Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
21841/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina ja Ville parhaat vauvojenhoitajat??? Siis what ???!!

Mitä tuotanto nyt pelaa?? Pauliinaa ja Villeä näytettiin all the time. Ankua ja Patea vain vilauksilta. Apin kyselyssä kuka hoiti parhaiten vauvaa, Anku sai yli p 50% äänistä kuitenkin.

Siis ymmärrättekö te nyt tätä. Ensin ovat valvoneet vauvan kanssa yöllä. Sit herätetään aamulla treffeille. Sitten lisäksi, että olo mielipidekysymyksessä paras vauvanhoitaja, Pauliina joka on tottunut saamaan haluamansa saa hyväm vauvanhoitajan tittelin ja pääsee Sviittiin sen lisäksi, ettei joutunut suoraan sängystä pomppaamaan treffeille. Mikä on tietenkin hyvä, koska Pauliina ei ollut aamuihmisiä. Kyllä nyt Ankua taas nuijitaan ja Pauliinaa lellitään. Koko kauden Pauliina on saanut suurimmaksi osaksi lillua ja kaikki tulee kuin tarjottimella eteen. Lisäksi Sviitissä Pauliina näytti todella laskelmoivalta, kun miettivät, kenet pudottaisivat. Pauliina vaikutti kovalta ja Ville pehmeämmältä. Pauliina varmasti pudottaisi suurimman uhan.

Samaa laskelmointia oli myös Patrikilla ja Ankulla, jotka pohtivat Pauliinan ja Villen pudottamista. Mikä tarve teillä on koko ajan kehitellä jotain pahaa sanottavaa Villestä ja Pauliinasta

Mulla ri oo pahaa sanottavaa Vilestä ja Pauliinasta, äänestivät vahvinta ehdokasta ulos ja se kuuliu peliin. Se on ok.

Mutta Ankun ja Patin pohdinnoista sen verran että nehän mietti kaikista pareista niitä plussia ja miinuksia. Ja Anku sano et ainoa niinku negatiivinen niissä oli se että ne on saanut sen mitä on hakenut. Ei kait ne niitä aikonut edes äänestää sen kummemmin. Niiden kahden muun parin välillä pohtivat kelle antaa äänen. Päätyivät Janneen ja Veeraan koska Jeff ja Aura vaikutti aidommilta suhteensa kanssa.

Ville oli selvästi jonkin verran Patin ja Ankun äänestämistä vastaan, mutta Pauliina taivutteli.

Villehän muuten sanoi että Anku aluksi pelkäsi Patia, ja ei siksi valinnut häntä.

Kuulosti mulle omakohtaisesti tutulta tilanteelta. Mä olen aluksi jännittänyt niin paljon että pelännyt suorastaan miehiä joita kohtaan myöhemmin oon tuntenut vetoa. Siis kun on tutustunut vähän paremmin. Arvasin heti alussa että Ankulla oli sellainen tilanne Patin suhteen, että pelotti ja epäili sitä aika paljon.

Pauliinan ilme ja olemus oli uhkaava, kun puhui keitä äänestävät. Ville oli ihan alakynnessä. Pauliina on toden totta tottunut saamaan haluamansa. Kun vertaa muiden parien valintatilannetta niin kyllä Pauliina oli se joka määrää. Ahdistava domina.

Vierailija
21842/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon äänestykseen liittyen mulla tuli sellainen ajatus, että Jeffrey pystyi äänestämään Patia, koska heidän välit on viilenneet. Olivat alussa erottamaton kaksikko, mutta Sami vei Jeffin paikan Patrickin valtakunnassa. Ovat toki kaveruksia edelleen, mutta Jefi tykkää siitä, että siitä tykätään, eikä varmasti jäänyt huomaamatta häneltä miten Sami otti sen ykköstykin aseman Pankun sydämissä.. En itse usko, että Jeffrey uskoo voittavansa jos äänestäisi mielestään kovinta kilpailijaa.

