuotanto keksi tämän draaman tähän ja teorioissa on täysin kaksi eri lopputulemaa. Aika näyttää, miten äänestäjät reagoi.
Juu. Patrikkin taisi nähdä treffeistä vain leikatut pätkät, kun vielä villalla ihmetteli, miksi treffit menivä pilalle tälläytymisen takia.
Patrick myös sanoi, että hänellä oli kivaa eli ei Anku varmasti koko treffejä itkenyt eikä ajatellut treffien menneen sen takia pilalle myöhemmin hän vain alkoi miettimään tuota tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon äänestykseen liittyen mulla tuli sellainen ajatus, että Jeffrey pystyi äänestämään Patia, koska heidän välit on viilenneet. Olivat alussa erottamaton kaksikko, mutta Sami vei Jeffin paikan Patrickin valtakunnassa. Ovat toki kaveruksia edelleen, mutta Jefi tykkää siitä, että siitä tykätään, eikä varmasti jäänyt huomaamatta häneltä miten Sami otti sen ykköstykin aseman Pankun sydämissä.. En itse usko, että Jeffrey uskoo voittavansa jos äänestäisi mielestään kovinta kilpailijaa.
Aurahan sen valinnan teki. Jeff olisi halunnut äänestää Veeraa ja Jannea.
Musta olisikin ollut oikein pätevä syy äänestää tunteiden epätasapuolisuuden vuoksi heitä. Ja grillauksen ja esityksen makua niin usein heidän jutuissaan. En sano tätä pahalla. Mutta Veeralla on asenne että on PAKKO voittaa.
Aura ja Jeffrey ei äänestänyt anku ja Patrickia . Katso uudestaan loppu. Sanoo että mä vaihdankin ja kirjoittaa uudestaan.
Äänestipäs. Patrick ja Anku sanoi ettei äänestä Jeffreytä ja Auraa, eivätkä tietenkään äänestäneet itseään joten jäljelle jää Janne ja Veera. Tämä tarkoittaa että Jeffrey ja Aura äänesti Patua ja Ankua koska tuskin itseään äänestivät, sillä Veera ja Janne sai vain yhden äänen ja Ville ja Pauliina ei ollenkaan.
En usko. Joku mättää. Se on mun mielipide.
Tässä mättää nyt todellakin ja pahasti. Miksi Jeffreyn ja Auran ääntä ei kirjoitettu auki?
Siksi että jos olis kerrottu suoraan, että äänestivät Patua ja Ankua, heidänkin pelaamisensa näkyisi tyhmemmillekin ja kulissit ja imago "parista joka on suora ja ei pelaa" sortuisi. V&P ja V&J pelaaminen on niin itsestäänselvää, ettei sitä tarvitse tuotannon piilotella. Itse asiassa Veera ja Janne yllättivät positiivisesti, kun oikeasti miettivät valintaansa ihan oikein syin, eikä väkisin keksityin "ovat olleet vähemmän aikaa pari" -tyylisesti.
Anteeksi, mutta millä ihmeen logiikalla yhden parin antama ääni ei ole pelaamista, mutta toisen on? Miksi Anku ja Pati saa äänestää ihan huoletta, mutta jos joku äänestää heitä, se on heti pelaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te nyt vänkäätte noista äänistä? Lopussa sanottiin, että Patrik ja Anku saivat kaksi ääntä ja muut äänestyksen parit yhden. Sovelluksessa lukee muiden parien antamat äänet paitsi Auran ja Jeffreyn. Niissä kaikille pudotuksessa oleville pareille yksi ääni. Ohjelmassa sanottu toinen ääni Ankulle ja Patrikille tuli siis Auralta ja Jeffreyltä. Ihan sama, mitä Aura sanoi vaihtamisesta.
No ei täällä vänkää kuin tuo yksi.
On täällä jotkut muutkin kuin minä vänkäämässä.
No mutta kerro just sinä, että mistä se Pankun toinen ääni tuli 😂
Älytöntä miten mustavalkoisia ihmisiä täällä on. Voihan ihminen olla syvällinen vaikka ulkonäkö olisikin tärkeä asia!
Oliko se Aura, joka sanoi, että Pati ja Anku haluaa säästää seurusteluun liittyvät kysymykset ulkomaailmaan.
Tiesittekö myös että ihminen voi olla kaunis ulkoisesti ja meikata vahvasti, mutta olla myös syvällinen ja sisältä kaunis? Täällä keskustellaan niin kuin nämä olisi kaksi toisensa poissulkevaa piirrettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon äänestykseen liittyen mulla tuli sellainen ajatus, että Jeffrey pystyi äänestämään Patia, koska heidän välit on viilenneet. Olivat alussa erottamaton kaksikko, mutta Sami vei Jeffin paikan Patrickin valtakunnassa. Ovat toki kaveruksia edelleen, mutta Jefi tykkää siitä, että siitä tykätään, eikä varmasti jäänyt huomaamatta häneltä miten Sami otti sen ykköstykin aseman Pankun sydämissä.. En itse usko, että Jeffrey uskoo voittavansa jos äänestäisi mielestään kovinta kilpailijaa.
