Mitä teillä on yläosassa tällaiseen vuodenaikaan päällä sisällä? Neule on liikaa mutta ilman tulee kylmä :(
Nyt mulla on siis ihan tällainen pitkähihainen trikoopaita Cubuksesta ja sen alla vielä toppi ja silti vähän viluttaisi mutta jos nyt heittäisin tähän vielä neuleen päälle, tulee kuuma ja tarkoitus olisi alkaa kokkailemaankin.
En ole oiken collegepuseroihminen niin mitä sitten keksisi kun on farkut ettei mekkoakaan...
Kommentit (23)
Mun kotivaatteet: puuvillaleggingsit, merinovillaslukat, puuvillatoppi ja vetoketjullinen fleece. Tarvittaessa nopea avata ja sulkea vetoketju tai ottaa hetkeksi pois ja pukea päälle.
Voiko noin itsenäiseen ajatteluun kykenemättömiä löytyä, että joutuu menemään nettiin kysymään, miten pitäisi pukeutua, kun kotona palelee?
Rintaliivit, t-paita ja lyhythihainen puuvilla-neuletakki. Jos tulee kuuma, heitän tuon neuletakin pois.
Vierailija kirjoitti:
Voiko noin itsenäiseen ajatteluun kykenemättömiä löytyä, että joutuu menemään nettiin kysymään, miten pitäisi pukeutua, kun kotona palelee?
Äh ihan ideoita metsästämässä tässä, jotain sellaista mikä ei olisi juolahtanut omaan mieleen. Mikä teitä vaivaa ettei keskustelupalstoilla saisi mistään keskustella? Ihme korttelipoliisi! Jatka matkaa jos aihe ei kiinnosta!
Paituli ja pitkikset. Mukava köllöttää peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh ihan ideoita metsästämässä tässä, jotain sellaista mikä ei olisi juolahtanut omaan mieleen. Mikä teitä vaivaa ettei keskustelupalstoilla saisi mistään keskustella? Ihme korttelipoliisi! Jatka matkaa jos aihe ei kiinnosta!
No, jos sä alat kokkailemaan, niin kai ymmärrät, että fyysinen toiminta lämmittää? Vai etkö ole koskaan aiemmin kokannut?
Pitkähihainen t-paita ja päällä vielä neule tai huppari. Palelen.
T-paita, ohut neule ja kevyttoppatakki
Meillä on 19 astetta kuten talvellakin. Vaihdan siis vaatetusta vain ulos mennessä.
Mulla on toppi ja merinovillainen neuletakki. Kokatessa saatan ottaa neuleen pois.
Pehmeä flanellipaita ja housut, joilla ei enää kehtaa mennä ulos .yksin ollessa siis. Joskus vielä vuoriton takki. Kaikki ei käsitä, että tämä on vain kevyt keskustelupalsta. Joskus vakaviakin pääsee läpi vähäksi aikaa. Ehkä tuota linjaa pitää terävöittää.
Ihan t-paita vain. Sisälämpötila kuitenkin yli 20 astetta.
Mä ratkaisin ongelman villatakilla eli venkslaan sitä päälle ja pois tarpeen mukaan. Lisäksi jos jätät tuon topin tai sen pitkähihaisen veks niin se villapaitakin voi olla ihan jees.
Tuo kerrospukeutuminen lämmittää.
Pitkähihainen trikoopaita ja rintsikat alla.
pitkähihapusero, pitkät housut ja villasukat ja liivit
Vierailija kirjoitti:
Rintaliivit, t-paita ja lyhythihainen puuvilla-neuletakki. Jos tulee kuuma, heitän tuon neuletakin pois.
Tulin rajusti.
Kotona en käytä vaatteita