Aurahan sen valinnan teki. Jeff olisi halunnut äänestää Veeraa ja Jannea.

Musta olisikin ollut oikein pätevä syy äänestää tunteiden epätasapuolisuuden vuoksi heitä. Ja grillauksen ja esityksen makua niin usein heidän jutuissaan. En sano tätä pahalla. Mutta Veeralla on asenne että on PAKKO voittaa.

Aura oli ainoa, joka naureskeli valintaa tehdessään.

Jeffry yritti sanoa, että Janne ei ole yhtä ihastunut kuin Veera, mutta Auran mielestä se ei ole mikään peruste.

Peliä tämä tietysti on, mutta siitä huolimatta en tykännyt Auran kikattelusta ja päätöksestä. Ilmeisesti hän ajattelee, että J&V ja Viuliina jakavat samanhenkisen kannattajakunnan, joten Panku on heidän todellinen kilpailijansa.

Aura on koko ajan esittänyt vähän hölmöä ja sillä näköjään pääsee pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21843/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, kun täällä porukka ”tietää”, että Ankun kiukuttelun takana oli muutakin kuin se, ettei ehtinyt laittautua tarpeeksi, vaikka Anku itse nimesi juurikin sen syyksi huonotuulisuudelleen. :D Hassua puolustelua.

Patrickille ei voi kuin pudistella päätään. Joku jo osuvasti sanoikin, että on kyllä tyypillistä miehistä hölmöyttä valita se puunattu silaribeibe ja ihmetellä sitten, kun se on pinnallinen. Muistan, kun Pati oli ekassa valintatilanteessa ja mietti keskustelevansa vielä toistamiseen Pauliinan kanssa ennen iltaa, niin joku totesi, että Patin pitää kiirehtiä, sillä Paukku on hidas laittautumaan. Patin järkyttynyt ja epäuskoinen vastaus: ”Ai on?!”

Huvittavaa, kun ei miehet tunnu ilmeistäkään pakkelikerrosta tunnistavan. Silti se meikillä rakennettu kauneus vetää puoleensa.

Vierailija
21844/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen koko ajan tykännyt Veerasta ja Jannesta ja olin myös innoissani Ankun ja Patrikin yhteen menosta, mutta eilen tuli tunne, että en voi äänestää ketään muuta kuin Auraa ja Jeffreytä. Näistä ovat kuitenkin aidoimpia.

Auralla ja Jeffreylllä ei kuitenkaan ole mitään edellytyksiä tosielämän hyvään parisuhteeseen, vaikka ovatkin ihan mielenkiintoisia persoonia ja pari tuossa ohjelmassa. 

Ei olekaan, mutta en näe noilla muillakaan pareilla edellytyksiä ja hämmästyin tätä havaintoa itsekin. En olisi muutama viikko sitten uskonut, että haluaisin Villen ja Pauliinan voittavan, mutta näin kuitenkin pääsi käymään .

Ville ja Pauliina on jotenkin kuin mallioppilaita. Ville tekee kaiken oikein, pyytää lopulta tyttöystäväksikin ekoilla ja vikoilla treffeillä. Ehkä hän vaan on niin täydellinen, mutta en voi sille mitään että jokin tässä kaikessa mua mättää - vaikka kuinka haluaisin uskoa tähän pariin.

Onko mun jotenkin mahdotonta uskoa että Ville haluaisi tunnustaa rakkautensa Pauliinalle myös vaikka tämä ei olisi kilpailu jossa panoksena 25000? Taitaa olla,

Vierailija
21845/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannella ei todellakaan ole aikomusta aloittaa parisuhdetta Veeran kanssa. Ei hänellä ole tunteita Veeraa kohtaan. Veera varmasti jossain määrin myös liioittelee omia tunteita jannea kohtaan ja yrittää vaan voittoa haalia. Ei vaikuta nyt loppujen lopuksi mitenkään kovin aidolta tuo heidän touhunsa kun toivoa olisi saattanut. Toivon ettei mee voittorahat heille.