Musta olisikin ollut oikein pätevä syy äänestää tunteiden epätasapuolisuuden vuoksi heitä. Ja grillauksen ja esityksen makua niin usein heidän jutuissaan. En sano tätä pahalla. Mutta Veeralla on asenne että on PAKKO voittaa.
Aura ja Jeffrey ei äänestänyt anku ja Patrickia . Katso uudestaan loppu. Sanoo että mä vaihdankin ja kirjoittaa uudestaan.
Äänestipäs. Patrick ja Anku sanoi ettei äänestä Jeffreytä ja Auraa, eivätkä tietenkään äänestäneet itseään joten jäljelle jää Janne ja Veera. Tämä tarkoittaa että Jeffrey ja Aura äänesti Patua ja Ankua koska tuskin itseään äänestivät, sillä Veera ja Janne sai vain yhden äänen ja Ville ja Pauliina ei ollenkaan.
Tässä mättää nyt todellakin ja pahasti. Miksi Jeffreyn ja Auran ääntä ei kirjoitettu auki?
Siksi että jos olis kerrottu suoraan, että äänestivät Patua ja Ankua, heidänkin pelaamisensa näkyisi tyhmemmillekin ja kulissit ja imago "parista joka on suora ja ei pelaa" sortuisi. V&P ja V&J pelaaminen on niin itsestäänselvää, ettei sitä tarvitse tuotannon piilotella. Itse asiassa Veera ja Janne yllättivät positiivisesti, kun oikeasti miettivät valintaansa ihan oikein syin, eikä väkisin keksityin "ovat olleet vähemmän aikaa pari" -tyylisesti.
Anteeksi, mutta millä ihmeen logiikalla yhden parin antama ääni ei ole pelaamista, mutta toisen on? Miksi Anku ja Pati saa äänestää ihan huoletta, mutta jos joku äänestää heitä, se on heti pelaamista?
Vaikka siksi, että kaikki parit totesivat Patin ja Ankun tykkäävän toisistaan todella paljon ja löysivät miinuksia jostakin toisesta parista, jota eivät kuitenkaan halunneet äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä miten mustavalkoisia ihmisiä täällä on. Voihan ihminen olla syvällinen vaikka ulkonäkö olisikin tärkeä asia!
Noissa olosuhteissa aika moni tälläkin palstalla oleva stressaisi ulkonäköään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan kiukuttelee yksistään siittä, ettei ehtinyt laittautua kunnolla treffeille. Kyllä siinä täytyy olla jo pahallatuulella ennestäänkin. Tuotanto on leikannut melko hyvin tuon Ankun ja Patrickin treffit. Minulla on kaksi ihan erillaista teoriaa miksi tuotanto keksi tämän draaman tähän ja teorioissa on täysin kaksi eri lopputulemaa. Aika näyttää, miten äänestäjät reagoi.
Juu. Patrikkin taisi nähdä treffeistä vain leikatut pätkät, kun vielä villalla ihmetteli, miksi treffit menivä pilalle tälläytymisen takia.
Patrick myös sanoi, että hänellä oli kivaa eli ei Anku varmasti koko treffejä itkenyt eikä ajatellut treffien menneen sen takia pilalle myöhemmin hän vain alkoi miettimään tuota tilannetta.
Kyllä Patrik sanoi, että Anku itki melkein koko treffien ajan. Tarkoitti tuolla lähinnä sitä, että oli kiva lähteä treffeille, ei välttämättä sitä, että Ankun kanssa olisi ollut viihtyisää.
Vierailija kirjoitti:
Siis tää palsta on vajonnu jo alemmas ku facebookin puoli. Tuotanto ei suosi pareja, eilen vain V&P sattuivat olemaan enemmän keskiössä, aiemminhan oli Patu & Anku. Lisäksi katsojat äänestivät heidät parhaiksi vanhemmiksi, kaikki äänestäjäthän eivät pyöri täällä ja facessa. Kertoo myös jotain täällä pyörivistä ihmisistä kun aiemmin kommentoitiin että olisipa P&V "joutuneet" aamutreffeille niin olisi saanut yhden lisäsyyn haukkua. Nuo saarelaiset vaikuttas itekin pitävän Paukusta ja Villestä ja nehän viettää 24/7 aikaa niiden kanssa, tietävät meitä paremmin. Ja kun ne eilen äänesti toisiaan, en tosiaankaan usko äänestivät sen perusteella kuka on pahin kilpakumppani. Ihan turha haukkua Villeä&Pauliinaa, sama logiikka pätee Patuun & Ankuunkin. Ja kun jotain negatiivista pitää kaivaa aina, niin V&P olisivat tehneet jokatapauksessa väärin, ketä olisivatkaan äänestäneet.