Vierailija
21846/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun Patrick etsii surffinaista, niin arvostaisi ihan luonnonkaunista ilman pakkelikasvoja noilla tuuheilla räpsyttimillä. Siksi Anku räpsyttää koko ajan kun ripset painavat, niin huvittavan näköistä. Hanna oli luonnonkaunis ja näytti sen, uskon Patun etsivän raikkaan näköistä tytsyä. 

Jospa Anku onkin Patrickin seurassa ulkomaailmassa ilman meikkiä. Eikä luonnollisuus tarkoita pelkästään ulkonäköä. Luonnollisuus on suurimmaksi osaksi luonnetta. Pinta on vain pintaa.

Miksi ulkomaailmassa asia olisi yhtäkkiä toisin?

Nimenomaan pinta on pintaa, luonteessakin. Hymyily, hyväntuulisuus, lepertely ja söpöily vs. kuohunta pinnan alla, josta ei sanallakaan hiiskuta.

Siksi, koska Anku voi rentoutua Patrickin seurassa, eikä tuotantokaan ole painostamassa laittautumisen suhteen. Ilmeisesti kuitenkin Patrick on valinnut Ankun luonteensa tähden, koska miettii hänen pinnallisuuttaan. Millään muulla ei ole väliä. Ei sinun, eikä minun mielipiteillä. Ainoastaan Patrickin tunteilla on väliä ja hänen mielipiteillään Ankusta. Me emme voi muuttaa Patrickin tunteita, vaikka kuin yrittäisimme keskustella Ankun pinnallisuudesta ja hyvä niin.

Eli sinunkin mielestä tuotanto pakottaa Ankun meikkaamaan ja tälläytymään? Jännä, että esim Auraa ja Pauliinaa ei samalla tavalla pakoteta, kun vaeltavat tuolla useinkin hiukset sekaisin ilman meikkiä lönöverkkareissa. Ja tuotanto pakotti Ankun kysymään Patrikilta, laittaako korkkarit?

Ei, en kirjoittanut noin, että tuotanto pakottaisi meikkaamaan. Uskon, että tuotanto kehoittaa laittautumaan treffeille ja parivalintatilaisuuksiin. Tuotanto myös on järjestänyt tehokkaan ripsien, kulmien yms huollon. Tottakait tuotanto haluaa, että ohjelma myy sillä, että ihmiset näyttäisivät ohjelmassa hyviltä. Ilmeisesti sinulle ihmisen ulkonäkö kertoo millainen hän on luonteeltaankin?

Vierailija
21847/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Pauliina on aito kiinnostuksessaan Villeä kohtaan, mutta jos Pauliina katoais Villen elämästä niin epäilen että todellisuudessa siirtyisi aika kepein mielin toiseen naiseen eikä romahtaisi mitenkään.

Myös Janne pystyis helposti elää ilman Veeraa.

Jeff ja Pati sen sijaan ei kestäis jos tää nainen lähtisi jostain syystä lätkimään, katoaisi. Ne on selvästi aidosti kiinni näissä naisissa.

Vierailija
21848/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankufani kirjoitti:

Ehkä Patrick pelkäsi Ankun olevan sisäisesti pinnallinen, koska Anku otti kilareita laittautumisestaan. patrick saattoi miettiä Ankun arvomaailmaa. No onneksi siinä kun miettivät keitä äönestävät pudotukseen, Patrick sanoi Ankulle, että he ovat luonnollisia kuten Aura ja Jeffreykin. Patrick myös mainitsi, että sama miltä muille näyttää, kun hän itse tietää omat tunteensa.

Se on juuri noin. Patrick osaa ihanasti palauttaa tärkeimmät asiat kohdilleen. Hyvä Patrick !!

Tämä juuri. Anku selvästi miettii sitä että minkälaiselta hän vaikuttaa katsojien silmissä, vaikka ei sitä myöntäisi edes itselleen. Ehkä häntä myös kiukutti se että oli kiukutellut niin pienestä asiasta. Selkeästi kuitenkin isommista asioista tuossa oli kyse kuin siitä meikkaamisesta. Patrick taas oikeasti aidosti näyttää siltä että ei mieti mitä muut ajattelevat, vaan kun itse tietää mitä tuntee se riittää.

Vierailija
21849/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että ne parhaan vanhemmat valittiin nuken sensoreiden palautteen eikä katsojaäänien mukaan, mutta toki jos asiasta on ollut äänestys, se olikin varmaan katsojien päätös. 

Ei ollu äänestys vaan kysely.. Ei niillä mitään päätetä

Vierailija
21850/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on siis aina vain puoli tuntia aikaa äänestää ja ohjelman jälkeen? Enpä ole kertaakaan ehtinyt mukaan, kun katson ohjelman aina Katsomosta omien aikataulujeni mukaan. Harmi. Pitää luottaa että muut äänestävät parhaimman parin voittoon ;)

Vierailija
21851/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että ne parhaan vanhemmat valittiin nuken sensoreiden palautteen eikä katsojaäänien mukaan, mutta toki jos asiasta on ollut äänestys, se olikin varmaan katsojien päätös. 

Jos olisi ollut katsojien päätös niin kyselyssä voittivat naisista Anku ja miehistä Jeffrey. Tuotanto siis päätti tuossakin asiassa eli yllätysyllätys Pauliina ja Ville. Buu tuotanto.

Vierailija
21852/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen koko ajan tykännyt Veerasta ja Jannesta ja olin myös innoissani Ankun ja Patrikin yhteen menosta, mutta eilen tuli tunne, että en voi äänestää ketään muuta kuin Auraa ja Jeffreytä. Näistä ovat kuitenkin aidoimpia.

Auralla ja Jeffreylllä ei kuitenkaan ole mitään edellytyksiä tosielämän hyvään parisuhteeseen, vaikka ovatkin ihan mielenkiintoisia persoonia ja pari tuossa ohjelmassa. 

Ei olekaan, mutta en näe noilla muillakaan pareilla edellytyksiä ja hämmästyin tätä havaintoa itsekin. En olisi muutama viikko sitten uskonut, että haluaisin Villen ja Pauliinan voittavan, mutta näin kuitenkin pääsi käymään .

Ville ja Pauliina on jotenkin kuin mallioppilaita. Ville tekee kaiken oikein, pyytää lopulta tyttöystäväksikin ekoilla ja vikoilla treffeillä. Ehkä hän vaan on niin täydellinen, mutta en voi sille mitään että jokin tässä kaikessa mua mättää - vaikka kuinka haluaisin uskoa tähän pariin.

Onko mun jotenkin mahdotonta uskoa että Ville haluaisi tunnustaa rakkautensa Pauliinalle myös vaikka tämä ei olisi kilpailu jossa panoksena 25000? Taitaa olla,

Juu, onhan tuossa paljon päälleliimattuja kliseitä, mutta pohjimmiltaan uskon, että nämä ovat ihan tosissaan. Onhan heillä ollut niitä yhteenottojakin ja ne kertovat ainakin minulle molemminpuolisesta kiintymyksestä.

Vierailija
21853/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon äänestykseen liittyen mulla tuli sellainen ajatus, että Jeffrey pystyi äänestämään Patia, koska heidän välit on viilenneet. Olivat alussa erottamaton kaksikko, mutta Sami vei Jeffin paikan Patrickin valtakunnassa. Ovat toki kaveruksia edelleen, mutta Jefi tykkää siitä, että siitä tykätään, eikä varmasti jäänyt huomaamatta häneltä miten Sami otti sen ykköstykin aseman Pankun sydämissä.. En itse usko, että Jeffrey uskoo voittavansa jos äänestäisi mielestään kovinta kilpailijaa.

Musta olisikin ollut oikein pätevä syy äänestää tunteiden epätasapuolisuuden vuoksi heitä. Ja grillauksen ja esityksen makua niin usein heidän jutuissaan. En sano tätä pahalla. Mutta Veeralla on asenne että on PAKKO voittaa.