Olisi ihan mukava jos nämä viimeiset hetket käytettäisiin puhumalla positiiviseen sävyyn jokaisesta parista.
Ei siinä viestissä sanottu, että "katsojat ovat äänestäneet...." vaan varmaan niiden rannekkeiden antamien tulosten perusteella päätetty parhaat hoitajat.
Vierailija kirjoitti:
En usko heidän olevan noin mustavalkoisia, vaan ennemminkin tehtailevat alentavia viestejä muistabpareista nostaakseen oman parinsa imagoa. Ei me lukijat sokeita olla tai tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siksi, että kaikki parit totesivat Patin ja Ankun tykkäävän toisistaan todella paljon ja löysivät miinuksia jostakin toisesta parista, jota eivät kuitenkaan halunneet äänestää.
Entä sitten? Missä tuossa on pelaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jotenkin koko ohjelman ajan samaistunut Ankuun. Vasta nyt nelikymppisenä alkaa oma itsetunto olla vahvistunut, että uskaltaa olla oma itsensä, melkein.. Mutta ulos ovesta en lähde ilman ripsaria ja rajauksia silmissä. Tajuan itsekin ettei tässä ole järkeä, mutta en voi itselleni mitään tässä asiassa. Muuten olen erittäin jalat maassa -tyyppi, luonnonläheinen, sisäistä kauneutta arvostava ihminen, jolla jo korkeakoulututkintojensa ja ammatillisen arvostuksen kautta pitäisi olla usko itseen kohdillaan.
Näen Ankun itseni kaltaisena kilttinä, nättinä tyttönä, jolla on vain kauhean huono itsetunto. Hänellä on kova miellyttämisen tarve. Hän ei uskalla ihastua tasoisiinsa miehiin, koska ei pidä itseään tarpeeksi hyvänä.
Hän yllättyy, kun joku ihana mies näyttääkin kiinnostuvan, mutta ei oikein usko asiaan ja pelkää tuottavansa pettymyksen. Ottaa mielettömät paineet täyttää itse kuvittelemansa odotukset. Ja lopulta tämä liika yrittäminen ja itsensä ylimuokkaaminen saattaakin olla se asia, mikä kaataa koko homman.
Ankun mieleen on voinut jäädä kummittelemaan some-kommentti, jossa sanottiin suhteen Patrickin kanssa kestävän vain sen aikaa, kun hän tahdottomana kulkee talutusnuorassa. Mutta kun hän yrittää olla erilainen ja miellyttää olemalla miellyttämättä, se voikin olla jotain tällaista itkeskelyn tyyppistä, kun ei vaan luonnostaan tule sellainen säksättäminen.
Tuli huonoon rakoon tämä tunnemyrsky. Toivon että Anku ymmärtäisi, miten kaunis on. Paljon kauniimpi vielä vähemmällä meikillä! Ja ettei tarvitse olla kovis tai hankala ihminen, jos ei ole sellainen.
Minun ääneni saivat Anku ja Patrick, kuten arvata saattaa.
Sinustako Ankulla ei ollut ripsaria ja rajauksia silmissä? Oli kuules melkoinen sotamaalaus, mutta silti ei riittänyt Ankulle.
Ankun hiukset hapsotti aika villin näköisesti treffeillä. Huomasin.
Hän puhui että että ei ollut ehtinyt laittautua. Meikkaamisesta ei sanonut mitään.
Luomiväriä hillitymmin, niin olisi ehtinyt harjata hiukset.