Aura ja Jeffrey ei äänestänyt anku ja Patrickia . Katso uudestaan loppu. Sanoo että mä vaihdankin ja kirjoittaa uudestaan.

No pakkohan niiden oli, jos kerran Veera ja Janne äänestivät Auraa ja Jeffryä,

Pauliina ja Ville äänestivät Patrickia ja Ankua,

Anku ja Patrick äänestivät Veeraa ja Jannea,

ja lopputuloksena Panku sai KAKSI ääntä.

Noita kohtauksia leikellään, joten Aura on voinut muuttaa mieltään vaikka kymmenen kertaa!

Vierailija
21854/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aura ja Jeffrey ei äänestänyt anku ja Patrickia . Katso uudestaan loppu. Sanoo että mä vaihdankin ja kirjoittaa uudestaan.

Äänestipäs. Patrick ja Anku sanoi ettei äänestä Jeffreytä ja Auraa, eivätkä tietenkään äänestäneet itseään joten jäljelle jää Janne ja Veera. Tämä tarkoittaa että Jeffrey ja Aura äänesti Patua ja Ankua koska tuskin itseään äänestivät, sillä Veera ja Janne sai vain yhden äänen ja Ville ja Pauliina ei ollenkaan.

Vierailija
21855/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan kiukuttelee yksistään siittä, ettei ehtinyt laittautua kunnolla treffeille. Kyllä siinä täytyy olla jo pahallatuulella ennestäänkin. Tuotanto on leikannut melko hyvin tuon Ankun ja Patrickin treffit. Minulla on kaksi ihan erillaista teoriaa miksi tuotanto keksi tämän draaman tähän ja teorioissa on täysin kaksi eri lopputulemaa. Aika näyttää, miten äänestäjät reagoi.

Vierailija
21856/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tää palsta on vajonnu jo alemmas ku facebookin puoli. Tuotanto ei suosi pareja, eilen vain V&P sattuivat olemaan enemmän keskiössä, aiemminhan oli Patu & Anku. Lisäksi katsojat äänestivät heidät parhaiksi vanhemmiksi, kaikki äänestäjäthän eivät pyöri täällä ja facessa. Kertoo myös jotain täällä pyörivistä ihmisistä kun aiemmin kommentoitiin että olisipa P&V "joutuneet" aamutreffeille niin olisi saanut yhden lisäsyyn haukkua. Nuo saarelaiset vaikuttas itekin pitävän Paukusta ja Villestä ja nehän viettää 24/7 aikaa niiden kanssa, tietävät meitä paremmin. Ja kun ne eilen äänesti toisiaan, en tosiaankaan usko äänestivät sen perusteella kuka on pahin kilpakumppani. Ihan turha haukkua Villeä&Pauliinaa, sama logiikka pätee Patuun & Ankuunkin. Ja kun jotain negatiivista pitää kaivaa aina, niin V&P olisivat tehneet jokatapauksessa väärin, ketä olisivatkaan äänestäneet.

Olisi ihan mukava jos nämä viimeiset hetket käytettäisiin puhumalla positiiviseen sävyyn jokaisesta parista.

Eivät äänestäneet. Katsojien äänillä miehistä paras vanhempi oli Jeffrey ja naisista paras oli Anku. Mietipäs uudestaan tuota sun alku viestiä siis.

Vierailija
21857/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun Patrick etsii surffinaista, niin arvostaisi ihan luonnonkaunista ilman pakkelikasvoja noilla tuuheilla räpsyttimillä. Siksi Anku räpsyttää koko ajan kun ripset painavat, niin huvittavan näköistä. Hanna oli luonnonkaunis ja näytti sen, uskon Patun etsivän raikkaan näköistä tytsyä. 

Jospa Anku onkin Patrickin seurassa ulkomaailmassa ilman meikkiä. Eikä luonnollisuus tarkoita pelkästään ulkonäköä. Luonnollisuus on suurimmaksi osaksi luonnetta. Pinta on vain pintaa.

Miksi ulkomaailmassa asia olisi yhtäkkiä toisin?

Nimenomaan pinta on pintaa, luonteessakin. Hymyily, hyväntuulisuus, lepertely ja söpöily vs. kuohunta pinnan alla, josta ei sanallakaan hiiskuta.

Siksi, koska Anku voi rentoutua Patrickin seurassa, eikä tuotantokaan ole painostamassa laittautumisen suhteen. Ilmeisesti kuitenkin Patrick on valinnut Ankun luonteensa tähden, koska miettii hänen pinnallisuuttaan. Millään muulla ei ole väliä. Ei sinun, eikä minun mielipiteillä. Ainoastaan Patrickin tunteilla on väliä ja hänen mielipiteillään Ankusta. Me emme voi muuttaa Patrickin tunteita, vaikka kuin yrittäisimme keskustella Ankun pinnallisuudesta ja hyvä niin.

Eli sinunkin mielestä tuotanto pakottaa Ankun meikkaamaan ja tälläytymään? Jännä, että esim Auraa ja Pauliinaa ei samalla tavalla pakoteta, kun vaeltavat tuolla useinkin hiukset sekaisin ilman meikkiä lönöverkkareissa. Ja tuotanto pakotti Ankun kysymään Patrikilta, laittaako korkkarit?

Ei, en kirjoittanut noin, että tuotanto pakottaisi meikkaamaan. Uskon, että tuotanto kehoittaa laittautumaan treffeille ja parivalintatilaisuuksiin. Tuotanto myös on järjestänyt tehokkaan ripsien, kulmien yms huollon. Tottakait tuotanto haluaa, että ohjelma myy sillä, että ihmiset näyttäisivät ohjelmassa hyviltä. Ilmeisesti sinulle ihmisen ulkonäkö kertoo millainen hän on luonteeltaankin?

Jos tuotanto ei millään tavalla tuolla määrittele, pitääkö treffeillä olla korkkarit tai millintarkasti muotoillut kulmat tai millaisessa ulkomuodossa esiintyy tilaisuuksien ja treffien ulkopuolella, eivätkö nämä ole ihan Ankun omaa valintaa ja ajatusta. Mihin tämä oma ajatus siis katoaisi talon ulkopuolella?

Vierailija
21858/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan kiukuttelee yksistään siittä, ettei ehtinyt laittautua kunnolla treffeille. Kyllä siinä täytyy olla jo pahallatuulella ennestäänkin. Tuotanto on leikannut melko hyvin tuon Ankun ja Patrickin treffit. Minulla on kaksi ihan erillaista teoriaa miksi tuotanto keksi tämän draaman tähän ja teorioissa on täysin kaksi eri lopputulemaa. Aika näyttää, miten äänestäjät reagoi.

Juu. Patrikkin taisi nähdä treffeistä vain leikatut pätkät, kun vielä villalla ihmetteli, miksi treffit menivä pilalle tälläytymisen takia.

Vierailija
21859/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olivat sitä mieltä, että Viuliina on ehdottomasti jatkossa.

Kaikki olivat sitä mieltä, että Anku ja Patrick ovat todella, todella ihastuneita.

Kaksi paria pohti, että Janne välittää vähemmän kuin Veera. Samoin kaksi paria mainitsi Auran ja Jeffryn ristiriidat.

Siitä huolimatta Panku sai puolet äänistä.

Vierailija
21860/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestipäs. Patrick ja Anku sanoi ettei äänestä Jeffreytä ja Auraa, eivätkä tietenkään äänestäneet itseään joten jäljelle jää Janne ja Veera. Tämä tarkoittaa että Jeffrey ja Aura äänesti Patua ja Ankua koska tuskin itseään äänestivät, sillä Veera ja Janne sai vain yhden äänen ja Ville ja Pauliina ei ollenkaan.

En usko. Joku mättää. Se on mun mielipide.

Ketju on lukittu.