Ehkä hän olisi halunnut sekä luomiväriä, että harjata hiukset. Ihme kommentteja täällä, että ois meikannut hillitymmin niin olis kerennyt harjaaman hiukset. Tuskin tuossa ärsytyksessä oli kyse pakkelin määrästä vaan siitä ettei oma olo ollut valvotun yön ja kiireisen aamun jälkeen parhaimmillaan juuri tuona päivänä, jota oli odottanut. Joku toinen päivä vastaava hetki ois voinut mennä hymyssäsuin, mutta aina ei mee. Kai teilläkin on esim. huonoja hiuspäiviä, jolloin hiukset ei vääntämisestä huolimatta ole hyvin ja vaikka jokainen vastaantulija kehuisi niitä, niin se oma olotila voi silti olla kurja ja epävarma niiden takia. Pinnallista tai ei, mutta inhimillistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tää palsta on vajonnu jo alemmas ku facebookin puoli. Tuotanto ei suosi pareja, eilen vain V&P sattuivat olemaan enemmän keskiössä, aiemminhan oli Patu & Anku. Lisäksi katsojat äänestivät heidät parhaiksi vanhemmiksi, kaikki äänestäjäthän eivät pyöri täällä ja facessa. Kertoo myös jotain täällä pyörivistä ihmisistä kun aiemmin kommentoitiin että olisipa P&V "joutuneet" aamutreffeille niin olisi saanut yhden lisäsyyn haukkua. Nuo saarelaiset vaikuttas itekin pitävän Paukusta ja Villestä ja nehän viettää 24/7 aikaa niiden kanssa, tietävät meitä paremmin. Ja kun ne eilen äänesti toisiaan, en tosiaankaan usko äänestivät sen perusteella kuka on pahin kilpakumppani. Ihan turha haukkua Villeä&Pauliinaa, sama logiikka pätee Patuun & Ankuunkin. Ja kun jotain negatiivista pitää kaivaa aina, niin V&P olisivat tehneet jokatapauksessa väärin, ketä olisivatkaan äänestäneet.
Olisi ihan mukava jos nämä viimeiset hetket käytettäisiin puhumalla positiiviseen sävyyn jokaisesta parista.
Ei siinä viestissä sanottu, että "katsojat ovat äänestäneet...." vaan varmaan niiden rannekkeiden antamien tulosten perusteella päätetty parhaat hoitajat.
Mihin olettaisit rannekkeen toimintatavan perustuvan?
Minä en äänestä sillä perusteella kuka on paras aidoin pari, vaan omaa suosikkiasukasta kuten Big Brotherissakin.
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun Patrick etsii surffinaista, niin arvostaisi ihan luonnonkaunista ilman pakkelikasvoja noilla tuuheilla räpsyttimillä. Siksi Anku räpsyttää koko ajan kun ripset painavat, niin huvittavan näköistä. Hanna oli luonnonkaunis ja näytti sen, uskon Patun etsivän raikkaan näköistä tytsyä.
Jospa Anku onkin Patrickin seurassa ulkomaailmassa ilman meikkiä. Eikä luonnollisuus tarkoita pelkästään ulkonäköä. Luonnollisuus on suurimmaksi osaksi luonnetta. Pinta on vain pintaa.
Minusta Anku jossain esittelyvideossa sanoi että ei juuri hoida ulkonäköä, ei meikkaa. Kuulostaa toki kummalta kun telkkarissa on ton näköinen. Mut tekoripset sillä varmaan on normistikin. Vaikea uskoa kyllä että olisi täysin ilman mitään ehostetta oikeasti.
Ehkä se johtuu tuosta tv:stä että haluaa näyttää hyvältä. Kyllähän toi Anku pääosin ripsistään huolimatta on aika keveällä meikillä tuolla.
Suomessa on vallalla joku tosi tekopyhä asennoituminen että on jotenkin hirveän huonoa ajatella sitä miltä itse tai jokin asia näyttää -vaikka siitä ei edes tekisi suurta numeroa vaan se vaan olisi asia jonka tiedostaa ja ottaa huomioon.
Sitten nää samat tekopyhimykset usein kuitenkin on ihan hiessä kun on kyse heidän omasta ulkonäöstään! Vaikkapa siitä miltä itse näyttävät valokuvissa. Yhtäkkiä pitääkin sitten ottaa uusia kuvia kun näyttää huonolta kuvassa tms.
No mitäs lähdit ulos kampaamatta tukkaasi ja niissä hirveässä kuluneissa rytkyissä!
Itse ei halua katsoa kuvista itseään, mutta muiden pitäisi sitten katsoa sitä epämääräistä sotkuista ja epäpuhdasta olemusta.
Tällaisia tekopyhiä tyyppejä Suomi on pullollaan!
Minun suosikkiparini ovat Patrick&Anku, sekä Aura&Jeff. Eilen alkoi oikeastaan ärsyttää ensimmäistä kertaa Ankun käytös. Ajattelin, että onpa kumma, kun tyypillä on valtavat tekoripset ja silti pitäisi laittautua ihan överi paljon. Ja nainen on muutenkin todella nätti, että varmasti näyttäisi hyvältä ilman meikkiä ja noita ripsiä. Voi olla, että hänellä on huono itsetunto, eikä tajua olevansa kaunis ilman meikkiä ja irtoripsiä. Toisaalta Patrickin kaltainen mies voi saada hänet ymmärtämään, että turhaan pakkeloi itseään. Ehkä Anku on tottunut siihen, että miehet tykkäävät siitä meikatusta versiosta.
Ja naisen pitäis myös olla tollainen ylihoikka, mitä useampikin ohjelmassa oleva nainen on ollut - mutta samalla ei kuitenkaan ei sais yhtään katsoa mitä syö